Şimdi Ara

65.000 TL'ye HAFİF TİCARİ tavsiyesi ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
5
Favori
4.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • acaip kötü süspansiyonları var bu fiorinonun. ne kadar binek tip de olsa sonuçta ticari. arkada oturan artık hoplaya zıplaya gider. arkadaşta bundan vardı. sattı 50.250e premium civic aldı sıfır. keşke sizde öyle yapaydınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pooodolski

    dizel toledo full, rapid orta donanım alırdınız.

    Toledo iyi seçim olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 4 Temmuz 2013; 9:03:39 >
  • Caddy 2.0tdi 140bg dsg sportline

    Bu sinifta boyle kombinasyonda baska yok

    Yanilmiyorsam passatla ayni motor var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 bin tl ye D segmenti Avensis veriyorlar. Ama yinede hayirli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Hafif ticari alacaksınız kesinlike bunu anladım.

    Tavsiyem kesinlikle '' Hafifi Ticari Araç olarak sınıfının en iyi CADDY ''

    Eğerki bütçeniz Sportline + DSG için 63 bin TL yeterli ise en iyi seçim olur ama yok derseniz 59 BİN TL Comfortline +DSG iyi bir seçimde olabilir. Ama arasında 4 bin TL'lik fark bence etkilemez gibi.
    Yarın Vw bayisine gidin aracın içine binin babanın kararı kesinlikle CADDY olacaktır zaten. Sınıfının en iyi aracı donanım olarak Comfortline veya Sportline fazlasını sunar iyi araçlardır sağlam ve kaliteli sınıfında.


    bir vw cidende başka bir yorum beklenmezdi zaten bence doblo caddy den daha güzel bir araç hem parçası uygun hemde motoru daha ekonomik ve maliyeti düşük ancak uzun ömürlü sağlam




  • YUH! fiyatlara bak.. O para o arabaya verilmez arkadaşım hayırlı uğurlu olsun da... Tepee partner gene biraz daha iyiydi.. Fiorino 100 den sonra yol tutmaz savurur. Önden kızaklama yapar çok dikkat edin. Keşke normal binek araba alsaydı baban. Kullanımı çok zevksiz yüksek bir araba. Tavan yüksek olduğu için savurma yapacak. Mitsubishi lancer 48 bin <TL
  • Neden kimse mercedes in yeni aracını önermemiş? Citan mıydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockonur

    YUH! fiyatlara bak.. O para o arabaya verilmez arkadaşım hayırlı uğurlu olsun da... Tepee partner gene biraz daha iyiydi.. Fiorino 100 den sonra yol tutmaz savurur. Önden kızaklama yapar çok dikkat edin. Keşke normal binek araba alsaydı baban. Kullanımı çok zevksiz yüksek bir araba. Tavan yüksek olduğu için savurma yapacak. Mitsubishi lancer 48 bin <TL

    zaten iptal etmişler, konuyu tam okumadan yorum yapmışsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Hafif ticari alacaksınız kesinlike bunu anladım.

    Tavsiyem kesinlikle '' Hafifi Ticari Araç olarak sınıfının en iyi CADDY ''

    Eğerki bütçeniz Sportline + DSG için 63 bin TL yeterli ise en iyi seçim olur ama yok derseniz 59 BİN TL Comfortline +DSG iyi bir seçimde olabilir. Ama arasında 4 bin TL'lik fark bence etkilemez gibi.
    Yarın Vw bayisine gidin aracın içine binin babanın kararı kesinlikle CADDY olacaktır zaten. Sınıfının en iyi aracı donanım olarak Comfortline veya Sportline fazlasını sunar iyi araçlardır sağlam ve kaliteli sınıfında.


    bir vw cidende başka bir yorum beklenmezdi zaten bence doblo caddy den daha güzel bir araç hem parçası uygun hemde motoru daha ekonomik ve maliyeti düşük ancak uzun ömürlü sağlam

    Bunun Vw'cilik ile alakası ne sınıfının en iyi aracını önerdik.
    Hafif ticari olarak sınıfının en iyi aracı CADDY olduğu gerçeğini değiştirirmi HAYIR.

