Şimdi Ara

508 SW (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
459
Cevap
12
Favori
30.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
40 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Yani orası öyle, uzun vadede dengeler değişebiliyor. Ama aklınızın bi köşesinde hep var olacak bu araçlar, bazen saklanır ortaya çıkacağı vakti beklerler

    F/p konusunda yazdıklarınız sonuna kadar doğru. Benim de araba tutulur veya tutulmaz derdim yok da belli bi bütçenin üstünde isem 2. ele sıcak bakamıyorum, sıfır f/p kovalıyorum.
    Aynen hocam bakacağız artık.
    Sıfır ikinci el noktasında ise bir tane doğru yok, herkesin tercihi kendine güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Selamun aleykum ustam fiat idea konusun
    Nediyorsunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tek din islamdir

    Selamun aleykum ustam fiat idea konusun
    Nediyorsunuz
    Çok bilgi sahibimiyim hayır.
    Bildiklerim şunlar motorlar Türkiyede bulunan klasik fiat motorları bu yüzden motor aksamıyla ilgili sıkıntı yaşamazsınız.
    Bu aracın kardeşi fiat pandayı 3 sene 50.000 km kullandık (araçla ilgili beklentilerimizle aeacın özellikleri uyuuşuyordu) ve son derece memnunduk.
    Buda abisi beklentileri çok yüksek olmayan kişileri tatmin eder ama kaporta aksamında parça maliyetlerini araştırmak gerekir ben aeabanın fiyatıyla kıyaslandığında parça fiyatların (kaporta v.b ni kast ediyorum) can yakabileceğini düşünüyorum.

    Sanırım forumda yenisiniz daha detaylı bilgi almak istiyorsanız konu açarak sorun derim, belki başka bilgiler edinebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Partikül filtresi ile ilgili bir güncelleme yapayım.
    Son paylaşımımdan sonra 500 km kadar daha kısa mesafe şehir içi kullanımım oldu ama bu 500 km nin içinde 50 kmlik bir yarışehirler arası güzergahta vardı bu nedenle bir uyarı almadım.
    Zaten ondan sonrada şehirler arası yola çıktığım için kendi kendine rejenarasyon yapmıştır.

    Demek ki partikül filtresi kendiliğinden aşağı yukarı 400 km lik aralıklarla rejenarasyona geçemiyorsa (uygun koşulların oluşmaması nedeniyle, ) uyarı ışığını yakıyor. Tabi bu 400 km yeni bir filtre için değil benim mevcut filtrem için geçerli çünkü bizim filtre km si nedeniyle belli bir tıkanıklık düzeyine ulaşmış durumdadır.
    Benim salt şehir içi kullanımım olduğu durumlarda (herhangi bir geziye veya şehir dışına çıkmamışsam) da bu rejenarasyon koşullarının oluşması mümkün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçla ilgili bir başka şikayet konusu daha oluştu bende buda süratte artış.
    Ben zaten çok yavaş otomobil kullanan birisi değilim uzun yol ortalamalarım (buraya dikkat 100 km ile gidiyorum değil yolculuk ortalama hızım) benim genelde 100 km/saat civarı hızlarda olur ve bu yıllardır böyledir.
    Ancak bu araç bir sw için (sw ların sürüş dinamikleri sedan veya hb lere göre daha zayıftır) fazlaca güven veriyor zaten gerek yalıtımı gerekse ağırlığı ve bu ağırlığı dengeli bir şekilde sürüşe dağıtan süspansiyonları ile yüksek hızlarda konfordanda çok fazla ödün vermiyor ayrıca yüksek süratteki tüketim değerleride efsane olunca ve motorda yüksek süratlerde de istediğinizi yapmaya çalışınca ve bütün bunlar bir araya gelincede benim bu araçla ortalama hızlarım 110 km saatin üzerine çıkmaya başladı ki artık bu noktaya biraz daha dikkat edip hız konusuna dikkat etmem gerekiyor.

    400 km lik veri samsun ankara 5 kişi (2 si çocuk) full bagaj (bagaj perdesini bile söktüm) full klima açık, yokuş çıkış verisi iken 200 km lik veri 4 kişi (2 si çocuk) full bagaj tamamen klima açık ankara_ konya yani düz yol verisidir

    508 SW

    508 SW

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bahsettiğiniz ortalama hızın artması problemini 308 ile yaşıyorum. Belirgin olarak uzun yolda (400-1000km) seyahat edenler yolun yormadığını ve çabuk geçtiğini söylüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Bahsettiğiniz ortalama hızın artması problemini 308 ile yaşıyorum. Belirgin olarak uzun yolda (400-1000km) seyahat edenler yolun yormadığını ve çabuk geçtiğini söylüyorlar.
    Bu iyi bir şey değil, hocam bundan kurtulmamız lazım.
    Bu araç özellikle ağırken (bagaj ve yolcu anlamında fullken) yola bildiğin yapışıyor (ani harekete çok gelmez ama normal sürüşte bildiğin tren) ve bu insanı gereğinden fazla hız yapmaya teşvik ediyor birde nornal hızlarla yüksek hızlar arasında fazla bir yakıt farkıda olmayınca insanı kamçılıyor.

