Şimdi Ara

JAZZ 1.5 HİBRİD*253 NM T*0-100 9,4 S* Ş.İÇİ 3,6 L*S&S ACC*10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ *KOLTUK ISITMA (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.635
Cevap
55
Favori
76.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackbela

    Hayırlı olsun. Yeni nesil araçlarda ki Hibrit teknolojisi ve barındırdığı elektronik donanımlar, uzun vade de sorunlar ve yüksek masraflar açacakmış gibi kanaat oluşturuyor bende
    Soz konusu honda ve toyotaysa artik bunlar da sorun acacaksa atalim kendimizi denize. Yapacak birsey yok.

    Avrupa ve cin arabalarinda bende sizin gibi dusunuyorum. Bu kadar teknolojik bir sistemi asla bir avrupa veya çin arabasinda tercih etmezdim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selocanq

    Şükür ki konusu gelmiş yaklaşık bir aydır bende bu araca bakıyorum.
    Crosstar donanım düşünüyorum bende aslında çok ihtiyaç meselesi değil de klasik Türk kafası olurda satar edersek ilerde daha mantıklı geliyor.
    Bu arada araca dair okumadığım şey kalmadı lakin evet bir tane sokakta canlı bir araba görmemek beni önce düşündürdü.
    İşin aslına gelecek olursak çok memnun olduğum Fluence im vardı ama sedan araba artık baydığı için değiştirmek istedim.
    Ve gözüme ilk çarpan jazz oldu test sürüşü yapacağım yarın.
    Jazz da hoşuma giden yüksek dışardan ufak ama iç hacim iyi olması.(Bir araçta tip kısmı bu ekonomide artık lüks olduğunu düşünenler denim).Ve istanbulda ki trafik illetinde eski yaktigimdan yüzde 60 daha az yakacak olmak bu ekonomik şartlarda çok cezbediyor.(Oturduğum yerde 30 km yolu bazen 2 saatte gidiyorum iş ev arası)
    Sürüş keyif verirse hayırlısı ile bende düşünüyorum bakalım.
    Tek korkum hybrit i geçtim önceden benzinli araç bile hiç kullanmadım. Hybrit e alışmak umarım kolay olur.
    Nerde buldunuz, konuya gittiginiz servisteki stoklari da yazarsaniz sevinirim almak isteyenlere faydasi olur. Bende yarın teslim alacagim inşallah

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • varolan renklere bir yenisi daha eklenmiş kristal siyah adı altında metalik siyah.


    ilk sayfaya resmini koydum

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Yol tutuş ile ilgili önce bir görmek lazım..ben de daha öncec1.5 instyle amt colt vardı..1.3'lerden daha yüksekti..kırıkkale ankara arası kızılırmak köprü civarı virajlar var..hiç yatmadan soldan kapatırdım..herkes o virajlarda yol verirdi..şerit dışına hiç taşmazdı o araç..müthiş bir yol tutuş..hatta sattığım kişi memleketine döndüğünde ilk söylediği müthiş bir yol tutuşu olduğuydu..şu an focusla o süratte giremiyorum, savruluyor...jazzın yol tutuşunun da colt'tan az olduğunu hiç sanmıyorum..bakalım, tam test edebilir miyiz bilmiyorum ama yazarım haftasonu...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, tekraren hayırlı olsun, teslim almaya gittiğinizde varsa siyah olana da alıcı gözüyle bakabilirseniz çok memnun olurum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mask345 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, siyah daha bayilere gelmemis bakamadim,

    Arabayi teslim aldim, alisma safasindayim, motor.oyle gurultulu bagirmiyor, 40 litre ile su an 1060 km menzil gosteriyor bugun genelde sehirici takildim arabaya da yabanciyim 5.7 tuketimim var.

    Arac ozellikle çok sessiz, 90 km hizda ne motor ne tekerler ne rüzgar sesi ilk defa yalitimli bir japon arabasi gordum, umarim teknik kisimda genlerine daha bagli kalmistir :)

    Ön görüş mükemmel sanki 4 m bir arac degil citroen grand picasso suruyorsunuz, aileyi gezdirdim bugun aracta 3yetiskin 1 cocuk varken tumseklere filan değmiyor.

    Farlar cok kuvvetli, ic aydinlatma beyaz, ekranlar net parlak ve tepkisi hizli.

    Android auto kablosuz oluyormus ama uğraşmadim gizli menusunden acmak lazimmis.

    Kapilar cok genis aciliyor inmek binmek cok kolay

    Koltuklar cok rahat.