    Zaten doblo parçası ucuz doğru ama bu ucuz parça olması kalitesininde ne mal olduğunu gösterir. Ayrıca motoruda ekonomik ama uzun ömürlü olması şans işi kullanıma bağlı.
    Ayrıca caddy ile sakin kullanımda 6 litre civarında bir yakıt tüketimi olur buda çok ekonomik.

    Ayrıca genel olarak bakarsak kalite caddy.
    Senin o bahsettiğin Doblo önce bütün modellerinde güvenliği eşit olarak sunması lazım. Esp bile Opsiyonel olarak alıyorsunuz. Önce bu duruma el atsın.

    Her türlü Caddy.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Connect i sattıktan sonra hafif ticari araçların fiyatlarını takip etmiyordum, 48 bin TL ye Fiorino, 59 - 63 bin TL ye Caddy vay babam vay...

    2009 da Ford Connect GLX i 30 bin e almıştık.

    Yalniz siparis verip iptal ettikleri fiorino otomobil ruhsatli. Gelen 35bin liralik fiorino ile karsilastiriyor.

    Bana kalsa kamyonet diye geceni alirdim o kadar farka degmez.

    Kesinlikle otomobil ruhsatlı diye aradaki farka değmez, 48 bin TL ye Citroen C4 1.6 HDi 92 bg Confort alınır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreenHeart

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Hafif ticari alacaksınız kesinlike bunu anladım.

    Tavsiyem kesinlikle '' Hafifi Ticari Araç olarak sınıfının en iyi CADDY ''

    Eğerki bütçeniz Sportline + DSG için 63 bin TL yeterli ise en iyi seçim olur ama yok derseniz 59 BİN TL Comfortline +DSG iyi bir seçimde olabilir. Ama arasında 4 bin TL'lik fark bence etkilemez gibi.
    Yarın Vw bayisine gidin aracın içine binin babanın kararı kesinlikle CADDY olacaktır zaten. Sınıfının en iyi aracı donanım olarak Comfortline veya Sportline fazlasını sunar iyi araçlardır sağlam ve kaliteli sınıfında.


    bir vw cidende başka bir yorum beklenmezdi zaten bence doblo caddy den daha güzel bir araç hem parçası uygun hemde motoru daha ekonomik ve maliyeti düşük ancak uzun ömürlü sağlam

    Bunun Vw'cilik ile alakası ne sınıfının en iyi aracını önerdik.
    Hafif ticari olarak sınıfının en iyi aracı CADDY olduğu gerçeğini değiştirirmi HAYIR.

    Zaten doblo parçası ucuz doğru ama bu ucuz parça olması kalitesininde ne mal olduğunu gösterir. Ayrıca motoruda ekonomik ama uzun ömürlü olması şans işi kullanıma bağlı.
    Ayrıca caddy ile sakin kullanımda 6 litre civarında bir yakıt tüketimi olur buda çok ekonomik.

    Ayrıca genel olarak bakarsak kalite caddy.
    Senin o bahsettiğin Doblo önce bütün modellerinde güvenliği eşit olarak sunması lazım. Esp bile Opsiyonel olarak alıyorsunuz. Önce bu duruma el atsın.

    Her türlü Caddy.


    haklısın.iç-dış tasarımı en iyi olan,en fazla donanım imkanı olan ve hafif ticari olarak en az ticariye benzeyen caddy ama iş tekniğe binince aynı şeyi söyleyemem.DSG,Baskı kayışları vs. çok sorunlu araçlar.Ayrıca ankarada caddysine "şöyle sorunlu böyle sorunlu" yazanlar az da değil.

    Bakın hafif ticari araç olarak bütün araçların içine binin ve en son caddy binin zaten bu sınıfta caddy'nin kalite olduğu kanısına varırsınız.

    Ayrıca sürüş olarakta size verdiği güvenlik ile ve aracın size verdiği muhteşem tepkiler ile güvenli sürüş veriyor.

    İş tekniği hakkında eskiden gerçekten bu balata konusunda size hak verirdim ama şuanda böyle bir sorunun olduğunu pek sanmıyorum ve gözle şahit olmadım.
    Dsg olayı bizim araçta dsg'de ısınma olmuştu servise gittik araç 2011 olduğu için sadece yazılım güncellendi ve sorun ortadan kalktı bu yazılım güncelleme olayı aracı makinaya bağlayıp hallediliyor kısa işlem. Şimdi 2013 gelen modellerde zaten bu güncellemeler hazır halde geliyor sorun olcağını sanmam.

