Şimdi Ara

7 İLERİ DSG SORUNLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
145
Cevap
3
Favori
10.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni platform Dsg sorunları

    Arkadaşlar forum yöneticilerimiz başka sitelerden link verilmemesi üzerinde uyarı yapmışlar dsg ana konusunda,ben de özer ağabeyin(neyzen) ferit hocamın (shadowgeist) ve akif ağabeyin (akifsari) paylaşımları doğrultusunda dsg nin yeni platformunda sorunların çözüldüğü iddiasının geçersizliğini forumumuza bir konuyla iletmeyi arzu ettim.
    Öncelikle yeni nesil dsg si ile sorun yaşayan bir kullanıcıların mesajlarını iletelim sizlere( arzu eden arkadaşlarımız ,forumumuzda link paylaşımı kurallara aykırı olduğundan bu mesajlardaki kelimeleri arama motorlarına yazarakta kaynak elde edebilir belirtmiş olalım.)

    1-DSG'den gelen sesle ilgili servise gittim, birlikte test sürüşüne cıktık... Seslerin normal oldugunu söylediler golf 6 'da bu selserin daha yüksek oldugunu nispeten azaltıldıgını söylediler sebebi kuru tip şanzumanmış...


    2- Golf mağduru olarak burdan sesleniyorum . kendi hatalarını iyi niyet garantisi altında bizleri mağdur ediyolar ! 3 gün önce yolda kaldım arıza vitesler işlev yapmiyor. teşhis mekastronik mi ne arızası kısaca beyinle alakalı ve parçanın bedeli 6,800 tl ama iyi niyet garantısı altında ucret almayıp servis sadece işçilikte %50 aliyor.


    3-VW erel(maltepe)bu durumu satış danışmanına sordum kullanıcıların hatalarından kaynaklandığını beklemelerde N ye almadıklarını Spor konumunda kullanıldığını söyledi.Bende onun içinmi Çinde geri çağrıldığını Amerika'da ise 10 yıl garanti verildiğini söylediğimde bukadar çok biliyorsan DSG şanzımanlı araba alma dedi

    4-
    ben golf 7 1.2 tsi dsg aldim ve aldigimdan beri ara hizlanmalarda ve ilk hizli kalkis esnasinda motordan mekanik bir ses geliyordu. Ben bu sesi transfornerstaki robot sesine benzetiyordum. Tesaduf servise sordum ve servis arabaya el koydu. Sanzimani arizxaliymis ve 3 hft sonra verceklermis Araba daha 2.5 bin km de

    5- Benim aracım 9000 km iken sanzımanı değişti.Km'lerin tam hatırlıyamıyorum ama daha 2000 km geçmemişti 2 kere değişik zamanlarda vites gösterge lambası giderken yanıp sönüyordu.Daha sonra aynı sorunu 9000 km civarındayken yaptı ve aynı zamanda motor arıza lambasıda yandı.Hemen çağrı merkezini aradım en yakın yetkili servisten çekici gönderildi bende araçla beraber servise gittim.Aracı aldığımız satış temsilcisine rica ettim servisten birini çağırdı durumu anlattım kendiside arızayı merak etti ve portatif bir el cihazı getirip araca bağladı.Cihaz şanzımanın 2. vitese geçemediği bilgisini verdi.Usta aracı aşağıda daha gelişmiş bir bilgisayar olduğunu sorunun nereden kaynaklandığını daha detaylı göstereceğini söyledi.Aracı bıraktım.Akşama aradılar arıza kodunu yurt dışına bildirdik haber bekliyoruz dediler.Hafta sonu olduğundan hafta içine kaldı.3 gün sonra haber geldi sanzımanı değiştirdiler.

