Şimdi Ara

2021 HYUNDAI TUCSON (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
313
Cevap
19
Favori
42.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herşey çok güzel görünüyor ama o direksiyon ne öyle. 4 kollu direksiyon mu olur. Berbat
  • Başlığı haberelectro nun açması iyi olmuş eminim bilgileri güncelleyecektir ve test videolarını atacaktır.

    Aracın çıkış tarihi 2021 tam araç değiştirme periyoduma denk geliyor. Eski bir ix 35/tucson kullanıcısı olarak referans konusunda benim açımdan bir sıkıntı yok. Görülüyor ki üstüne konularak gelinmiş. Bu saçma sapan ekonomik ortamda becerebilirsek 1.6 t-gdi 180 hp lik model seçeneklerim arasında yerini aldı bile...

    Umarım makyajlı santa fe de ülkemize gelir o da muhteşem bir araç...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dermeister01 -- 22 Eylül 2020; 14:23:0 >
  • Güzel olmuş,segmentinde zirveye oynar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar türkiyeye geliş tarihi ve hibrit gelecekmi konusunda bi bilgisi olan var mI?

  • Şu donanımlara bak, bizde premium'lar hala geri görüş kamerası, park sensörü filan satıyor opsiyonel. Saçma sapan paketlerle.  

    Güney Kore' li Hyundai-Kia' nın geldiği nokta 15-20 senede harika, premium modeller dahil rakiplerini aratmayacak kadar iyi, her konuda.


    Ülkeye gelince canlı incelemek lazım. Rekabet seviyesi inanılmaz arttı özellikle bu segment cayır cayır yanıyor. Bir de bunlardan da sonra sadece auto-pilot, elektrikli Tesla vs. kesecek.  











    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 24 Ocak 2021; 16:12:49 >




  • Çok değişiktir ki 2015'de B3 Tucson çıktığında herkes tasarımına ve sunduğu donanımlara ağzından sular aka aka hayran kalmıştı. Ama Türk halkı değil mi? Bir eleştiri noktası bulacaktı,Hyundai iyi güzelde güvenlik anlamında kötüdür.
    C Suv Segmentinin en güvenli araçlarından biri kendisi sonuçlara göre (Almanya'nin Tofaş'ı Volkswagen Tiguan'i de geçiyor ne yazık ki :) ).

    Olmadı gelip sadece belirli noktasında -kadranin üstünde ki %30 luk nokta- sert plastik diye malzeme kalitesi kötü dendi.

    -Rakiplerinden olan Vag grubundan Seat Ateca'nın tüm her yeri sert plastik ama bir kere bile konu olmadı
    -Tucson'un 4 kapısınında üst noktası yumuşak plastik iken Tiguan'ın arka kapıları sert plastik idi ve şu işe bakın gene 2 kelam bilgisi olmayan sponsorcuklu kanallar bundan 1 kere söz etmedi. Ama Tucson'un o %30 luk sert plastik noktasını basa basa 4-5 kere söylediler, resmen aracı kalitesiz ilan ettiler bu yüzden.

    Bu 2 noktada çok cahilce eleştirildi.

    Ama 2015'de 4 koltuk ısıtma (Hyundai grubu haricinde hiç bir C Suv sunmuyordu), ön 2 Koltuk soğutma (""), Destekli şerit takip sistemi,otomatik park etme ve parktan çıkarma, kör nokta uyarı sistemi, destekli ve uyarılı çarpışma önleyici,direksiyon ısıtma, standart gelen cam tavan ve zibilyon tane daha donanım ile segmentinin öncüsü olmuştu. Türkiye'de Qashqai'yi tahtından edip 6 yıl Duster'ı saymazsak liderliğini korudu(Amerika pazarında da üst sıralara oynadı).

    Tüm firmaların aksine hiç bir opsiyon sunmadı çünkü Elit Plus ve Executive pakette araçta zaten eksik 1 donanım bile yoktu,yani opsiyon yok abi ne alicaksin araç fabrikadan gırtlak çıkıyor

    E güzel övdük, segmentine teknoloji ve tasarım anlamında yön verdi ama 2017'de 3008 çıktı ve Tucson'un iç kabin resmen yerlere düştü.