    Balata olayı ise bizim araç 50 bin km'de şuan değiştirme gereği yok daha cumartesi servise gitmiştik bu aracın muayene'si yaptık farda bakış hataları vardı onun için gittik baktırdık ve servisdeki kişi bize şuan balataların değişmesi gerekmiyor dedi.

    Ayrıca benim babamın çevresinden hafif ticari araç olarak citröen'i ve peugeot olan arkadaşları ise pişmanlıktan dert yanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreenHeart

    quote:

    Orijinalden alıntı: matematikcimm

    Neden kimse mercedes in yeni aracını önermemiş? Citan mıydı?

    50 bine kangoo tipli yıldızı dışında çöp bir araba mı alacaktı
    Çok,Çok.Çok yanlış bir tercih olurdu

    Yok ben tavsiye etmedim. Neden kimse tavsiye etmemiş diye sormuştum sadece :)
  • 48 500 tl ederi olan bir araç almayı düşünsem ve 10 adet aracı liste yapsam Fiorino bu listede olmazdı..
    48 500 ve fiorino mu deyip konudan gidiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreenHeart

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: GreenHeart

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Hafif ticari alacaksınız kesinlike bunu anladım.

    Tavsiyem kesinlikle '' Hafifi Ticari Araç olarak sınıfının en iyi CADDY ''

    Eğerki bütçeniz Sportline + DSG için 63 bin TL yeterli ise en iyi seçim olur ama yok derseniz 59 BİN TL Comfortline +DSG iyi bir seçimde olabilir. Ama arasında 4 bin TL'lik fark bence etkilemez gibi.
    Yarın Vw bayisine gidin aracın içine binin babanın kararı kesinlikle CADDY olacaktır zaten. Sınıfının en iyi aracı donanım olarak Comfortline veya Sportline fazlasını sunar iyi araçlardır sağlam ve kaliteli sınıfında.


    bir vw cidende başka bir yorum beklenmezdi zaten bence doblo caddy den daha güzel bir araç hem parçası uygun hemde motoru daha ekonomik ve maliyeti düşük ancak uzun ömürlü sağlam

    Bunun Vw'cilik ile alakası ne sınıfının en iyi aracını önerdik.
    Hafif ticari olarak sınıfının en iyi aracı CADDY olduğu gerçeğini değiştirirmi HAYIR.

    Zaten doblo parçası ucuz doğru ama bu ucuz parça olması kalitesininde ne mal olduğunu gösterir. Ayrıca motoruda ekonomik ama uzun ömürlü olması şans işi kullanıma bağlı.
    Ayrıca caddy ile sakin kullanımda 6 litre civarında bir yakıt tüketimi olur buda çok ekonomik.

    Ayrıca genel olarak bakarsak kalite caddy.
    Senin o bahsettiğin Doblo önce bütün modellerinde güvenliği eşit olarak sunması lazım. Esp bile Opsiyonel olarak alıyorsunuz. Önce bu duruma el atsın.

    Her türlü Caddy.


    haklısın.iç-dış tasarımı en iyi olan,en fazla donanım imkanı olan ve hafif ticari olarak en az ticariye benzeyen caddy ama iş tekniğe binince aynı şeyi söyleyemem.DSG,Baskı kayışları vs. çok sorunlu araçlar.Ayrıca ankarada caddysine "şöyle sorunlu böyle sorunlu" yazanlar az da değil.

    Bakın hafif ticari araç olarak bütün araçların içine binin ve en son caddy binin zaten bu sınıfta caddy'nin kalite olduğu kanısına varırsınız.

    Ayrıca sürüş olarakta size verdiği güvenlik ile ve aracın size verdiği muhteşem tepkiler ile güvenli sürüş veriyor.

    İş tekniği hakkında eskiden gerçekten bu balata konusunda size hak verirdim ama şuanda böyle bir sorunun olduğunu pek sanmıyorum ve gözle şahit olmadım.
    Dsg olayı bizim araçta dsg'de ısınma olmuştu servise gittik araç 2011 olduğu için sadece yazılım güncellendi ve sorun ortadan kalktı bu yazılım güncelleme olayı aracı makinaya bağlayıp hallediliyor kısa işlem. Şimdi 2013 gelen modellerde zaten bu güncellemeler hazır halde geliyor sorun olcağını sanmam.

