Şimdi Ara

7 yıllık müşteriye yapılan Superonline Ayıbı/Eziyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Buraya attığım şikayet emailini birebir koyuyor, ve superonline'dan taşeronlarını bir an önce gözden geçirmesini diliyorum.


    Email metni

    Fiber Net'e Geçiş Mağduriyeti/Eziyeti

    22 06 2013'den beri Fiber Net'e geçiş yapmaya çalışıyorum ve halen geçemedim.
    İki yıl önce bireysel ADSL aboneniz olmamın nedeni olan sitemize FiberNet gelişi itibariyle geçebilecek olmamdı. Zaten 7 yıllık kurumsal çift 100mb fiber abonenizim.
    **** nolu aboneniz olarak sitemize(**** Sitesi-****) 2 yıl sonra sonunda gelen FiberNet'e geçiş mücadelem 22 06 2013 günü kapımıza gelen Nova Bilişim Satış elemanı Ö*** K*** ile başladı ve aynı gün şartları inceleyip kabul ettim ve 25 Haziran için kurulum konusunda randevu aldım. Uzun bir sikayet emaili olacak ama okuduğunuza değecektir, bayilerinizin yaşattığı rezilliklerden birini okuyacaksınız.

    O gün işten erken gelmem sonrası gelmeleri için 2 saat evde bekledim fakat hiçbir arama olmadan gelmediler.
    Ertesi gün tekrar perşembe için anlaştık ama o gün gene aranmadan gelmeyeceklerini anlayınca benim aramam dahilinde o gün işlerinin bitmediği ve gelemeyecekleri fakat kendilerinin bunun üzerine önerdiği Cumartesi saat 15:00'e kadar kesin gelip süreci bitirmelerini çinkü 17'de bir yere çıkmam gerektiğini belirttim. Burada da 2 saat harcamış bulundum evde beklerken.
    Cumartesi günü 17:00'den önce tüm işlerimi iptal edip 13:00'da evde beklemeye başladım. Anlaşılan saat olan 14:00'da ne bir arama oldu ne de gelen olduğu için gene ben aramaya karar verdim. Ö*** K*** adlı satışçı arkadaş "Sitede arkadaşlar kurulum yapıyor" ben sizi arayacağım diyerek, yarım saatte bir erteleyerek saati 15:30 yaptılar.
    15:30'da aradığımda ise sanırım arkadaş işini yapmaktan sıkılarak bana "Dairenize dairenize kablo gelmiyormuş bu nedenle arkadaşlar kurulum yapamayacaklar demiştir. Bunu hangi ekip daireme ayak basmadan anlayabilmiştir bugüne kadar daha anlayamadım.
    Sonunda "yalanlara" dayanamayarak direkt merkezlerini arayıp ekipleri bulmalarını ve daireme göndermelerini ilettim. 45 dakika daha gelmemeleri sonucunda site içinde ekibi kendim bulmaya karar verdim.
    Bloğumun bodrum katında arkadaşları boş olan daire 9'a bağlantı yapmaya çalışırken buldum. Benim dairem * numara ve firma bunu bile doğru iletmekten aciz durumdadır.
    Arkadaşlar durumdan bir haber daireme geldiler ve ellerindeki iş emrinde benim kurulumumun randevusu yoktu bile. Anlaşılacağı üzere teknik ekibin bile haberi olmadığı bir kurulumu 5 saat beklemiştirm. Dahası dairemde kablo vardı ve arkadaşlar kabloyu istediğim yere çektiler. 17:00 de gideceğim yere bir saat geç kalarak 18:00'de varabildim. Superonline'a cumartesimin 6 saatini vermiştim ve işim yapılmamıştı....

    Asıl "rezillik" buradan sonra başlıyor;

