Şimdi Ara

508 SW

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
459
Cevap
12
Favori
30.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
40 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama uzunca bir arayıştan sonra tam istediğim tarzda ve özelliklerde bir araç bulunca sıfır ayarında (28.000 km de ve 2 yaşında) ki 1.6 ehdi motorlu etg6 (yarı otomatik) şanzımanlı citroen cactus aracımı hemen satıp (bir arkadaşım istedi) samsundan maraşa gidip 2012 model 1.6 ehdi motorlu auto 6r (yarıotomatik) şanzımanlı 508 aracımı aldım.
    Şu güne kadar sahibi olduğum bütün araçlar hakkında bilgilendirici konular açtım amacım aracın reklamını yapmak değildi (okuyanlarda bilirler aracın negatif tarafları üzerinde durmaya çalışmışımdır) aldığım araçların neredeyse tamamı çok düşük satış adetleri olan modellerdi yada motoru tercih edilmeyen araçlardı ve ben fiyat fayda olarak önde oldukları için almıştım ama herkes bizim kadar otomobille ilgili olmadığından piyasada az bulunan bu araçlar hakkında kolay kolay bilgi bulamıyordu bu yüzden amacım bilgi arayanlara bilgi havuzu sunmaktır.

    Aslında bu araç hakkında konu açmak niyetim yoktu ama birkaç arkadaş sorunca bugün de Station Wagon larla ilgili bir konu açılıp Oradaki arkadaş bilgi isteyince yazmam gerektiğini düşündüm Konu açmak istememe nedeni ise bu konunun da aracın yarı otomatik şanzımanı üzerinde döneceğini tahmin etme m'dir çünkü bu forumda ne zaman yarı otomatik şanzımanlı Bir aracın konusu açılsa hemen herkes tukaka şeklinde yorumlar yapmaya başlıyor Oysa bu araç Benim 3. yarı otomatik şanzımanlı aracım yani ne istediğini bilen insan için bence sıkıntı yok Ve şunu da çok net söyleyebilirim kullanmasını bilen için bu araçlarda silkeleme vesaire gibi problemler çok fazla yaşanmıyor Tabii ki bir tork konvertörlü şanzıman kadar konforlu değil Bunu iddia eden zaten yanlış söylüyordur yalan söylüyordur.
    Neyse artık konuyu açtık bi kere başımıza geleceklere şimdiden hazırız.


    Öncelikle 508 modelinin genel özelliklerinden detaylı olarak bahsetmeyeceğim çünkü bununla ilgili çok fazla incelenecek kaynak var ben size sw'nun ayırıcı özelliklerini öne çıkaracağım.
    Öncelikle aracın sedan kardeşinden farkı sadece bagajımı evet bagajı yani sedanı ile aracın arka koltuklarına kadar her şey aynı peki fark nerede
    508 SW
    İşte burada devasa bir bagaj o bagajın üzerini örtmeye yarayan bir perde ve perdenin arkasında kabin ile bagajı ayoran bir file. File ve perde ayrı ayrı çıkıp ayrı ayrı takılabiliyor arka koltukları yatırıp file aparatını yatan arka koltukların üstüne monte edip gerekirse Aracın ön tarafı ile arkasını tamamen file yardımı ile birbirinden ayırabiliriz şu an tatilde olduğumuz için aracın bagajı full dolu bu yüzden bunları size gösteremedim Fotoğrafla, ama en kısa zamanda bunların fotoğrafını çeker ilgilenen olursa buraya yüklerim.

