< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
JAZZ 1.5 HİBRİD*253 NM T*0-100 9,4 S* Ş.İÇİ 3,6 L*S&S ACC*10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ *KOLTUK ISITMA (9. sayfa)
-
-
evet crosstar da sunroof veya cam tavan olsa evet belki bende ona kayardım.
ama bir boy büyük jant, tavan rayı, anahtarsız giriş ( sadece giriş zaten anahtarsız çalışıyor) ısıtmalı direksiyon ve yerden 2 cm daha yüksek diye bence 60 bin fazla vermeye değmez.
hayırlı günler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Ağustos 2024; 19:40:22 > -
Dün ben de test etme fırsatı buldum, fakat zamanım çok kısıtlıydı, 5-6 km civarında, 10 dakika kadar kullanabildim. Genel olarak beğendim, söylendiği gibi bagajı küçük, iç hacmi ise oldukça geniş, genel olarak kalkış ve gidişi iyi, biraz agresif hızlanıp çabucak 100-110 km'lere çıkınca yakın zamanda kiralık olarak kullandığım Toyota hibritteki gibi kısa süreli bir uğultu, hafif bir zorlanma hissettim. (Normalde agresif hızlanmam ve kullanmam fakat performansını merak ettiğim için kısa süre bu şekilde kullandım). Bakımı zor olmasına karşın siyah rengi (muhtemelen koyu renkli tamponlar nedeniyle) hoşuma gitti. Aslında Byd Seal U bekliyorum, fakat henüz fiyatı belli değil, asgari 1.800 TL civarında olmasını bekliyorum. Diğer yandan fiyat bu civarda olsa bile elektrikli teknolojisinin bu kadar hızlı geliştiği, diğer Çinli firmaların da yatırımlarının konuşulduğu bir ortamda, önümüzdeki bir kaç yılı Jazz tarzında güvenliği üst düzey, yakıt tüketimi çok makul, sağlam bir araçla geçirmek de çok makul geliyor. Size garip gelebilir, biliyorum Byd Seal U ve Jazz arasında sınıf, hacim, fiyat ciddi farklar var, fakat olaya biraz iktisadi açıdan bakıyorum, Seal U makul bir fiyatla gelirse fırsat aracı olabilir, bir yandan çocuklar büyürken masrafları da artıyor, yalnızca yılda bir kez uzun yol yapmak için bu kadar büyük arabaya ihtiyaç var mı? İkisi ortaokula biri ilkokula giden üç çocuğum var, Jazz'ın biraz küçük geleceği muhakkak, fakat ailece (5 kişi) belki haftada bir kere kullanacağımız için çok sorun olmaz diye düşünüyorum. Ayrıca aradaki yaklaşık 500 bin TL'lik farkı çok risk almadan yatırımda değerlendirebilirim. Anlayacağınız, sorular, sorular! Sizler de fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
ankara'da hem efe hem bora'da bakıldı..crosstar belirsiz, elegance mevcuttakiler satıldı dediler..ağustos sonu tarih verdiler.. elegance için kapora verildi..iki renk gelecekmiş..kırmızı ve gece mavisi...siyaha yakın bir renk idi ama kırmızı çok hoş gelmedi gözümüze, gece mavisi olsun dedik.. test sürüşünde açık mavi crosstar vardı..ben sürmedim..180 km'deymiş daha..şöyle bir sıkıştırdı şoför, klima açık 4 kişiydik..kısa mesafede 88 kmye çıktı hemen..sırtım koltuğa yapıştı mı, orasını tam anlayamadım..bende turbo 125 focus olduğu için çok anlayamamış olabilirim..belki de ben de 1 tur sürmeliydim.. lastikler küçük olduğundan kasis geçişi de hissettim..yine ben de 18 jant olduğundan hep kıyas yaptım kafamda ama tabi c hatcbak ile kıyaslamak doğru değildi.. ama çok açık, geniş bir görüş vardı arka koltuktan bile...ortalaması 5,6 yazıyordu...tabi klima açık test yapılıyor muhtemelen ve kmsi dediğim gibi henüz 180 idi..
