Şimdi Ara

30-40 MANUEL DİZEL B SINIFI tavsiye!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
0
Favori
4.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşım en rahat binebileceğin ve satabileceğin modeller sırasıyla :


    fiesta
    corsa
    clio
    polo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutsel76



    Arkadaşım en rahat binebileceğin ve satabileceğin modeller sırasıyla :


    fiesta
    corsa
    clio
    polo

    bunlar 1. el için mi 2. el için mi?
    bi de bu ilk arabam olucak ve daha acemiyim ama kursta çok iyiydim öğretmenim daha önce araç kullanmadığıma çok şaşırmıştı
    yani şimdi 2. el alırsam 1 sene sonra filan değiştirmek istiyorum çabucak 0 ve son model arabamı alıp üniversiteme devam etmek istiyorum
    sizce 1-1.5 sene için 2. el almalı mıyım yoksa direk 1. el alsam da problem yaşamaz mıyım?
    teşekkürler şimdiden
  • benim yazdıklarım 2. el .

    direksiyonuna güveniyorsan 1 yıl sonra satacaksan alım satım dertleriyle uğraşmana bence gerek yok sıfır al.

    vursan çizsen ne olacak yıllarca araç kullananlarda vurup çiziyorlar zaten :))


    Sıfır acaksan bence öncelikle yeni çıkan veya çıkacak modelleri düşünmelisin. Bu bağlamda sıralıyorum :


    1 - Yeni clio

    2 - 208

    3 - kia rio

    4 -fiesta

    5 -corsa

    6 -polo
  • onu bunu bilmemde peugeot un içi çok kaliteli... baya begendim yani ama kullanmadıgım için kullanımı nasıl diz mesafesi nasıl bilmiyorum... ama deneme sürüşüne cıkmakta fayda var... kullanımı c3 gibi içide fiesta kadar dar ve içte kullanılan malzemeler polo kadar çalınmış ise alınmaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutsel76


    benim yazdıklarım 2. el .

    direksiyonuna güveniyorsan 1 yıl sonra satacaksan alım satım dertleriyle uğraşmana bence gerek yok sıfır al.

    vursan çizsen ne olacak yıllarca araç kullananlarda vurup çiziyorlar zaten :))


    Sıfır acaksan bence öncelikle yeni çıkan veya çıkacak modelleri düşünmelisin. Bu bağlamda sıralıyorum :


    1 - Yeni clio

    2 - 208

    3 - kia rio

    4 -fiesta

    5 -corsa

    6 -polo





    çok teşekkürler çok faydalı oldu düşünceniz
    208 çok güzel ama çok pahalı değil mi ya :( ben aralarında en çok onu beğeniyodum ama fiyatları görünce hayal kırıklığın uğradım biraz
    polo ve fiesta da çok güzel
    bu arada clio'ya baktım çok güzelmiş o da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gLcK -- 22 Ağustos 2012; 20:11:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    onu bunu bilmemde peugeot un içi çok kaliteli... baya begendim yani ama kullanmadıgım için kullanımı nasıl diz mesafesi nasıl bilmiyorum... ama deneme sürüşüne cıkmakta fayda var... kullanımı c3 gibi içide fiesta kadar dar ve içte kullanılan malzemeler polo kadar çalınmış ise alınmaz...



    208'e bayıldım ama çok pahalı geldi
    c3 fiesta ve polo ile ilgili olumsuz düşüncelerinizi biraz daha açar mısınız? sevdiğim modellerdi çünkü
    teşekkürler yorumunuz için
  • clio'nun internetteki fotoları gerçeğinden çok farklı ya... gerçeği o kadar da güzel değilmiş
  • 208 pahalı ama ne fieste ne polo ne clio ne citroen hiçbirinin bir kere kapısında okadar kaliteli malzeme yok... hepsi daş gibi plastik... pahalı olması normal bence adam hakkını vermiş...