    6- -7 İleri DSG Arıza
    Araba serviste 15 gün kaldı.Kaput açıp bakıldığında sanzıman gerçekten değişimişti.Araç İstanbul'da arıza yapılıp çekilmesi pek önemli değil ama ben şehir dışına çıkan bir kişiyim araç bir dağın başında gece yarısı yolda kalırsa asıl sorun orada
    -


    7- -Merhaba korkarımki yanlız değilsin bende o kervanın yolcusuyum sanırım. Daha önce garantiden 2 kez kavrama değiştirmiş biri olarak oh tam düzeldi titreme filan olmuyor derken nazarladım bu seferde yolda giderken dsg vites göstergemin yanıp söndüğünün farkına vardım, bu sabah ta arabayı çalıştırdım yine aynı ikaz artı olarak araç d de olmasına rağmen bi gıdım ilerlemiyor yani vitese geçmiyordu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdiesel -- 26 Kasım 2013; 22:19:00 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    7 İleri DSG Şanzıman Sorunları

    7 ileri DSG şanzıman, modern araçlarda yaygın olarak kullanılan bir otomatik şanzıman türüdür. Çift kavrama sistemine sahip bu şanzıman, hızlı ve sorunsuz vites geçişleri sağlar. Ancak diğer mekanik sistemler gibi, 7 ileri DSG şanzıman da zamanla bazı sorunlar yaşayabilir.

    Yaygın 7 ileri DSG şanzıman sorunları şunlardır:

    • Kayma: Vites geçişleri sırasında şanzıman kayabilir veya titreşim yapabilir.
    • Sarsıntı: Araç hareket halindeyken veya vites değiştirirken sarsıntılar meydana gelebilir.
    • Geri Vites Sorunları: Geri vitese geçmekte zorlanabilir veya geri vites konumunda iken araç hareket etmeyebilir.
    • Vites Geçiş Gecikmeleri: Şanzıman vitesleri değiştirmekte gecikme yaşayabilir.
    • Yağ Sızıntısı: Şanzımandan yağ sızıntısı meydana gelebilir.
    • Debriyaj Sorunları: Debriyaj diski aşınabilir veya arızalanabilir.
    • Meşatronik Birimi Arızası: Meşatronik birim, şanzımanın elektronik kontrol ünitesidir ve arızalanırsa vites geçiş sorunlarına neden olabilir.

    7 İleri DSG Şanzıman Yorumları

    7 ileri DSG şanzıman hakkında kullanıcı yorumları genellikle olumludur. Kullanıcılar genellikle hızlı vites geçişlerini, yakıt verimliliğini ve kullanım kolaylığını övmektedir. Ancak, yukarıda belirtilen sorunları yaşayan kullanıcılar da vardır.

    7 İleri DSG Şanzıman

    7 ileri DSG şanzıman, performans ve rahatlık arasında iyi bir denge sunar. Ancak diğer mekanik sistemler gibi bu şanzıman da zamanla sorunlar yaşayabilir. Bu sorunların farkında olmak ve gerekli bakımı ve onarımları zamanında yaptırmak, şanzımanın uzun ömürlü olmasını sağlar.

    DSG Şanzıman Yorum

    DSG şanzıman yorumları, kullanıcı deneyimlerine göre değişmektedir. Bazı kullanıcılar sorunsuz bir şekilde çalışırken, diğerleri yukarıda belirtilen sorunları yaşamıştır.

    DSG 7 İleri

    DSG 7 ileri şanzıman, 7 ileri DSG şanzımanın başka bir adıdır. Bu şanzıman, çift kavrama sistemine sahiptir ve hızlı ve sorunsuz vites geçişleri sağlar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_1629

    Bu mesaj silindi.
    TOK KAPI SESİ VAR AMA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilker1041 -- 26 Kasım 2013; 22:18:49 >
  • Benim aracım da golf 7 10.000 km de 1 aydır vites geçişlerinde hissedilir titreme başladı 10 gun sonra bakım var muhtemelen kavrama değişecek malesef klasik dsg sorunu çözülmemiş gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omegamon

    Benim aracım da golf 7 10.000 km de 1 aydır vites geçişlerinde hissedilir titreme başladı 10 gun sonra bakım var muhtemelen kavrama değişecek malesef klasik dsg sorunu çözülmemiş gibi

    Sizin araç yeni nesil kavrama olmasına rağmen arızaya meyilli olduğunu göstermeye başlamış ,aracınızın serviste ki periyodik bakımlarını ihmal etmeyin bunu üzülerek söylüyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdiesel -- 26 Kasım 2013; 22:23:20 >
  • Durum dsg danışmandan uzak durulmasını gerektırıyor.garantili olsa ne olacak,araç serviste yattıktan sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texmo -- 26 Kasım 2013; 22:26:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Omegamon

    Benim aracım da golf 7 10.000 km de 1 aydır vites geçişlerinde hissedilir titreme başladı 10 gun sonra bakım var muhtemelen kavrama değişecek malesef klasik dsg sorunu çözülmemiş gibi

    Sizin araç yeni nesil kavrama olmasına rağmen arızaya meyilli olduğunu göstermeye başlamış ,aracınızın serviste ki periyodik bakımlarını ihmal etmeyin bunu üzülerek söylüyorum...

