< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C-D SEGMENTİ OTOMOBİL (65. sayfa)




-
-
-
Yurt dışında var sunrooflu paketleri gerçekten iyi görünüyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İngiltere ve avrupada sunrooflu paketi yok, guney asya ulkeleri ve cinde mevcut.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim 1500 km oldu sabah e5 trafiğinde 20 km yol yapıyorum günde yaklaşık 30 km kullanıyorum. tüketim 4.3 ))
Ortalama hızı ekrana nasıl ekliyoruz. ))
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbulturkusu -- 16 Ekim 2024; 14:28:48 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ayrı menüsü var; o uzun menüye girin orda hız ve zaman adı altında menü olacak.
-
Honda güzel araba da ülkemizde çok sıkıntılı ve masraflı bir araba,Fabrika kapanali yıllar oldu.
Kimi Tayland dan geliyor kimi Japonya kimi Hindistan vs...
Servis süresi çok kısa, ücretler aşırı fahiş bunlari koyunca bir albenisi kalmıyor.
Ayrıca YouTube da takım ettiğim biri var şimdi kanal ismi aklıma gelmedi.Toyota Hybrid lerde kavrama vs yok.Daha basit bir sistem ama Honda Hybrid lere kavrama koymuş ve daha kompleks bir sistem miş.Dolayisi ile Honda Hybrid lerde kavrama ve bunun maliyeti olacak o kavrama değişecek birgün....
Jazz güzel araba ama Ülkemiz için Honda pahalı bir seçenek her yönü ile...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: huso
Honda güzel araba da ülkemizde çok sıkıntılı ve masraflı bir araba,Fabrika kapanali yıllar oldu.
Kimi Tayland dan geliyor kimi Japonya kimi Hindistan vs...
Servis süresi çok kısa, ücretler aşırı fahiş bunlari koyunca bir albenisi kalmıyor.
Ayrıca YouTube da takım ettiğim biri var şimdi kanal ismi aklıma gelmedi.Toyota Hybrid lerde kavrama vs yok.Daha basit bir sistem ama Honda Hybrid lere kavrama koymuş ve daha kompleks bir sistem miş.Dolayisi ile Honda Hybrid lerde kavrama ve bunun maliyeti olacak o kavrama değişecek birgün....
Jazz güzel araba ama Ülkemiz için Honda pahalı bir seçenek her yönü ile...kavrama hondanın videolarında "permanent clutch" diye geçmekte; yani daimi balata. bildiğim değişmesi gereken bir parça değil. manuel arabalardaki kavramaya benzer bir şey değil yani.adı kavrama
evet daha kompleks bir sistem ama toyotada ki sorunlardan arınmış bir sistem.
toyota sahipleri tam elektrik modunda sadece bir tuşa basarak geçebiliyorlar ve pilleri kadar gidebiliyorlar. honda da ise sürekli elektrik motorunda gidiyorsun ( sürüşün yüzde sekseni) ve elektrik motorunda gitmek için pillerinin dolu veya boş olması bir şey fark etmiyor. benzin motoru jeneratör görevi görüp elektrik motoruna direkt güç verebiliyor. güç artarsa da pilleri dolduruyor.
ayrıca toyota hybrid sahipleri yüksek hızlarda benzinli motora ve onun düşük torkuna mahkum kalıyorlar, zaten elektrikli motorları da çok kuvvetli değil.( yanlış hatırlamıyorsam 68 kw gibi bir şey)
honda da sadece 80-120 arası benzinli motorda gidiyorsunuz onda da yüzdeyüz değil ara ara elektrikli motora da geçiyor.
diğer tüm süratlerde 90 kw elektrik motorunun 253 nm torkunda gidiyorsunuz. yani araba şehirlerarası yolda da gayet kullanılabilir ve ne kadar basar san bas en performanslı sürüşte bile 7-8 litreyi geçmiyor. 180 le giderken bile elektrik motorundasın.
şehir içi zaten 3.5-4.5 arası gidiyorsın
corsa e nin mesela eektrik motoru 100 kw, jazz ınki 90 kw. neredeyse tam elektrikli bir araç kadar performanslı o sebepten.
toyota hybrid sisteminin menzil arttırıcılı elektrikli araba olarak tanımlıyor.
yani toyota hybrid ile honda hybrid in tek benzerliği ismi.
honda şu an sürüş zevki ve performans olarak en başarılı hybrid sistem.
aşağıda honda jazz ın kaç km ler arasında hangi yüzdelerde elektrik motorunda hangi yüzdelerde benzin motorunda gittiğinin çizelgesi mevcut
servis konusunda yapacak bir şey yok illa birileri öpecek kaçış yok, jazz japonyadan geliyor.
hayırlı günler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 16 Ekim 2024; 15:6:31 >
-
Kanal bu Hocam inceleme de yeni ben açıkçası Jazz i da beğeniyorum.Burada anlatıyor arkadaş Honda nin ki daha kompleks,daha çok parçanın olduğu bir sistem mis.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: husoKanal bu Hocam inceleme de yeni ben açıkçası Jazz i da beğeniyorum.Burada anlatıyor arkadaş Honda nin ki daha kompleks,daha çok parçanın olduğu bir sistem mis.
biliyorum daha önce gördüm,yorumlara bakarsanız benim de yorumum var bazı hataları var düzeltilmesini istedim ama cevap vermediler.