    c3 rahat ama çok yatıyor rüzgarda falan güven vermedi aveo dan biraz daha iyi diyebilirim... iç mekan yeterli diz mesafesi eh işte... 70hp motor hantal toparlamıyor yani clio 65hp den daha kötü diyebilrim. malzeme işçilik fiyat iyi direksiyonu sertleşmiyor oturma pozisyonu clio aveo polo corsa ile aynı... kliması iyi vitesler ne sert ne yumusak pedallar sert

    polo ön konsol harici hiçbişey yok araçta diyebilirim... yol tutuş iyi konfor citroen kadar degil... yol sesi de alıyor... diz mesafesi ön iyi arkada eh işte... rüzgarda yatma falan yok... 1.6 90hp yeterli bir motor kliması iyi... vitesler biraz sert ama yadırgancak degil... direksiyon yumusak ve hızlandıkca sertlesiyor... pedallarıda yumusaga yakın...

    fiesta oturma pozisyonu aşagıda... direksiyon polo clio c3 e gore sert... c5 gibi bir direksiyonu var desem tam yeridir... oda sertlesiyor hızlandıkca... ön konsol malzemesi iyi ama kapılar falan vahim yani... polo ile fiestanın kalıp işçiliği cliodan kötü konsolları iyi olsa dahi... ve içeride arka bagaj kapagnın camında sacın görndüğü kesimler var malzeme çalınmış resmen... fiestada 4 kişi bile rahat edemiyorsun polo da eh işte c3 te öyle...

    clio harici 6 hava yastıgı benim kullandıgım ne fiesta titanium da nede polo confortline da yoktu bırak 4 bile hava yastıgı yoktu ... c3 te sanırım 4 vardı ...

    clio direksiyon bunlara gore biraz daha yumusak oda hızlanınca sertlesiyor... pedallar bunların ortalamasından biraz daha yumusak... debriyaj yukarıda biraz... vites aralıkları çok az tık diye gecer...65hp fiesta yada c3 gibi degil vites oranları biraz daha iyi bogulma yapmıyor... ön koltuk mesafesi iyi en geride 1.96 boyum var cok rahat kullanıyorum... arkamdada iki el mesafesine yakın diz mesafesi kalıyor...
    yol tutusu iyi amortisorler sert c3 kadar yumusak degil... fren mesafesi iyi... bagaj için bişey diyemeyecegim karşılaştırmadım...

    ama şunu söyleyebilirim polo o özelliklere o parayı haketmiyor... fiesta 4 kişilik bir araçki 4 kişilik bir arabaya o para cok diken üstünde oturcama hiç almam daha iyi... c3te hiçbir kullanma zevki yok ve konforundan dolayı yol tutuşta güven vermedi ama özelliklerine göre fiyatı mükemmel... clio geniş kullanışlı yormayan bir araç... konsolunun şekli harici güzel araç sadece orta konsol yüzünden kaybediyor bence...

    illa çok merak ettigin detay bir özellik daha varsa sorabilirsin söylerim keza c3 komşumda var ki baya samamimiyim forumda fotolarıda var aratırsan bulursun... polo ve fiestada cok yakın arkadaşlarımın... clio bana ait istersen bi tanede aveo var 1.2 ama alma derim vahim bir araç ki eski clio bile bundan 10 kat iyidir... bunların içinde kazık gibi araba desem yeridir bide ön koltugu geriye gitmiyor fazla rahat kullanamıyorum dar yani...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    C sınıfının hatch modelleri B sınıfından biraz daha büyüktür sadece.
    Mesela golf düşünülebilir.

    manuel dizel golf comfortline (orta donanım) 53500tl oysa arkadaş max. 40000tl bütçe ayırabileceğini söylüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şavşat


    onu konuşmuştuk zaten kendisiyle benzin/lpg uyumu şu aşamada daha iyi sonuç verir gibi.
  • bende bildiğim ve araştırdığım kadarıyla bir kaç öneride bulunayım

    1- yeni kia rio : çok güzel tasarımı var güvenlik, kalite , yol tutuş ve donanımı çok bol bir araç her yönü ile fiyatının hakkını verecek bir araç. tek eksisi 2. el de polo fiasta ve corsadan geride olması diğer rakipleri açısından 2.eli farketmez. artı şu an extra 1500tl indirim var.

