4 den 2. Vitese atmak
-
-
Dizel için 4500 fazla ama bi kereden kalıcı bir hasar olacağını hiç sanmıyorum sonuçta gaza bassanız da o deviri çevirir o motor. Ama tekrarlamayın bence :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herhangi hi ses titreme falan yok kontrol ettim zaten ilk defa oldu umarım birşey yoktur bilenler aydınlatsın gerek varmı servise gitmeye falan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstersen 5. Vitesten 1. Vitese bile geçebilirsin. Önemli olan fren bastığında boşa aldıktan sonra hızına uygun vitese geçmek. Kalıcı bir hasar olmamıstır ama dikkat et.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
motoru açmadan belli olmaz .sübaplar eğilmiş olabilir.
-
hocam devir o kadar yüksekmi sizce
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bişey olmaz, bir dahakine debriyajı bam diye bırakma biraz daha yavaşla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
8 9 sene önce Corsa 1.3CDTI aracım ile uslu uslu giderken 4 den 5 e atacakken nasıl becerdiysem 3 e atmıştım hem de devir 3500 deydi ve hafif eğim iniyordum , birden 5000rpm e yaklaştı nasıl ödüm koptu anlatamam araba kükreyip zıplamıştı. Vites yükseltcem diye gazda vermemiştim debriyajı bırakmamla araç içindenkilerin tipini keşke kameraya çekebilseydim
Edit: Araca hiçbir şey olmadı 3 4 sene daha kullanmıştık
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 6 Ağustos 2023; 20:56:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birşey olmaz , debriyaj bunun için var ki zaten araç yığılıp kalmıştır frenlemistir kendi kendine
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bir şey olmaz benim arabada rampa çıkarken D4 de eğer sollama yaparsam ayağımı gazdan çekip dip gaz yapıyorum otomatik vites önce 2 ye atıp motora devir kazandırıyor sonra 3 e atıp devam ediyor, 3 de kalmasını 4 e geçmesini istemiyorsam HOLD tuşuna basıyorum yüksek devirde araba bayılmadan rampayı bitirip HOLD u kapatıyorum vites 4 e geliyor, bu arada motor devri 5 binleri görüyor
-
Sürekli devam eden bir hareket değil, problem olacağını düşünmüyorum.
-
Sürekli yaparsan senkromeclere elveda diyebilirsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabayı yığmışsın, olay bu. Sürekli yığarsan elbet bir şey olur. Bir daha olmasa iyi olur. Çok aşırı yavaşlamadığın sürece ikiye atmak gereksizdir. Aynı şekilde neredeyse durma noktasına gelmedikçe birinci vitese atmak da gereksizdir. Zaten 1 ve 2. vites hatalı vites atışların, hatalı debriyaj ayarının en çok hissedildiği viteslerdir. Üstlere çıktıkça kullanıcıdan kaynaklı hataların üstünü örtmeye başlar araba. O yüzden alt viteslerde fazla hataya yer yok.
-
Ehliyeti yeni mi aldın hocam arabalar konusunda toy musun biraz servis falan hiiç gerek yok bişey olmaz. Olur öyle arada. Bende tam gaz giderken tiptronicteyken bi anda vitesi yükselteceğime boşa attım dizel aracım o an 5000 devire bi zıpladı aniden ayağım gazda sonuna kadar dayalı olduğu için. Jet hızı bir refleks ile ayağımı hemen çektim. Sonra süzülerek kırmızı ışığa gelince tekrar vitese taktım az ilerde durdum motoru dinledim şanzıman geçişlerine baktım bişey yoktu devam ettim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 7 Ağustos 2023; 2:58:6 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ralli pilotlarını youtube da izle, hep sıralı vites kçültür, sıralı yükseltirler, hiç şaşmaz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiç bir şey olmaz. Ama yine de sıralı vites düşürmek en temizi.
-
senin fark ettiğin radar seni çok önceden fark etmiştir, motor boşa strese girmiş
-
Hollywood filmlerinde bile gösterirler.
Vardır bir kerameti...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X