-
Eyvallah hocam size de iyi günler zaten Honda daha kompleks bir makina yapmış.İkisinin de artisi eksisi varmış.
O 1.8 Atmosferik sanırım 20 yıllık bir motormus ve başta yasadiklari sıkıntıları zamanla cozmusler.Sanirim 92BG den 98 e çıktı.Yanlis bilmiyorsam 1.8 MTV 12500 TL iken 1.6 7000 1.3 Altı 4000 TL burada da ciddi bir fark var.
Kendi adıma 2-3 kat MTV ödeyip 92 bg veya 98 bg Atmosferik ile bağıra bağıra yokuş çıkmak istemem.Honda 1.5 de 130bg Turbosunda 182 bg motor var diye biliyorum.E CVT nin Cvt ile alakası yok.Sadece vites geçiş hissinden dolayı Ecvt diyorlar.Kavrama vs olmamasi sorunsuzluk ve bakım açısından çok güzel bir olay hangi marka olursa olsun.
Yalnız şu da var forumda genelde önyargı oluyor olsa da Misal Egea da Çift Kavrama da 170 bini sorunsuz görenler var.Ve zaten o kadar km yaptıktan sonra da kavrama maliyetine katlanilabilir.Egea da her ne kadar çoğunun yaptığı gibi çift kavrama ve basit elektrik motoru olsa da en azından 130 bg 240 tork turbo motor var.En azından bastın mi gider.Toyota gibi 92-98 bg Atmosferik yok.Yine Honda da 1.5 motor da bile 130bg var.
Sonuç olarak Jazz kaliteli ve donanımı çok dolu bir araba ama işte Servis,yedek parça sıkıntı...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu arabayı bulmak zor mu, bir de kasa değişimi makyaj gibi bir şey planlanıyor mu
Yakıt ve donanımı için tercih etmeyi düşünüyorum ama hala taslak aşamasında, alıp evin ikinci aracı olarak 10 yıl kullanılır mı
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2024 te makyajlandi, elegance her bayide mevcut , crosstar zor bulunuyor
Bence kullanilir, zaten 6 sene garantili.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
5 gün kullandım arabayı babam bıraktım dün akşam dönünce gerçekten tadı damağımda kaldı hem sessiz hemde dur kalk trafikte çok keyifli kullanması , yanlız adaptif sürüşte en yakında kullanmayın mutlaka en yakının bir üstü açık kalsın mesafede ani frenlerde biraz dikkatli olmak gerekiyor.
-
1300 veya altına inerse 150 200 bin gibi uygun kredi imkanı gelirse arabamı satıp alacağım acelem yok fırsat olarak görüyorum ben dolu araba falan anlamıyorum bir çok şeyi kullanmıyorum, motoru yakıt ekonomisi gerçekten çok güzel günde 100 km yol yapıyorum LPG'li arac kullanıyorum ama fırsat olursa alacağım bu aracı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O fiyata bir daha gelecegini sanmiyorum, temmuzda 1290 di ben o fiyata aldim.
Jazz cok talep goren bir arac degil, o bakimdan cok ta indirim yapılmaz. Bu sene 900 tane satmis zaten stoklarida bitti her ay yeni gelenler satiliyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Daha ayrıntılı bir izlenim yazisi bekliyorum:)
Cok ozet olmus bu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Suzuki'nin adaptif sürüş deneyimi yavaşlama açısından daha iyiydi. Honda'da çok sert frenleme oluyor, mesafe ve hız ölçümlemede sanki bir kalibrasyon sorunu var. Dur kalk trafikte minibüs şoförü gibi kullanıma neden oluyor :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozdemibr -- 17 Ekim 2024; 16:23:8 > -
Valla benim yaşadığım olay adaptif en yakında iken ilerde araç biraz ani durdu aslında mesafe olmasına rağmen panik fren yaptı araç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sakarya istanbul e5 gidiş ortalama 80 km hız ortalama yakıt 3.7 geliş eski otoyol 110 sabit hız 135 km yol 4.5 4.8 arası yaktı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X