    Sedanıyla Boy olarak aralarında 2 cm uzunluk 3 cm yükseklik farkı fark var. Yükseklik farkıda muhtemelen tavan raylarından mütevellit.
    Tasarım olarak sw' u beğenmiyorsanız birşey demem (bence sw lar sedandan çok daha güzel ama çoğunluğun tam tersini düşündüğünün farkındayım)
    Ama işlevselliğinden vaz geçtim sadece komple cam tavan farkı için bile sw tercih edilebilir.
    508 SW

    Bagajın içini biraz anlatacak olursam, içinden arka koltukları yatırma imkanınız var,bagajın yan iki tarafında ıvırzıvırları toplayacağınız gözler var bununla birlikte 12 voltluk bir çıkışta var ve ben denk gelirse orası için bi oto buzdolabı almaya niyetliyim.Yukarıda dediğim gibi bagaj dolu detaylı fotoğraf yükleyemedim ama ilerleyen zamanda yüklerim
    508 SW
    Bu fotoğrafta bagajda 1 adet 20 jant 1 adet 26 jant bisiklet 1 koli su ve bilumum piknik nevalesi var ve 3 kişi seyahat edebiliriz ki bagajda daha fazlasıyla yükleme alanı olduğu da görünüyor zaten.
    Gelelim motor performansına ruhsatta yazdığına göre aracımızın ağırlığı 1600 kgya yaklaşıyor
    Bu devasa kütleyi 1.6 e-hdı 112 HP motor taşımaya çalışıyor. yeterli bir performans olduğunu söyleyebilirim ama ama fazlasını bekleyenleri tatmin etmeyeceği de açık, şanzıman konusunda ise tek söyleyeceğim şey düz vites araba kullanmayı bilen ve performanslı kullanım sitili olmayan birisi 2 günde adapte olur ama tam otomatik vitese alışkın veya beklentisi öyle olan biriside çok memnun kalmaz.

    vites geçişlerine Gelecek olursak benim yarı otomatik şanzımanlar ile en ufak bir sıkıntım yok bu peşpeşe 3. Yarı otomatik aracım,araca binen herhangi bir kişinin de ben kullanırken bu aracın yarı otomatik olduğunu anlama ve rahatsız olma şansı da yok. vites geçişlerinde hissetme Sarsıntı vesaire gibi olaylar ben yaşamıyorum bunda en büyük etken de 20 yıl düz vites araba kullanmış olmam ve halen Bugün de düz vites kullanıyor olmam. Makine bildiğin düz vites sadece debriyaj yok hepsi bu, Bu yüzden benim için aracın yarı otomatik olmasının hiçbir önemi yok ama bu herkes için böylemidir değildir Çünkü insanlar otomatik deyince tam otomatik vites istiyorlar, algılıyorlar bunuda onunla kıyaslıyorlar Bu yüzden Çoğu kişi yarı otomatik beğenmez O yüzden bir başkası adına ben fikir beyan etmek istemem ve tavsiyem odur ki yarı otomatik alacak birisi mutlaka bu aracı kullanıp kendine uyup uymadığını test etmelidir.
    aracın yalıtımı gerçekten başarılı ancak 120 km den sonra yavaş yavaş rüzgar sesi almaya başlıyor.
    Yol tutuşu ise bu kütledeki kocaman bir araçtan beklenmeyecek kadar iyi bunuda görece sert süspansiyonlarına yorabiliriz.
    Gelelim 508 sw alacak kişilerin en fazla kafasının karıştığı noktaya donanıma.
    Şimdi öncelikle o yıllarda (2011_2012 ve 2013 model sadece var) 508 lerin 3 donanım seçeceği var
    1_accses(en bazı)
    2_active (orta)
    3_allure (en full)
    Ancak sw lar tek donanım paketiyle gelmişlerdir.(active)
    Peki o zaman nedir karıştırılan dediğinizi duyar gibiyim.
    Şöyleki active donanım paketlerine ek opsiyonların sw larda sunulması araçları çok farklı hale getirmiştir.
    Bu opsiyonlar.
    4 bölgeli klima paketi (yan cam perdeleri pakete dahil)

    508 SW
    Navigasyonlu multimedya ekranı

    508 SW
    Gündüz ledli ve adaptif xenonlu farlardır.
    Bunun dışında 2013 yılında sonra active paketli tüm 508 lerde elektronik el freni ve anahtarsız giriş çalıştırma standart olmuştur.
    Yukarıda saydığım opsiyonlar bir araçta varsa bu araç en dolu pakettir.
    Şimdi gelelim bu araçlarla ilgilenlere notlara.