    2- hyundai i20 : ilk seçenek için söylediklerim genel olarak geçerli sadece tasarım olarak rio daha önde

    3- ford fiesta : tasarım olarak güzel donanımı arttıkça fiyatı da hızla artan bir araç , yani 1 ve 2 sıradaki tecihlerdeki donanımla almaya kalkarsan en az 5000tll daha fazla fiyat çıkar. 2. eli daha iyi yol tutuş iyi güvenlik biraz eksik

    4- vw polo : fiyat ve donanım orantısız ama kalite algısı ve 2. eli iyi, araca bindiğinizde sizi kuşatan araçla bütünleştiren heyecan veren cezbedici bir tarafı yok. yol tutuş iyi sayılı ,güvenlik eksik . ama dışardan vw ye biniyor imajı (kimisine göre önemli) var.

    5- opel corsa : 2.eli kuvvetli araçlardan birisi , tasarımı güzel ancak çok etkileyici değil yüzü biraz eskidi bence , yol tutuş iyi donanımı 1 ve 2 ye göre eksik bence en önemli dezavantajlarından birisi 1.3 motor kullanıyor olması bazı durumlarda ( yokuş kalkış ve hızlanma ihtiyacı ) biraz sıkıntı yaratabilir. bu nedenle son sıraya alıyorum. yoksa 3. sırada olurdu.

    fransız arabalarına fransız kalmayı tercih ediyorum.


    sıfır ve 2.el davasına gelirsek senin ve ailenin durumu sıfır alıp satarken kaybedeceğin değer kaybını karşılayabilecek durumda ve ailende sıfır alma yönünde olduğundan hiç 2. ele bulaşmana gerek yok. ayrıca sıfır araca zarar verisem diye üzülecek bir şeyde yok gelen mala gelsin cana gelmesin kaskosu olucak zaten aracın.

    son olarak alacağın araçlara kendin bak kendin test edemesen bile babanla veya abinle felan teste çık içine sineni al çok ta kafana takma sen akıllı bir öğrenciye benziyorsun kararın en doğrusu olur gerisini düşünme




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    208 pahalı ama ne fieste ne polo ne clio ne citroen hiçbirinin bir kere kapısında okadar kaliteli malzeme yok... hepsi daş gibi plastik... pahalı olması normal bence adam hakkını vermiş...

    c3 rahat ama çok yatıyor rüzgarda falan güven vermedi aveo dan biraz daha iyi diyebilirim... iç mekan yeterli diz mesafesi eh işte... 70hp motor hantal toparlamıyor yani clio 65hp den daha kötü diyebilrim. malzeme işçilik fiyat iyi direksiyonu sertleşmiyor oturma pozisyonu clio aveo polo corsa ile aynı... kliması iyi vitesler ne sert ne yumusak pedallar sert

    polo ön konsol harici hiçbişey yok araçta diyebilirim... yol tutuş iyi konfor citroen kadar degil... yol sesi de alıyor... diz mesafesi ön iyi arkada eh işte... rüzgarda yatma falan yok... 1.6 90hp yeterli bir motor kliması iyi... vitesler biraz sert ama yadırgancak degil... direksiyon yumusak ve hızlandıkca sertlesiyor... pedallarıda yumusaga yakın...

    fiesta oturma pozisyonu aşagıda... direksiyon polo clio c3 e gore sert... c5 gibi bir direksiyonu var desem tam yeridir... oda sertlesiyor hızlandıkca... ön konsol malzemesi iyi ama kapılar falan vahim yani... polo ile fiestanın kalıp işçiliği cliodan kötü konsolları iyi olsa dahi... ve içeride arka bagaj kapagnın camında sacın görndüğü kesimler var malzeme çalınmış resmen... fiestada 4 kişi bile rahat edemiyorsun polo da eh işte c3 te öyle...

