Şimdi Ara

2015 Lancer 1.6 invite vs 2017 c4 cactus

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,


    Araç alacağım ve bu konularda çok bilgili değilim ama bir tarafta küçüklüğümden beri istediğim bir araç var, diğer tarafta ise bir nebze mantık arabası bulunuyor. Bu iki araç arasında kaldığım için size danışmak istedim. İkisinin de fiyatları aynı düzeyde bu sebeple al-sat süresi - dayanıklılık - sürüş keyfi ekseninde yorumlarınızı bekliyorum.


    Bütçem 750.000-800.000 arası bu sebeple ona göre tavsiye vermenizi rica ediyorum. ( iki araç da otomatik olacak)




  • Her ikisininde temiz oldugunu varsayarsak, lanceri siz kullanirsiniz, oglunuz kiziniz kullanir ,basina kaza bela gelmezse torununuzda kullanir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • C4 Cactus yan korumaları olan çirkin duruyor. Sonraki kasa c4x vs çok daha güzel duruyor. Sırf bu nedenle zamanında ben almaktan vazgeçtim.

    Lancer lara baktım 2015 lere 800 civarı fiyat yazmışlar. Baya pahalı geldi Renault Megane fln bulunur fiyatlara;

    İntercity den bakılır hor kullanılmadıysa 800k ya bırakırlarsa iyi araç(2021 Megane 1.3 Tce Edc 825)
    https://www.sahibinden.com/s/IBpDMhsf

    Lancer 2015 leri 500-600 den fazla bir paraya gitmemeli diye düşünüyorum. Kendi favorilerimden bir araç atayım mesela ;

    Egea 2019 1.6 E Torq Urban Plus 100k km Otomatik Boyasız Değişensiz Hatasız (790 Bin TL)
    https://www.sahibinden.com/s/2RLGGIBb



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 23 Şubat 2025; 2:0:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Storm Raider kullanıcısına yanıt

    Açıkçası herkes bu araçlara yönelmemi önerdi ama görünüş olarak bu araçlar beni pek mutlu etmiyor ne yazık ki. Megane özelinde ayırıyorum kozmetiği bir tık daha güzel bu arada.

  • Al sat süresi yazan bir kullanıcının ikisi ile de uzaktan yakından alakası olamaz
    Egea focus Megane Corolla gibi kupon araçlara yönelin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçenlerde bana da araba lazım oldu. Evin ikinci arabası olacaktı. Çok para bağlamak istemiyordum. Manuel de olurdu. İçime sinen, hoşuma giden bir araba alayım diyordum. Lancer, mazda 3, civic hb, tam istediğim gibi bir araçtı. Lancer ve mazda 3 ilanlarına bakmamla kapatmam bir oldu. Aşırı yüksek bir ikinci el piyasası var. 2015 lancer 800bin nedir yahu. 600-650bin olmalı bence.
    O paraları asla vermem.
    C4 cactus çok sevilmedi. Arka camları açılmıyor, arkası dar. İçi kalitesiz ama acayip konforlu bir araç. Test sürüşünde süspansiyon konforu çok iyi gelmişti bana. Makyajlı kasaları nispeten daha güzel duruyor. 1.2 motoru ise sabıkalı. Alırken dikkat etmek, iyi baktırmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lancer o paralar edecek araç değildir sahipleri gereksiz pompa yapıyorlar. Alt tarafı atmosferik tak tuk araba. Yaşı gereği teknolojiside yok. Eski nesil şanzıman yakıtı fazla hantal.

    Bu gibi forumlarda da Japon ovuculeri de bu fiyat pompa manipülasyona katkı yapıyor kardeşim atmosferik motoru herkes senelerdir yapiyor zaten sorun çıkaracak neyi var .

    Satacak adam zaten 600 650 arası satıyor. Muadillerine gore de ederi şimdilik bu fiyatlar.

