Şimdi Ara

HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: tasshelhoff Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
1.722
Cevap
59
Favori
89.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Heyea kullanıcısına yanıt

    üstad sizin bayon 1.0 gti mi 1.4 atmosferik mi? yakıt durumunu paylaşabilir misiniz?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heyea

    Hayırlı uğurlu olsun hocam, tekerinize taş değmesin. Bayon kullanıcısıyım, geçen sene aralıkta almıştım, daha kredisi bile bitmedi. İlgimi çeken bir araç değil, kendi aracımdan oldukça memnunum. Ama konu güzel olmuş, araç da güzel. Hayırlı olsun tekrardan.

    Tesekkur ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt

    1.4 atmosferik hocam. 1.0 gti motor fazla bulunmuyor, üstelik ben alırken 1.0 da sadece style paket, yani orta paket vardı. Ve bayonda orta paket ile üst paket arasında güvenlik açısından dağlar kadar fark var. O sebeple 1.4 elite paketi tercih etmiştim ben.


    Aralıktan bu yana 10.000 km'ye yakın yol yaptım. Hatta en son Karadeniz turu yaptım araçla. Toplam 3550 km küsür. Oradaki verileri de ekliyorum.


    Bu tura başlamadan önce:


    HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL


    Bu da geldikten sonra:


    HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL



    Şu an 9800 km küsür, ortalamam 100 km'de 6.7 lt. Ben memnunum aracın yakıtından. Bundan önce 1.5 dci clio 4 kullanıyordum, ona göre fazla tabii ki ancak benzinli araç için normal bir değer. Ben aracın donanımına ve teknolojisine tutuldum. İlk sıfır aracım ve cliodan sonra çok üst segment gibi geldi. Eksikleri var mı tabii ki var. Ancak yine de fiyatına göre donanımı iyi. 5 kişilik bir aileyiz, işimizi görüyor. Yakışıklı da kerata... HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL 


    Edit: Şunu da eklemiş olayım: Tur boyunca benzine harcadığım para toplam 10.500 bandında. Ben fazladan 15 bin lira olarak hesaplamıştım çıkmadan önce, yaylaları ve köy yollarını da sıkça tercih ettim onu da belirtmiş olayım. Üstelik hiç az tüketeyim diye kasmadım, normal şekilde kullandım. Klima da açıktı hep. 5 yetişkin + full dolu bagajla çıktık yola. HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Heyea -- 14 Ağustos 2024; 11:49:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heyea

    1.4 atmosferik hocam. 1.0 gti motor fazla bulunmuyor, üstelik ben alırken 1.0 da sadece style paket, yani orta paket vardı. Ve bayonda orta paket ile üst paket arasında güvenlik açısından dağlar kadar fark var. O sebeple 1.4 elite paketi tercih etmiştim ben.


    Aralıktan bu yana 10.000 km'ye yakın yol yaptım. Hatta en son Karadeniz turu yaptım araçla. Toplam 3550 km küsür. Oradaki verileri de ekliyorum.


    Bu tura başlamadan önce:


    HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL


    Bu da geldikten sonra:


    HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL



    Şu an 9800 km küsür, ortalamam 100 km'de 6.7 lt. Ben memnunum aracın yakıtından. Bundan önce 1.5 dci clio 4 kullanıyordum, ona göre fazla tabii ki ancak benzinli araç için normal bir değer. Ben aracın donanımına ve teknolojisine tutuldum. İlk sıfır aracım ve cliodan sonra çok üst segment gibi geldi. Eksikleri var mı tabii ki var. Ancak yine de fiyatına göre donanımı iyi. 5 kişilik bir aileyiz, işimizi görüyor. Yakışıklı da kerata... HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL 


    Edit: Şunu da eklemiş olayım: Tur boyunca benzine harcadığım para toplam 10.500 bandında. Ben fazladan 15 bin lira olarak hesaplamıştım çıkmadan önce, yaylaları ve köy yollarını da sıkça tercih ettim onu da belirtmiş olayım. Üstelik hiç az tüketeyim diye kasmadım, normal şekilde kullandım. Klima da açıktı hep. 5 yetişkin + full dolu bagajla çıktık yola. HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL 

    Haberiniz var yok bilmiyorum, artik 1.4 motor ve tam otomatik bayon satilmiyor.