    clio harici 6 hava yastıgı benim kullandıgım ne fiesta titanium da nede polo confortline da yoktu bırak 4 bile hava yastıgı yoktu ... c3 te sanırım 4 vardı ...

    clio direksiyon bunlara gore biraz daha yumusak oda hızlanınca sertlesiyor... pedallar bunların ortalamasından biraz daha yumusak... debriyaj yukarıda biraz... vites aralıkları çok az tık diye gecer...65hp fiesta yada c3 gibi degil vites oranları biraz daha iyi bogulma yapmıyor... ön koltuk mesafesi iyi en geride 1.96 boyum var cok rahat kullanıyorum... arkamdada iki el mesafesine yakın diz mesafesi kalıyor...
    yol tutusu iyi amortisorler sert c3 kadar yumusak degil... fren mesafesi iyi... bagaj için bişey diyemeyecegim karşılaştırmadım...

    ama şunu söyleyebilirim polo o özelliklere o parayı haketmiyor... fiesta 4 kişilik bir araçki 4 kişilik bir arabaya o para cok diken üstünde oturcama hiç almam daha iyi... c3te hiçbir kullanma zevki yok ve konforundan dolayı yol tutuşta güven vermedi ama özelliklerine göre fiyatı mükemmel... clio geniş kullanışlı yormayan bir araç... konsolunun şekli harici güzel araç sadece orta konsol yüzünden kaybediyor bence...

    illa çok merak ettigin detay bir özellik daha varsa sorabilirsin söylerim keza c3 komşumda var ki baya samamimiyim forumda fotolarıda var aratırsan bulursun... polo ve fiestada cok yakın arkadaşlarımın... clio bana ait istersen bi tanede aveo var 1.2 ama alma derim vahim bir araç ki eski clio bile bundan 10 kat iyidir... bunların içinde kazık gibi araba desem yeridir bide ön koltugu geriye gitmiyor fazla rahat kullanamıyorum dar yani...

    çoook teşekkür ederim gerçekten çok güzel bilgiler vermişsiniz çok zahmet olmuş ama çok faydalı oldu gerçekten çok sağolun
    bu arada arabanın içinin özellikle arka koltuk kısmının büyük olmasına gerek yok çünkü sadece 10 yaşında bi kardeşim var arkaya her koşulda rahat sığar. ben de bayanım onun için ön tarafın da çok büyük olması önemli değil boyum 1.60 maalesef




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şavşat

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    C sınıfının hatch modelleri B sınıfından biraz daha büyüktür sadece.
    Mesela golf düşünülebilir.

    manuel dizel golf comfortline (orta donanım) 53500tl oysa arkadaş max. 40000tl bütçe ayırabileceğini söylüyor.

    evet bazı yorumlar maalesef faydalı olamıyor... ki bi de golf biraz büyük annemin babamın aracı var. benim arabama benden başka binicek kimse yok belki arada kardeşim biner ki o da 10 yaşında... onun için golf bana fazla gelir...
    ayrıca max 40000 ama biraz aşabilirim yani araç donanımlı olsun istiyorum onun için 45000 filan da olabilir üst sınır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: şavşat


    onu konuşmuştuk zaten kendisiyle benzin/lpg uyumu şu aşamada daha iyi sonuç verir gibi.

    benzin veya lpg'li araç istemiyorum... ki başlıkta da dizel istediğim yazıyor zaten...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şavşat

    bende bildiğim ve araştırdığım kadarıyla bir kaç öneride bulunayım

    1- yeni kia rio : çok güzel tasarımı var güvenlik, kalite , yol tutuş ve donanımı çok bol bir araç her yönü ile fiyatının hakkını verecek bir araç. tek eksisi 2. el de polo fiasta ve corsadan geride olması diğer rakipleri açısından 2.eli farketmez. artı şu an extra 1500tl indirim var.

