Şimdi Ara

3000-3500 km de arabam yağ bitirdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Fiat marea aracım 95.000 kmde bakım yaptırdım yağını komple değiştirdim yeniledim şuan 98.800 civarında sabah bi baktım hiç yağ kalmamış

    Arabanın karterinde her hangi bir kaçak damlatma yok
    Egsozdan mavi duman atmıyor
    Suya yağ karışmıyor

    Sizce neden bu kadar çabuk yağ eksiltmiş olabilir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Marea ların çogunda var yağ eksiltme. Bende mareamı yag eksiltiyo diye satmıştım.
    Aracı boş bi yolda iyice bi sıkıştır. Sonra egzoza bak. Benim egzozdan yağ akıyodu sıkıştırınca
  • CLİO 4 OTOMATİK BENZİN li araçta aynı durum..
    10 binde yag değişimi, her 5000 binde 1-2 litre yag ilavesi ile yürüyor..
    servis normal diyor

    ara ara motor ısındıktan sonra bir kaç km yüksek devirde sürün tavsiyeleri var..
  • Bir çok sebebi olabilir.

    -Araç önceden hararet gördü bloktan, contalardan bir şekilde sızdırıyor.( Ama silindir kapak contası olsaydı suya karışırdı.)

    - Motor bitik, segmanlardan sızan yag yanma odasina gidiyor. (98 bin km deki araç icin pek de mümkün değil.

    - Aracın kronik yağ yakma sorunu var. Pek çok motorda olabilen bir durum bu da. Bizim kartal da yağı eksiltiyordu aynen sizin araç gibi değişimden 3-4 bin km sonra yağ çubuğunda yağ en diplerde oluyordu. normalde 20-50 olan yağı usta 10-40 koydu. Daha kalın bir yağ olduğu için yağ eksiltmesi bayağı bir azaldı aracın. Tabii bizim kartal biz aldık alalı 40bin km de 3-4 defa( 2 defa silindir kapak contası ve bir kez de silindir kapağı ve sübaplar komple değişti.)hararet gördü, kim bilir kac km de bir motoru var. Bunlar da büyük etken aslında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxkowboyxx -- 6 Mart 2017; 16:5:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xxkowboyxx X kullanıcısına yanıt
    2. Maddenize cevap veriyim hocam egzostan öyle olsa mavi duman atmazmıydı ?



    Bide ilk maddedeki hususu bizim pedere söylüyorum yav saçmalama olurmu öyle şey diyor bunu nasıl anlatabilirim ? Yani adam bloktan yağmı sızarmış yok conta delikmi olmuş vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    2. Maddenize cevap veriyim hocam egzostan öyle olsa mavi duman atmazmıydı ?



    Bide ilk maddedeki hususu bizim pedere söylüyorum yav saçmalama olurmu öyle şey diyor bunu nasıl anlatabilirim ? Yani adam bloktan yağmı sızarmış yok conta delikmi olmuş vs

    Hocam yagi yakmadan da atıyor olabilir, aynen mantiksiz geliyor olabilir ama tapadan sızdırmiyo, kartelden kacak yok, suya karışmıyor, egzozda mavi duman yok nereyr gidiyor o zaman.bu yağ dimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxkowboyxx

    Bir çok sebebi olabilir.

    -Araç önceden hararet gördü bloktan, contalardan bir şekilde sızdırıyor.( Ama silindir kapak contası olsaydı suya karışırdı.)

    - Motor bitik, segmanlardan sızan yag yanma odasina gidiyor. (98 bin km deki araç icin pek de mümkün değil.

    - Aracın kronik yağ yakma sorunu var. Pek çok motorda olabilen bir durum bu da. Bizim kartal da yağı eksiltiyordu aynen sizin araç gibi değişimden 3-4 bin km sonra yağ çubuğunda yağ en diplerde oluyordu. normalde 20-50 olan yağı usta 10-40 koydu. Daha kalın bir yağ olduğu için yağ eksiltmesi bayağı bir azaldı aracın. Tabii bizim kartal biz aldık alalı 40bin km de 3-4 defa( 2 defa silindir kapak contası ve bir kez de silindir kapağı ve sübaplar komple değişti.)hararet gördü, kim bilir kac km de bir motoru var. Bunlar da büyük etken aslında.

    Hocam 10 40 yağ, 20 -50 den daha kalın değildir, tam aksine 20 50 daha kalındır.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili


    quote:

    Orijinalden alıntı: xxkowboyxx

    Bir çok sebebi olabilir.

    -Araç önceden hararet gördü bloktan, contalardan bir şekilde sızdırıyor.( Ama silindir kapak contası olsaydı suya karışırdı.)

    - Motor bitik, segmanlardan sızan yag yanma odasina gidiyor. (98 bin km deki araç icin pek de mümkün değil.

    - Aracın kronik yağ yakma sorunu var. Pek çok motorda olabilen bir durum bu da. Bizim kartal da yağı eksiltiyordu aynen sizin araç gibi değişimden 3-4 bin km sonra yağ çubuğunda yağ en diplerde oluyordu. normalde 20-50 olan yağı usta 10-40 koydu. Daha kalın bir yağ olduğu için yağ eksiltmesi bayağı bir azaldı aracın. Tabii bizim kartal biz aldık alalı 40bin km de 3-4 defa( 2 defa silindir kapak contası ve bir kez de silindir kapağı ve sübaplar komple değişti.)hararet gördü, kim bilir kac km de bir motoru var. Bunlar da büyük etken aslında.

    Hocam 10 40 yağ, 20 -50 den daha kalın değildir, tam aksine 20 50 daha kalındır.

    K.bakmayin aklimda öyle kalmış heralde ama yaptığım araştırmalara göre yağ yakan motora daha kalin bir yağ konulduğunda yag yakma sorununun azaldığını ya da tamamen bittiğini bir kaç yerde okuduğumu hatırlıyorum. Hatta dediğim gibi bizim kartala da oyle yaptık ama hangi yag kalındır incedir onu bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peki çözümü nedir arkadaşlar ne yapmalıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araçlpg li ise çok çok normal
  • georgekarelias G kullanıcısına yanıt
    Benimkim ki tsi hatta 2007 eksiltme yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LPG ile pek alakası yok kanımca 168k km Logan aracım var sürekli lpgde gram yağ eksiltme yapmıyor.

    Eski aracımız spring Tempra motorları(segmanları)

    Aşınmış yağ yakıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.