Şimdi Ara

YENİ KIA SPORTAGE (2022) ANA KONU (168. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
3.346
Cevap
140
Favori
226.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mdursun92 M kullanıcısına yanıt

    Bende 2020 dizel spo dan yeni benzinli Sportagea geçtim. Yeni Sportage kolay patinaja düşüyor. Sitede iki garaj giriş var. Eğimi yüksek olan girişe araç 2. Vites ile girerse (ilk çalıştırmada araç eco modda başlıyor ve hemen 2. Vitese atıyor) tam yokuşa gelince araç 1 vitese alıyor ve patinaja düşüyor.

    Bu yüzden eğimli taraftan çıkarken mutlaka yokuş başında duruyorum. Böylelikle araç 1. Viteste yokuşu çıkınca hiçbir problem olmuyor.

    Başka bir yolda dik bir yokuşa denk gelirsem manuel vitese geçince patinaj problemi yaşamıyorum.

    Yukarda anlattığım durumlarda 2020 dizel spoda patinaj durumu hatırlamıyorum. Ama benzinli kolay patinaja düşüyor.

    Geç tepki verme konusunda iki araç arasında ben fark göremedim.

    Yokuşta geri kayma durumu da yaşamadım.

  • free men F kullanıcısına yanıt

    Peki eco mod yerine normal modda kullanmak bu sorunu çözüyor mu?

  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    Araçtaki kompresör baya iyi kullandınız mı hiç?
  • mdursun92 M kullanıcısına yanıt
    Her gün dik yokuşun ortasında durup kalkıyorum alisirsiniz patiye vermez araç..geri giderken de öne salma hiç olmadı Auto hold var zaten aracı tutar..yokuşta gitmek durmak park etmek her gün yaptığım şeyler..aracı daha çok esim de kullaniyo şikayeti yok..araç dizel mild hybrit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onder20 -- 15 Aralık 2024; 14:21:33 >
  • prestige normal motor ile prestige plus hybrit arasında 200bin edecek bir far varmi acaba kullananlar farkı anlıyormu.
    Birde cam tavandan aşırı sıcak geliyor mu ısı yalıtımı yüksek bir cammi.
  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.