Şimdi Ara

1.370.000 e HONDA JAZZ E-HEV *0-100 9,4 SN, 253 NM TORK *ADAPTİF CC*ISITMALI KOLTUK*10 AİRBAG* (65. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.300
Cevap
53
Favori
57.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Emekkk kullanıcısına yanıt
    Evet cam tavan olsaymis akvaryum gibi araba olacakmis
  • Bir tuketim verisi paylasayim dedim bugune ait

    99 km yol, ortalama hiz 24 km
    tuketim 3.8 litre/100km
    1.370.000 e  HONDA JAZZ E-HEV *0-100 9,4 SN, 253 NM TORK *ADAPTİF CC*ISITMALI KOLTUK*10 AİRBAG* 1.370.000 e  HONDA JAZZ E-HEV *0-100 9,4 SN, 253 NM TORK *ADAPTİF CC*ISITMALI KOLTUK*10 AİRBAG*



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 14 Ekim 2024; 13:51:27 >




  • Emekkk kullanıcısına yanıt
    Yurt dışında var sunrooflu paketleri gerçekten iyi görünüyor
  • Corvo_Attano kullanıcısına yanıt
    İngiltere ve avrupada sunrooflu paketi yok, guney asya ulkeleri ve cinde mevcut.
  • Benim 1500 km oldu sabah e5 trafiğinde 20 km yol yapıyorum günde yaklaşık 30 km kullanıyorum. tüketim 4.3 ))

    Ortalama hızı ekrana nasıl ekliyoruz. ))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbulturkusu -- 16 Ekim 2024; 14:28:48 >
  • istanbulturkusu İ kullanıcısına yanıt

    ayrı menüsü var; o uzun menüye girin orda hız ve zaman adı altında menü olacak.

  • Honda güzel araba da ülkemizde çok sıkıntılı ve masraflı bir araba,Fabrika kapanali yıllar oldu.
    Kimi Tayland dan geliyor kimi Japonya kimi Hindistan vs...
    Servis süresi çok kısa, ücretler aşırı fahiş bunlari koyunca bir albenisi kalmıyor.

    Ayrıca YouTube da takım ettiğim biri var şimdi kanal ismi aklıma gelmedi.Toyota Hybrid lerde kavrama vs yok.Daha basit bir sistem ama Honda Hybrid lere kavrama koymuş ve daha kompleks bir sistem miş.Dolayisi ile Honda Hybrid lerde kavrama ve bunun maliyeti olacak o kavrama değişecek birgün....

    Jazz güzel araba ama Ülkemiz için Honda pahalı bir seçenek her yönü ile...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Honda güzel araba da ülkemizde çok sıkıntılı ve masraflı bir araba,Fabrika kapanali yıllar oldu.
    Kimi Tayland dan geliyor kimi Japonya kimi Hindistan vs...
    Servis süresi çok kısa, ücretler aşırı fahiş bunlari koyunca bir albenisi kalmıyor.

    Ayrıca YouTube da takım ettiğim biri var şimdi kanal ismi aklıma gelmedi.Toyota Hybrid lerde kavrama vs yok.Daha basit bir sistem ama Honda Hybrid lere kavrama koymuş ve daha kompleks bir sistem miş.Dolayisi ile Honda Hybrid lerde kavrama ve bunun maliyeti olacak o kavrama değişecek birgün....

    Jazz güzel araba ama Ülkemiz için Honda pahalı bir seçenek her yönü ile...

    kavrama hondanın videolarında "permanent clutch" diye geçmekte; yani daimi balata. bildiğim değişmesi gereken bir parça değil. manuel arabalardaki kavramaya benzer bir şey değil yani.adı kavrama


    evet daha kompleks bir sistem ama toyotada ki sorunlardan arınmış bir sistem.


    toyota sahipleri tam elektrik modunda sadece bir tuşa basarak geçebiliyorlar ve pilleri kadar gidebiliyorlar. honda da ise sürekli elektrik motorunda gidiyorsun ( sürüşün yüzde sekseni) ve elektrik motorunda gitmek için pillerinin dolu veya boş olması bir şey fark etmiyor. benzin motoru jeneratör görevi görüp elektrik motoruna direkt güç verebiliyor. güç artarsa da pilleri dolduruyor.


    ayrıca toyota hybrid sahipleri yüksek hızlarda benzinli motora ve onun düşük torkuna mahkum kalıyorlar, zaten elektrikli motorları da çok kuvvetli değil.( yanlış hatırlamıyorsam 68 kw gibi bir şey)


    honda da sadece 80-120 arası benzinli motorda gidiyorsunuz onda da yüzdeyüz değil ara ara elektrikli motora da geçiyor.


    diğer tüm süratlerde 90 kw elektrik motorunun 253 nm torkunda gidiyorsunuz. yani araba şehirlerarası yolda da gayet kullanılabilir ve ne kadar basar san bas en performanslı sürüşte bile 7-8 litreyi geçmiyor. 180 le giderken bile elektrik motorundasın.


    şehir içi zaten 3.5-4.5 arası gidiyorsın


    corsa e nin mesela eektrik motoru 100 kw, jazz ınki 90 kw. neredeyse tam elektrikli bir araç kadar performanslı o sebepten.


    toyota hybrid sisteminin menzil arttırıcılı elektrikli araba olarak tanımlıyor.


    yani toyota hybrid ile honda hybrid in tek benzerliği ismi.


    honda şu an sürüş zevki ve performans olarak en başarılı hybrid sistem.


    aşağıda honda jazz ın kaç km ler arasında hangi yüzdelerde elektrik motorunda hangi yüzdelerde benzin motorunda gittiğinin çizelgesi mevcut


    servis konusunda yapacak bir şey yok illa birileri öpecek kaçış yok, jazz japonyadan geliyor.


    hayırlı günler.