crosstar illa aranıp bulunmalı mı? anahtarsız giriş çok önemli değil diye düşünüyorum..kumandadan aç kapa..neticede anahtar mecburen yanında olmak zorunda..ayrıca ileride satarken, böyle kılıflara sarılmış, streçlenmiş bir anahtar gösterdiğimde daha çok para ödeyen olmaz sanırım.. araç üstü spor barlarla da işimiz yok..ısıtmalı direksiyon nedir, neden lazım olur bilmiyorum fakat sis farı olabilirdi, bu eksik kalıyor..bir de görseli çirkinleştirse de çamurluğun plastik çerçevesi de muhtemel sürtmelere karşı iyi olabilirdi...koltuk kumaşına ve janta takılmadım..hatta 15 jant hem çekişte, hem yakıtta hem de kışlık lastikte avantajlı olacak..yok illa artis jant olsun diyorsak, üstündeki satılıp 10 bin farkla elmas kesim jant ve lastik alınıp geçilebilir..ama dediğim gibi bu araçta amaç ergonomiklik ve japon kalitesi..görüntü isteseydik bayon alır geçerdik, bi dünya ilan var ikinci elde onbin km altı bulmak mümkün...jazz elegance, crosstar satan yok henüz, yeni diye de olabilir ya da kullanıcısı zaten bilinçli, jazzcı kardeşlerdendir.. saygılar..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Valla benim oyum belli, ama aile bir tik kalabalik sanki herkes bir arada oldu mu omuz mesafesi belki yeterli gelmeyebilir, onun haricinde diz bas mesafesi olarak zaten gördüğünüz uzere c segment standardinda.quote:
Orijinalden alıntı: mask345
Dün ben de test etme fırsatı buldum, fakat zamanım çok kısıtlıydı, 5-6 km civarında, 10 dakika kadar kullanabildim. Genel olarak beğendim, söylendiği gibi bagajı küçük, iç hacmi ise oldukça geniş, genel olarak kalkış ve gidişi iyi, biraz agresif hızlanıp çabucak 100-110 km'lere çıkınca yakın zamanda kiralık olarak kullandığım Toyota hibritteki gibi kısa süreli bir uğultu, hafif bir zorlanma hissettim. (Normalde agresif hızlanmam ve kullanmam fakat performansını merak ettiğim için kısa süre bu şekilde kullandım). Bakımı zor olmasına karşın siyah rengi (muhtemelen koyu renkli tamponlar nedeniyle) hoşuma gitti. Aslında Byd Seal U bekliyorum, fakat henüz fiyatı belli değil, asgari 1.800 TL civarında olmasını bekliyorum. Diğer yandan fiyat bu civarda olsa bile elektrikli teknolojisinin bu kadar hızlı geliştiği, diğer Çinli firmaların da yatırımlarının konuşulduğu bir ortamda, önümüzdeki bir kaç yılı Jazz tarzında güvenliği üst düzey, yakıt tüketimi çok makul, sağlam bir araçla geçirmek de çok makul geliyor. Size garip gelebilir, biliyorum Byd Seal U ve Jazz arasında sınıf, hacim, fiyat ciddi farklar var, fakat olaya biraz iktisadi açıdan bakıyorum, Seal U makul bir fiyatla gelirse fırsat aracı olabilir, bir yandan çocuklar büyürken masrafları da artıyor, yalnızca yılda bir kez uzun yol yapmak için bu kadar büyük arabaya ihtiyaç var mı? İkisi ortaokula biri ilkokula giden üç çocuğum var, Jazz'ın biraz küçük geleceği muhakkak, fakat ailece (5 kişi) belki haftada bir kere kullanacağımız için çok sorun olmaz diye düşünüyorum. Ayrıca aradaki yaklaşık 500 bin TL'lik farkı çok risk almadan yatırımda değerlendirebilirim. Anlayacağınız, sorular, sorular! Sizler de fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim.