    Bu 508 lerde satanlar genelde masrafları biriktirip satıyorlar.
    Örneğin 120.000 den sonra her an enjektör masrafı çılabilir. ( bu nokta kesin değil ama yaşanma ihtimali var)
    180.000/10 yıl triger ve altenatör gergi seti (ihtiyat anlamında daha aşağıda değiştiemkte fayda var)
    Baskı balata (kullanıma bağlı tabi ama aşağı yukarı 100.000 den sonra değişim gerekebiliyor uzun yol kullanımında 250.000 km de değiştirende var)
    Lastikler
    Start stop akü.
    Periyodik bakım.
    Muayene.
    Paspaslar.
    Vb.
    Gibi o yüzden eğer bu araçlarla ilgileniyorsanız.
    Fiyatı değerlendirirken bunları mutlaka göz önünde bulundurun.
    Benim aldığım araçtan örnek vereyim.
    Satan lar enjektör sıkıntısı çıkınca aracı servise bırakmışlar normalde 8000 tl ama tamamen servis bakımlı olduğu için pejo 4000 tl almış tabi bunun içinde bakımı şart koşmuşlar dolaysıyla ben enjetör ve bakım derdi yaşamadım.
    Ama muayeneye 3 gün vardı, lastikler bitikti, paspasları deüiştirdim çok eskimişlerdi, start stop çalışmıyordu (akünün gücü azalmış) aküyü değiştirdim
    Sol ayna sinyali çatlaktı onu değiştirdim.
    Dolaysıyla alım bütçesinin üzerine bayağı bir masraf yaptım.
    Şu anda bir sıkıntı yok ama önümüzdeki süreçte triger ve baskı balata masraflarıda olacaktır.
    Ben bütün bunları bilerek ve hesaplayarak aldım.
    Siz veya bir başkasınında faydasına olur diye yazayım dedim.
    Şimdi gelelim yakıt tüketimine
    Bu değer samsun dan ankaraya (sıfır rakımdan 900 e)
    508 SW
    (2 yetişkin 2 çocuk klima hep açık bagaj full)

    Buda ankara konya arası (dün yol) yularıdakinden farkı klima sadece 50 km çalıştı.
    508 SW

    Şehir içinde de şartlara göre 6 ile 8 litre arasında bir tüketimi var.

    Beğendiğim tarafları full donanımı (4 bölgeli klima, navigasyon, adaptif zenon, komple cam tavan, otomatik katlanır ayna, ayna ve kapı altı ışıkları, arka cam perdeleri), Elektirikli ön koltukların rahatlığı, genişliği, yakıt tüketimi, tasarımı, 130.000 km deki aracın içindeki sıfır deformasyon, ortalamanın üzerindeki (standart sistemleri kast ediyorum) ses sistemi, çok başarılı kliması, düşük süratlardeki yalıtım düzeyi vesaire sayılabilir.

    Aracın eksi taraflarını toplayacak olursam,(aklıma gelenler) göğsün içinden klima veya başka şeylerden gelen sesler var, yarı otomatik şanzımanın bana göre sıkıntı olmayan karakteristliği, şehir içi bazen keşke bir tık daha yumuşak olsaydı diyebileceğim süspansiyonu, geri görüş kamerasının olmamasını, 120 den sonra gelmeye başlayan rüzgar sesini (bu noktaya kadar başarılı) sayabilirim.

    Araç servis bakımlı olduğu için bütün geçmişini kontrol ederek aldım ve 130.000 km ye kadar rutin bakım harici servise sadece enjektörler yüzünden gitmiş ve bu yüzden de sahibi aracı satışa çıkarmış zaten