    2- hyundai i20 : ilk seçenek için söylediklerim genel olarak geçerli sadece tasarım olarak rio daha önde

    3- ford fiesta : tasarım olarak güzel donanımı arttıkça fiyatı da hızla artan bir araç , yani 1 ve 2 sıradaki tecihlerdeki donanımla almaya kalkarsan en az 5000tll daha fazla fiyat çıkar. 2. eli daha iyi yol tutuş iyi güvenlik biraz eksik

    4- vw polo : fiyat ve donanım orantısız ama kalite algısı ve 2. eli iyi, araca bindiğinizde sizi kuşatan araçla bütünleştiren heyecan veren cezbedici bir tarafı yok. yol tutuş iyi sayılı ,güvenlik eksik . ama dışardan vw ye biniyor imajı (kimisine göre önemli) var.

    5- opel corsa : 2.eli kuvvetli araçlardan birisi , tasarımı güzel ancak çok etkileyici değil yüzü biraz eskidi bence , yol tutuş iyi donanımı 1 ve 2 ye göre eksik bence en önemli dezavantajlarından birisi 1.3 motor kullanıyor olması bazı durumlarda ( yokuş kalkış ve hızlanma ihtiyacı ) biraz sıkıntı yaratabilir. bu nedenle son sıraya alıyorum. yoksa 3. sırada olurdu.

    fransız arabalarına fransız kalmayı tercih ediyorum.


    sıfır ve 2.el davasına gelirsek senin ve ailenin durumu sıfır alıp satarken kaybedeceğin değer kaybını karşılayabilecek durumda ve ailende sıfır alma yönünde olduğundan hiç 2. ele bulaşmana gerek yok. ayrıca sıfır araca zarar verisem diye üzülecek bir şeyde yok gelen mala gelsin cana gelmesin kaskosu olucak zaten aracın.

    son olarak alacağın araçlara kendin bak kendin test edemesen bile babanla veya abinle felan teste çık içine sineni al çok ta kafana takma sen akıllı bir öğrenciye benziyorsun kararın en doğrusu olur gerisini düşünme


    çoook teşekkür ederim sizin verdiğiniz bilgiler de gerçekten çok faydalı oldu araştırmanız için de ayrıca teşekkür ederim
    önceden polo'yu çok tavsiye etmişlerdi ama şu son yorumlardan sonra yine biraz kafam karıştı iyi mi köü mü anlayamadım ama yine de tekrar sağolun




  • Makyajlı Polo alın. Herhalde 1-2 aya gelir.
    1.2 TDI en ideali sizin için.

     30-40 MANUEL DİZEL B SINIFI tavsiye!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    208 pahalı ama ne fieste ne polo ne clio ne citroen hiçbirinin bir kere kapısında okadar kaliteli malzeme yok... hepsi daş gibi plastik... pahalı olması normal bence adam hakkını vermiş...

    c3 rahat ama çok yatıyor rüzgarda falan güven vermedi aveo dan biraz daha iyi diyebilirim... iç mekan yeterli diz mesafesi eh işte... 70hp motor hantal toparlamıyor yani clio 65hp den daha kötü diyebilrim. malzeme işçilik fiyat iyi direksiyonu sertleşmiyor oturma pozisyonu clio aveo polo corsa ile aynı... kliması iyi vitesler ne sert ne yumusak pedallar sert

    polo ön konsol harici hiçbişey yok araçta diyebilirim... yol tutuş iyi konfor citroen kadar degil... yol sesi de alıyor... diz mesafesi ön iyi arkada eh işte... rüzgarda yatma falan yok... 1.6 90hp yeterli bir motor kliması iyi... vitesler biraz sert ama yadırgancak degil... direksiyon yumusak ve hızlandıkca sertlesiyor... pedallarıda yumusaga yakın...

    fiesta oturma pozisyonu aşagıda... direksiyon polo clio c3 e gore sert... c5 gibi bir direksiyonu var desem tam yeridir... oda sertlesiyor hızlandıkca... ön konsol malzemesi iyi ama kapılar falan vahim yani... polo ile fiestanın kalıp işçiliği cliodan kötü konsolları iyi olsa dahi... ve içeride arka bagaj kapagnın camında sacın görndüğü kesimler var malzeme çalınmış resmen... fiestada 4 kişi bile rahat edemiyorsun polo da eh işte c3 te öyle...