    Dikkat cekiyor herkes bakiyor ( ne tipsiz arac diye de bakiyor olabilirler tabi :))

    Rengini boyasıni cok begendim, hondanin boyasi genelde sorunlu olur ama japonyadakiler daha iyi boyuyor demek.

    Ses sistemi guzel.

    Yokus cikmasi filan zorlanmadan cikiyor

    Su yazdigim modlar cok gecerli degil gibi ne zaman elektrikte ne zaman motorda degisken oluyor.

    Simdilik bu kadar gozlemlerim bunlar daha 90 km yaptim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    70 km çıktığımda hibritle zorlanmadan çıkıyordu motor sesi azdı. Ama hız eğim farketmeksizin pedala fazla basınca bağırmaya başlıyor. 80-120 km arası sırf benzinliyle gitmiyor. Ara ara elektrikli motorla da gidiyor.



    JAZZ 1.5 HİBRİD*253 NM T*0-100 9,4 S* Ş.İÇİ 3,6 L*S&S ACC*10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ *KOLTUK ISITMA
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Bayi buradan para kazanmanın yolunu bulmuş.


    Kitapçık verilse iyiydi. Pdf 682 sayfa telefondan bakmak zor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Casper100

    70 km çıktığımda hibritle zorlanmadan çıkıyordu motor sesi azdı. Ama hız eğim farketmeksizin pedala fazla basınca bağırmaya başlıyor. 80-120 km arası sırf benzinliyle gitmiyor. Ara ara elektrikli motorla da gidiyor.



    Evet internette yazilanlarla aracın davranislari farkli. Bence kitapcik isinde bayinin kabahati yoktur.baska markalar nasil acaba bakmak lazim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Merhaba, siyah daha bayilere gelmemis bakamadim,

    Arabayi teslim aldim, alisma safasindayim, motor.oyle gurultulu bagirmiyor, 40 litre ile su an 1060 km menzil gosteriyor bugun genelde sehirici takildim arabaya da yabanciyim 5.7 tuketimim var.

    Arac ozellikle çok sessiz, 90 km hizda ne motor ne tekerler ne rüzgar sesi ilk defa yalitimli bir japon arabasi gordum, umarim teknik kisimda genlerine daha bagli kalmistir :)

    Ön görüş mükemmel sanki 4 m bir arac degil citroen grand picasso suruyorsunuz, aileyi gezdirdim bugun aracta 3yetiskin 1 cocuk varken tumseklere filan değmiyor.

    Farlar cok kuvvetli, ic aydinlatma beyaz, ekranlar net parlak ve tepkisi hizli.

    Android auto kablosuz oluyormus ama uğraşmadim gizli menusunden acmak lazimmis.

    Kapilar cok genis aciliyor inmek binmek cok kolay

    Koltuklar cok rahat.

    Dikkat cekiyor herkes bakiyor ( ne tipsiz arac diye de bakiyor olabilirler tabi :))

    Rengini boyasıni cok begendim, hondanin boyasi genelde sorunlu olur ama japonyadakiler daha iyi boyuyor demek.

    Ses sistemi guzel.

    Yokus cikmasi filan zorlanmadan cikiyor

    Su yazdigim modlar cok gecerli degil gibi ne zaman elektrikte ne zaman motorda degisken oluyor.

    Simdilik bu kadar gozlemlerim bunlar daha 90 km yaptim
    Cevabınız için teşekkür ederim, yarın test etmeyi düşünüyorum, deneyimlerimi buradan yazarım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Eğer fırsatınız olurda aracın 0-40 km/h, 40-80 km/h, 80-120 ve 120 km/h üzeri sakin kullanımda nasıl gittiğiyle ilgili video çekerseniz çok sevinirim. Eminim benim gibi aracı merak eden çok kişi vardır.

    YouTube’rların videolarında araç sürekli tam gaz sürüldüğü ve benzinli motor sürekli çalıştığı için aracın 0-40, 40-80, 80-120 ve 120 km/h üzeri normal gidişini anlamak mümkün olmuyor.

    Seyrettiğim videolarda komplike bir sistem olan e:hev’i hakkıyla anlayan ve anlatabilen birisini göremedim. Çoğu içerik üretici Toyota yaris hybrid ve Honda jazz arasındaki sistem farkının farkında bile değil.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hem @tasshelhoff Hem de @turizmpsikoloğu nu bu başlıkta görmek çok hoş oldu. Aracınız hayırlı olsun Tass hocam, güle güle binin. Ben BYD'nin plug-in modelini bekliyorum. İşyerindeki benzini içen Connect'ten kurtuluruz belki. Grand Picasso ya benzetmişsiniz, ben de Grand Picassomu büyütülmüş bir Colt olarak görürdüm :) Ancak Bu Jazz modeli benim için bile fazla "acaba" içeriyor. Cesaretinize hayran kaldım.