    1.370.000 e  HONDA JAZZ E-HEV *0-100 9,4 SN, 253 NM TORK *ADAPTİF CC*ISITMALI KOLTUK*10 AİRBAG*



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 16 Ekim 2024; 15:6:31 >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Kanal bu Hocam inceleme de yeni ben açıkçası Jazz i da beğeniyorum.Burada anlatıyor arkadaş Honda nin ki daha kompleks,daha çok parçanın olduğu bir sistem mis.

    1.370.000 e  HONDA JAZZ E-HEV *0-100 9,4 SN, 253 NM TORK *ADAPTİF CC*ISITMALI KOLTUK*10 AİRBAG*
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Kanal bu Hocam inceleme de yeni ben açıkçası Jazz i da beğeniyorum.Burada anlatıyor arkadaş Honda nin ki daha kompleks,daha çok parçanın olduğu bir sistem mis.

    1.370.000 e  HONDA JAZZ E-HEV *0-100 9,4 SN, 253 NM TORK *ADAPTİF CC*ISITMALI KOLTUK*10 AİRBAG*

    biliyorum daha önce gördüm,yorumlara bakarsanız benim de yorumum var bazı hataları var düzeltilmesini istedim ama cevap vermediler.





  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Eyvallah hocam size de iyi günler zaten Honda daha kompleks bir makina yapmış.İkisinin de artisi eksisi varmış.


    O 1.8 Atmosferik sanırım 20 yıllık bir motormus ve başta yasadiklari sıkıntıları zamanla cozmusler.Sanirim 92BG den 98 e çıktı.Yanlis bilmiyorsam 1.8 MTV 12500 TL iken 1.6 7000 1.3 Altı 4000 TL burada da ciddi bir fark var.

    Kendi adıma 2-3 kat MTV ödeyip 92 bg veya 98 bg Atmosferik ile bağıra bağıra yokuş çıkmak istemem.Honda 1.5 de 130bg Turbosunda 182 bg motor var diye biliyorum.E CVT nin Cvt ile alakası yok.Sadece vites geçiş hissinden dolayı Ecvt diyorlar.Kavrama vs olmamasi sorunsuzluk ve bakım açısından çok güzel bir olay hangi marka olursa olsun.


    Yalnız şu da var forumda genelde önyargı oluyor olsa da Misal Egea da Çift Kavrama da 170 bini sorunsuz görenler var.Ve zaten o kadar km yaptıktan sonra da kavrama maliyetine katlanilabilir.Egea da her ne kadar çoğunun yaptığı gibi çift kavrama ve basit elektrik motoru olsa da en azından 130 bg 240 tork turbo motor var.En azından bastın mi gider.Toyota gibi 92-98 bg Atmosferik yok.Yine Honda da 1.5 motor da bile 130bg var.


    Sonuç olarak Jazz kaliteli ve donanımı çok dolu bir araba ama işte Servis,yedek parça sıkıntı...





  • Bu arabayı bulmak zor mu, bir de kasa değişimi makyaj gibi bir şey planlanıyor mu
    Yakıt ve donanımı için tercih etmeyi düşünüyorum ama hala taslak aşamasında, alıp evin ikinci aracı olarak 10 yıl kullanılır mı
  • herseyinhayirlisi kullanıcısına yanıt
    2024 te makyajlandi, elegance her bayide mevcut , crosstar zor bulunuyor

    Bence kullanilir, zaten 6 sene garantili.
  • 5 gün kullandım arabayı babam bıraktım dün akşam dönünce gerçekten tadı damağımda kaldı hem sessiz hemde dur kalk trafikte çok keyifli kullanması , yanlız adaptif sürüşte en yakında kullanmayın mutlaka en yakının bir üstü açık kalsın mesafede ani frenlerde biraz dikkatli olmak gerekiyor.

  • 1300 veya altına inerse 150 200 bin gibi uygun kredi imkanı gelirse arabamı satıp alacağım acelem yok fırsat olarak görüyorum ben dolu araba falan anlamıyorum bir çok şeyi kullanmıyorum, motoru yakıt ekonomisi gerçekten çok güzel günde 100 km yol yapıyorum LPG'li arac kullanıyorum ama fırsat olursa alacağım bu aracı.
  • yusuf8763 Y kullanıcısına yanıt
    O fiyata bir daha gelecegini sanmiyorum, temmuzda 1290 di ben o fiyata aldim.

    Jazz cok talep goren bir arac degil, o bakimdan cok ta indirim yapılmaz. Bu sene 900 tane satmis zaten stoklarida bitti her ay yeni gelenler satiliyor.
  • Emekkk kullanıcısına yanıt
    Daha ayrıntılı bir izlenim yazisi bekliyorum:)

    Cok ozet olmus bu.
  • Emekkk kullanıcısına yanıt

    Suzuki'nin adaptif sürüş deneyimi yavaşlama açısından daha iyiydi. Honda'da çok sert frenleme oluyor, mesafe ve hız ölçümlemede sanki bir kalibrasyon sorunu var. Dur kalk trafikte minibüs şoförü gibi kullanıma neden oluyor :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozdemibr -- 17 Ekim 2024; 16:23:8 >
  • ozdemibr O kullanıcısına yanıt

    Valla benim yaşadığım olay adaptif en yakında iken ilerde araç biraz ani durdu aslında mesafe olmasına rağmen panik fren yaptı araç

  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.