Merhabalar Lpgli araçların kronik sorunu olan ve bilhassa ford ve opel araçlarda yaşanan subap yanması sorunu ikinci defa başıma geldi. Bundan önceki aracım da fiesta idi. 120.000 kmde subaplar yaptığım bir Adana-İzmir yolculuğu sonrası yandı. Bilen bilir Adana'ya girerken ve çıkarken Pozantı bölgesinde kilometrelerce yokuş vardır. Burada aracı zorlayınca kilometre de belli bir seviyede olduğundan araç dayanamadı. Bu aracım da fiesta ve yine bir uzun yol sonrası subap yanması sorunu yaşadım. Bu araç da 135.000 kmde. Ortalama kaç km sonrası bu sorun yaşanır sorusuna bir fikir olması amaçlı yazdım. Sizce masrafım ne kadar olur? Sadece subap takımı değişeceği senaryosu için fiyat tahminlerinizi alabilir miyim? Ona göre kendi maliyetimi takip edeceğim. Tabi ben de parça ne tuttu ne işlem yapıldı, hangi parçalar değişti, işçilik ne verdim hepsini süreç sonunda yazacağım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2013 fiesta subap değişim maliyeti
-
-
Çelik subap taktıracaksınız LPG uyumlu olması için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yıllarca adana balıkesir gidip durdum her bayram . peugeot ile başıma hiç öyle bir sorun gelmedi . zorlayıpda sübap yakmak için orayı sürekli redline da falan gitmen lazım . ya parça kötüdür ya işçilik başka türlü imkansız . hatta biz tekire pikniğe gidiyorduk hafta sonları sıksık o yolu yılda kaç defa gittim geldim belli değil .
-
Sübapların yandığına nasıl eminsiniz ? sabahları soğuk çalışmada rolanti dalgalanması ve stop etme varmı ? Soğuk motorda sübap ölçümü yapıldımı ?
Hemen değişim olmaz durumu çok kötü değilse sübap ayarıda kurtarabilir, hemen uzun yolda zorlamayla yanan bir parça değilki bu
-
Subap değişim fiyatları uçuk şu an en az 15 bin gider araç 1.4 mu 1.25 mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aynı araçta 2 defa başıma gelmedi.
farklı araçlarda oldu.
bir aracı 80.000 kilometrede aldım 125000 kilometrede iken izmire gittim, Adana'ya döndüğümde subap bitik duruma geldi.
bu aracımı da 70.000 kilometrede aldım 135.000 kilometrede biraz gezdim 2.000 km kadar ve sonuç yine aynı.
sonuçta araç lpg takıldıktan bu yana bende değildii. önceki sahipleri bakımlarını ne derecede yaptı, ne derece aracı zorladılar bilmiyorum.
-
araçta aşırı silkeleme vardı. ben de kompresörünü ölçtürdüm. 3. gözde hiç basınç yoktu. yani tanı kesin, inşallah sadece subapla kurtarırız :)
-
araç 1.25
sabah kapak sökülecek ve parça listesi çıkacak
ben 15i göreceğini sanmıyorum
7-8 gibi düşünüyorum
15 olursa üzülürüm gerçekten :)
-
bende sürekli Pozantıyı kullanıyorum aracı devrinden düşürmeyin o rampalarda hocam ben geçen hafta gittim 5 araba saydım rampalarda kalan, o rampalar her arabanın harcı değil o rampada devir çevirmekten korkmayacaksınız aksine devir düşürürseniz hararet yükselir. bende adanadayım, eski sanayide kapakçı gazi var işi çok iyi kesinlikle öneririm
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mosasaurus -- 15 Ağustos 2022; 1:3:22 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kaç km LPG de kullanilmis
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ordaki kamtoncularea çok dikkat edin adamlar çat diye kırıyor önüne hiç gelen giden var dinlemiyor. kaç defa başıma geldi.
en kötü kamyoncular 1 adana 2 antep-urfa . en sakin güzergah herkesin relax sürdüğü yer trakya .
-
alıştık biz hocam rampada yardırıp gidiyoruz geçen önüme atladı bir tanesi o rampada 50ye düşmek zorunda kaldım ama bazen onların da yapacak bir şeyi kalmıyor objektif bakmak lazım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hocam 3 tanesi rampada yanyana gidiyor . biri diğerini solluyor sollayanı da diğeri solluyor . binek araçlara 1 şerit kalıyor . araç atmosferik benzinse geçmiş olsun o rampada bir daha hızlanma ihtimalin yok .biliyorlar trafiği tıkadıklarını. biz rampada onun önünde yavaşlasak korna çala çala kafayı yerler . bence yaptıkları trafik adabına uymuyor.
-
benim başıma pek gelmedi de hocam tabii olabilir mutlaka
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim de gelmedi abartiyorlar her yerde böyle magqndalar var Adana'ya özgü değil hemen adanaya filan bok atiyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
valla hocam ben İstanbul trafiğinde yaşadığımın %10unu Adana'da yaşamadım geçen hafta Bulgurluda adamın biriyle birbirimize giriyorduk iki sokak arası 23 ile gittiğim için taciz edildim durdum hayırdırı çektim iki sokak arası 80le gidilmeyecegini anlattım. onu geçtim ben yılda 25bin km üstü yol yapıyorum ilk makasımı İstanbul'da yedim. İstanbul trafiğindeki insanlar sanırım yürek yemiş. bu tür apaçilikleri Adana'da yapsalar şakasız adamdan kan alırlar ki bunca yıllık şoförüm ben daha Adana'da kimseden ne makas yedim ne de makas attım. umarım bu magandalar bir gün tenha yerde kimseye değmeden hak ettiklerini bulurlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
üst kapak contası itici takımı kaç para tutacak ki ?
egzantrik mili değişmeyecekse bence 4bin lirayı bile bulmaz...
-
Bundan yaklaşık 3 ay önce, focus 3 kasa 1.6 125hp atmosferik benzinli LPG li araç da subap eritmişti, subap değişimine 6 - 7 bin ₺ gibi bir rakam çıkartmıştı özel ford servisi. O zamandan bu zamana artan kur ve fiyatları göz önünde bulundurarak az çok tahmin edebilirsiniz belki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kabaca, sübap takımı 2 bin TL ( tabi yan sanayi ), kapak contası 500 TL, sarf malzeme 500 TL, sökülmüşken triger seti de değişti diyelim 1500 TL, usta ve reftefiyeci 2500 TL alsa toplamda 7 bin TL'yi bulur.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X