Şimdi Ara

97 uno70s(lpg) 86binde motor sağır olmuş ne yapmalıyım? acmak için!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • yeni aldıgım 97 model uno 70s arbamın benden önceki sahibi bayan oldugu için hiç 4.cü vitese atmamış ve hep sehir içi kullanmış arbayı. ve anladık ki arba lpg de cekişten düştügü gibi benzindede aynı.rampa cıkamıo,dewir almıo gibi ist- izmit arasaı otobanda bastım ilk aldıgım gün otobanda 100 ü gecmedi.sona 4 gün sanayide dolaştıktan sona lpg kısıık zannedioduk ama deişen bişi olmadı. en sonunda bi usta motor sahır dedi. ve yaparım bunu sana max 350 ytl civarı masraf cıkar dedi.oturdugum yer tepelik bi yer. sizce ben bu motoru acabilirmiyim. 97 mode 86bin km de bu saaten sona acılırmı muhtamelen kurum kaplamıştır motor acılırmı? ufak ufak 4000 bin dewirde 20 dk 20dk ,sona 5000dewride 20dk 20 dk bagırtsam aclırımı zmn la?? yardım arkadaslar ustalar...



  • arkadaslar burada bilgi sahibi olan ve bana bu konuda yardımcı olabilecek birileri yok mu? bu sekilde kullansam arabamı zmnla motoru acarmıyım yoksa illaki yaptırmalımıyım 350ytl verip aracımı. (bu aradaa aracın bakımları tam yeni yaptırdım herseyini)

    yardımcı olacak herkese şimdien cok tesekürler ...
  • merhaba arkadaş

    bence bu satten sonra sağır arabada açılabilir ama öncelikle bir carbon clean yaptır sonrada devirli sürmeye başla 5.vitesi gecici bi süre unut
    düşündüklerin yanlış tepelik bir yer değilde daha çok düz yolda devirli kullan.

    bu arada hayırlı olsun kaça aldın??
  • güncellllllllllllllllllllllll.......................
  • Geçmiş olsun. Bu olay 1 kere benim başıma geldi bir kere de arkadaşımın. Tabi bizim başımıza gelen olaylar seninkisi kadar ciddi değil. İlk önce kendi başıma geleni anlatayım ; Yazın 2 ay arabayı kullanmadım ve babama bıraktım , babam da sağolsun 3. vitesten yukarı çıkmamış , sürekli tınrtın, sağ şeritte süzülmüş. 2 ay sonra arabayı aldığımda ise aynen dediğin olay başıma geldi , felaket bir şekilde çekişten düşmüştü ve rampa falan çıkamıyordum. Aracı normal performansına getirebilmek için yaklaşık 2 hafta uğraşmıştım , sürekli de devirli kullandım ve tam 1 ay sonra eski haline döndü. Fakat ciddi bir devir faciası yaşanmıştı araçta :) Arkadaşımın da başına aynı olay geldi , o biraz daha fazla zorlandı. Onun aracının da eski sahibi hep yavaş kullanmış ve onun arabasının durumu daha vahimdi. Birkez Gebze'ye gitti geldi motor açıldı fakat ondan önce de çok uğşraştı. Ben zannetmiyorum ustanın öyle çok extreme birşey yapacağına , verir çırağının eline al dağ bayır kullan der herhalde Bence kendin , birkaç hafta devirli kullan.




  • Öncelikle hayırlı olsun aynı arabadan bende de olduğu için yazdığınız hız gerçekten o araba için çok düşük.Benim size tavsiyem arabayla benzindeyken 4000-4500 devirlerde vites değiştirerek,90-100 km lik otoban yollarda birkaç kez gidip gelmenizdir.Ayrıca yola çıkmadan önce motor temizleyici sıvılardan alıp araca koyarsanız onunda faydasını görürsünüz.
  • saolon arkadaslar bgn sanayide usta dispitörün vakum pompasını deiştirdim+triger kayışı +bilyası deiştirdim.kısa mesafede 135 yaptık 4.vites te sanırım hissediorum acıldıgını.ama bhn bi abinin arabasını kullandım oda lpgli turbo var gibidi bnmkinin yanında. bgnlerde 500 km yol gidicem 2-3 gün kalıcam tekrar 500 km yapıcam. uzun yolda acarım gibi die düşünüorum. işte size sorum

    giderken benzinlemi gideyim? yada lpg de mi gideyim az yaksın die? ve benzin katkısı dediginiz ne olabilir? nasıl bişidir? arabadaki carbonu, kurum yapmış yerlerini temizlermi?? ( karbüratörlü arabaya carbon clean olmuyormuş bilginiz olsun ben oluo biliodum)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: frevun

    saolon arkadaslar bgn sanayide usta dispitörün vakum pompasını deiştirdim+triger kayışı +bilyası deiştirdim.kısa mesafede 135 yaptık 4.vites te sanırım hissediorum acıldıgını.ama bhn bi abinin arabasını kullandım oda lpgli turbo var gibidi bnmkinin yanında. bgnlerde 500 km yol gidicem 2-3 gün kalıcam tekrar 500 km yapıcam. uzun yolda acarım gibi die düşünüorum. işte size sorum

    giderken benzinlemi gideyim? yada lpg de mi gideyim az yaksın die? ve benzin katkısı dediginiz ne olabilir? nasıl bişidir? arabadaki carbonu, kurum yapmış yerlerini temizlermi?? ( karbüratörlü arabaya carbon clean olmuyormuş bilginiz olsun ben oluo biliodum)


    benzinle gitmen tavsiye ediliyo, daha önce başlıklarda okuduğum kadarıyla..

    olm çok resmi oldu yazı demi, benzinle git le :)..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: miskinn


    quote:

    Orjinalden alıntı: frevun

    saolon arkadaslar bgn sanayide usta dispitörün vakum pompasını deiştirdim+triger kayışı +bilyası deiştirdim.kısa mesafede 135 yaptık 4.vites te sanırım hissediorum acıldıgını.ama bhn bi abinin arabasını kullandım oda lpgli turbo var gibidi bnmkinin yanında. bgnlerde 500 km yol gidicem 2-3 gün kalıcam tekrar 500 km yapıcam. uzun yolda acarım gibi die düşünüorum. işte size sorum

    giderken benzinlemi gideyim? yada lpg de mi gideyim az yaksın die? ve benzin katkısı dediginiz ne olabilir? nasıl bişidir? arabadaki carbonu, kurum yapmış yerlerini temizlermi?? ( karbüratörlü arabaya carbon clean olmuyormuş bilginiz olsun ben oluo biliodum)


    benzinle gitmen tavsiye ediliyo, daha önce başlıklarda okuduğum kadarıyla..

    olm çok resmi oldu yazı demi, benzinle git le :)..


    sonuçta amaç yüksek devire ulaşmak, benzinle daha kolay ulaşacaksın, birim zamana vurursan, motorun açılmayı payı için hesap ettiğimizde, benzinle lpg parası eşitlenecektir ;)..




  • tamam miskinim benzinle gidiom gelince lpgden olucak para miktarını senden tahsil ederim haberin olsun? ister güzelikle ister zorla alırım afetmemmm....
  • Nasıl oldu araban. Açılmıştır umarım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.