Şimdi Ara

SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) (336. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.009
Cevap
200
Favori
403.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
38. Sırada  bugün en iyi #12
Sayfa: önceki 334335336337338
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Savaş hocam siz bilgili birine benziyorsunuz  


    E-Arc'ı kapatmanın standart Arc ile kullanmanın bir dezavatantajı var mıdır?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Görmez -- 24 Temmuz 2024; 11:43:48 >
  • Selamın aleyküm, 55q70c televizyonum için askı aparatı arıyorum. Bu modeli buldum sizce alınır mı, hareketli istiyorum. BONTEC 23-70 inç LED LCD Düz ve Kavisli TV'ler için TV Duvar Askı Aparatı, Eğilebilir Çift Kollu Tam Hareketli TV Askı Aparatı 45 kg'a kadar taşır, HDMI Kablosu, Su Seviyesi, Maks. VESA 400 x 400 mm https://www.amazon.com.tr/dp/B08H5JP1Q4?ref=cm_sw_r_apan_dp_B1A1DY9FXYETAFZ2ZPTQ_1&ref_=cm_sw_r_apan_dp_B1A1DY9FXYETAFZ2ZPTQ_1&social_share=cm_sw_r_apan_dp_B1A1DY9FXYETAFZ2ZPTQ_1&starsLeft=1&skipTwisterOG=1


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Görmez kullanıcısına yanıt

    Eğer TV ile beraber açılıp kapanan PS5, Xbox, PC vs kullanıyorsanız manuel açıp kapatmanız gerekir. Başka da dezavantaj diyebileceğim bir şey yaşamazsınız hocam. 😊


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TekilBey kullanıcısına yanıt

    A. Selam.

    Aynısını 65S95C'de kullanıyorum gayet güzel. Eğer 77 inç ve üzeri televizyon asarım ileride derseniz bir üst modelini tavsiye ederim.

  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Peki çok teşekkür ederim. Sesin 1 saniye geç gelmesi çok problem değil  

  • sonyereksiyon kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam. Ses sistemini güncellemeyi deneyin. Bende de olmuştu. Yeni gelen Tv güncellemesi sebep oldu sonrasında ses sistemine gelen güncelleme ile düzeltildi. Umarım sizin sorun da düzelir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TekilBey kullanıcısına yanıt
    Aleyküm selam hocam,
    Bu ürün çok başarılı ve çok kaliteli tavsiye ederim,
  • bladeharun kullanıcısına yanıt

    Ses sistemini nasıl güncelleyeceğiz peki?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyereksiyon kullanıcısına yanıt
    SmartThings ile

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Güncelleme yapayım, servis çağırdım geldi ve televizyonu götürdü panel tamir merkezi varmış samsung'un anlaşmalı olduğu paneli tamir edeceklermiş. Yenisiyle değiştirir diye bekliyordum ancak malesef tamir yolu gözüktü, 1 haftadır tv tamirde.

  • axXxo kullanıcısına yanıt

    Yanan ekran nasıl tamir edilecekmiş ki

  • bladeharun kullanıcısına yanıt

    Soundbarin bir türlü tanıtamadim ama teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deppechemode45 D kullanıcısına yanıt
    Hocam yanan panel tamir edilmez yeni panel ile değişim olur.
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Valla bende öyle biliyorum ancak bu işlerden anlayan birine sorduğumda ekran altında bulunan soketlerin değiştirilerek sorunu çözebildiklerini söylediler ama bilmiyorum gelince sonucu göreceğiz bakalım.

  • axXxo kullanıcısına yanıt
    Hocam sorun çözme farklı bir durum panel yandığı yan yenisi ile değişim olmadı sürece çözümü olmaz.
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Doğrudur hocam ancak panel değişecek olsa herhalde bunu kendi servislerinde yaparlardı, servis özellikle anlaşmalı oldukları panel tamir servisine ürünün kargo ile gideceğini belirtti sanırsam tamir etmeye çalışacaklar.

  • axXxo kullanıcısına yanıt
    Hocam panel tamir olmuyor yenisi ile değişim oluyor,
    Yetkili servis geldiğinde rapor tutuyor durumu merkeze iletiyor merkezden yeni panel siparişi veriliyor servis noktasında veya evde müsaitlik durumu varsa değişim oluyor
  • axXxo kullanıcısına yanıt

    Çok geçmiş olsun hocam. Normalde bu tür durumlar için cihaz değişimi talebinde bulunmanızı öneriyoruz, ama sizin süreciniz başlamış. Olur da 20 iş gününü geçecek bir süreç yaşarsanız bilgilendirmeniz yeterli, gereken desteği sizlere sağlarız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • axXxo kullanıcısına yanıt

    Peki size gore yanik neden oldu.Tahmininiz var mı? Logo olan kanallarda cok mu sabit kaldi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Hocam ilk 6 ay içinde olsa isteyecektim ama şuan öyle bir hakkım olmadığını düşündüğüm için ısrarcı olmadım genel merkez tamir demiş bakalım 17 Temmuz da aldılar tvyi ses yok hala


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 334335336337338
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.