    3008 çıktıktan sonra Tucson'a olan aşkım sönmeye başladı çünkü Peugeot bir devrim yaratmıştı. Donanım anlamında hâlâ Tucson kadar donanım sunmuyordu ama iç tasarım çağın çok ötesinde idi.

    Tucson makyaj yedi,ama iç tasarım hâlâ 3008'in çok gerisinde kaldı. Buna bir dur demek lazımdı.



    Evet geldik 2022 Hyundai Tucson B4'e. Bu araç tek kelime ile 2015'i yaşattı bana. Yine segmentinde hiç bir araçta bulunmayan donanımları,muazzam iç paneli ile bu araç yine tekrardan segmentime yol vericem diyor resmen.

    Söyleyin bakalım şuan hangi Suv araç (C Segment'i geçtim zaten net şekilde ezip geçmiş,D-E farketmez) kameralı şekilde dikiz aynası sunuyor? Audi E-Tronn. Birde Tucson.

    Hangi araç yeni BMW 5-7 serisi hariç kumandadan aracı kontrol etme imkani sunuyor? Tucson.

    Hangi C Suv Segmenti araç Plug-İn Hybrid sunup 265 beygir-385nm güç sağlıyor? Yine,yine sadece Tucson.

    Zaten diğer donanımları saymıyorum yine gırtlak dolu,koltuk soğutmasından hafızasına 2021 yılının sağladığı tüm teknolojik destek ekipmanları vs. hepsi Tucson'da mevcut.

    C Suv'da 2015'de ki gibi gene rakipsiz ve tek olucak model. Yukarıda da böyle anlattım ama 3008 gelip 2017'de segmentine ders verdi. Şuan makyajlı 3008 de pek bi yenilik yok ama neden 2023 yılında yeni 3008 yine mükemmel iş çıkarmasın? Vag grubunu olaya katmıyorum,her zaman ki gibi sıkıcı tasarım, kötü iç mekan ve bomboş araçlarla ülkeye giricek. Türkiye'nin Vag grubunu sevdası zaten bitmedi,bitmez.

    Makyajlı Tiguan'ı görünce sadece kusasim geldi,dev gibi vites topuzu, çok kötü bir panel ve sıkıcı dış tasarım. Ve de donanımı olmayan klâsik boş bir Volkswagen. 4x4'i de sadece 2.0 TDİ'da sunması yıllardır ileri gelen komiklik.


    Tasarım konusuna gelirsem iç tasarım zaten muazzam idi.

    Dış ise çok 2 ye bölünmüş gene,ben ön tasarımına bayıldım. O gündüz ledleri resmen ısırmaya hazır kaplan gibi duruyor. Bu kaplansi tasarım 3008'de ki gibi kaplan pençesi şeklinde arkada devam ediyor.

    Tek eksisi gerçekten muazzam teknoloji sunmuşsun,C segmentinin çok ötesinde bir araç yapıyorsun ama gelip arka sinyalleri ampul yapıyorsun? Rezillik. 2022 Tucson alsam ilk işim o ampulleri sokup led sinyal koymak olurdu. O araca küfür gibi.


    Toparlarsak yine bu aracı beğenmeyen buzdolabı sevdalısı Vag hayranları olacaktır,ama maalesef Tucson yine segmentinin lideri olup satış rakamlarını tavana vuracaktır. Potansiyel tek rakibi 2022-2023'de tanıtalacak olan yeni 3008 olacaktır. Peugeot'dan Tucson'a karşı iyi bir hamle bekliyorum.