    Neyse yazdıkça konu uzuyor ve telefondan yazdığım için eminim bir çok hata oldu ilerleyen günlerde bilgisayardan konuyu düzenlerim. Dediğim gibi bir arkadaşbu akşam yazarım dediğim için alel acele açtım hatalarımız varsa affola.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 8 Haziran 2019; 22:29:6 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Aracının reklamını yapmışsın hep olumlu yönlerini yazmışsın . Ben aracı beğenmedim tasarım benim için önemlidir bu araç 2000 model gibi duruyor ayrıca sw araçları hiç beğenmiyorum işçi aracı gibi duruyor. Aracı satmak istesen satamazsın bile elinde kalır . Neyse almışsın bir kere bize de hayırlı olsun demek düşer.
    latitut daha güzel sanki.
    Aracının reklamını yapmışsın hep olumlu yönlerini yazmışsın . Ben aracı beğenmedim tasarım benim için önemlidir bu araç 2000 model gibi duruyor ayrıca sw araçları hiç beğenmiyorum işçi aracı gibi duruyor. Aracı satmak istesen satamazsın bile elinde kalır . Neyse almışsın bir kere bize de hayırlı olsun demek düşer.
    Birşey övdügümuz yok aracın artısı eksisi ne ise onu yazıyoruz.
    Tabiki özel bir motor değil.
    Milyonlarca üretilen satılan sıradan bir motor.
    Keşke sizde kendi aracınız için benim yazdığım kadar şeffaf bir konu açsanız da insanların faydasına bir iş yapsanız.
    Bütün gün bütün araçları kendi aracınızla kıyaslayıp benim aracım şöyle benim aracım böyle demekten daha faydalı olursunuz
    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Aracının reklamını yapmışsın hep olumlu yönlerini yazmışsın . Ben aracı beğenmedim tasarım benim için önemlidir bu araç 2000 model gibi duruyor ayrıca sw araçları hiç beğenmiyorum işçi aracı gibi duruyor. Aracı satmak istesen satamazsın bile elinde kalır . Neyse almışsın bir kere bize de hayırlı olsun demek düşer.
    Eklendi.
    Aracın eksi taraflarını toplayacak olursam,(aklıma gelenler) göğsün içinden klima veya başka şeylerden gelen sesler var, yarı otomatik şanzımanın bana göre sıkıntı olmayan karakteristliği, şehir içi bazen keşke bir tık daha yumuşak olsaydı diyebileceğim süspansiyonu, geri görüş kamerasının olmamasını, 120 den sonra gelmeye başlayan rüzgar sesini (bu noktaya kadar başarılı) sayabilirim.
    1 yılı doldurduk arkadaşlar, araç 142.000 km ye geldi bu bir yılda neler yaşadık bi özetleyelim.(araç bende kaldığı sürece ve bizde yazacak derman olduğu sürece her yıl yaşananları toplu olarak bu şekilde güncellemeye çalışacağım)
    Önce sorunlar:
    İki temel sorun yaşadık arkadaşlar birincisi bizim kullanım özelliklerimiz nedeniyle (sürekli kısa mesafe ve şehir içi kullanımı) partikül filtresi rejenarasyon uyarısı aldık (detayları yukarıda km km var) ancak son 4 aydır işe gitmek için hafta içi diğer aracımızı kullanıyoruz böylece bu derdimiz bitti.
    Bir diğer sorun ise ön cam değişimi ve aracın ağır bakımı sonrası başlayan trim sesleri, bunu da biraz ilgilenerek çok çok azalttım ama sıfırlanmadı.

    Yapılan harcamalar:
    Konuyu açtığımda bu araçların potansiyel masraf kalemleri hakkında bilgi vermiştim neredeyse eksiksiz olarak hepsini yaptırdım😁. Nedir bunlar.
    Alır almaz eskiyen paspasları yeniledim
    Sol ayna sinyali sıkıntılıydı onu değiştirdim
    2 takım rbw silecek aldım.
    Start stop aküyü varta ile yeniledim
    Arka fren balatalarını yeniledim
    Baskı balata değiştirdim (daha giderdi ama aracı hırpalamak istemedim)
    Triger_devirdaim_gergi setlerini değiştirdim (daha km si gelmemişti ama kafam rahat olsun istedim)
    Bakımını yaptırdım.
    Aracı alır almaz aldığım ve 10.000 km yaptığım lastikleri beğenmediğimden tekrar değiştirdim.(bu extra maliyet oldu ama allahtan o lastikleri satarak maliyeti biraz düşürdüm)
    Hem yazlık hem kışlık 1 er takım lastik aldım.