    Alıntıları Göster
    Nasıl oluyorda yeni nesil bir araçta aynı şanzıman arızalarına rastlanıyor. Bence vw bu arıza için yurt dışında diğer ülkelerde yaptığı gibi garanti süresini türkiyede de uzatmalı.




  • Rezillik başka bir şey degil Vw'nin yerinde olsam Honda'dan felan sanzıman alırım ama adamlar satıyor nasıl olsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Durace

    Nasıl oluyorda yeni nesil bir araçta aynı şanzıman arızalarına rastlanıyor. Bence vw bu arıza için yurt dışında diğer ülkelerde yaptığı gibi garanti süresini türkiyede de uzatmalı.

    Türkiye deki distribütör kullanıcıdan çok onun cebinde ki parayı gözettiği için durum bu şekilde devam ediyor ne hikmettir ki fiyat artışı ve bir ton soruna rağmen hala tercih sebebi oluyor bu marka sebebi çok açık GALERİCİ mantığı ...Saygılar
  • Ibrahim üzülmezse iyi orta yapamıyorsun demislerdi. O ise o zaman real Madrid'te oynarım o zaman demişti.

    Bizim dsg de mekanik problemler olmasaydı kim bilir hangi premiumlarin gövdesinde olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Ibrahim üzülmezse iyi orta yapamıyorsun demislerdi. O ise o zaman real Madrid'te oynarım o zaman demişti.

    Bizim dsg de mekanik problemler olmasaydı kim bilir hangi premiumlarin gövdesinde olurdu.

    Şut ve gol abi ibretlik tespit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Durace

    Nasıl oluyorda yeni nesil bir araçta aynı şanzıman arızalarına rastlanıyor. Bence vw bu arıza için yurt dışında diğer ülkelerde yaptığı gibi garanti süresini türkiyede de uzatmalı.

    Türkiye deki distribütör kullanıcıdan çok onun cebinde ki parayı gözettiği için durum bu şekilde devam ediyor ne hikmettir ki fiyat artışı ve bir ton soruna rağmen hala tercih sebebi oluyor bu marka sebebi çok açık GALERİCİ mantığı ...Saygılar

    Alıntıları Göster
    quote:

    bukadar çok biliyorsan DSG şanzımanlı araba alma dedi






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Durace

    Nasıl oluyorda yeni nesil bir araçta aynı şanzıman arızalarına rastlanıyor. Bence vw bu arıza için yurt dışında diğer ülkelerde yaptığı gibi garanti süresini türkiyede de uzatmalı.

    Türkiye deki distribütör kullanıcıdan çok onun cebinde ki parayı gözettiği için durum bu şekilde devam ediyor ne hikmettir ki fiyat artışı ve bir ton soruna rağmen hala tercih sebebi oluyor bu marka sebebi çok açık GALERİCİ mantığı ...Saygılar

    Doğru söylüyorsunuz, birde şöyle bir durum var, normal kullanıcılar bu arızadan bi haberler, 1 hafta önce okulda bir hanım arkadaşımız henüz 40bin kmdeki otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlı olarak bilinen aracını takasa verip, (özellikle marka belirtmek istemiyorum yanlış anlaşılmasın diye) dsg şanzımanlı passat exclusive aldı. Araç gerçekten çok güzel, hiçbir lafım yok, hayırlı olsun dedim arkadaşıma ve sordum neden dsg diye? Bana verdiği cevap "en iyi otomatik vw deymiş" diye. Gerçekten çok güzel bir şanzıman, ama arıza yapma ihtimali yüksekmiş dedim. Bana "olur mu hiç vw bu" dedi. Tabi artık söyleyecek bir şey kalmadı benim için. Vw kullanıcılarının büyük bir kısmı gerçekten bu arızadan haberleri yok ya da biz çok fazla paranoya yapıp ince eleyip sık dokuyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    Rezillik başka bir şey degil Vw'nin yerinde olsam Honda'dan felan sanzıman alırım ama adamlar satıyor nasıl olsa.