    2 side piyasa arabasi değil alayim satayım onu geçmek lazim. Megan al egea al focus al Astra al.
    C4 beğeniyorsan alınır benzinli olani alırsan iyi baktırmak lazim dizel ünitesi daha sağlamdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 23 Şubat 2025; 13:42:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt

    Renault'un Vw'nin, Citroen'in atmosferik motorları yok su kabıydı, yok devirdaimdi, bobin yakar, buji çıtlar, boğaz kelebeği zortlar, maf-map sensörleri yüksek km'lerde daimi bela, ön takım lakırdar, gıcırdar, döşeme sarkar, boya silinir, elektronikler sapıtır, cam krikoları bozulur vs vs yaşlanınca belaları bitmiyor.


    Japonların ekseriyeti böyle değil. sorunsuzluk hastası olmadığım için ben de gidip Lancer falan almam (c4'de almam), Golf 6 alırım, Astra J alırım riski göze alırım ama klasik japonun temiz kalanı çok aranır, çok tutulur bu dünyanın her yerinde böyledir ve normaldir.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Boya yanıkları (örneğin efsane kasa corolla aynı yaşdaki muadilleri kadar var bir üst kasada öyle ) atmaları hatta boya soyulmaları (2015 corolla civic) emin ol japon araçlarında da var. Kendi kendine C sutunu göçen civiclerde var. Zaten trim sesi sıfırında da var (lancer zaten taktuk derken trimleri plastik onu kastediyorum) döşeme sarkması da oluyor hepsi var

    kap patlatıyor motoru Conta da yakıyor çünkü kul yapısı şanzımanı da cortluyor oluyor yani. (lancerde kullanılan cvt şanzıman içinde reliabilty si zayıf elektriksel olarak abs arızası vermeye meyilli yazılıyor zaten) 8 ve 9 cu nesil lancer da vernik yanığı oluyor. Bir önceki kasa Mazda 3 de de oluyor.


    Son kasa mazda 3 de elektriksel arızadan silecekler bozuluyor motorla ilgili ağır bir sorunu olduğu da yazılmış.

    Paslı satılan suzikide japon malı değil midir?


    Memlekette bir tuhaf durum var BU kadar övülen Milyonlarca Hatalı airbag üreten Takata japon firması bu airbagleri düzeltmeye çağıran var mı? tek tük opel psa çağırmış ama eski modellerin peşine düşen yok.


    100 tane satılıyorsa 30 tanesi arıza yapıyor az gözüküyor elde var arızalı 30 araba diğer marka 1000 tane satıyor 300 arızalı araba aboov çok arıza yapıyor bu. Halbuki oranı aynı.


    Ben bizim ülke adına konuşuyorum Kesinlikle aynı kalite motor araçlar girmediğini düşünüyorum. Suzikinin tavrından da böyle anlaşılıyor. Ama Kült gibi bu araçlara tapan bir tayfa var sadece yazık diyorum. Alınmaz demiyorum ama böyle fiyatı pompalancak araçlar değiller.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 23 Şubat 2025; 17:20:39 >




  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt

    Özellikle kaporta boya olarak tabi ki incelik var japonlarda ama yerli üretim modelleri pek tutmuyorum zaten, Honda zaten çok basit üretim yapıyordu, Toyota iyi sayılır ama. benim Lancer, Mazda,Suzuki japon Honda'lar.. ithal olan özellikle orj Japon üretim olarak japonlar başka. siz basitlik ile kaliteyi karıştırıyorsunuz bence.


    Ya ne olacak atmosferik motor değil hepsi aynı demişsiniz böyle bir şey yok hocam. söz konusu bile değil, ben 46 yaşındayım, Tu motor Peugeot'ların, citroen'lerin, 1.6 AEE motor Vw'ler, Ecotec Opeller, 1.6 twinspark Alfalar say say bitmez hepsini gördük bindik yaşadık. Japon motorları kat be kat daha sağlamdı, sorunsuzdu hatta performanslı idi. aynı şekilde yürüyen aksam da özellikle daha dayanıklıdır, kolay kolay parça, kol, burç, mafsal, salıncak bozmaz, bunu hemen her usta bilir. zaten böyle anektodal örneklerle de olmaz, yıllarca çeşitli kurumların binlerce milyonlarca müşteri ile servislerle yaptığı, çıkardığı istatistikler de ortada. sorunsuz ve sade arabaların her zaman yıllanmışı eğer temiz ise para eder çok normal bunlar.