    He son olarak premium segmentte yer alan markası Genesis Amerika'da ve Asya'da muazzam satışlara sahiptir. Biri yazmış ki Kore de fazla satması normal değil mi? Aynen dostum Amerika'da da satması çok normal 😃

    Hyundai grubu kadar son yıllardir argeye, yeniliğe ve gelişmek için can atan Psa grubundan başka hiç bir grup yok. Haberlere göz atarsınız hep Hyundai şu teknolojiyi tanıttı, şu patenti aldı vs. haberlerini görürsünüz. Siz hâlâ B segmenti Accent'den ibaret sanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu yeni tucsonların fiyatı ne olur acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence dışı çok yakışıklı olmamasına rağmen içi güzel olmuş ve donanım olarak dolu gözüküyor. Gene en çok satan suvlardan biri olacaktır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pilamimarsu

    Çok değişiktir ki 2015'de B3 Tucson çıktığında herkes tasarımına ve sunduğu donanımlara ağzından sular aka aka hayran kalmıştı. Ama Türk halkı değil mi? Bir eleştiri noktası bulacaktı,Hyundai iyi güzelde güvenlik anlamında kötüdür.
    C Suv Segmentinin en güvenli araçlarından biri kendisi sonuçlara göre (Almanya'nin Tofaş'ı Volkswagen Tiguan'i de geçiyor ne yazık ki :) ).

    Olmadı gelip sadece belirli noktasında -kadranin üstünde ki %30 luk nokta- sert plastik diye malzeme kalitesi kötü dendi.

    -Rakiplerinden olan Vag grubundan Seat Ateca'nın tüm her yeri sert plastik ama bir kere bile konu olmadı
    -Tucson'un 4 kapısınında üst noktası yumuşak plastik iken Tiguan'ın arka kapıları sert plastik idi ve şu işe bakın gene 2 kelam bilgisi olmayan sponsorcuklu kanallar bundan 1 kere söz etmedi. Ama Tucson'un o %30 luk sert plastik noktasını basa basa 4-5 kere söylediler, resmen aracı kalitesiz ilan ettiler bu yüzden.

    Bu 2 noktada çok cahilce eleştirildi.

    Ama 2015'de 4 koltuk ısıtma (Hyundai grubu haricinde hiç bir C Suv sunmuyordu), ön 2 Koltuk soğutma (""), Destekli şerit takip sistemi,otomatik park etme ve parktan çıkarma, kör nokta uyarı sistemi, destekli ve uyarılı çarpışma önleyici,direksiyon ısıtma, standart gelen cam tavan ve zibilyon tane daha donanım ile segmentinin öncüsü olmuştu. Türkiye'de Qashqai'yi tahtından edip 6 yıl Duster'ı saymazsak liderliğini korudu(Amerika pazarında da üst sıralara oynadı).

    Tüm firmaların aksine hiç bir opsiyon sunmadı çünkü Elit Plus ve Executive pakette araçta zaten eksik 1 donanım bile yoktu,yani opsiyon yok abi ne alicaksin araç fabrikadan gırtlak çıkıyor

    E güzel övdük, segmentine teknoloji ve tasarım anlamında yön verdi ama 2017'de 3008 çıktı ve Tucson'un iç kabin resmen yerlere düştü.

    3008 çıktıktan sonra Tucson'a olan aşkım sönmeye başladı çünkü Peugeot bir devrim yaratmıştı. Donanım anlamında hâlâ Tucson kadar donanım sunmuyordu ama iç tasarım çağın çok ötesinde idi.

    Tucson makyaj yedi,ama iç tasarım hâlâ 3008'in çok gerisinde kaldı. Buna bir dur demek lazımdı.



    Evet geldik 2022 Hyundai Tucson B4'e. Bu araç tek kelime ile 2015'i yaşattı bana. Yine segmentinde hiç bir araçta bulunmayan donanımları,muazzam iç paneli ile bu araç yine tekrardan segmentime yol vericem diyor resmen.

    Söyleyin bakalım şuan hangi Suv araç (C Segment'i geçtim zaten net şekilde ezip geçmiş,D-E farketmez) kameralı şekilde dikiz aynası sunuyor? Audi E-Tronn. Birde Tucson.

    Hangi araç yeni BMW 5-7 serisi hariç kumandadan aracı kontrol etme imkani sunuyor? Tucson.

