Şimdi Ara

7000 devirde kalkış yapmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün gece merak ettim. Işıklarda 6000-7000 devir arasında patinaj çekerek 4 5 defa kalktım. Debriyaj dan herhangi bir koku filan gelmedi.

    Fakat tekrar bu şekilde kalkmaya çalışırken araba çekmedi. Devir yükseldi ama gitmedi araba. Debriyaj kaçırdı.

    Acaba ısındığı için kaçırmış olabilir mi? Yoksa değiştirmek gerekir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Değiştirme zamanı gelmiş. Daha fazla zorlama volan dişlisinden de olursun.
  • 10.000 devirde kalksaydın bi de baksaydın araba aya ışınlanıyor mu ?
  • Neden 2. el araba almamalıyız mevzusuna doğrudan örnek gösterilecek bir konu
  • 7000 devir nedir neyin peşindesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    10.000 devirde kalksaydın bi de baksaydın araba aya ışınlanıyor mu ?
    10bin rpm yi ancak kesici iptal edilmiş mazda rx8 gibi bir araba çevirebilir.
    Yüksek devirin zevki bir başka oluyor ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu komik bu daha komik jsjsjsj

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Biraz bekleyin böyle bir durumda. Soğusun.
    Sonrasında araç el freni çekili 3. Viteste debriyajdan tamamen çektiğinizde stop etmiyorsa, baskı balata bitmiştir. Daha fazla zorlamayın ki şemsiyeleri de yemesin. Balata çaktırarak halledebilirsiniz bu sayede.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Rest in Peace Volant

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kabak eski sertleşmiş lastik tak hevesini alır
  • Peki neden?
  • Yaptığın teknik hızlı kalkmak istiyorsan yanlış haberin olsun patinaja düştüğün an aşırı tork sebebiyle lastikler çekişi kaybeder. Yani en iyi kalkışı maksimum devire çıkarak yapamazsın. Eğer zevkine yapmıyorsan launch control araştırıp ona göre bakın, patinaja düşmeyecek en yüksek devirle kalkışa başlanır.

    Aşırı patinaj çekmek motor ve şanzımana ağır yük bindirip zarar verir ama sürekli yapmıyorsan zararı çok yok. Senin debriaj balatası zaten gidiciydi muhtemelen , soğuk motor ve şanzımanda yapmakta tehlikelidir. Aracı ilk çalıştırdığın kalkışta yaparsan yetersiz yağlama sebebiyle maksimum devir yanında maksimum aşınmaya sebep olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruzgarnufel

    Biraz bekleyin böyle bir durumda. Soğusun.
    Sonrasında araç el freni çekili 3. Viteste debriyajdan tamamen çektiğinizde stop etmiyorsa, baskı balata bitmiştir. Daha fazla zorlamayın ki şemsiyeleri de yemesin. Balata çaktırarak halledebilirsiniz bu sayede.
    Hocam araç soğudu. Bugün bindiğimde hiçbir sorun yokmuş gibi kullandım arabayı. Artık fazla yapmayı düşünmüyorum. Boşuna masraf çıkacak gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Yaptığın teknik hızlı kalkmak istiyorsan yanlış haberin olsun patinaja düştüğün an aşırı tork sebebiyle lastikler çekişi kaybeder. Yani en iyi kalkışı maksimum devire çıkarak yapamazsın. Eğer zevkine yapmıyorsan launch control araştırıp ona göre bakın, patinaja düşmeyecek en yüksek devirle kalkışa başlanır.

    Aşırı patinaj çekmek motor ve şanzımana ağır yük bindirip zarar verir ama sürekli yapmıyorsan zararı çok yok. Senin debriaj balatası zaten gidiciydi muhtemelen , soğuk motor ve şanzımanda yapmakta tehlikelidir. Aracı ilk çalıştırdığın kalkışta yaparsan yetersiz yağlama sebebiyle maksimum devir yanında maksimum aşınmaya sebep olur.
    Hocam dediğiniz gibi motor 90 dereceye gelmeden devir bile yükseltmiyorum. Hatta yüksek devir çevirdiğim için yağı 5-6 bin km de bir değişiyorum.

    Birde lastiklerimi 4 ay önce aldım. Fazla patinaja kalkmıyor. Ama dediğiniz gibi bu gece tekrar deneyeceğim patinaj çekmeden kalkmaya çalışacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    10.000 devirde kalksaydın bi de baksaydın araba aya ışınlanıyor mu ?
    Hocam max. 8000 devir çeviriyor araç fakat 7000 de kesiciye giriyor kendisi otomatik.

    Acaba kesici iptali olsa 8000 devire çıkar mı

    Ya benim amacım tamamen zevk almak. Yarış yapmak gibi bir amacım yok. Çoğu zaman ışıklarda en önde olursam bu şekil kalkıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOĞA_AŞKI

    kabak eski sertleşmiş lastik tak hevesini alır
    Hocam sıkıntı şu benim lastikler sıfır

    Sadece 1. Viteste 2 3 sn patinaja kalkıyorum. Çıkma lastik mi alsam dediğiniz gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızlı kalkmak istiyorsan böyle kalkılmaz 3500-4000 devirde sabitler debriyajı bırakır sonra köklersin redline da sürekli kalkmak istiyosan WRX STi alman lazım. Normal araçların şanzımanları bu tarz yükleri sevmez ve bu işe de gelmez koyverir kendini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-D62C81441

    10bin rpm yi ancak kesici iptal edilmiş mazda rx8 gibi bir araba çevirebilir.
    Yüksek devirin zevki bir başka oluyor ama.

    Alıntıları Göster




  • Debriyaja basıkken devir nasıl o kadar yükseliyor. Yeni arabalarda debriyaj basılıyken dizellerde 2500 ü geçmiyor. Benzinlilerde de 3500 ü geçmemesi lazım galiba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cadmium

    Debriyaja basıkken devir nasıl o kadar yükseliyor. Yeni arabalarda debriyaj basılıyken dizellerde 2500 ü geçmiyor. Benzinlilerde de 3500 ü geçmemesi lazım galiba
    Araç 1996 Şahin s hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.