    Sizin idrak edemediğiniz bir nokta var.

    Olay sorunsuz şanzıman yapıp-yapamama değil. Yoksa VW'nin tam otomatik olsun,tiptronik eski tipler olsun, 6-DSG olsun kusursuz çalışmış/çalışan şanzımanları var.

    Ne zaman ki maliyet kaygısından bu 7-DSG denen zıkkım çıktı, işte o zaman ortalık karıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Omegamon

    Benim aracım da golf 7 10.000 km de 1 aydır vites geçişlerinde hissedilir titreme başladı 10 gun sonra bakım var muhtemelen kavrama değişecek malesef klasik dsg sorunu çözülmemiş gibi

    Sizin araç yeni nesil kavrama olmasına rağmen arızaya meyilli olduğunu göstermeye başlamış ,aracınızın serviste ki periyodik bakımlarını ihmal etmeyin bunu üzülerek söylüyorum...

    Alıntıları Göster
    Dünyanın en iyi vitesi değil mi bu ya

    Bugattide de aynısı var ağğğbiiii



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Losangelos -- 26 Kasım 2013; 22:47:17 >




  • Forumda çok fazla paranoyası yapıldı. Kullananlar genelde memnun, ne vw vazgeçiyor nede müşteri vazgeçiyor. Hal böyleyken bu konular havanda su dövmekten başka bir işe yaramıyor.
    Şahsen ben gidip araç alsam, bütçeme uygun düştüğü sürece yine dsg olmasını isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 26 Kasım 2013; 22:53:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Durace

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Durace

    Nasıl oluyorda yeni nesil bir araçta aynı şanzıman arızalarına rastlanıyor. Bence vw bu arıza için yurt dışında diğer ülkelerde yaptığı gibi garanti süresini türkiyede de uzatmalı.

    Türkiye deki distribütör kullanıcıdan çok onun cebinde ki parayı gözettiği için durum bu şekilde devam ediyor ne hikmettir ki fiyat artışı ve bir ton soruna rağmen hala tercih sebebi oluyor bu marka sebebi çok açık GALERİCİ mantığı ...Saygılar

    Doğru söylüyorsunuz, birde şöyle bir durum var, normal kullanıcılar bu arızadan bi haberler, 1 hafta önce okulda bir hanım arkadaşımız henüz 40bin kmdeki otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlı olarak bilinen aracını takasa verip, (özellikle marka belirtmek istemiyorum yanlış anlaşılmasın diye) dsg şanzımanlı passat exclusive aldı. Araç gerçekten çok güzel, hiçbir lafım yok, hayırlı olsun dedim arkadaşıma ve sordum neden dsg diye? Bana verdiği cevap "en iyi otomatik vw deymiş" diye. Gerçekten çok güzel bir şanzıman, ama arıza yapma ihtimali yüksekmiş dedim. Bana "olur mu hiç vw bu" dedi. Tabi artık söyleyecek bir şey kalmadı benim için. Vw kullanıcılarının büyük bir kısmı gerçekten bu arızadan haberleri yok ya da biz çok fazla paranoya yapıp ince eleyip sık dokuyoruz.

    Alıntıları Göster
    ülkemizin geneli bu forum gibi değil .. Araba alacak adam bi iki tanıdığa soruyor , onlar da VW al , taş gibidir sağlamdır falan diyor . Kullanıcı da alıyor .
    Bi arab 1.9 TDİ passat almayı düşünüyordum , dayıma sordum ömrünü şoför olarak geçirdiği için . Dedim dayı dizeller yüksek km yapınca riskli oluyormuş TDİ alayım mı ? Dedi diğer markalar için olabilir ama VW 'de önemi yok 1 milyon gider o motor . Yani markanın sağlam bir imajı var , o yüzden de insanlar alıyor , almaya da devam edecek. VW darbe alacak olsa FSi'den alırdı , FSİ fiyaskosuna rağmen sarsılmamış bile ...
    Ben de Golf aldım , nasipse 1 haftaya teslim alıyorum , her gittiğim bayii dsg var hazır onu verelim dedi . Ben manuel için 3 hafta beklemeyi tercih ettim .
    Otomobil merakım olmasa araştırmasam , çevremdekilerin sözleriyle ve test sürüşünde bıraktığı etkiyle alırdım belki ... Otomatiğe ihtiyaç duymuyorum zaten , dsg de sakat diyerek vazgeçtim .
    75 milyonun kaçı sizce araba alırken interneti açıp 3 satır yazı okuyordur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: In absentia