    Ben almadan hemen önce aracın enjektörlerininde değiştiğini hesaba katarsak aracın 1 yıllık masrafı 20.000 TL yi geçmiş durumda.

    Peki önümüzdeki süreçte bizi bekleyen neler olabilir yavaş yavaş xenon ampüllerin ışıkları renklenmeye başlıyor yani acelesi yok ama ileride ampül değişimi gerekebilir.
    150.000 km civarında partikül filtre sıvısı takviyesi gerekebilir.
    Başka bir sıkıntı çıkmazsa bu ikiside çok maliyetli (toplam 1000_1500 tl arası) şeyler değil.
    Sonuç olarak 1 yıllık kullanımımız sırasında araç bize sarf malzemeleri haricinde masraf açmadı.
    Şu an yaptıklarımız ile de 5 sene civarı sarf malzemesi masrafı olmadan bineriz diye düşünüyorum.

    (Bu kadar açıklamayı ve detayı belki birilerinin işine yarar diye yazıyorum arkadaşlar)
  • Böyle güzel stationwagon araçlar varken niye sedan arabaya bineriz anlamış değilim
    Tekerinize taş değmesin hocam
  • Güzel araç, süper tercih. 20+ yıldır sw kullanırım. Volvo 745 le başladım, focus sw, passat variant ile devam ettim şu anda a4 avant kullanıyorum. Bir sonraki aracım inşallah a6 avant yada benzeri olacak. Büyük konuşmayayım ama sedan araç almam bir daha.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    Böyle güzel stationwagon araçlar varken niye sedan arabaya bineriz anlamış değilim
    Tekerinize taş değmesin hocam
    Teşekkürler hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Güzel araç, süper tercih. 20+ yıldır sw kullanırım. Volvo 745 le başladım, focus sw, passat variant ile devam ettim şu anda a4 avant kullanıyorum. Bir sonraki aracım inşallah a6 avant yada benzeri olacak. Büyük konuşmayayım ama sedan araç almam bir daha.
    bende bu araçları yıllarca kovaladım ve 3 ay önce aldım. Keşke yıllar önce alsaymışım. Bir daha bu tarzın dışında (d veya e segmenti sw) araç alabileceğimi bende sanmıyorum.
    Aradığım herşeyi sunuyorlar ve bu 508 özelinde değil, bu donanıma yakın başka bir d veya e segmenti araç alsaydımda 3 aşağı 5 yukarı aynı memnuniyeti yaşayacağımdan eminim.
  • Aracının reklamını yapmışsın hep olumlu yönlerini yazmışsın . Ben aracı beğenmedim tasarım benim için önemlidir bu araç 2000 model gibi duruyor ayrıca sw araçları hiç beğenmiyorum işçi aracı gibi duruyor. Aracı satmak istesen satamazsın bile elinde kalır . Neyse almışsın bir kere bize de hayırlı olsun demek düşer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Aracının reklamını yapmışsın hep olumlu yönlerini yazmışsın . Ben aracı beğenmedim tasarım benim için önemlidir bu araç 2000 model gibi duruyor ayrıca sw araçları hiç beğenmiyorum işçi aracı gibi duruyor. Aracı satmak istesen satamazsın bile elinde kalır . Neyse almışsın bir kere bize de hayırlı olsun demek düşer.
    latitut daha güzel sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Aracının reklamını yapmışsın hep olumlu yönlerini yazmışsın . Ben aracı beğenmedim tasarım benim için önemlidir bu araç 2000 model gibi duruyor ayrıca sw araçları hiç beğenmiyorum işçi aracı gibi duruyor. Aracı satmak istesen satamazsın bile elinde kalır . Neyse almışsın bir kere bize de hayırlı olsun demek düşer.
    Eklendi.
    Aracın eksi taraflarını toplayacak olursam,(aklıma gelenler) göğsün içinden klima veya başka şeylerden gelen sesler var, yarı otomatik şanzımanın bana göre sıkıntı olmayan karakteristliği, şehir içi bazen keşke bir tık daha yumuşak olsaydı diyebileceğim süspansiyonu, geri görüş kamerasının olmamasını, 120 den sonra gelmeye başlayan rüzgar sesini (bu noktaya kadar başarılı) sayabilirim.
  • Hayırlı olsun. Çok kullanışlı araç.aile arabası. Sw leri sadece kullananlar bilir
  • . Hayırlı olsun. İhtiyacın neyse o arabadan alacaksın satmak için araç alacaksan 10 yıllık toyota honda daya bu parayı bağlayıp bekleyeceksin