    1.0 ve dct oldu hepsi. On arka dizaynda hafif degisti.

    Hayirli gunler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Ara ara fiyatına bakıyorum sadece hocam, motor donanım vs onlara bakmamıştım. Buna da üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. Konu daha fazla dağılmasın, size tekrardan hayırlı olsun diyeyim kaçayım. HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL  Aracı teslim alınca bol bol fotoğraf atın, jazz düşünenlere ilham kaynağı olsun konu. HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL 

  • Heyea kullanıcısına yanıt

    hocam, uzun ve sakin yol yaptınız muhtemelen.. ankara şehiriçi baktığım tüm bayonlar 9-10 litrelerde.. lpg taktırıyorlar.. donanım olarak güzel.. tipi de güzel bence.. ama bu yakıt olayı sıkıntı.. ayrıca şimdi getirdikleri 1.0'a da 1378 fiyat çekmişler.. benim kız kardeş de bayon da bayon diyordu... bayan ya.. gönüller tucson, sorento.. ama parası yetmeyene de bayon gibi algılıyorum ben.. c3 aircross sorduk shine paket.. onun da cam tavanına yarsıdı.. iyi de o da 9 litre.. ben mi anlamıyorum acep, eskiden mi araçlar az yakıyordu.. teknoloji ilerlemiş, yakıt fiyatları nereye gelmiş, bakıyorsun araç 9 litre yakıyor.. offf..

  • thiler kullanıcısına yanıt

    Ben test ettiğimde yol sesini çok beğenmiştim jazz'ın. Civicten falan çok daha iyi. B segmentin en sessizi olabilir bu konuda. Ancak 80 üzerine çıkınca da fazla rüzgar sesi alıyor. Bu konuda da sınıfın en kötülerden.


    Şehir içi ağırlıklı kullanmalık bir araç.


    Genişliği de çok düşük. Ensiz ve yüksek. Öyle yol tutuş, sürüş keyfi falan beklememek lazım bence.

  • Casper100 C kullanıcısına yanıt

    kendi servisimle görüştüm;


    öncelikle kitapçık artık çevre koruma vb bahanesine pdf olarak veriliyormuş bu bir.


    ruhsat meselesini sordum; dediki abi kapanışa denk gelmiştir yetiştirememişlerdir o bakımdan geçici ruhsat vermişlerdir.


    ama aracın liste fiyatına ruhsat beeli vb dahildir o zaman parayı geri vermeleri lazımdı dedi.


    hayırlı günler.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    araçta cam yüzey çok fazla rüzgar sesi ondan olabilir



    aracın yakıt deposu koltukların altında piller de bagajın altında yerden de çok yüksek değil; ağırlık merkezi düşük yani.


    kendim sürmedim ama testlerde negatif bir şey izlemedim yol tutuşla ilgili,


    sonuçta bu arabayı 120 den hızlı süreceksen yanlış araba tercih etmişsin demektir :)

  • 120 km/h sonrası da benzinli motorun güç sağladığını sanıyordum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar üstad, öncelikle aracınız hayırlı olsun, eski bir Colt kullanıcısıyım, bir ara ciddi şekilde Attragge düşünmüştüm, sanırım o zaman yazışmıştık da sizinle. Gerçekten fiyat performans arabaları bulmanız ve detaylara hakimiyetiniz muazzam. Aslında şu an Byd Seal U bekliyorum, fakat bazen bir-iki yıl için daha makul fiyatlı bir araba alıp, elektrikli ve hibrit piyasasının oturmasını, byd haricindeki diğer Çinli firmaların yatırımlarını beklemek daha doğrumu olur diye düşünüyorum. Çok sakin şehir içi kullanıcısıyım (aylık 1.500 km), senede bir kez uzun yol yapıyorum, benim kullanım alışkanlıklarıma çok uygun gözüküyor, hanımı ikna edebilirsem bir test sürüşü yapacağım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zylinderkopf kullanıcısına yanıt
    Teknik anlatiminda 80-120 arasi benzinli motorun calistigi, 120 den sonra hibrid sekilde calistigi anlatiliyor. Ilk sayfada videolari var izleyebilirsiniz merak ediyorsaniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İlk mesajınızdan anladığım ve yabancı web sitelerinden okuduğum kadarıyla içten yanmalı motor ile tekerlekler arasında cvt veya başka bir kavrama sistemi yok, tek oranlı şanzıman direk tekerleklere güç gönderiyor doğru mudur?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zylinderkopf