    Dün konya karapınarda obruk avına çıktık arabada 5 kişiydik (3 ü ilk kez 508 e binen kişiler) ve toprak köy yollarında 10 larca km full ağırlık altındaki sw unumuzu deneme şansına eriştik.
    Sen daha önce bozuk yollarda durum ne demiştin sanırım. O zaman ki yanıtım bozuk asfalt tecrübesi içindi, şu anda aklı başında çoğu kimsenin gitmeyeceği toprak zeminlerde deneme şansımız oldu ve altının yere yakınlığı hariç benden tam not aldı. Özellikle davlumbazlardan gelen sesler anlamında on numara

    Son olarak şunu ekleyeyim (googledan arama yapanlar olur) Konya karapınar da meyil ve çıralı obruk göllerine gidecek olan arkadaşlar varsa 10 larca km toprak yoldan gitmeye ve kmlerce telefonun çekmeyeceğine hazırlıklı olun ve aracınızın deposu tam dolu yedek lastiğinizinde sağlam oldupundan emin olun derim. Son olarak bir tane obruk göreyim niyetiniz varsa bu obruklara gitmeye çalışmayın kızören obruğuna gidin hem çok zahmetsiz hemde görsel anlamda daha güzel. Ben kızören obruğuna defalarca gittiğimden biraz macera olsun istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 16 Ağustos 2019; 9:26:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu gördükten sonra malum siteye girip Sw aramaya başladım :)
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Evet hız iyi bi alışkanlık değil.
    Bi defa önceki 308'imde aşırı güven nedeniyle kaza yapıyordum, çok sıcaktı ve kaymak asfalttı. Dik inişte viraj içinde 120 gibi bi hız varken öndeki araçlar fren yapmıştı, lastiklerim de pek yeni değildi ki parmak ucu kontralarla zor toplamıştım. Asfalt ve lastiklerin fiziksel sınırlarını da hesaba katmakmi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enki

    Konuyu gördükten sonra malum siteye girip Sw aramaya başladım :)
    Ben uygun aracı tam 2 sene kovaladım hocamAllah kolaylık versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Evet hız iyi bi alışkanlık değil.
    Bi defa önceki 308'imde aşırı güven nedeniyle kaza yapıyordum, çok sıcaktı ve kaymak asfalttı. Dik inişte viraj içinde 120 gibi bi hız varken öndeki araçlar fren yapmıştı, lastiklerim de pek yeni değildi ki parmak ucu kontralarla zor toplamıştım. Asfalt ve lastiklerin fiziksel sınırlarını da hesaba katmakmi lazım.
    Az sonra antalya ya gideceğim bakalım bu sefer hız limitlerine riayet etmeye azami gayret göstereceğim.
    Dün lastikleri inceledim daha yeni lastiklerde hız patlakları oluşmaya başlamış.
    O derece abartmışız yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce antalyadan konya ya geldim. Gece karanlığında yola atlayan tilki yüzünden geyik testi yapmak zorunda kaldık. 80_90 arası bir süratle tamamen yüklü bagajla benden tam not aldı. ilk kontrada, esp devreye girdi ama arkada uyuyan çocuklar bile uyanmadan aracı yola soktuk, tabi bunda lastiklerin yeni olmasınında payı büyük.
    Her geçen gün daha çok seviyorum keratayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Bizim keratada bu sabah yollara düşecek. 0-100 testi yapmak istiyorum. Bakalım nasıl olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Bizim keratada bu sabah yollara düşecek. 0-100 testi yapmak istiyorum. Bakalım nasıl olacak.
    İstikamet ne tarafa?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 24 Ağustos 2019; 9:10:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    İstikamet ne tarafa?

    Alıntıları Göster
    Çok uzak değil, İstanbul'un uç batısı. Küçükçekmece trafiğinden korkuyorum, zaten oradan geçtikten sonra yolda her türlü testi yaparım diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Çok uzak değil, İstanbul'un uç batısı. Küçükçekmece trafiğinden korkuyorum, zaten oradan geçtikten sonra yolda her türlü testi yaparım diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster

    İyi yolculuklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 508 iyi güzel ancak sanırım DPF farki ile hem az yakan, hem arka süspansiyon tasarımıyla fark edilen hem de dizaynı ile 407 kullanıcısıni tatmin etmiyor.

    508 yalıtım olarak 407'den üstün olmasina rağmen hem çağının gerisinde hem de selefinin hem de kardeşi c5'in gölgesinden kurtulamamış bir araç. Yalıtım ve iç tasarım arttırılırken, kalite olarak ekonomi unsurlarinin gölgesinde birakilmis


    Hayırlı olsun, kazasiz belasız uzun ömürlü bir araç olarak kullanmaniz dileğiyle...