    Bu arabalar uygun alınıp uygun satılır

    Kaça aldın. Kaç model kaç km de. Bu masrafları hesaplayıp öyle mi almak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayavas

    Hayırlı olsun. Çok kullanışlı araç.aile arabası. Sw leri sadece kullananlar bilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efruz

    . Hayırlı olsun. İhtiyacın neyse o arabadan alacaksın satmak için araç alacaksan 10 yıllık toyota honda daya bu parayı bağlayıp bekleyeceksin

    Bu arabalar uygun alınıp uygun satılır

    Kaça aldın. Kaç model kaç km de. Bu masrafları hesaplayıp öyle mi almak lazım
    Hiç satma derdim yok ama ben bu araçları yıllardır kovalıyorum bu araçların ikinci el derdi yok diyebilirim. Ama dediğiniz gibi uygun alıp uygun satmak koşuluyla.

    Bu araçları sıfır alanlar inanılmaz zarar ediyorlar ama ikinci el alanlarda tam tersi az paraya çok araba alarak bence inanılmaz kar ediyorlar.
    Somut olarak açıklayayım.
    Aracı ilk sahibinden aldım.
    Aracın 2012 yılında alınırken ki faturasıda bende ve faturada görünen tutar 72.000 tl bundan daha fazlasını vermiş olabilirler ama daha düşüğü kesinlikle değildir. Biz fatura doğru diye kabul edelim.
    Aynı yıl bir arkadaşıma civic elegance sıfır almıştık yanlış hatırlamıyorsam 43.000 liraydı.
    Şimdi 7 yıl sonra 508 sw alan adam aldığı fiyata (3 aşağı 5 yukarı) arabayı satabiliyor. Örneğin ben aldım.
    Ama aynı koşullardaki civic elegance 75_80 arasında bir fiyata gidiyor.(iş arkadaşıma aldık)
    Sıfır alanın ettiği zararı görebiliyormusunuz.
    Zaten bu yüzden son 2 yıldır artık sıfır km d segmenti araç neredeyse hiç satılmıyor. 508 mesela 2013 ten sonra hiç getirmemiş.

    Aracın bana maliyeti 80.000 tl civarına geldi (expertizi, alım satımı, gidip getirmesi, 4 lastik, ayna sinyali, paspaslar, start stop akü, paspaslar, muayene vesaire herşey dahil) benden 1 ay öncede oda arkadaşım (mesleltaşım) 2012 elegance civic aldı 75.000 tl ye onunda lastik bakım vesaire masrafları var kısacası aynı paraya.
    Civic almak yanlıştır demiyorum ama benim tercihim fiyat peeformanstan yana diyen birisinin mutlaka düşünmesi gerekir diyorum.

    Aracım 132.000 km de 2012 model en full versiyonu ve hatasız boyasız ve komple servis bakımlı.

    Alırken yukarıda yazdığım sarf malzemelerinin hepsinin hesaplanması lazım 65.000 liraya bir araba alıp aslında 80.000 lik arabadan fazlaya mal etmeniz olası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 8 Haziran 2019; 22:7:6 >