    Balata olayı ise bizim araç 50 bin km'de şuan değiştirme gereği yok daha cumartesi servise gitmiştik bu aracın muayene'si yaptık farda bakış hataları vardı onun için gittik baktırdık ve servisdeki kişi bize şuan balataların değişmesi gerekmiyor dedi.

    Ayrıca benim babamın çevresinden hafif ticari araç olarak citröen'i ve peugeot olan arkadaşları ise pişmanlıktan dert yanıyor.


    evet,caddy güzel araç ama hep öyle derler,2010 da 2009 lar sorunlu 2010 iyi 2011 de 2010 sorunlu idi 2011 iyi 2012 de 2011 sorunlu idi 2012 iyi 2013 te 2012 sorunluydu 2013 iyi ve 2014 te 2013 sorunluydu 2014 iyi diyecekler.bu hep böyle oluyor.

    2010 ve eskisi caddy'lerde bu balata sorununu kabul ederim.
    Ama bu sorunu 2011 ve sonrası yeni kasada asla kabul edemiyorum ben şahsen.

    Bu sözleri bizde 2011 caddy olduğu için söylemiyorum zaten özellikle yeni caddy için beklemiştik bizde.




  • Fiorino gibi ticari araçların fiyat aralığı 25-35000'dir.

    Bu aracı sanki binek araçmış gibi saçma fiyatla satmaları mantıksız.

    Sonuçta B sınıfı ebadında dar bir araç.
  • Bazı arkadaşlar anlamamış galiba :( Bizim işimiz bazen yük taşımakla geçtiği için Hafif Ticari bir araç arıyoruz ve kafamızda olan araçlar;

    VW CADDY
    FİAT DOBLO
    CİTROEN BERLİNGO
    PEUGEOT PARTNER Fiorinoyu araştırdık ve kafamızda yer etmekten bile vazgeçtik :)

    Birdaha söylüyorum Maximum bütçemiz; 65.000 TL

    Lütfen Otomobil tavsiye etmeyiniz :) Yukardaki yazdığım seçenekler arasından tavsiye ederseniz çok minnettar kalırım..

    Değerli yorumlarınız için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: locote

    Bazı arkadaşlar anlamamış galiba :( Bizim işimiz bazen yük taşımakla geçtiği için Hafif Ticari bir araç arıyoruz ve kafamızda olan araçlar;

    VW CADDY
    FİAT DOBLO
    CİTROEN BERLİNGO
    PEUGEOT PARTNER Fiorinoyu araştırdık ve kafamızda yer etmekten bile vazgeçtik :)

    Birdaha söylüyorum Maximum bütçemiz; 65.000 TL

    Lütfen Otomobil tavsiye etmeyiniz :) Yukardaki yazdığım seçenekler arasından tavsiye ederseniz çok minnettar kalırım..

    Değerli yorumlarınız için teşekkürler.

    E Caddy tabiki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreenHeart

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: GreenHeart

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: GreenHeart

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Hafif ticari alacaksınız kesinlike bunu anladım.

    Tavsiyem kesinlikle '' Hafifi Ticari Araç olarak sınıfının en iyi CADDY ''

    Eğerki bütçeniz Sportline + DSG için 63 bin TL yeterli ise en iyi seçim olur ama yok derseniz 59 BİN TL Comfortline +DSG iyi bir seçimde olabilir. Ama arasında 4 bin TL'lik fark bence etkilemez gibi.
    Yarın Vw bayisine gidin aracın içine binin babanın kararı kesinlikle CADDY olacaktır zaten. Sınıfının en iyi aracı donanım olarak Comfortline veya Sportline fazlasını sunar iyi araçlardır sağlam ve kaliteli sınıfında.


    bir vw cidende başka bir yorum beklenmezdi zaten bence doblo caddy den daha güzel bir araç hem parçası uygun hemde motoru daha ekonomik ve maliyeti düşük ancak uzun ömürlü sağlam

    Bunun Vw'cilik ile alakası ne sınıfının en iyi aracını önerdik.
    Hafif ticari olarak sınıfının en iyi aracı CADDY olduğu gerçeğini değiştirirmi HAYIR.