    Hangi C Suv Segmenti araç Plug-İn Hybrid sunup 265 beygir-385nm güç sağlıyor? Yine,yine sadece Tucson.

    Zaten diğer donanımları saymıyorum yine gırtlak dolu,koltuk soğutmasından hafızasına 2021 yılının sağladığı tüm teknolojik destek ekipmanları vs. hepsi Tucson'da mevcut.

    C Suv'da 2015'de ki gibi gene rakipsiz ve tek olucak model. Yukarıda da böyle anlattım ama 3008 gelip 2017'de segmentine ders verdi. Şuan makyajlı 3008 de pek bi yenilik yok ama neden 2023 yılında yeni 3008 yine mükemmel iş çıkarmasın? Vag grubunu olaya katmıyorum,her zaman ki gibi sıkıcı tasarım, kötü iç mekan ve bomboş araçlarla ülkeye giricek. Türkiye'nin Vag grubunu sevdası zaten bitmedi,bitmez.

    Makyajlı Tiguan'ı görünce sadece kusasim geldi,dev gibi vites topuzu, çok kötü bir panel ve sıkıcı dış tasarım. Ve de donanımı olmayan klâsik boş bir Volkswagen. 4x4'i de sadece 2.0 TDİ'da sunması yıllardır ileri gelen komiklik.


    Tasarım konusuna gelirsem iç tasarım zaten muazzam idi.

    Dış ise çok 2 ye bölünmüş gene,ben ön tasarımına bayıldım. O gündüz ledleri resmen ısırmaya hazır kaplan gibi duruyor. Bu kaplansi tasarım 3008'de ki gibi kaplan pençesi şeklinde arkada devam ediyor.

    Tek eksisi gerçekten muazzam teknoloji sunmuşsun,C segmentinin çok ötesinde bir araç yapıyorsun ama gelip arka sinyalleri ampul yapıyorsun? Rezillik. 2022 Tucson alsam ilk işim o ampulleri sokup led sinyal koymak olurdu. O araca küfür gibi.


    Toparlarsak yine bu aracı beğenmeyen buzdolabı sevdalısı Vag hayranları olacaktır,ama maalesef Tucson yine segmentinin lideri olup satış rakamlarını tavana vuracaktır. Potansiyel tek rakibi 2022-2023'de tanıtalacak olan yeni 3008 olacaktır. Peugeot'dan Tucson'a karşı iyi bir hamle bekliyorum.


    He son olarak premium segmentte yer alan markası Genesis Amerika'da ve Asya'da muazzam satışlara sahiptir. Biri yazmış ki Kore de fazla satması normal değil mi? Aynen dostum Amerika'da da satması çok normal 😃

    Hyundai grubu kadar son yıllardir argeye, yeniliğe ve gelişmek için can atan Psa grubundan başka hiç bir grup yok. Haberlere göz atarsınız hep Hyundai şu teknolojiyi tanıttı, şu patenti aldı vs. haberlerini görürsünüz. Siz hâlâ B segmenti Accent'den ibaret sanın.

    Eline saglik vagcilar okur da feyz alir umarim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni Tucson fiyat güncelliyor bu aralar ama ilk çıktığında en üst donanım Elite plus 500 bin tl civarıydı.Şu an malum sitede birkaç çakal galeri 575 bin fiyat koymuş.

    Muhtemelen hatırı sayılır bir zam yolda.


    Araç iç ve dış tasarımıyla gayet güzel son derece başarılı. 2019 crdi Tucson kullanıcısı olarak mevcut araçtan da çok memnunum, konforu,performansı,sessizliği,yol tutuşu vb gerçekten oldukça iyi, demode iç dizaynına rağmen (alışınca seviyorsun) şahsen hiçbir şikayetim olmadı bu güne dek.