    Ben japon arabasıdır süperdir, çok kalitedir vs demiyorum, benim de eşimde Yaris var, bir çok yeri gayet ucuz hisettiren, dışı kaportası falan teneke gibi bir araç. kumaş kalitesi falan yerlerde. ama gerçekten sorunsuz ve dayanıklı bir araba, her haliyle bunu hissettiriyor.





  • Herkese Teşekkür ederim yorumları ve yardımları için. Beklemediğim bir şekilde yorumları okuduktan sonra Toyota Corolla 1.4 2015 almaya karar verdim geçiş arabası olarak kullanacağım. Lancer alacağım zaman ise evo olarak alacağım Corolla'yı satıp.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Hocam sadece corolla honda yerli üretim üzerine yazmadım siz bazı sorunları yazdığınız için bu sorunların japon gurubu araçlarda da olduğunu yazdım. İthal edilen suziki mazda içinde geçerli.


    1.33 aurisler için İngiltere'de davalar da oldu.


    karmaşık hale getirilmemiş (alfa motoru benimde kullandığım bir motor ona girmeyelim ) her atmosferik motor benzer sağlamlığa sahip olarak yazdım. VW nin hitler motoru fordun 1.6 zetec (sigma motor serisi arkasında ki ironiktir Japon Yamaha var) da aynı yılların atmosferik motorudur ve blok olarak sağlamdır. (tesisat hortum vesaire artık yaşını almış araca japonda olsa garanti vermem ytd değil yani   )


    Benim özetim şudur japon= sorunsuz dendiği zaman orada dur diyorum. Geçmişin ekmeğini yiyor ama güncel araçlarının farkı yok. Öyle ederinden fazla yazılacak bir fiyatlamaya dur diyorum. Örneğin Bunu mazda 3 ün son kasasında 200 bindeki sorunlu dizel motorlu araçlara 1 miyon isteyenlere söylüyorum size değil yanlış anlaşılmasın.


    yada 25 yaşındaki civiclere dünya para isteyenlere kızıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 23 Şubat 2025; 18:1:49 >




  • Lancer vasat bir araba. Yerine egea, cerato bakardım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    Japon Kore grubu üreticilerin dışında o dönemin en sağlam ve sorunsuz atmosferik motorları hangileriydi sizce? Sıralar mısınız?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt

    İyi de ben hiç bir japon tek bir sorun çıkarmaz diye bir şey demedim ki. tek tek anekdotal örnek veriyorsun. her otomobil sorun bela açabilir, istatistik ve genel dayanıklık olarak japonlar daha iyi dedim sadece. yıllardır yapılan yüzlerce binlerce kurumun da araştırmalarından ortada değil mi? ben kendi örneklerimi kendi yaşadıklarımı göstermek için yazıyorum, o kısmı verileri desteklemek için.


    Motor bloklarında bir üretim hatası yoksa problem olmaz zaten. çevresinde yapılan yetersiz mühendislik, gereksiz kompleksite ve kalitesiz uydu parçalar genelde motorları uçuruma sürükler. motorun kırılganlığı/sağlamlığı ayrı mesele, topyekün bir sorunsuzluk durumu ayrı..


    Bu arada japondan Land cruiser, Isuzu pickup, Nissan patrol gibi büyük dizel almıyorsan küçük dizel alınmalı açıkcası. Mazda'yı bilmem ama Toyota'nın da küçük dizelleri sorunlu idi, Honda'nın da öyleydi. Sırf avrupa için idareten yaptıkları motorlar bunlar. küçük hacim dizel yapmak Avrupalı markaların işi (işiydi). detaya girdikçe japonların geride kaldığı, avrupalı veya diğer üreticilerin de sorunsuzlukta öne çıktığı konularda olabilir buna da bir itirazım yok, ama çıkıp da 2004 Bora ile 2004 Civic'ten aynı sorunsuzluk beklentisindeyim dersen üzülürsün benden söylemesi :)