    Zaten doblo parçası ucuz doğru ama bu ucuz parça olması kalitesininde ne mal olduğunu gösterir. Ayrıca motoruda ekonomik ama uzun ömürlü olması şans işi kullanıma bağlı.
    Ayrıca caddy ile sakin kullanımda 6 litre civarında bir yakıt tüketimi olur buda çok ekonomik.

    Ayrıca genel olarak bakarsak kalite caddy.
    Senin o bahsettiğin Doblo önce bütün modellerinde güvenliği eşit olarak sunması lazım. Esp bile Opsiyonel olarak alıyorsunuz. Önce bu duruma el atsın.

    Her türlü Caddy.


    haklısın.iç-dış tasarımı en iyi olan,en fazla donanım imkanı olan ve hafif ticari olarak en az ticariye benzeyen caddy ama iş tekniğe binince aynı şeyi söyleyemem.DSG,Baskı kayışları vs. çok sorunlu araçlar.Ayrıca ankarada caddysine "şöyle sorunlu böyle sorunlu" yazanlar az da değil.

    Bakın hafif ticari araç olarak bütün araçların içine binin ve en son caddy binin zaten bu sınıfta caddy'nin kalite olduğu kanısına varırsınız.

    Ayrıca sürüş olarakta size verdiği güvenlik ile ve aracın size verdiği muhteşem tepkiler ile güvenli sürüş veriyor.

    İş tekniği hakkında eskiden gerçekten bu balata konusunda size hak verirdim ama şuanda böyle bir sorunun olduğunu pek sanmıyorum ve gözle şahit olmadım.
    Dsg olayı bizim araçta dsg'de ısınma olmuştu servise gittik araç 2011 olduğu için sadece yazılım güncellendi ve sorun ortadan kalktı bu yazılım güncelleme olayı aracı makinaya bağlayıp hallediliyor kısa işlem. Şimdi 2013 gelen modellerde zaten bu güncellemeler hazır halde geliyor sorun olcağını sanmam.

    Balata olayı ise bizim araç 50 bin km'de şuan değiştirme gereği yok daha cumartesi servise gitmiştik bu aracın muayene'si yaptık farda bakış hataları vardı onun için gittik baktırdık ve servisdeki kişi bize şuan balataların değişmesi gerekmiyor dedi.

    Ayrıca benim babamın çevresinden hafif ticari araç olarak citröen'i ve peugeot olan arkadaşları ise pişmanlıktan dert yanıyor.


    evet,caddy güzel araç ama hep öyle derler,2010 da 2009 lar sorunlu 2010 iyi 2011 de 2010 sorunlu idi 2011 iyi 2012 de 2011 sorunlu idi 2012 iyi 2013 te 2012 sorunluydu 2013 iyi ve 2014 te 2013 sorunluydu 2014 iyi diyecekler.bu hep böyle oluyor.

    2010 ve eskisi caddy'lerde bu balata sorununu kabul ederim.
    Ama bu sorunu 2011 ve sonrası yeni kasada asla kabul edemiyorum ben şahsen.

    Bu sözleri bizde 2011 caddy olduğu için söylemiyorum zaten özellikle yeni caddy için beklemiştik bizde.



    her sene öyle oluyor ben de öyle olduğunu kabul ediyorum.

    Her sene öyle olmuyor aslında yeni kasalarda bu durumlar çıkıyor veya araca yeni teknolojiler eklendiğinde şimdi kimse 2011-2013 caddy arasında fark olduğunu söyleyemez?

    Sadece biri 2011 diğeri 2013.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: locote

    Bazı arkadaşlar anlamamış galiba :( Bizim işimiz bazen yük taşımakla geçtiği için Hafif Ticari bir araç arıyoruz ve kafamızda olan araçlar;

    VW CADDY
    FİAT DOBLO
    CİTROEN BERLİNGO
    PEUGEOT PARTNER Fiorinoyu araştırdık ve kafamızda yer etmekten bile vazgeçtik :)

    Birdaha söylüyorum Maximum bütçemiz; 65.000 TL

    Lütfen Otomobil tavsiye etmeyiniz :) Yukardaki yazdığım seçenekler arasından tavsiye ederseniz çok minnettar kalırım..

    Değerli yorumlarınız için teşekkürler.

    Vw Caddy Sportline + DSG süper tercih olur.




  • Vito lar kaç para?
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.