    Tereddütlü almıştım uzun yıllar vw kullanan biri olarak, iyi ki de aldım dedirtti bana. Sadece uzun yol yukarı meyilli ortamlarda sanki biraz fazla yakıyor. Otoban da sağlam bastığınızda rahatlıkla 9 lt leri görüyor, aynı kullanımda Ford C-max 1.6 dizel araç ile 7.7 lt yi geçebildiğimi hatırlamıyorum ama Tucson'da 9,3 lt yi gördüm. Hoş genel ortalamam 6,5-7 lt arası oynuyor, yani yinede iyi.

    Yeni Tucson 100 kg daha hafifmiş kuvvetle muhtemel yakıt tüketimini de artı yansır bu fark.


    2 sene önce 186 bine alınan aracın 2021 i şu an 390-400 bin tl civarı yeni tucson (elite) ise 440-450 bin tl idi birkaç gün önce şimdi güncellemede :)) malum bu arada kur 5.78 lerden 8,60 lara çıkarak %50 arttı. Pandemi etkisiylede global maliyetler baya arttı. Dolayısıyla 450-525 bin arası fiyatlarla bugün bu aracın yeni kasa sıfırını almak neredeyse orta/iyi bir ev parasına mal oluyor 2 sene önce böyle değildi.!!

    Eskiden ev almak hayal sıfır araç almak ulaşılabilir idi şimdi kazık ötesi vergiler ve kurlar sağolsun sıfır araba almak bile hayal oldu artık.

    Highline (güya dolu ama boş) vw t-roc lara bile 440-450 bin isteniyor. Tiguan 1.5 tsi lar 600 bin üstü vb vb. Yeni Tucson gücü yeten için çok çok iyi bir alternatif ve liste başı bir araç olacak...





  • rasap74 R kullanıcısına yanıt

    Maalesef zam kaçınılmaz bu kur artışında hocam.


    Şunu düzelteyim,Elite Plus 4X4 540 bin TL'den çıktı ve herhangi bir pazarlık miktarı yok fiyatta. Elite 4X2 ise 490 bin tl idi. Şimdi Elite 4X2 505 bin tl olmuş,Elite Plus hakkında bilgim yok ama 565 civarı olur diye tahmin ediyorum.


    Bizde 2018 Nisan'da Elite 4x4 1.6 T-GDI 177bg DCT'yi sıfır Hyundai Gençler'den full aksesuar+metalik kum beyazı rengi ile 135.500 TL'ye aldık. 3 senede ekonomonin bu denli çöküşü ve vergilerin artması ile artık en üst seviye memur olan doktor bile hayatı boyunca bir C segment Tucson alamayacak. Çok korkunç şeyler bunlar.

  • Beğenmedim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu anahtardan ileri geri gitme özelliği var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araci bende cok begeniyorum. Ne yazik ki o paraya cidden delilik. Ozellikle arka stoplar tek cizgi led arabaya cok ayri bir hava katiyor. Cok da guzel yenilikci donanimlari var. Hepsi de ne yazikki elite plusla geliyor. Keske diesel yerine 180hplik motorla ust donanimlari getirselermis. Yinede almis olanlar var ise yorumlarini merakla bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu hortlatayım.


    benzinli 180 beygir 1.6 t-gdi baz paket aldım. rakam belirtmek istemem özelden soran olursa yazarım.


    araçla ilgili izlenimim: güzel araç.

  • Kia sportage gelmeden Ust Modeli getirmeyecekler gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ernemr

    Bu anahtardan ileri geri gitme özelliği var mı?
    Tr de opsiyon bile değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emekkk kullanıcısına yanıt
    Hibrit te var benim bildiğim o özellik

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yaka97 Y kullanıcısına yanıt
    Benim bildiğim yok gidersen sorarsın bende merak ettim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alalı 2 hafta oldu.Haftasonları fazla trafiğe girmedin yaklaşık 300 km yaptım.Kullanım konfor güzel.Olması gereken bir çok şeyde var.tek eksik ön park sensörü.Şimdilik bu eksik ve ihtiyaç var.Araç büyük.

    Yakıt ise çok basmadım ve fazla trafiğede girmeden 4,4 civarında.

    Prime dizel bu arada.

    Donanım ve konfor olarak bide yakıt olarak tavsiye ederim.

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.