Şimdi Ara

508 ve 520 iç mekan kalite kıyaslaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Linçleneceğimi biliyorum fakat konu hakkındaki görüşlerinizi merak ettim


    Bende 2019 508 var dün 2023 model G30 kasa 520 kullandım uzun süre. İç mekanı gerçekten kaliteli sert plastik malzeme yok denecek kadar az. Fakat kapı kolları meselesini hala halledememişler. Sıfır araç olmasına rağmen kapı kollarının iç kısmı erimeye başlamış ve elini atınca çıtır çıtır ses çıkıyor. 3.5 milyon para verdiğin araçtan da böyle bir şey beklemezsin. Benim aracın kapı kolları taş gibi ne bi ses var ne en ufak deforme ve benimki de deri kaplı. Neden bu konuların üstüne biraz daha düşmüyorlar? Ne kadar maliyeti olabilir ki? Yani mesela kapı ceplerininin altını halı ile kaplamışlar fakat yanları sert plastik ve rahatsız edici. Bu konu hakkında siz neler düşünüyorsunuz?




  • Forumdaki 508 aşkına bayılıyorum. Sadece fotoğraflara bakıp beğeniliyor sanırım. 508 iç mekanda birçok ergonomi sorunu olan çiğ bir araç. Malzeme kalitesi vs. Zaten g30 ile karşılaştırılması hata olur. İki Aracın koltuğuna oturun kokudan tutun yalıtıma kadar g30 bambaşka bir dünya.
  • Konu o kadar gerçeklikten uzak ki az evvel başlığı okumamla duvardan bir böcek pıt diye üstüme düştü sonra uçtu.

    Böcek tutunmayı unuttu duvara...

    Konuya yine de dönersek Trendyolda 800 bilemedin 1000 liraya konfor set satıyorlar, torpido, kol dayama, kapı içi yan-alt-üst her yeri kadife kaplamış oluyorsun. Lafını etmeye değmez.

    Türkiye de 3.5 milyon yani 100 bin Euro istiyor olabilirler ama Avrupa da G30 400 bin liralık bir araç. Türkiye de bu sebeple insanlar 4-5 kat fiyat farkı olunca gerçekten kaliteli, acayip bir şey sanıyorlar ama gerçekte piyasadaki G30 türevi arabalar Almanya da yarım Polo parasına gidiyor 2. Elde.


    508 ve 520 iç mekan kalite kıyaslaması


    İç mekan kalitesi olarak yine de 508 ile kıyaslamak hakaret olur. Peugeot ve genel olarak PSA doğru düzgün göğüs plastiği bile koymuyor.

    Kıyaslanabilecek model DS9'dur.


    508 ve 520 iç mekan kalite kıyaslaması

    508 ve 520 iç mekan kalite kıyaslaması




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EC8695C07

    Konu o kadar gerçeklikten uzak ki az evvel başlığı okumamla duvardan bir böcek pıt diye üstüme düştü sonra uçtu.

    Böcek tutunmayı unuttu duvara...

    Konuya yine de dönersek Trendyolda 800 bilemedin 1000 liraya konfor set satıyorlar, torpido, kol dayama, kapı içi yan-alt-üst her yeri kadife kaplamış oluyorsun. Lafını etmeye değmez.

    Türkiye de 3.5 milyon yani 100 bin Euro istiyor olabilirler ama Avrupa da G30 400 bin liralık bir araç. Türkiye de bu sebeple insanlar 4-5 kat fiyat farkı olunca gerçekten kaliteli, acayip bir şey sanıyorlar ama gerçekte piyasadaki G30 türevi arabalar Almanya da yarım Polo parasına gidiyor 2. Elde.


    508 ve 520 iç mekan kalite kıyaslaması


    İç mekan kalitesi olarak yine de 508 ile kıyaslamak hakaret olur. Peugeot ve genel olarak PSA doğru düzgün göğüs plastiği bile koymuyor.

    Kıyaslanabilecek model DS9'dur.


