Şimdi Ara

75-80 bin tl Arası Araç Seçimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
1.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba,

    Yaklaşık 1 hafta önce 2012 astra j 1.4t otomatik aracımı sattım. Araç hem aşırı yakıyordu hemde fazla sıkıntı çıkarıyordu. 80.000km de şanzıman kırdı maalesef aşırı soğudum ve çok şükür sattım.

    Şuan da araç arayışındayım fakat hic bir şeye karar veremiyorum saçma bi piyasa var bildiğiniz üzere. Buna rağmen size danışmak istedim max 80 bin tl ye kadar ne almalıyım ?

    Aradığım özellikler; otomatik, HB Veya sedan, performansı tatmin edici, yakıtı ortalama olup beni üzmeyecek, çok fazla sorun cikarmayacak. Yıllık max 12 bin km yapıyorum. Görünüm olarak da biraz spor olmalı. Teşekkürler şimdiden.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Kesinlikle C4 bakmalısınız.Yakıt konusunda çok cimridir.Şehir dışı klimalı 4.2 yakıyor.Çok konforlu ve donanımlı bir araba.2013 Confort Plus ya da Exclusive bulursanız sizin için daha iyi.Exclusive modeli daha lükstür tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Ben de astra j almayı çok istiyordum. Hala da aklımda Ancak nasip işte gidip Civic fb7 otomatik aldım. Turbolu gibi performansı yok diye canım sıkılıyor aslında. Ancak diğer yönleriyle tavsiye edebilirim. Hakkınızda hayırlısı olsun.
    Bu arada astra 1.4 t otomatik çok mu arıza çıkaran bir araç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra da nasıl şanzıman kırdınız merak ettim açıkçası... Tork konvertörlü şanzımanlarda o kadar büyük sorunlar kolay kolay çıkmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirARSLAN

    Astra da nasıl şanzıman kırdınız merak ettim açıkçası... Tork konvertörlü şanzımanlarda o kadar büyük sorunlar kolay kolay çıkmaz.
    Hocam öncelikle benim tarafımca yapılan bir zorlama gibi bişey olmadı, 20 km hızla şehir içi giderken birden devir yükselip indi ve motor arıza ışığı yaktı. Daha sonra Geri vitese geçmedi. Yani tamamen mekanik problemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filfiloko

    Geçmiş olsun. Ben de astra j almayı çok istiyordum. Hala da aklımda Ancak nasip işte gidip Civic fb7 otomatik aldım. Turbolu gibi performansı yok diye canım sıkılıyor aslında. Ancak diğer yönleriyle tavsiye edebilirim. Hakkınızda hayırlısı olsun.
    Bu arada astra 1.4 t otomatik çok mu arıza çıkaran bir araç?
    Hocam şuan bende FB7 otomatik bakıyorum da hızlanması yol tutuşu falan nasıldır aracın ? 1.6 tdi jetta dsg ile arasında kaldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salvlet

    Hocam öncelikle benim tarafımca yapılan bir zorlama gibi bişey olmadı, 20 km hızla şehir içi giderken birden devir yükselip indi ve motor arıza ışığı yaktı. Daha sonra Geri vitese geçmedi. Yani tamamen mekanik problemli.

    Alıntıları Göster
    Anladım muhtemelen kavrama paketinde bir problem oluştu galiba üretim aşamasından kalan ufak bir sıkıntı bir süre sonra size yansımış...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    80.000 TL Araç Önerisi
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • c4 lerin bagaj hacmi astra h ile aynı mı acaba? otomatiği nasıl? kullananlardan yorum alsak?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O paraya temiz Passat b6 kasalar var 2010 model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Madem şanzımandan sıkıntı yaşamışsın cvt ya da tork konvertörlü tam otomatik alcan da sanki astra da tam değil miydi yav velhasıl ben cvtli corolla ya da civic öneririm 2010 2013 arası vardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen hafta ucuza sattın bu hafta fiyatlar arttı. Bence satar satmaz alcaktın geçen hafta aracını şuan 10.000 tl zarardasın nerden baksan. Şuan 80.000 tlye baktığın araç geçen hafta 70.000 tldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kauris

    Geçen hafta ucuza sattın bu hafta fiyatlar arttı. Bence satar satmaz alcaktın geçen hafta aracını şuan 10.000 tl zarardasın nerden baksan. Şuan 80.000 tlye baktığın araç geçen hafta 70.000 tldi
    +1111 doğru söze ne denir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Madem şanzımandan sıkıntı yaşamışsın cvt ya da tork konvertörlü tam otomatik alcan da sanki astra da tam değil miydi yav velhasıl ben cvtli corolla ya da civic öneririm 2010 2013 arası vardır
    Hocam sadece şanzıman değil olay çok fazla problem yaşadım, markadan soğudum. Civic FB7 2014 düşünüyorum da araştırıyorum şuan.2014 ile 2012 arasında fark var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kauris

