< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
2019 Honda Civic 1.6 Eco aldık, almaz olaydık. (12. sayfa)



-
-
quote:
Orijinalden alıntı: -s-laughter
Yağ, yağ filtresi, mazot filtresi, polen filtresi= 2.600tl yetkili servis fiyat verdi (Ford otokoc - Ranger rutin bakım)350 Yag,350 Mazot Filtresi,50 Yag Filtresi,150 Hava Filtresi,150 de Karbonlu Polen, 50TL de Tıpa,Cam Suyu desen 1100TL yapıyor demek ki 1500TL de iscilik yazmıslar.
-
Aynen dediğiniz gibi. 900 TL maksimum parça maliyeti (yazdıklarım için).
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sadece ilk sayfayı okudum
Ben olsam yetkili servise gitmezdim. Yemişim garantiyi.
-
En fazla 10 bin lira masraf çıkma ihtimali var diye 5 senelik garanti boyunca senede iki bakım yaptıran birisi 1500er liradan 3000 lira zararda. 5 senede 15000 yapar. Yani psa, vag kullananları anlıyorum ama toyota veya honda alıp garanti için servise para dökmenin mantığını anlayamıyorum. En kaliteli mann filtreleri alıp üstüne bir de gaza gelip motul yağ kullansam 1000 lirayı geçemem ama ortalama kalitede filtre ve yağ için 2000 lira verenler var, hayret.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtesHırsızı -- 6 Eylül 2021; 1:32:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araba almak pahalı, yakıt pahalı, vergi pahalı, bakım pahalı
Bildiğin fakiriz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TiSKESadece ilk sayfayı okudum
Ben olsam yetkili servise gitmezdim. Yemişim garantiyi.
Hocam yemisim garantiyi demek kolay da 300 bin veriyorsunuz araca kolay mı garanti dısı bırakmak?
-
6 ayda bir , basit işlemler için her bakımda nerdeyse bir maaşı servise vermek daha mı kolay?
5 yılda, 10 yıllık iş tazminatı kadar parayı sokağa atmak mı kolay?
Sorun cıkınca servisin kullanıcı hatası deme riskini almak mı kolay?
Parası cok olan servise gitsin
-
17 inch bir lastik olmuş 1000 tl. Ne edicüük.
-
Araç seçimi konusunda yanlış bir tercih yapmışsınız.
Bir aracın en önemli gideri yürütme maliyetidir.
Zaten kredi maliyeti yüksek bir araç almışsınız.
Yürütme maliyetine daha da dikkat etmeniz gerekirdi.
Millet boşuna 150.000 TL ye sıfır Egea almıyor.
2008 Honda Civic lere 150.000 TL para istiyorlar.
Bir de utanmadan gruplaşıp düşük fiyat yazanlara aracın piyasasını düşürmeyin diye özel mesajlar atıyorlar.
-
quote:
Orijinalden alıntı: UberJagerForumda bir arkadaş vardı. Honda şöyle honda böyle. CVT harika , mükemmel az yakıyor falan filan diyordu. Acaba kendisi bize hondayı bu kadar överken neden servis maliyetlerinden bahsetmedi acaba.
Bana diyorsan defalarca şikayette bulundum, forumda defalarca yazdim , hatta forumdan değil bizzat genel merkeze ve çeşitli yerlerden arayarak. Bazi iyilestirmeler yapıldı sonra en azından bana.
5.000 tl servis normal durmuyor. 2k idi en son, şimdi 3k olmuştur malum ülke uçtu ya büyüdü ekonomi.
Cvt harika evet.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: daswagen
Gayet normal esasında çünkü eski tip teknoloji, yanlış hatırlamıyorsam Senna’nın kaza yapıp hayatını kaybettiği sezonda piyasaya çıkmıştı. Mühendislik her şeydir, bakım maliyetleride buna dahildir.
Ayrıca geçen yüzyılın mühendisliği, performans törpülemesiyle, yüksek yakıt tüketimine sebebiyet vermekle meşhur CVT şanzımanın masraf kapısı 1500-2000 euro bandında açılırken, tam tersi son teknoloji ve yüksek mühendislik ürünü DSG’ de maksimum 500-700 euro ile sarf malzeme değişimi ile uzun yıllar hizmet etmekte.Daswagen defalarca korkakça kaçtın. Tekrar ediyorum.
Şu an vosvos bayinde çok kaçan dsg sanzumanli, 1.6 hacminde ve ufak istediğin stok araba ile, stok 1.5 civic rs ile anahtarına yaparım. Cok giden pasaati 1.3luk clio tokatlıyor :D Cvt bunların içinde geçiyor. Bak tekrar ediyorum anahtarına yapacağım. Var mi araba? Yoksa sus.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
huso amma boş yapıyorsun ya.quote:
Orijinalden alıntı: husoHocam yemisim garantiyi demek kolay da 300 bin veriyorsunuz araca kolay mı garanti dısı bırakmak?
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ulan vag grubuna pahali derler..55 bin 4. Bakimina 1850 tl verdim yağ filtreler ve 4 buji vardı.1.4 tsi DSG araç
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
honda 1.5 VTEC motoları da aynı bakım prosedürü ve ücretlerinden müzdarip mi ? yoksa LPG de mi bakım maliyetleri bu kadar yüksek çıkıyor ?
-
Polo Stock 1.4 tsi 180 likler sizin o rs motorlarinin dengi.. baktığım her karsilastirmada da Civic rs i geçiyorlar...Onu geçtim de bizim seat grubunda leoncu bi genç vardı...Civic rs aldi ocagina incir agaci dikmis..boyle yakmiyor tsi diyor...Servis bakımlarının da çok kisa olmasindan,erken erken servis isigi yaniyormus arabanin.Su yaziyi görmesem lpg li honda yi tek gecerdim eco modeli vs ile...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
- Honda Civic Araçlarda Çıkan Kronik Kaporta Göçmesi Soru
- Cam ve kapılar çok ses yapıyor bir kaç sene içinde
- Trim sesleri
Hiç Honda kullanmadım ama ne çektiler be bu Honda kullanlar ...
-
Bu bilgileri öğrendiğim iyi oldu.
Vw grubundan sonra kara listeye eklenen yeni marka Honda oldu 👍🏼
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen öyle. Geçen hafta 1.4 TSI Golf 7 için 180 TL Mahle filtre setine, 320 TL Liqui Moly yağa verdim. 100 TL ustama verdim. 600 TL ile çıktım işin içinden. Doğuş’u randevu için aradığımda 1.400 TL gibi bir fiyat çıkarmışlardı.
Ama DSG olsa hiç düşünmeden servise giderdim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X