800bin tl'ye kadar turbo benzinli otomatik araç tavsiyesi
-
-
Turbolu araç ve lpg tam uyumlu böyle bir çelişki görmedim.. -
Ne açıdan? Yıllardır kullanıyorum ben 6 silindir turbolu aracımda sorunsuz. -
Lpg kullanılacak ise neden turbo motor hocam yarın birgün araç alıcaksak bizde fikir sahibi olmuş olalım sayenizde. -
Clio 1.0 tce ve emmoğlusu Sandero Stepway 1.0tce
Astra J 1.4 turbo (b14net motorlu)
Manuel de olursa Egea/Linea 1.4 tjet
Tüpe uyumlu turbo benzin denilince aklıma gelenler.
Not: 2020 Astra J 1.4T kullandım LPG ile 45bin km, gayet keyifli ve sorunsuzdu -
Tavsiyeniz varsa buyurun başım üstüne ama yoksa lütfen gereksiz yerlere çekmeyin konuyu. -
Biraz araştırma sonucunda şimdilik megane modelinde karar kıldık bakalım ama araştırmaya devam ediyorum. -
Tüpe uyumlu Lpgli yeni olarak Reno'nun 1.0 Tce'si var sadece. Eski modellerde ise 0.9 Tce ve 1.4 T-Jet var. Çok fazla LPGye uyumlu yok. Manuel olması sorun değilse Duster 1.0 Tce alınabilir, aracın motor bloğu ve diğer sistemleri direkt Lpgye uyumlu olduğu için hiçbir sıkıntı yaşamazsınız.
-
Öğrenmek amaçlı yazdım ama bende biraz araştırdım.
Özel bir marka tutkunuz yoksa, hyundai tucson elite öneririm. Piyasa malum fiyatlar yükseliyor yerinde durmuyor. -
Tucson elite güzel araç ama malesef bütçeyi aşıyor. -
0.9, 1.0 turbo motorlar performans açısından nasıldır? Biraz rampalı bir bölgede yaşıyorlar o yüzden sıkıntı olmasın. 1.3 tce vardı benim aklımda, deneyip kullanmışlığım var o yüzden sıcak bakıyorum. -
O zaman hocam alfa romeo giulietta 2016 1.4 multi air super tct almanızı öneriyorum fiyatlara 810000 yazıyorlar 10000 tl de pazarlıkta düşerim mantığıyla. -
Ben 1.0 Duster kullanıyorum, fabrikasyon Lpgli, gayet yeterli bir motor. Daciaların fabrikasyon Lpglileri ECO-G olarak geçiyor. Lpgsiz motorlardan farklı olarak motor parçaları Lpgye uyumlu üretilmiş, sonuç olarak 10 bg daha fazla güç üretiyor.
-
550 600 bin civarına bravo 2011 sport style 1.4 120bg tüple uyumlu model bakabilirsiniz. yarı otomatiği de var. şehir içinde üzmüyor. iyi forumlar.
-
Geçen ay fikir vermesi açısından 4,5 Yıl önce 0 km olarak aldığım, 2019 Model Dacia Duster 1.0 Tce aracımı, Honda bayii ne 800.000 TL ye takasa verdim, 27.000 Km idi aracım. Bu süre boyunca çok memnun kaldım, en ufak bir sıkıntısı olmadı, tavsiye ederim.
-
Daha Turbo ve LPG nin birbirleriyle alakasının olmadığını bilmiyorsunuz, fabrika çıkışı LPG li 1.0 TCE Motorlardan haberiniz yok, 5 kişi de çok doğru söylemişsiniz gibi size (+) vermiş asıl çelişki budur bence.
-
tjet motorda pek sorun yok ama bazı parçalar karaborsa,yağ soğutucu misal kütükle değişir olan yerlerdede 10-12den aşağı bulamazsın parçayı,karter havalandırma valfi yok gibi bi şey,turbolarında ve manifoldlarında kronik çatlak olur bul bulabilirsen parçaları,
bravo denmiş tofaşta bile parçası yok artık malesef stilo gibi üvey evlat statüsünde artık,
1.4 multiair önermem multiair robotu arıza verdimi,ne zaman vereceği belli değil 70 bin tl'ler bandıydı bi ara,kimse multiairin bakımına özen göstermez alanda patlar genelde
aslında turbo ve lpg birazcık tezat durum
-
sıfır alın burası turkıye adamlar motora bir katkı atar 1 sene sonra bakarsınız motor ölmüş 250 bin sandık motor vs masraf edince keşke sıfır alsaymışım daha ucuza gelirmiş dersiniz
-
Bu konuda benim ilk önerim 1.4t Astra ve Mokka modelleri olur.
Alfa Giulietta modelini kullanmadım ama 1.4 motorları sanırım MPİ motor.
Son olarak da 1.0 Clio modelini tavsiye ederim.
Astra ve Clio'yu Benzin LPG olarak kullanmış biri olarak, Astra 12lt civarı LPG tüketirken otomatik Clio 8lt civarı yakıtla yürütebilirsiniz.
Ancak iki araç arasında performans ve konfor olarak Astra kıyas götürmez bir üstünlüğe sahip.
İki araçta da lpg ile ilgili sorun yaşamadım, temiz bir araç alınırsa sorunsuz binilebilir. Tek dikkat edilmesi gereken husus iki aracın da LPG ayarları acemice yapılırsa insanı araçtan soğutur. Usta ellerde LPG montajı yapıldığından emin olmakta fayda var.
-
LPG ile turbonun alakası yok.
Enjeksiyon sistemi ile alakalı konu. Tek nokta enjeksiyonlu, TSI veya 1.3 TCE gibi motorlara da LPG takılır ama hem daha pahalı sistemler gerekir hem de tam ekonomiyi sağlamaz, benzin de yakar.
Ama 0.9-1.0 TCE veya opelin j kasada kullandığı 1.4 turbo, fiatın 1.4 turbosu gibi çok nokta enjeksiyonlu motorlara, atmosferik motorlara takılan uygun sistemler takılır, istenilen ekonomi de alınır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 9 Mayıs 2024; 11:24:20 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Turbolu araç ve lpg tam uyumlu böyle bir çelişki görmedim..
|
Benzer içerikler
- viking lastik kimin
- renault clio 1.5 dci touch otomatik yorumlar
- otomatik vites d de gitmiyor
- peugeot bipper otomobil ruhsatlı varmı
- en iyi gece görüş gözlüğü hangisi
- citroen logosu
- xiaomi su7 sahibinden
- jaecoo 7 yorumlar
- suzuki jimny 5 kapı
- clio evolution 1.0 tce x-tronic 90 hp özellikleri 2024
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X