Tum aile bir deneyin cocuklar sikayet etmiyorsa bence dusunmeden alin, byd filan gelecek ama ben o fiyatlara gelecegini dusunmuyorum bir de servis agi parca.sorunu vb vb oturmasi yillar alir oda oturursa
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Hayirli olsun, bir crosstar bulduk size baska ilden almayi dusunumuyormusunuz, arkadas ozelden mesaj yazmis kontrol edinquote:
Orijinalden alıntı: turizmpsikoloğuankara'da hem efe hem bora'da bakıldı..crosstar belirsiz, elegance mevcuttakiler satıldı dediler..ağustos sonu tarih verdiler.. elegance için kapora verildi..iki renk gelecekmiş..kırmızı ve gece mavisi...siyaha yakın bir renk idi ama kırmızı çok hoş gelmedi gözümüze, gece mavisi olsun dedik.. test sürüşünde açık mavi crosstar vardı..ben sürmedim..180 km'deymiş daha..şöyle bir sıkıştırdı şoför, klima açık 4 kişiydik..kısa mesafede 88 kmye çıktı hemen..sırtım koltuğa yapıştı mı, orasını tam anlayamadım..bende turbo 125 focus olduğu için çok anlayamamış olabilirim..belki de ben de 1 tur sürmeliydim.. lastikler küçük olduğundan kasis geçişi de hissettim..yine ben de 18 jant olduğundan hep kıyas yaptım kafamda ama tabi c hatcbak ile kıyaslamak doğru değildi.. ama çok açık, geniş bir görüş vardı arka koltuktan bile...ortalaması 5,6 yazıyordu...tabi klima açık test yapılıyor muhtemelen ve kmsi dediğim gibi henüz 180 idi..
crosstar illa aranıp bulunmalı mı? anahtarsız giriş çok önemli değil diye düşünüyorum..kumandadan aç kapa..neticede anahtar mecburen yanında olmak zorunda..ayrıca ileride satarken, böyle kılıflara sarılmış, streçlenmiş bir anahtar gösterdiğimde daha çok para ödeyen olmaz sanırım.. araç üstü spor barlarla da işimiz yok..ısıtmalı direksiyon nedir, neden lazım olur bilmiyorum fakat sis farı olabilirdi, bu eksik kalıyor..bir de görseli çirkinleştirse de çamurluğun plastik çerçevesi de muhtemel sürtmelere karşı iyi olabilirdi...koltuk kumaşına ve janta takılmadım..hatta 15 jant hem çekişte, hem yakıtta hem de kışlık lastikte avantajlı olacak..yok illa artis jant olsun diyorsak, üstündeki satılıp 10 bin farkla elmas kesim jant ve lastik alınıp geçilebilir..ama dediğim gibi bu araçta amaç ergonomiklik ve japon kalitesi..görüntü isteseydik bayon alır geçerdik, bi dünya ilan var ikinci elde onbin km altı bulmak mümkün...jazz elegance, crosstar satan yok henüz, yeni diye de olabilir ya da kullanıcısı zaten bilinçli, jazzcı kardeşlerdendir.. saygılar..
Hatta her renk elegance da varmis ayni bayide beklemeyin risk almayin para hazirsa gidin alin, donerkende test edersiniz hem yaz mevsimi yollarda guzel
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Ağustos 2024; 20:21:43 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Sağolun üstad...çok yardımseversiniz..ama personel fiyat artışı olursa size yansıtmayız, zaten 2 tane görünüyor, sadece gelmesi 2 hafta sürecek dedi..
Ancak ötvde bir değişiklik olursa o size yansır dedi..
bir de %20 bakım indirimi sözü verdi..belki herkese yüzde 20 yapıyorlardır, bilmiyorum..eğer kauçuk paspas gelirse jazza uygun, onu hediye edeceğim dedi..
Fiyat konusunda ısrarcı oldum, değişmesin sonra diye..dediğim gibi sadece ötvyi söyledi..crosstar belirsiz ise onda fiyat değişebilir elbet ama bayi bize 2 tane eleganca geliyor dedi..birini aldık..gümrükte olduğunu söyledi..ötv değişir mi, neye göre değişir bilmiyorum..
İstanbula gitmeyip bekleyeceğiz, neticede indirim yok, bari bakıma geleceğimiz yerden alalım, bir sorun olursa ekşiriz diye düşündüm..
Fiyat konusu sadece ötv artışı olursa diye tekrar teyit ettirdim ..2 hafta sonra yine de fark ister mi diyorsunuz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turizmpsikoloğu -- 17 Ağustos 2024; 20:47:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Anlasmissaniz anlasmissinizdir hayirli olsun, baya avantaj saglamis evet.quote:
Orijinalden alıntı: turizmpsikoloğuSağolun üstad...çok yardımseversiniz..ama personel fiyat artışı olursa size yansıtmayız, zaten 2 tane görünüyor, sadece gelmesi 2 hafta sürecek dedi..
Ancak ötvde bir değişiklik olursa o size yansır dedi..
bir de %20 bakım indirimi sözü verdi..belki herkese yüzde 20 yapıyorlardır, bilmiyorum..eğer kauçuk paspas gelirse jazza uygun, onu hediye edeceğim dedi..
