Ayın 17 sinde sözde alt yapı çalışmalarını tamamlamışlar, siteye satışa geldiler, bizde abone olduk. Ertesi gün gelip bağlandı. Nadiren anlık kopmalar dışında hiç bir problem yoktu ta ki ayın 26'sına kadar. 26'sında internet bağlantısı koptu. O günden beri müşteri hizmetlerine hergün arıza kaydı bırakıyorum. Bana hergün aynı şeyleri söylüyorlar ve sorun çözülmüyor. Yani hakikaten pişman oldum bağlattığıma, ayrıca resmen havadan olmayan bağlantıya para ödicem bu ay ilk faturayla.
Binanızda ki switch'e erişim sağlanamıyor diyorlar. 7 gündür ne gelen var ne giden. Müşteri hizmetleri sadece bunu söylüyor ve sözde arıza kaydı alıyor, ekipleri bilgilendirdim diyor ama sonuç kocaman bir hiç.
Bu adamların merkezi falan yok mu ulaşabileceğimiz yada teknik ekibin direk telefonu ? İstanbulBeşiktaş tarafına bakan ?
Yani almadan önce cidden 1-2 kere durup düşünün bence, böyle rezillik olmaz.
Geçmiş olsun. Haksızlığa uğradığın için sözleşmeyi fesh etme hakkın var. Ama bu superoffline seni uğraştırır. Tüketici Hakem Heyetine Başvurabilirsin o zaman.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme