Şimdi Ara

4870 vsync sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
831
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar CCC'de vsync'i kapalı tutmama rağmen BFME2'de 30fps Penumbra B.P'da 60 fps Resident Evil 4'de 30fps'de takılı kalıyorum, ne yapmalıyım ?



  • oyundan kapat vsynı
  • Vsync seçenekleri olan oyunlarda kapatıyorum ama halen devam ediyor, CCC'dede kapalı..

    Sistemimin fazla yeterli olduğunu biliyorum bu oyunlarda ama BFME2'de 30 fps alıyorum neden anlamış değilim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Odin Wolf -- 15 Eylül 2008; 17:34:25 >
  • İşlemcini yaz bfme2 işlemci e dayalı bi oyun ram fln hepsini yazman lazım
  • Tamam arkadaşlar sorunu çözdüm, oyunun settings'inden vsync ayarını kapatmak gerekiomş (notepad'den) BFME2'nin vsync ayarı yok notepad'dede birşey yazmıyor. BFME 2'nin vsync'ini kapatmasını bilen varsa buraya yazarsa sevinirim.
  • BFME2'de 30 kare sınırı var zaten.

    Generals, BFME, C&C3, bunlar hepsi aynı oyun motorunu kullanır ve 30 kare sınırı mevcuttur. Bu bir sorun değil.

    Bazılarında 30 kare sınırı kaldırılabilir. Yanılmıyorsam, Generals ve BFME 1'de mümkündü, sınırı kaldırmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 18 Eylül 2008; 21:42:11 >
  • Sorun yaşayacağınız başka muhtemel örnekler(GeForce&Radeon):

    Unreal Tournament 3: Oyunun 61 - 62 kare sınırında takıldığını göreceksiniz. Sizin için bir sorunsa bu eğer, çözüm için, oyunun ayarlarındaki "smooth framerate"nin işaretini kaldırın.
    Ama, bu ayarın oyun menüsünde gözükmesi için en az 1.1 yaması kurulu olmalı. Eğer yoksa, ini dosyasından(aşağıda Mass Effect için diyeceklerimdeki gibi) ayarlamanız gerekir. Ini dosyasında, sınırı kaldırmak yerine sınırı yükseltme - düşürme seçeneğiniz de mevcut. Güç tasarrufu için, aşırı yüksek kareleri engellemede kullanabilirsiniz. 200 kare verebilecek sistem 100 kareye sabitlenirse, ciddi bir güç tasarrufu sağlanır. 100 karenin üstü sizin için gereksizse, böylece tasarruf edebilirsiniz.

    Mass Effect: Bu da 61 - 62 karenin üstüne çıkmaz ve oyun içinde ayarı da yoktur. Çözüm için, "Belgelerim\BioWare\Mass Effect\Config" içindeki BIOEngine.ini dosyasına girilip "bSmoothFrameRate=TRUE" ibaresi "bSmoothFrameRate=FALSE" hâline getirilir. Veya "TRUE"de bırakılıp sınır yükseltilebilir.


    UT3 ve Mass Effect için dediklerim, Unreal 3 motorunu kullanan başka oyunlarda da aynen geçerli olabilir. Kurcalayın ini ayarlarını.



    Need for Speed Pro Street: Bu oyunun 1.1 yaması (booster) kurulursa, yarışlardaki kare/sn 30'a sabitlenir, daha doğrusu en yüksek 30 olabilir. Geçiş menüsünde 60, ana menülerde 200+ kare görülebilir.
    Çözüm, yama kurmamak (başka yöntem duymadım henüz). Yamada böyle bir yola gidilmiş olmasının muhtemel nedeni, normâl hâlinde, belki bellek yönetiminden kaynaklanan sorunlar. Oyun kötü kare/sn'lerde çalışıyordu ve üst üste alt - tab'larla bellek kullanımı arttırılıyor, aynı zamanda kare/sn de artıyordu (alt - tablı sorunla ilgisi yok). 1.1 yamasında 30'a sabitlediler..., "high" ayarlarda en azından. Bellek kullanımı da değişti, 1.1 yamasında.

    Warcraft 3&FT: Bu oyun, herkesin sisteminde yapmasa da, 64 karenin üstüne çıkmayabiliyor. Açıkçası, hem Radeon, hem GeForce takılı durumda benim başıma geldi. Oyunun ince ayarlarından değiştirmeyi denedim, işe yaramadı. İşlemci çekirdeklerini Win üzerinden iptal ettim, işe yaramadı. vs. vs.

    Prince of Persia son üçlemesi: Bu oyunlardaki durum farklı: Oyun aşırı hızlı çalışabiliyor, güncel sistemlerde. Çözüm için, oyunu açtıktan sonra görev yöneticisine geçin ve ilgili POP exe'sine sağ tıklayarak "benzeşmeyi ayarla"yı seçin. Bir tane "CPU" kalana kadar, hepsinin işaretini kaldırın. Yani, çift çekirdekliyse, birinin; dört çekirdekliyse üçünün işaretini kaldırın. Muhtemelen işe yarayacaktır.
    Bir de Prens'in saçma sapan hareketler yapması, tutunması gereken yere tutunamaması vs. sorunu vardı(ben yeni sistemimde bu sorunu yaşıyordum, aşırı hızlanma sorununa rastlamamakla birlikte). Bunun çözümünü vsync açarak kare/sn'yi sınırlamakta bulmuştum, başka çözüm bulamadım.

    Underground 2 - Splinter Cell (belki Chaos Theory hariç): Underground 2, oyun içinde "hata raporlu" çökmeler, Splinter Cell aşırı yavaş çalışma gibi sorunlar gösterebilir. Çözümü, PoP serisi için söylediğimin aynısı ("CPU" iptal etmek).

    Araya ilgisiz örnekler de karıştırdım, ama aklıma gelen şeyleri söyleyeyim dedim. Belki kurtarıcı olur.


    Aman, böyle durumlarda hemen Catalyst'te, kartta vs. sorun var gibi düşünmeyin de. Sadece "4870 vsync sorunu" başlığını görüp de bunu gerçekten sorun olarak algılayanlar çıkıyor. Konuların içine bakmıyorlar, başlıklar onlarda bir fikir oluşturabiliyor. "4800 serisi hakkında amma çok sorun başlığı açılıyor" vs. vs. diyorlar sonra. Çamur atıyorlar 4800'lere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 18 Eylül 2008; 22:15:00 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    GTX 1070 düşük fps sorunu
    8 yıl önce açıldı
    PS3 AntiAliasing Sorunu
    10 yıl önce açıldı
    Radeon HD3850 Sorunu!
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.