Şimdi Ara

2023 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (303. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.066
Cevap
133
Favori
772.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 300301302303304
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teteni T kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun, soğuk başarısı bence de yetersiz. İyi lastikle çok da güzel yol tutar. 2. Magane şu an 34k'da ve 100k üstü tecrübem oldu. Üzerinde gelen lastik g. year ise ıslakta kayar gider frende virajda aman dikkat. İkinci araç brid. ile geldi 2 yıl şikayetim olmadı ancak sertleşti ve konforsuz hale geldi değiştirdim. Mich. ile çok memnunum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paspas olarak sahler kullanıyorum 5 yıldır ve kalitesi yumuşaklığı havuzlu olması çok iyi. Öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı Continental lastikleriyle teslim aldım. Hep kuru havada kullandım. Karadeniz de olmama rağmen yağmur tecrübem olmadı :)

  • teteni T kullanıcısına yanıt

    Continental güzel lastik arkadaş Goodyear için demiş olmalı... Aracı yeni alsıysanız mutlaka lastik havasını kontrol edin ilk teslimatta 45 50 hava oluyor içinde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sdt01 S kullanıcısına yanıt

    İnanın hiç kontrol etmedim. Fakat Antalya ya gidip geldim sorun yaşamadım. Fazla olsa fark ederdim.

  • Yazmayı unuttum! Bu araçta start-stop un zamanlaması gerçekten kötü. Araç neredeyse tam olarak durmadan stop ediyor. Vw de araç durduğu andan itibaren 1-2 saniye bekler ve stop ederdi. Olması gereken bu değil midir? Yoğun trafikte zırt pırt nasıl kullanıyorsunuz? Her seferinde de düğmesinden kapatılmaz ki. Yok mudur bunun stop zamanını 1-2 saniye uzatmanın yolu?

  • teteni T kullanıcısına yanıt

    Yinede bakmakta fayda var araca alışana kadar farketmeyebilirsiniz.. kapıda yazan değere getirin yol tutuşu bir nebze düzelecektir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teteni T kullanıcısına yanıt

    Ben her seferinde kapatıyorum. 2 senedir 10 kez kullanmadım dediğiniz gibi vw grubu gibi düzgün çalışmıyor araç durmadan kapatıyor bazen yokuş aşağı kapatmışsa boşa almanızı istiyor. Yazılımla komple kapatmak mümkün


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar ;


    2024 Touch GSR2 üretimlerde eksilen donanım ya da özellikler var mı ?


    Kablosuz Carplay - Android auto var mı ? Sadece kablolu mu ?

    Bayiler ve broşürlerinde var diyip geçiyorlar ama kablolu mu ? Kablosuz mu detay vermiyorlar 😅


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beter.böcek kullanıcısına yanıt

    Kablolu ama sonradan yazılımla açtırabilirsiniz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sdt01 -- 4 Ekim 2024; 11:11:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç durmadan (Stop-start) 1 sn önce motoru kapatması ne gibi dezavantaj yaratıyor? Birkaç kez gördüm bu yorumu anlam veremedim.
    Ben her binişte devre dışı bırakıyorum. Ola ki 1.5 dk civarı kırmızı ışık var ki şehrimde biliyorum o yeri; devreye alıyorum.
    Önemli not : Devreye girmesi için direksiyon düz olmalı. Baktınız yine de devreye girmedi vitesi boşa alınca devreye girer. Bu da benden olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birisileri -- 5 Ekim 2024; 0:28:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birisileri kullanıcısına yanıt

    Trafikte gereksiz yere çok sık kapatmış oluyor muhtemelen olay o. Ben kırmızı ışık harici kullanmıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birisileri kullanıcısına yanıt

    Durmayacağım yere de stop ediyor. Gaza basınca önce çalıştırıyor, sonra yol almaya başlıyor. Ki bu da gereksiz zaman kaybı ve sürüş konforunu etkiliyor. Bunu 3-4 defa dur kalk yaptığınız ve ilerleyemediğiniz trafik lambalarında düşünün. Sonuçta araç gereksiz yere defalarca sarılıyor.

  • Anladım mantıklı haklısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teteni T kullanıcısına yanıt

    Merhaba hayırlı olsun, virajlarda sıkıntı olabilir mi demek istediniz ?

  • celtic_frost kullanıcısına yanıt

    Bilemiyorum. Uzun süre Alman aracı kullandım. Alman araçları Fransız araçlarına göre biraz daha sert süspansiyonlu oluyor. Fazla salınmıyor. Megan salınımı fazla olan, yumuşak süspansiyonlu bir araç. Fazla salınım konforu olumlu yönde etkilerken yol tutuşa nasıl etki eder bilemedim. Genel olarak virajlara biraz daha ihtiyatlı girmeme sebep oluyor. Psikolojikte olabilir. Zaman gösterecek.

  • teteni T kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle tam tersi. 5. alman aracımı ağusto ayı aldım 6.5 yıllık megane 4 maceram sonrası.

    Megane 4 daha sert bir araç ama kesinlikle daha dinamik virajı daha iyi. Moose test sonuçları da zaten daha iyi.

    Şuan bir jetta birde octavia araç kullanıyorum megane 4 ten sonra resmen yaylanıyor slalom denemelerimde. Megane 4 ok gibi girer ok gibi çıkardı bu testlerimde.


    Sertlik konfordan bir tık alıyor ancak megane 4 ile girdiğim virajlara kesinlikle jetta yada octavia ile giremiyorum.

  • Vw grubu zaten yol tutuşu çok iyi değil ama ford opel gibi markalardan zayıf Renault

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • andios kullanıcısına yanıt

    Ne diyeyim hayırlı olsun.

  • birisileri kullanıcısına yanıt

    Direksiyonun düz olması gerektiğini bilmiyordum. Çok kıymetli bir bilgi oldu benim için, teşekkür ederim. Bende diyordum ki bazen stop etmiyor kafasına göre takılıyor herhalde.

  • 
Sayfa: önceki 300301302303304
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.