Fiyat konusunda ısrarcı oldum, değişmesin sonra diye..dediğim gibi sadece ötvyi söyledi..crosstar belirsiz ise onda fiyat değişebilir elbet ama bayi bize 2 tane eleganca geliyor dedi..birini aldık..gümrükte olduğunu söyledi..ötv değişir mi, neye göre değişir bilmiyorum..
İstanbula gitmeyip bekleyeceğiz, neticede indirim yok, bari bakıma geleceğimiz yerden alalım, bir sorun olursa ekşiriz diye düşündüm..
Fiyat konusu sadece ötv artışı olursa diye tekrar teyit ettirdim ..2 hafta sonra yine de fark ister mi diyorsunuz?
Size iyi beklemeler insallah cabuk gelir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Eskişehir'i aradım kaporadan önce..cross'u bırak, elimizde jazz yok deyince, bir de o ara jazza başka bakanlar da vardı, fazla uğraşmak istemedik..hayırlısı artık..sağolasınız..
bir de istersek bu araç cross'a çevrilebilir sanki..sis farı yeri var mı dikkat etmedim ama olayın büyüğü jantta..alıp takılabilir..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok cevrilemez, tamponlarin tamamen degismesi lazim, elegance icin sis fari yokquote:
Orijinalden alıntı: turizmpsikoloğuEskişehir'i aradım kaporadan önce..cross'u bırak, elimizde jazz yok deyince, bir de o ara jazza başka bakanlar da vardı, fazla uğraşmak istemedik..hayırlısı artık..sağolasınız..
bir de istersek bu araç cross'a çevrilebilir sanki..sis farı yeri var mı dikkat etmedim ama olayın büyüğü jantta..alıp takılabilir..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Araç güzel lakin 2021 model crosstar olmayan versiyonu komik gelebilir ama daha dolu. Maalesef geçen seneki kasada ön sis farlarını bu seneki gelen modelde de navigasyon, kör nokta, çapraz trafik uyarısı gibi güvenlik özelliklerini kaldırdı Honda. Yetmezmiş gibi yakıt tüketimini de artırdı maks hız ve tork aynı kalmasına rağmen. Ama yinede bu aracı almayı düşünenler için çok rahatlıkla söyleyebilirim ki aşırı ekonomik ve özellik dolu bir araba. Pratikliği akıllı çözümleri vs tam bir Japon klasiğidir. Araçta 1.5 motor sadece jeneratör görevi görür bilmeyenler için ekleyeyim yani araba her zaman elektrikli motorla yürüyor bu yüzden 253 nm gibi güzel bir Torku var ve aşırı sessiz. Arka torsiyon çubuğu olmasına rağmen kullandığı sıradışı gazlı amortisörler sayesinde arka koltuklar bile bir çok noktalı bağımsız gibi olmasa da doblo kadar rahat. Yeni kasalar 2021 yılına göre hiç mi artısı yok diye merak edenler için de sadece AHA (viraj dönüş asistanı) var diye biliyorum. Yüksek hızlarda viraj alırken içerde kalan tekerlere özel bir fren uyguluyor sarsılmadan daha iyi dönebilmesi için ama VSA yı barındıran araçta ne kadar gerekli merak konusu. Belki VSA devreye girene kadar ara görevi üstlenen bir özelliktir.. yine Honda ve takıntılı güvenlik enstrümanları.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Katkiniz için tesekkur ederimquote:
Orijinalden alıntı: Corvo_Attano
Araç güzel lakin 2021 model crosstar olmayan versiyonu komik gelebilir ama daha dolu. Maalesef geçen seneki kasada ön sis farlarını bu seneki gelen modelde de navigasyon, kör nokta, çapraz trafik uyarısı gibi güvenlik özelliklerini kaldırdı Honda. Yetmezmiş gibi yakıt tüketimini de artırdı maks hız ve tork aynı kalmasına rağmen. Ama yinede bu aracı almayı düşünenler için çok rahatlıkla söyleyebilirim ki aşırı ekonomik ve özellik dolu bir araba. Pratikliği akıllı çözümleri vs tam bir Japon klasiğidir. Araçta 1.5 motor sadece jeneratör görevi görür bilmeyenler için ekleyeyim yani araba her zaman elektrikli motorla yürüyor bu yüzden 253 nm gibi güzel bir Torku var ve aşırı sessiz. Arka torsiyon çubuğu olmasına rağmen kullandığı sıradışı gazlı amortisörler sayesinde arka koltuklar bile bir çok noktalı bağımsız gibi olmasa da doblo kadar rahat. Yeni kasalar 2021 yılına göre hiç mi artısı yok diye merak edenler için de sadece AHA (viraj dönüş asistanı) var diye biliyorum. Yüksek hızlarda viraj alırken içerde kalan tekerlere özel bir fren uyguluyor sarsılmadan daha iyi dönebilmesi için ama VSA yı barındıran araçta ne kadar gerekli merak konusu. Belki VSA devreye girene kadar ara görevi üstlenen bir özelliktir.. yine Honda ve takıntılı güvenlik enstrümanları.