  • zylinderkopf kullanıcısına yanıt
    Bu aralar cok vakit harcadik bu araba mevzuuna islerim geri kaldı toparladiktan sonra cekmeye calisirim.

    Basaksehir macindan ciktim, ortalamam 5.7 idi eve gelinceye kadar 5.2.ye düşürmeyi basardim. 80 i gecmedim hiz yapmadim. Otoparktan cikarken bile dunya kadar tasarruf yaptim zaten durkalk ta sifir tüketim malum.

    Evet toyotanin sisteminin bununla alakasi yok, adi benzer sadece

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Merhabalar hatirladim sizi, eski uyelerin hala burada olmasi guzel.

    Hocam cesaret diyorsunuz her ne kadar buyuk uretici olsada cin arabasini bekliyorum diyorsunuz. Bence hicbir zaman bir Çin arabasi, japondan iyi olamaz.

    Sonucta honda dir ne kadar kotu yapmis olabilir ki?

    Hayirli gunler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Hem @tasshelhoff Hem de @turizmpsikoloğu nu bu başlıkta görmek çok hoş oldu. Aracınız hayırlı olsun Tass hocam, güle güle binin. Ben BYD'nin plug-in modelini bekliyorum. İşyerindeki benzini içen Connect'ten kurtuluruz belki. Grand Picasso ya benzetmişsiniz, ben de Grand Picassomu büyütülmüş bir Colt olarak görürdüm :) Ancak Bu Jazz modeli benim için bile fazla "acaba" içeriyor. Cesaretinize hayran kaldım.

    Geçmişte Mitsubishi Colt kullandım, Grand Picasso almayı düşünürken sizin yazdıklarınızı uzun uzun okuduğumu hatırlıyorum, daha sonra Picasso olmadı, ama son iki yıl C 5 Aircross kullandım, yukarıda da yazdım, şimdi de Byd Seal U fiyatının açıklanmasını bekliyorum. Aslında Jazz benim için küçük kalacak, bunu da biliyorum, fakat bir kaç yıl kadar kullanıp, elektrikli-hibrit piyasasının oturmasından sonra mı bu alana yönelmek gerekir, aslında aklımı kurcalayan bu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Yalıtılm baya baya iyi mi hocam yol sesi ne durumda ? Süspansiyon olarak çukurlardaki tepkisi nasıl hocam bir c sınıfı gibi yumuşak hissettiriyor mu ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • C sinifi surmeyeli yillar oldu, ama b sınıfı gibi olmadigi kesin. Gayet sessiz ve tok geciyor cukurdan tumsekte n

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dün İstanbul Honda bayisine gittim Jazz Crosstar gelişleri Eylül'ü bulacakmış. Elegance modeli vardı, ama o da satılmıştı. Belki başka bayilerde vardır.

    Fiyat halen aynı. 1290 ve 1350 lira.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Revolucionist -- 16 Ağustos 2024; 9:44:56 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bana da gelecek olan araclarin cogunun satildigi soylendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 16 Ağustos 2024; 9:48:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt

    selam üstad.. iyisiniz inşallah.. valla ben de tasselhof üstadın başlığını görünce, bir de kız kardeşe araç bakarken jazz neden olmasın dedim.. yarın bakacağız inşallah.. bu arada 2005 yılında almış olduğum fıstık yeşili 1.5 instyle amt gp'yi 19 yıl birliktelikten sonra 6 ay önce sattım ve focus 1.0 aldım. kampanya vardı, para ona yetiyodu falan... colt ile girdiğim viraja focusla giremiyorum açıkçası.. colt 1.5 malum 205/45/16.. ama lastikten bağımsız yol tutuşu çok çok iyiydi.. virajda savrulmaması, kırdıkça viraja dalması.. hatta şimdilerde milletin çokça canını yakan yağın içinde çalışan kayış muhabbetini adamlar taa 20 sene önce çözmüştü falan.. tasselhof üstadın jazz incelemesini okudum, bir de sırf şehir içi kullanılacak, o yüzden kardeşi jazz hybride yönlendirdik.. şimdi de elegance mı crosstar mı, bayide var mı falan, yarın netleşecek.. tekrardan selamlar.. hörmetler..





  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.