    Geçen hafta ucuza sattın bu hafta fiyatlar arttı. Bence satar satmaz alcaktın geçen hafta aracını şuan 10.000 tl zarardasın nerden baksan. Şuan 80.000 tlye baktığın araç geçen hafta 70.000 tldi
    Hocam gerçekten öyle ama benim aracın Kaput, Sol taraf komple boyalıydı. Ayrıca şanzıman revizyon gördüğü için satmak gerçekten problem oluyordu. Bide soğudum araçtan artık verdiğim fiyat 66 bin tl civarında o yüzden sattığıma pişman değilim.
  • salvlet kullanıcısına yanıt
    Tam otomatik şanzıma bu kadar erken revizyon gördükmek tabikide can sıkar...
  • Hocam açık konuşmak gerekirse 80 bin tl verip performansı tatmin etsin diyorsanız atmosferik almamalısnız. Bunu manuel fb7 civic kullanıcısı olarak söylüyorum. Aracımın performansı şehir içinde normal lpg sayesinde yakıt tasarrufuda var önemli miktarda. 30 krş civarı yakıyor ankara şehiriçinde. Alalı bir sene oldu bana herhangi bir sorun da çıkarmadı fakat uzun yolda klima açık yüklüyken aracın atmosferik olduğunu anlıyorsunuz maalesef. Yakıt tasarrufu da istediğinize göre dizel bir araç almalısınız. Çünkü turbo benzinliler de az yakmıyor özellikle benzin fiyatları düşünüldüğünde. Tavsiyem temiz bir fluence olabilir. Ya da büyük araç ihtiyacınız yoksa clio dizel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Immortall

    Hocam açık konuşmak gerekirse 80 bin tl verip performansı tatmin etsin diyorsanız atmosferik almamalısnız. Bunu manuel fb7 civic kullanıcısı olarak söylüyorum. Aracımın performansı şehir içinde normal lpg sayesinde yakıt tasarrufuda var önemli miktarda. 30 krş civarı yakıyor ankara şehiriçinde. Alalı bir sene oldu bana herhangi bir sorun da çıkarmadı fakat uzun yolda klima açık yüklüyken aracın atmosferik olduğunu anlıyorsunuz maalesef. Yakıt tasarrufu da istediğinize göre dizel bir araç almalısınız. Çünkü turbo benzinliler de az yakmıyor özellikle benzin fiyatları düşünüldüğünde. Tavsiyem temiz bir fluence olabilir. Ya da büyük araç ihtiyacınız yoksa clio dizel.
    Hocam cevabınız için teşekkür ederim. Henüz 24 yaşındayım o yüzden hafiften güzel dursun istiyorum araç. Fluence biraz daha ağır duruyor sanki açıkcası clio da içime hiç sinmiyor. 80 bin tl şuanki piyasa için gerçekten artık yeterli gelmiyor almak istediğim araçlar en az 90 bin tl. Araç bulamıyoruz resmen.




  • salvlet kullanıcısına yanıt
    Hocam bu sorularınıza en iyi cevap test sürüşü yapmanızdır. Ben daha önce punto kullandım. Sadece onunla kıyaslayabilirim. Jetta ile kıyaslayamam. Ancak 1.6 tdi ile atmosferik arasında çok ciddi farklar vardır. İvmelenme ve yokuş performansı konusunda TDI çok daha iyidir. Kullanırken keyif verir. Fb7 kötüdür demiyorum sadece turbo ve tork farkıyla TDI çok daha iyidir diyorum. Daha önce turbolu araç kullandıysanız atmosferik size tat vermeyebilir. Bu yüzden bir tane fb7 bulun rampa yokuş düz yol bir test yapın ona göre karar verin.
    Peki ben neden tdi-dsg veya cdti-active select tercih etmedim de gidip atmosferik civic aldım. Çünkü civic hem tasarım olarak bilhassa iç dizayn hem de sorunsuzluk anlamında daha ağır bastı. Çok sessiz ve kullanımı çok keyifli. Bu arada rapmayı gayet iyi tımanıyor sadece biraz yüksek devir çevirmek zorunda kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • salvlet kullanıcısına yanıt
    Ben yaklaşık 1 yıl fb7 otomatik civic kullandım, yol tutuş olarak bir sıkıntı yaşamadım, yakıt tüketimi lpg için konuşmak gerekirse çok iyi, hiçbir arızasını da görmedim sorunsuz kullandım. Ama performans olarak pek memnun kalmadım, sollamaya çıkarken hiç güven vermiyordu, vites düşürüp devri arttırınca da motor çok bağırıyor ama bu bağırmanın karşılığını veremiyordu. Yalıtım ve malzeme kalitesi de pek iyi sayılmaz. Motor sesi özellikle yüksek devirde tamamen içeride, rüzgar sesi 110dan sonra, yol sesi tümsekler her zaman aracın içinde, sanki hiç yalıtım yapılmamış gibi. Arabada en çok canımı sıkan şey ise camı her açıp kapatmamda kapı içinin şişip esnemesiydi muhteşem bir kalitesizlik hissi... 40 bin liraya arkadaşımın aldığı Cruze’da böyle bir olay yok. İki katı para verip üst kısımları kalitesiz alt kısımları daha kalitesiz plastikten üretilmiş araba almışım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yıllık fazla km yapmıyorsunuz hocam 12bin çok sayılmaz yani o yüzden dizel yada lpg olayına girmeye gerek yok, 1.2 turbo benzinli motorlu - EAT6 tam otomaik şanzımanlı 308 düşünebilirsiniz o bütçe ile. tüketim, performans, sorunsuz şanzıman ve konfor olarak tatmin eder sizi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.