  • tipi güzel ama 1600 kg kasa zorlanıyordur, passat 1400 kg olduğu halde ancak idare ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    tipi güzel ama 1600 kg kasa zorlanıyordur, passat 1400 kg olduğu halde ancak idare ediyor.
    yukarıda yazdığım gibi performans aracı değil 0_100 değeri vesairede çok parlak değil zaten ancak yeterli bir performansı var zaten bu tür araçların en büyük artısı dizel motorun torku oda aracın yüklü durumlarda veya dik yokuşlarda bayılmamasını sağlamaya yetiyor.
    Bayram başında elmadağda yokuşlarda yüklü ve klima açıkken denemeler yaptım bence sıkıntı yok
    Ama dediğim gibi arabanın ne olduğunu bilmek lazım.
    Zaten gerek şanzımanı, gerek tarzı (aile aracı) gerek ağırlığı ile bu araç ani ivemelemelerde başarı gösterecek bir araç değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    tipi güzel ama 1600 kg kasa zorlanıyordur, passat 1400 kg olduğu halde ancak idare ediyor.
    Evet haftasonu 1.6 tdi passatı uzun kmler kullandım. Dsg nin çok erken vites yükseltme sorunu devam ediyor. Ve sakin sürüşlerde ağır kalıyor araç. 60 km ile 7.vites nedir yahu...Devirli gidişlerde daha iyi olmasına rağmen 3000 devirlerde de hemen tıkanma var.
    D sınıfının hakkı en az 140-150 hpler kanımca.
  • Aracınız hayırlı olsun. Kazasız günlerde kullanmanız dileğiyle.
    Şuan aracım yok ama 2. Çocuk olduktan sonra kesinlikle SW diyorum. İnşallah önümüzdeki yıl araç alacağım. Şimdiden sw bakmaya başladım
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Hesabınız tam doğru değil bence. O zarar sw olmanın getirdiği zarar mı yoksa aracın 508 olmasından mı kaynaklanıyor? Mesela aynı aracın sedan versiyonu kaç tl idi siz aldığınızda?
    Şu ana kadar tüm araçlarımı istediğim fiyata bir gün içerisinde sattım. En son varyantı satarken de aynı donanım ve özelliklerdeki sedanlarla aynı fiyata sattım. Mesela şu an takip ettiğim a4 avantlar eğer düzgün fiyatlandırılırsa çok kısa sürede satılıyor ve ilanlar kalkıyor. Ha, sıfırına yakın fiyat istenirse o zaman sedan ya da sw farketmeden aylarca kalıyor ilanlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Hesabınız tam doğru değil bence. O zarar sw olmanın getirdiği zarar mı yoksa aracın 508 olmasından mı kaynaklanıyor? Mesela aynı aracın sedan versiyonu kaç tl idi siz aldığınızda?
    Şu ana kadar tüm araçlarımı istediğim fiyata bir gün içerisinde sattım. En son varyantı satarken de aynı donanım ve özelliklerdeki sedanlarla aynı fiyata sattım. Mesela şu an takip ettiğim a4 avantlar eğer düzgün fiyatlandırılırsa çok kısa sürede satılıyor ve ilanlar kalkıyor. Ha, sıfırına yakın fiyat istenirse o zaman sedan ya da sw farketmeden aylarca kalıyor ilanlar.
    Hesapta hata yok ama sw olmasından kaynaklandığı gibi bir anlam çıkıyorsa anlatmak istediğim o değil

    Sw olmasından kaynaklamıyor tabi hatta 508 sw ler sedanlardan daha fazla para ediyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRODJ

    Aracınız hayırlı olsun. Kazasız günlerde kullanmanız dileğiyle.
    Şuan aracım yok ama 2. Çocuk olduktan sonra kesinlikle SW diyorum. İnşallah önümüzdeki yıl araç alacağım. Şimdiden sw bakmaya başladım
    Teşekkür ederim umarım istediğiniz otomobile tez zamanda kavuşursunuz.
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    O zaman mesele yok.
    D segmenti araçlar her zaman ikinci elde daha çok değer kaybettirir burası doğru. C segmenti bir araçla d segmenti bir aracın kıyaslanması doğru değil bence. Ayrıca ülkemizde bazı markalar diğerlerinden daha çok değer kaybettirirler. O nedenle sw araçlar zarar ettirir yada satılmaz diye bir şeye inanmıyorum ben. Araç temizse ve düzgün fiyatlandırılırsa satılmayacak araç değiller.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.