  • commandx C kullanıcısına yanıt

    600-650 bin fiyatı neye göre belirledin?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: H4-

    Japon Kore grubu üreticilerin dışında o dönemin en sağlam ve sorunsuz atmosferik motorları hangileriydi sizce? Sıralar mısınız?
    Hatta SOHC motorları ayrı, DOHC motorları ayrı olarak değerlendirirseniz daha da iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H4- -- 23 Şubat 2025; 18:34:31 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperVeloceJota

    İyi de ben hiç bir japon tek bir sorun çıkarmaz diye bir şey demedim ki. tek tek anekdotal örnek veriyorsun. her otomobil sorun bela açabilir, istatistik ve genel dayanıklık olarak japonlar daha iyi dedim sadece. yıllardır yapılan yüzlerce binlerce kurumun da araştırmalarından ortada değil mi? ben kendi örneklerimi kendi yaşadıklarımı göstermek için yazıyorum, o kısmı verileri desteklemek için.


    Motor bloklarında bir üretim hatası yoksa problem olmaz zaten. çevresinde yapılan yetersiz mühendislik, gereksiz kompleksite ve kalitesiz uydu parçalar genelde motorları uçuruma sürükler. motorun kırılganlığı/sağlamlığı ayrı mesele, topyekün bir sorunsuzluk durumu ayrı..


    Bu arada japondan Land cruiser, Isuzu pickup, Nissan patrol gibi büyük dizel almıyorsan küçük dizel alınmalı açıkcası. Mazda'yı bilmem ama Toyota'nın da küçük dizelleri sorunlu idi, Honda'nın da öyleydi. Sırf avrupa için idareten yaptıkları motorlar bunlar. küçük hacim dizel yapmak Avrupalı markaların işi (işiydi). detaya girdikçe japonların geride kaldığı, avrupalı veya diğer üreticilerin de sorunsuzlukta öne çıktığı konularda olabilir buna da bir itirazım yok, ama çıkıp da 2004 Bora ile 2004 Civic'ten aynı sorunsuzluk beklentisindeyim dersen üzülürsün benden söylemesi :)

    tamam işte aynı şeyi söylüyoruz iyi kötü bütün araçlar sorun çıkarıyor. Örnekleri görülsün diye atıyorum


    21 yaşındaki 2 araçtan da bu saatten sonra aynı seviyede sorun beklerim çünkü ömrünü çoktan doldurmuş press sırası beklemesi gereken araçlar.  Yalnız şu var euro civic olsaydı o versus kesinlikle bora alırdım. Ki millette biliyor ki onlar para etmiyor.





  • H4- H kullanıcısına yanıt

    Maalesef hepsinin üzerinde ayrı ayrı çalışmış bir teknisyen değilim, sıralama yapamam..


    Ama aklıma gelen 1.6 zetec ford'lar oldukça iyidir (ama bunlar japon kökenlidir esasen). VW'nin 1.6 AKL motoru aslında çok sağlam bir motor, ufak tefek arızası çok oluyor sadece.


    Mercedes'in döneminde A160 serisinde kullandığı 1.6 Sohc 102 motor zincire dikkat edildiği sürece çok kaliteli makinadır ama pek bilinmez yaygın olmadığı için.

  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt

    Arabanın yenisi yok. Bir donanımı yok. Ekstra bir özelliği yok. Markanın tr de satışı yok. Özetle piyasası yok. Yedek parça vs sorunları yaşamaya başlama ihtimali var. Sadece bu sebepler bile bir corolla gibi modele göre en az 100-150bin ucuz olmasını gerektirirken corolladan vs daha pahalı. Sadece corolla değil megane astra sedan vs bu modellerle aynı para olmamalı. Subarularin piyasası düşük mesela. Chevrolet Cruze da aynı şekilde bence fena bir araba değil, 600binlere bulunuyor ama lancer, mazda eolunca 800binlere çıkıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.