    Ben kurulumun tamamlanmasını beklerken merkezdeki arkadaşları durumdan bir haber oldukları için hata ile başvurumu iptal etmişler (inanmıyorum çünkü iptalin kaydı superonline'da yok) Haliyle yeni "task üremeden" hizmet açamıyorlar imiş.
    Bana yarın sabah task'ın üreyeceğini gelip kurulumu yarın (pazar 30 Haziran) yapacaklarını blirtip saatte sözleşip hatta satış şefleri V**** D*** ile konuşup yarın kurulumun yapılacağı sözünü aldım. Pazar günüde 2 saat bu işle uğraştım.
    Pazar günü beni kimse aramadı, hiç şaşırmadım tabii. V*** Bey'i ben aradım, özür dileyerek suçu sizden "taskın ürememesine" attı. Fakat pazartesi hafta içi olduğu için sorun kalmayacağını iletti. Pazartesi saat 18:30 için anlaştık.
    Dün ( Temmuz 1 ) gün içinde kimse beni aramadı. Anlaştığımız gibi saat 18:30 'da işimden erken çıkarak evde oldum. 18 :46'da bir arkadaş beni arayarak saat 19:30'da burada olacaklarını belirtti.
    Saat 19:30 kimse gelmedi, gene şaşırmadım ben tabii... Direkt V*** D***'ı arayarak durum hakkında bilgi almak istedim zorla ulaştım. Bana geri döneceğini belirtti. Beni daha önce arayan numara cevap vermemekteydi.
    Sonrasında merkezlerinden biri beni arayarak sistemlerinde task'ın halen düşemediğini bu nedenle kurulum yapamadıklarını belirtti. Bende bunu neden gün içinde 8 saatlik mesai saati içinde arayıp haber vermediklerini sordum eğer kurulumu yapamayacaklarını biliyorlarsa niye 18:46'da beni arayıp teyit aldıklarını sordum. Task'ın oluşmadığı "yalan"olduğu için cevap veremediler.
    Bunun üzerine durumu gerçekten öğrenmek için SuperOnline'ı aradım. 3 görüşme sonrası
    hesabım üzerindeki son işlemin 24'ünde yapıldığı ve Fiberimin açıldığının sadece modeme kablo takılması gerektiğini belirttiler. Ayrıca ADSL ve Fiber'in aynı anda açık bulunduğunu da belirttiler. Israrla bu konuyu teyit ettim son iki görüşmede de. Görüşmeleri dinleyebilirsiniz. Bunu V*** D***'a ilettiğimde ise halen sizi suçladı.
    Son görüşmemde ise CC'de bir arkadaş iki günden beri Nova Bilişimin ulaşamadığı benim kurulum akış numaramı verdiler ve bunu bayiye iletmemi istediler. Ayrıca bunu bayinin görmemesinin anlamsız ve imkansız olduğunu belirttiler. Verilen akış numarası ise ****'dur. Anlayabildiğim kadarıyla Pazar günü sabahtan beri "kabloyu modeme" takarak hizmet almaya başlayabilirmişim.... Konuyla ilgili iki adet şikayet açtım. Dün saat 18:30'dan 22'e kadar gene beni tabiri caizse 3.5 saat eve tıkmışlardır.

    Bir bayinin beceriksizliğinin ve "yalanlarının" neden olduğu rezillikler dün gece 22:30'da bu şekilde son bulmuştur. Toplamda 13.5 saatimi Superonline'a verdim ve halen fiber'e geçemedim!

    ADSL aboneliğinde de yaklaşık 10 gün uğraşmıştım. Bu sefer daha da fazla sinirlendirmeyi becerebildiniz beni.

    Size basit üç sorum olacak;

    Fiber'e ne zaman geçebileceğim ?
    Bu bayinin işini yapamamaya devam edip adınızı lekelemeye devam etmesine ne kadar izin vereceksiniz ?
    En önemlisi Superonline olarak bu rezilliği nasıl telafi edip benim 13.5 saatimi+bu emaili yazmaya harcadığım bir buçuk saati ve sinir bozukluğumu telafi edeceksiniz ?

    Daha yeni 24 ay taahhüt'ü biten ve size gene 24 ay taahhüt vermeye zorla çalışan bir aboneye bu yapılan reva mıdır ? Bir müşteri kaybetmek önemli değilse başka ne önemlidir ?

    Bu konuda bugün içinde sorularıma cevap verebilecek, ve bu bayinin adına açıklama yapacak bir yetkilinin aramasını bekliyor olacağım.

    Bugün aranmamam ve bu işin bugün çözülmemesi dahilinde bu yazımı her mecraya gönderiyor olacağımı ve taahütüm sonunda rakibinize zevkle sizde bulunan kurumsal aboneliklerimle birlikte geçmek için harekete geçeceğim.
    Bu yedi yıl boyunca aldığım hizmetin adına bu zamanı harcayıp size bu yazıyı yazarak bu konu hakkında bilgi vermek istedim.







  • Yaşadıklarınıza hiç şaşırmadım diyebilirim. Öncelikle geçmiş olsun. Ben kendi yaşadıklarımı da az önce paylaştım forumda. Okumanızı tavsiye ederim. Sizin yaşadıklarınız inanın hafif kalır. Bence hiç vakit kaybetmeden başka bir hizmet sağlayıcıya geçin. Evet başka bir hizmet sağlayıcıda da sorunlar yaşayabilirsiniz ama bu kadar olacağını zannetmiyorum. Bizim oturduğumuz mahallede Uydunet olsa bir dakika bile düşünmeyeceğim ama maalesef yok...
  • Benzerini bende yaşadım. Çok uğraşacaksınız hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.