    Bu arada, dpf tetiklemesinde motor yaginin 0w30 psa onayli olmasının çok etkisi var.

    Yakitinizi petrol şirketi tarafından işletilen istasyonlardan almayı ihmal etmeyiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 24 Ağustos 2019; 11:34:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    508 iyi güzel ancak sanırım DPF farki ile hem az yakan, hem arka süspansiyon tasarımıyla fark edilen hem de dizaynı ile 407 kullanıcısıni tatmin etmiyor.

    508 yalıtım olarak 407'den üstün olmasina rağmen hem çağının gerisinde hem de selefinin hem de kardeşi c5'in gölgesinden kurtulamamış bir araç. Yalıtım ve iç tasarım arttırılırken, kalite olarak ekonomi unsurlarinin gölgesinde birakilmis


    Hayırlı olsun, kazasiz belasız uzun ömürlü bir araç olarak kullanmaniz dileğiyle...

    Bu arada, dpf tetiklemesinde motor yaginin 0w30 psa onayli olmasının çok etkisi var.

    Yakitinizi petrol şirketi tarafından işletilen istasyonlardan almayı ihmal etmeyiniz.
    Teşekkürler
    407 hiç kullanma şansım olmadı ama içinde seyahat ettim bana göre 508 in 407 kullanıcısını tatmin etmeyeceği hiçbir disiplin olamaz. Tasarım göreceli tabi ona bir şey diyemem.

    Zaten 508, 407 ve 607 yerine gelmiş bir model.
    yalıtım düzeyi peugeot un bu günlere kadar (güncell modelleri bilmiyorum) kadar ürettiği en iyi otomobil diye biliyorum.

    İç malzeme kalitesi anlamında ise kendi üretim yılındaki alman rakipleri dahil en iyilerinden hatta güncel peugeot modellerini bşle kıyaslamaya dahil edebilirsiniz.


    C5 ile kıyas noktasında ise Bence c5 in 508 den bir tek artısı var (oda göreceli) süspansiyonu daha yumuşak ama bu yumuşaklık yol tutuşu nasıl etkiliyor onu deneyecek kadar kullanma şansım olmadı.
    Tasarım noktasında dediğim gibi bu göreceli bir şey ve ben özellikle sw aradım yıllarca ve bence tasarım anlamında 508 sw gerçekten mükemmel bir tasarıma sahip ve sedanlarda c5 508 den daha şık görülebilir ama sw larda benim oyum 508 den yana.

    Dpf noktasında benim sıkıntım aracı kısa mesafe kullanıyor oluşum ne yaparsam yapayım çözüm olmayacaktır. Son 2000 kmdir. Uzun yolda yapıyorum mesela ve sıkıntı yok

    (Ben mesajı atarken mesajı düzenlemişsiniz o yüzden yanlış anladığım kısmı düzenledim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 24 Ağustos 2019; 11:26:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Elbette selefi kadar tutmayan halefler otomobil dünyasında var, bu boyle olmaz dersek pek doğru bir yaklaşım olmaz.

    407'nin hikayesi 206'nin aşırı ve kalitesiz üretilmesi, 307'nin tam bir fiyasko olmasi uzerine beliren kalite tatminsizligini toparlamak için yapildi..

    Peugeot aslinda şase'lerini modele özgü yapması ile bilinirdi.

    Bildiğim kadarıyla 508 ile Platform üretimine geçildi..

    Platform uretimi getirileri ve goturuleri oldu.

    Süspansiyon ve tasarım imzalarını daha spesifik yapabilen Peugeot buna alisma surecinin kurbani oldu. Süspansiyon firmalarina daha fazla iş bindi. KYB anlaşması ve bu işi çözebilmis olmasi bugün Peugeot'u yine iyi bir yere getirdi..

    Bu nedenle 407 sahiplerini 508 tatmin etmez. ;)

    Tabi yılı yaşı yıpranması ve piyasada bulunabilirligi cinsinden 2.el alıcısının elinde olan bir karar değil.

    Eli yüzü daha derli toplu bir araç 508. 407'nin yol tutuş ve konfor farkinin yani sira tamponun uzulugu ve aracin alçaklığı, alışma sürecinin uzun olmasi gibi kullanim sikayetlerinin olmadığı ve ncap'te kült buruna ayak uydurup yaya güvenliğini daha fazla öne cikaran bir araç 508.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 24 Ağustos 2019; 11:34:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle kisa mesafede yağ çok fark ediyor.

    Lütfen ilgili temizlemeden sonra PSA B71 2290 onayina sahip, shell ect c2 c3 0w30 gibi bir yağ kullaniniz. Ve Min ile Max arasında doldurunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.