    508 ve 520 iç mekan kalite kıyaslaması

    508 ve 520 iç mekan kalite kıyaslaması
    Daha yuksek kilometrelisi yok muydu hocam , 25k asagisina elle tutuluru zor bulunur




  • Öncelikle görüşünüz katılmıyorum. 508 in malzeme kalitesi de gayet güzel fiyatına göre. Bahsettiğiniz ön göğüs plastiği ile G30 un çm göğüs plastiği arasında da bi fark göremedim. Dikkatlice baktım çünkü ben arabaları mıncıklamayı seven birisi olarak :D ayrıca halı kaplama işini çözmek çok basit diyorsunuz ama bunu neden üreticiler yapmıyor? Bunu sorgulamak gerek bence. Ayrıca Hadi onu hallettiniz. Çıtır çıtır gel elinizi attığınızda trim sesi çıkaran ve eriyen kapı kolunu nasıl halledeceksiniz? Bunlarla biz tüketiciler olarak uğraşmak zorunda mıyız?

  • kopser123 K kullanıcısına yanıt

    508 çok dandik bir araç . Genel olarak pejo dandik bir marka. Şirket aracı olarak kullanılan 508'e binmiştim her yer dandik sert plastik , trim sesleri , elektronik arızalar say say bitmez. Dandik bir markanın dandik bir modeli . BMW ile kıyaslanamaz bile .

  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    Ahh be hocam 30 gün yiyecek ne yaptınız :/

  • Peugeot 508 için o kısma özel bir özen göstermiştir belki, Bmw'de yüksek km'lerde sıkıntı olabilir kapı meselesinde.. G30'u tam hatırlamıyorum ama G20 gayet tok. belki G30'larda vardır bir sorun, olabilir. makyajla iyileşir vs..


    Zamanında w211 Mercedeslerin kapı içleri, hoparlör çerçeveleri çıtır çıtır ses yaparken, Passat b5.5'ların kapıları kale kapısı gibiydi.. soyulma falan olurdu ama acayip sağlam bir hissi vardı.. Vw Mercedesten iyi araba kaliteli araba olmuyor böyle olunca.


    Olur böyle şeyler, hemen vaaay Peugeot şöyle vaay Bmw böyle bizim gibi logoya tapan bir araplar vardır herhalde.. premium markalarda da hata olur.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Herhalde ikimiz çok farklı arabalara bindik çünkü ben dedikleriniz hiç birini tecrübe etmedim. Fanboylukta yapmıyorum çünkü zamanında w205 F30 A4 gibi pek çok markadan pek çok araca sahip oldum. İyiye iyi kötüye kötü derim. Yanlış anlaşılmak istemem BMW çok güzel arabalar yapıyor hatta kendileri benim favori araç markamdır. 508 e de bunlardan iyi araç demiyorum tabiki biliyorum iyi olmadığını. Verdiğim örnek çok spesifik bir örnek. Sadece kapı kolunu o araca yakıştırmadım hepsi bu.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Gerçekten Türkiyede çok fazla fanboyluk var. Hepsine bir kulp bulup atıp tutuyorlar. Yok chery çöp peugeot Fransız tenekesi bmw sanayiden çıkamazsın her şeye bir kılıfları var. Bmw aracım varken bir kere sanayiye gitmişliğim yoktur aynı şekilde 508 de de bi tenekelik durum göremedim. Üstteki mesajlarımı okursanız neye takıldığımı görebilirsiniz. Kapı kolu meselesi 10 yıldır aynı. F30 da da çıtır çıtır ses yapıp eriyordu makyajlı G30da da. Buna şaşırdım sadece.

  • Forumdaki 508 aşkına bayılıyorum. Sadece fotoğraflara bakıp beğeniliyor sanırım. 508 iç mekanda birçok ergonomi sorunu olan çiğ bir araç. Malzeme kalitesi vs. Zaten g30 ile karşılaştırılması hata olur. İki Aracın koltuğuna oturun kokudan tutun yalıtıma kadar g30 bambaşka bir dünya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmax50 -- 13 Haziran 2024; 18:4:47 >
  • kopser123 K kullanıcısına yanıt

    Hocam sallamayın onu ya508 ve 520 iç mekan kalite kıyaslaması  yazar öyle,

  • madmax50 kullanıcısına yanıt

    Bi zahmet daha iyi olsun yani fiyatını geçtim hem premium marka hem de segmentleri bile farklı. İç malzeme kalitesini bilmem ama kapı kolunun daha kaliteli olmadığı kesin :D Onun dışında ön göğüse dokunduğunda ikisi de yumuşacık ve iyi hissettiriyor.