Evet bazi seyler kirpilmis malesef, misal gostergenin aydinlatma ayari icin ozel bir tus vardi kaldirmislar, teypten navigasyonu kaldirmislar( android auto varken bence lazim da degildi ama gene de ozellik ozelliktir) kor nokta uyarisi ve capraz trafik uyarısı kaldirilmis ( bi onemli bence keske kaldirilmasaymis) sonra koltuklarin arkasinda ust tarafta cep telefonu koymak icin kucuk cepler vardi onlar kaldirilmis,
Yani maalesef boyle seyler oluyor bu sektorde ekleyeceklerine kaldiriyorlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
ikidir aynıı videoyu atıp 2 kuruş için sayfanın içine etmişsin.
sana geçici ruhsat verip noterden aldın ve ücret ödedin değil mi?
eğer bayi ruhsatı sana hazır verseydi,senin noterden vekalet vermen gerecekti bu işlemleri bayi yapsın diye,aybı para cebinden çıkacaktı.
hesap aynı,konu kapansın
videoyu atıp atıp aynı lafları geveleme
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bayon sahibi olup da her yerde aracını övmek için fırsat beklemeyen daha görmedim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Fıstık yeşili 1.5 ve ilk sahibinden, lütfen güvenlik paketli ESP'li olandan değil deyin. Eğer öyleyse kaçan balığa çok üzülürdüm. Benimki de 1.5 fıstık yeşiliydi. Hala trafikte kırmızı koltuklu yeşil colt görsem kalbim hızlanıyor.
-
üstad ben yakıt sordum diye anlatmış, benim suçum olabilir, kusura bakmayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sanirim insanlarin arac tercihi ile kisilikleri arasinda büyük bir benzerlik var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam normalde dediğinizde haklısınız ama bizim ülkemizde daha çok araç tercihimiz ile para miktarımız arasında benzerlik var herkesin arabası da kendisine özel ve güzel ((:
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yok demek istedigim o degil yani yukaridaki arkadaslara ve bana hayatta arona kamiq ne bileyim troc filan aldıramazsiniz esdeger fiyata bir japon araci varsa.quote:
Orijinalden alıntı: muhammet_451
Hocam normalde dediğinizde haklısınız ama bizim ülkemizde daha çok araç tercihimiz ile para miktarımız arasında benzerlik var herkesin arabası da kendisine özel ve güzel ((:
Biz sekle semale konu komsu ne dere degil baska kriterlere bakıyoruz
Onu demek istedim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Ağustos 2024; 20:45:1 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ilk sahibi olsam satmazdım ve muhtemelen çok iyi performansta olurdu..aldığımda sağ arkadan bir kazası vardı ve alt şase ucunda korozyon başlamıştı..
güvenlik paketliydi, espli.. sıfırı gelse muhtemelen jazz gibi o da yenilenir ve bazı şeylerden vazgeçerdi..
Jazz bence arkadan görünüşü biraz güzelleştirebilir..tabi alıcısı belli olan, bir karakter sahibi bir araç.. haliyle hitap ettiği kitle de belli..100er, 1000er üreteyim, ülkeyi jazz'la donatayım diye bir derdi yok..17 jant atıp, arkadan iki sert kıvrımla (örnek bayon) alıcıyı cezbedebilir..lakin aracına lpg taktırmaz.. ekstra süslenmeye ihtiyaç duymaz..
açıkçası biz de göze gelsin istemiyoruz.. o yüzden renkte bile kırmızı yerine koyu lacivert olsun dedik..şehir içi aracı arıyorduk..bulduğumuzu düşünüyorum..selamlar..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X