    Forumda çok fazla paranoyası yapıldı. Kullananlar genelde memnun, ne vw vazgeçiyor nede müşteri vazgeçiyor. Hal böyleyken bu konular havanda su dövmekten başka bir işe yaramıyor.
    Şahsen ben gidip araç alsam, bütçeme uygun düştüğü sürece yine dsg olmasını isterim.

    2 el korkusu olmasa alınacağını hiç zannetmiyorum kusura kalmayın forumda kullanan hemen hemen herkes kavrama değişti,bir kavramanın 30.000 km bitmesinin bir izahı olabilir mi?VW Türkiye de 5 yıldan yukarı garantiyi sunmadıkça bu alenen insanları sömürmektir....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: In absentia

    Forumda çok fazla paranoyası yapıldı. Kullananlar genelde memnun, ne vw vazgeçiyor nede müşteri vazgeçiyor. Hal böyleyken bu konular havanda su dövmekten başka bir işe yaramıyor.
    Şahsen ben gidip araç alsam, bütçeme uygun düştüğü sürece yine dsg olmasını isterim.

    2 el korkusu olmasa alınacağını hiç zannetmiyorum kusura kalmayın forumda kullanan hemen hemen herkes kavrama değişti,bir kavramanın 30.000 km bitmesinin bir izahı olabilir mi?VW Türkiye de 5 yıldan yukarı garantiyi sunmadıkça bu alenen insanları sömürmektir....

    Kavrama değişimi konusunu ben alırkende biliyordum. O anlamda sıkıntım yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: In absentia


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: In absentia

    Forumda çok fazla paranoyası yapıldı. Kullananlar genelde memnun, ne vw vazgeçiyor nede müşteri vazgeçiyor. Hal böyleyken bu konular havanda su dövmekten başka bir işe yaramıyor.
    Şahsen ben gidip araç alsam, bütçeme uygun düştüğü sürece yine dsg olmasını isterim.

    2 el korkusu olmasa alınacağını hiç zannetmiyorum kusura kalmayın forumda kullanan hemen hemen herkes kavrama değişti,bir kavramanın 30.000 km bitmesinin bir izahı olabilir mi?VW Türkiye de 5 yıldan yukarı garantiyi sunmadıkça bu alenen insanları sömürmektir....

    Kavrama değişimi konusunu ben alırkende biliyordum. O anlamda sıkıntım yok

    Bile bile lades hocam sözüm yok o zaman....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    ülkemizin geneli bu forum gibi değil .. Araba alacak adam bi iki tanıdığa soruyor , onlar da VW al , taş gibidir sağlamdır falan diyor . Kullanıcı da alıyor .
    Bi arab 1.9 TDİ passat almayı düşünüyordum , dayıma sordum ömrünü şoför olarak geçirdiği için . Dedim dayı dizeller yüksek km yapınca riskli oluyormuş TDİ alayım mı ? Dedi diğer markalar için olabilir ama VW 'de önemi yok 1 milyon gider o motor . Yani markanın sağlam bir imajı var , o yüzden de insanlar alıyor , almaya da devam edecek. VW darbe alacak olsa FSi'den alırdı , FSİ fiyaskosuna rağmen sarsılmamış bile ...
    Ben de Golf aldım , nasipse 1 haftaya teslim alıyorum , her gittiğim bayii dsg var hazır onu verelim dedi . Ben manuel için 3 hafta beklemeyi tercih ettim .
    Otomobil merakım olmasa araştırmasam , çevremdekilerin sözleriyle ve test sürüşünde bıraktığı etkiyle alırdım belki ... Otomatiğe ihtiyaç duymuyorum zaten , dsg de sakat diyerek vazgeçtim .
    75 milyonun kaçı sizce araba alırken interneti açıp 3 satır yazı okuyordur?

    1.9 tdi leri Türkiye yollarında bakın altını çizerek söylüyorum TÜRKİYE yollarında 1.000.000 km yaptırmak çok güç yakıttan tutunda birçok şeye kadar etmen var..




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.