    clio harici 6 hava yastıgı benim kullandıgım ne fiesta titanium da nede polo confortline da yoktu bırak 4 bile hava yastıgı yoktu ... c3 te sanırım 4 vardı ...

    clio direksiyon bunlara gore biraz daha yumusak oda hızlanınca sertlesiyor... pedallar bunların ortalamasından biraz daha yumusak... debriyaj yukarıda biraz... vites aralıkları çok az tık diye gecer...65hp fiesta yada c3 gibi degil vites oranları biraz daha iyi bogulma yapmıyor... ön koltuk mesafesi iyi en geride 1.96 boyum var cok rahat kullanıyorum... arkamdada iki el mesafesine yakın diz mesafesi kalıyor...
    yol tutusu iyi amortisorler sert c3 kadar yumusak degil... fren mesafesi iyi... bagaj için bişey diyemeyecegim karşılaştırmadım...

    ama şunu söyleyebilirim polo o özelliklere o parayı haketmiyor... fiesta 4 kişilik bir araçki 4 kişilik bir arabaya o para cok diken üstünde oturcama hiç almam daha iyi... c3te hiçbir kullanma zevki yok ve konforundan dolayı yol tutuşta güven vermedi ama özelliklerine göre fiyatı mükemmel... clio geniş kullanışlı yormayan bir araç... konsolunun şekli harici güzel araç sadece orta konsol yüzünden kaybediyor bence...

    illa çok merak ettigin detay bir özellik daha varsa sorabilirsin söylerim keza c3 komşumda var ki baya samamimiyim forumda fotolarıda var aratırsan bulursun... polo ve fiestada cok yakın arkadaşlarımın... clio bana ait istersen bi tanede aveo var 1.2 ama alma derim vahim bir araç ki eski clio bile bundan 10 kat iyidir... bunların içinde kazık gibi araba desem yeridir bide ön koltugu geriye gitmiyor fazla rahat kullanamıyorum dar yani...
    mesajı silemiyorum kusura bakmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gLcK -- 23 Ağustos 2012; 17:43:18 >




  • Orijinalden alıntı: sissil



    clio'da debriyaj yukarıda demişsiniz şimdi gördüm. babamın ticari aracını sürmeye kakmıştım pratik olsun diye çok zorlanmıştım. berlingo'ydu o da ve kavrama çok yukardaydı alışana kadar bayağı stop ettirdim arabayı. ama clio bu kadar kötü değildir herhalde di mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gLcK -- 23 Ağustos 2012; 17:46:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Makyajlı Polo alın. Herhalde 1-2 aya gelir.
    1.2 TDI en ideali sizin için.

     30-40 MANUEL DİZEL B SINIFI tavsiye!!


    ya polo bi öneriliyo bi önerilmiyo... ben de çok beğeniyodum ama son zamanlarda duyduklarım beni biraz uzaklaştırdı polo'dan...
  • Orijinalden alıntı: gLcK

    Orijinalden alıntı: sissil



    clio'da debriyaj yukarıda demişsiniz şimdi gördüm. babamın ticari aracını sürmeye kakmıştım pratik olsun diye çok zorlanmıştım. berlingo'ydu o da ve kavrama çok yukardaydı alışana kadar bayağı stop ettirdim arabayı. ama clio bu kadar kötü değildir herhalde di mi?

    kötü diye bişey yok... alışmak önemli...

    i20 de güzel araba bu arada iyi gidiyor 1.4 dizeli 75 hp sanırım arkadaısmda var onuda kullandım... sürüşü sert dengeli direksiyonu falan iyi... debriyaj onunda dipte sanırım aradıgınız odur...

    kısaca eski rio kullandım yenisini kullanmadım... ama rioda size fazla gelir 1.5crdi kullanmıştım 110hp di tutamazsınız... 1.4 varmı bilmiyorum ama iyi gidiyo oda...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.