    İlk mesajınızdan anladığım ve yabancı web sitelerinden okuduğum kadarıyla içten yanmalı motor ile tekerlekler arasında cvt veya başka bir kavrama sistemi yok, tek oranlı şanzıman direk tekerleklere güç gönderiyor doğru mudur?
    Evet, ilk sayfada 2 adet ayrıntılı anlatim videosu mevcut biri daha ozet digeri arabanin uretiminden sorumlu muhendisin daha teknik anlatimi seklinde.

    Aracta herhangi bir kayis kasnak tork konventoru vb yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mask345

    Merhabalar üstad, öncelikle aracınız hayırlı olsun, eski bir Colt kullanıcısıyım, bir ara ciddi şekilde Attragge düşünmüştüm, sanırım o zaman yazışmıştık da sizinle. Gerçekten fiyat performans arabaları bulmanız ve detaylara hakimiyetiniz muazzam. Aslında şu an Byd Seal U bekliyorum, fakat bazen bir-iki yıl için daha makul fiyatlı bir araba alıp, elektrikli ve hibrit piyasasının oturmasını, byd haricindeki diğer Çinli firmaların yatırımlarını beklemek daha doğrumu olur diye düşünüyorum. Çok sakin şehir içi kullanıcısıyım (aylık 1.500 km), senede bir kez uzun yol yapıyorum, benim kullanım alışkanlıklarıma çok uygun gözüküyor, hanımı ikna edebilirsem bir test sürüşü yapacağım.
    Bende sizin gibiyim , bencede size cok uygun olur. Tekrar gorustugumuze sevindim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Teknoloji tutkunu olarak olursa bende almak istiyorum, size de hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tesekkur ederim,kismet olur insallah

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, pazartesi test sürüşü yapacağım, deneyimlerimi buradan yazarım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şükür ki konusu gelmiş yaklaşık bir aydır bende bu araca bakıyorum.
    Crosstar donanım düşünüyorum bende aslında çok ihtiyaç meselesi değil de klasik Türk kafası olurda satar edersek ilerde daha mantıklı geliyor.
    Bu arada araca dair okumadığım şey kalmadı lakin evet bir tane sokakta canlı bir araba görmemek beni önce düşündürdü.
    İşin aslına gelecek olursak çok memnun olduğum Fluence im vardı ama sedan araba artık baydığı için değiştirmek istedim.
    Ve gözüme ilk çarpan jazz oldu test sürüşü yapacağım yarın.
    Jazz da hoşuma giden yüksek dışardan ufak ama iç hacim iyi olması.(Bir araçta tip kısmı bu ekonomide artık lüks olduğunu düşünenler denim).Ve istanbulda ki trafik illetinde eski yaktigimdan yüzde 60 daha az yakacak olmak bu ekonomik şartlarda çok cezbediyor.(Oturduğum yerde 30 km yolu bazen 2 saatte gidiyorum iş ev arası)
    Sürüş keyif verirse hayırlısı ile bende düşünüyorum bakalım.
    Tek korkum hybrit i geçtim önceden benzinli araç bile hiç kullanmadım. Hybrit e alışmak umarım kolay olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selocanq -- 14 Ağustos 2024; 21:20:49 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Hayırlı olsun. Yeni nesil araçlarda ki Hibrit teknolojisi ve barındırdığı elektronik donanımlar, uzun vade de sorunlar ve yüksek masraflar açacakmış gibi kanaat oluşturuyor bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.