    Başlık biraz yanıltıcı olmuş sanırım benim hatam. Burda merak ettiğim Fabia gibi B segmenti bi arabanın bile kapı kolu taş gibi ve sıfır trim sesine sahip olmasına rağmen E segmenti olan bir araçta neden böyle bir sorun var.

  • Peugeot ünü erken yıpranan iç mekan ama her zaman :)

    Hatta bende bir ara baktım 508 ilk kasaları daha 100 bin olmuş olmamış start stop tuşundan tut bir sürü tuşu soyulmuştu ama son kasada belki düzenlemiştir bilmiyorum


    Birde arabalar üretilirken hep Max 10 yıl kullanım ömrü olarak üretiliyor sanırım

    Ama dediğiniz gibi taş gibi bir arabanın çıtırdayan kapı kolu sinir bozucu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 13 Haziran 2024; 22:38:1 >
  • 7bin kmde 508 bakmıştık almak için. Camlarda çerçeve yok malum, kapı fitillerine takılıyordu cam. Biraz hızlı çeksen camı patlatırsın


    psa = göz boyamadır. 2-3 sene binip satacaksın garantisi bitince

  • 5 serisi tabii ki uç örnek olmuş ama premium-normal marka arasında son 10 yıla kadar çok büyük fark vardı. sunta mobilya üstü naylon kumaş-masif mobilya üstü deri farkı gibi bir şeydi yani.


    şimdi br peugeot'ya skodaya, hatta ioniclerle falan kıyaslayınca ha evet güzelmiş diyorsun sadece.

  • kopser123 K kullanıcısına yanıt

    Fabia'nın kapı içi basittir, bir iki parça -yekpare- gibi bir üretim olabilir maliyet amacıyla.. bu yüzden çok fazla oynayacak, titreşecek malzeme olmayacağı için ses olmayabilir.


    Bmw'de 80 tane iç içe geçen dekor-trim var kapıda. her malzemenin ısınma-soğuma döngüsü, genleşmesi farklı. kompleks yapılar kendi sorunlarını beraberinde getirir. belki bir işlem için kaza için, herşey sökülüp takılmıştır, düzen tutmamış olabilir.


    mesela benim de gördüğüm sıkıntı japon arabalarında, çerçeveli kapı bile olsa camlar açıkken oynuyor sallanıyor camlar. kapıyı vurunca titrer, yolda giderken zıngırdar. Corollası, Civic'i, Mazda 3'ü hepsi böyle idi.

  • kopser123 K kullanıcısına yanıt

    5i 5 yapan sadece iç plastiği değil, altyapısı

    Ve ona ulaşabilen bir psa olmadı şimdiye kadar

    Kapi kolu dediğin ufak bir sorun,BMW sizin 508 in thp motorunu aldıktan sonra neler oldu bir araştırın bence

  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Tabiki bunu biliyorum. Ben hiç bir zaman Peugeot, BMW den daha iyi demedim. İkisi aynı para olsa Peugeot güzel araba ama suratına bile bakmam BMW varken. Ben böyle ufak şeylere takılan biriyim. Çok daha az maliyete diğer markalar bu işleri halledebilirken BMW de böyle bir şey görmek hayal kırıklığı sadece onu anlatmaya çalıştım.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Hocam belkide bazen en güzel olan en basit olanıdır :) Bir şeyi güzel yapmak için çok kompleks bir yapı yapmaya gerek yok.

  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Evet hocam o cam takılma olayı bazen oluyor da ufak itince sorun olmuyor. Camın patlayacağını sanmam. Ama hadi size peugeot 508 in çok kötü bir özelliğini söyleyeyim :) sinyal açıkken çok hızlı direksiyon kırdığımız zaman sinyal kolundan çok sesli çat diye bir ses çıkıyor ve tam tersi yöne sinyal vermeye başlıyor. Hayatımda gördüğüm en saçma şey. Cam patlamaz ama sinyal koluna güvenmiyorum :D

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.