Dostlar herkese merhaba öncelikle ilk aracım olacak bu üç araç arasında kaldım. Asıl istediğim araç a3 8p 3 kapı olan kasa sizce bu araç alınır mı sorun çıkarır mı ne dersiniz diğer araç fd6 civic temiz bulunabilirse bunuda düşünüyorum son olarak 308 t9 kasa bütçem maksimum 700.000 bu üç araç arasında asıl istediğim araç a3 8p kullanan veya tecrübeliler varsa araç hakkında yorumlarını bekliyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
A3-civic-308




-
-
2005'te Golf 5 1.6 102 midline almıştım, arkadaşta 2 sene sonra 3 kapı A3 aldı 1.6.
Şimdi araba şöyleydi böyleydi diye anlatsam, senin alacağım 15 yaşındaki aracı ne kadar yansıtır bilemem. ben kullandığımda araç sıfırdı. benim açık gri sert plastik denizi Golfün kokpitinden sonra o yıllarda mücehver gibi gelmişti A3ün kabini.
Ama şu anda git bak 300-400binde bir araca içi ahır gibi oldu gitti hepsi.
Ben olsam Giulietta 1.6 jtd kovalardım, temiz bir tane şöyle. 320nm torkla her viteste koltuğa yapışma garantisi, yakıt ekonomisi, keskin Alfa direksiyonu ve şasisi, güzel tasarım-uygun fiyat.
Bana fazla avangard kaçar böyle arabalar dersen Focus mk2.5 1.6 tdci manuel. bunu da 5 seneye yakın kullandım, çok keyif almışımdır, herşeyi ile şahane araçtır. yok benim seçeneklerden biri olsun dersen 308 1.6 e-hdi classic edition plus. bu jenerasyon dizel C hatchbacklerin hemen hepsi candır. temizini bulabilmek kaydı ile.
-
Çok iri değilseniz 308 dizel güzel olabilir. Hem sürüş dinamikleri çok övülmüştü hem de motoru şanzımanı sorunsuz.
A3 2013 sonrası olmadıkça bence alınmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 5 Şubat 2025; 22:8:59 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Guiletta ya hiç ısınamadım iç tasarımıda çok kötü hiç çekmiyor beni
focus mk2.5 ların normalde tipini beğeniyorum fakat tipi eski duruyor o yüzden tercih etmiyorum
civic hakkında yorum yapmamışsınız fd6ların kullanıcı tiplemesinden dolayı temizini bulmak zor zaten
en mantıklısı sanki 308 gibi duruyor hem yakışıklı hem sportif hemde yeni duruyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bi tanıdığımda vardı 308 koltuğuna oturduğunda çok sportif direksiyon falan mutlu ediyor insanı sanırım 308 daha mantıklı gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fd6'nın temizini bulmak mesele, buldun, almak mesele. eski temiz japonlar çok pahalı, hele Honda ise, hele ki Fd6 gibi yakışıklı cazip bir modelse. fiyatının hakkı bir araba değil.
308 dediğiniz gibi güncelliği ile de oldukça mantıklı. 1.2 puretech'ten uzak durun yeter. 1.6 e-hdi classic edition plus 308'in altın noktasıdır bence.
-
çok yakışıklı gerçekten en sevdiğim civic kasası iç tasarımıda çok hoşuma gidiyor orta bölme özellikle
1.2 puretech’ten neden uzak durmalıyım bildiğim kadarıyla yeni kasalarda da mevcut bu motor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arama motoruna "1.2 puretech sorunları" yazınız. ana kronikleri belirecektir.
-
https://forum.donanimhaber.com/bmw-2-serisi-cabrio-dusunuyorum-hayirlisi-ifsa-oldum--103534581-13
Forumun efsane konularından biriydi seni oradan hatırlıyorum:)
Neyse bu konu gerçek mi bari ona göre yorum atayım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peugeot 308 DH forumdan Tayfun arkadaşımızın aracı vardı onunla çok gezdik, 2017 model 1.6hdi eat6 Allure paket,
- 308 de oturma pozisyonu diğer rakiplerine göre zayıf kalıyor. 3008 de bende vardı oda aynıydı hiçbir zaman alıştığınız doğru bir sürüş pozisyonu bulamıyorsunuz. Direksiyon fazla küçük ve aşağıda olunca go-kart havası verilmek istenmiş ama maalesef gerçek hayatta pek öyle olmuyor. Kullanmanız lazım herkes alışamıyor. Kimisi seviyor ama çoğu kişi bunun doğru olmadığını farkediyor. (koltuklar yüksek) Yani ne kadar aşağı alırsanız alın rakiplerindeki doğru oturma sürüş pozisyonunu bir türlü vermiyor.
- 1.6 hdi motorun 1.2lt lerde olduğu gibi kronik triger problemi var. (bu 1.2lt puretech yağ içinde çalışmıyor ama sorunlu malzemeleri ses yapıyor buna dikkat edin hatta servislerde bu konuyla ilgili geri çağırma yapıldı ve triger seti değiştirdikten sonra yeniden sorun yaşadı arkadaş.)
- şanzıman tam otomatik olmasına rağmen aynı çift kavrama gibi düşük hızda vites düşüşlerinde 1-2 gibi sarsıntı mevcut bu benim 3008 deki EAT8 de mevcuttu bu yüzden sattım gitti.
- Arka tam bağımsız olmayan süspansiyonda ara sıra ses yapıyor, torsiyon zaten viraj içinde kasise denk gelirseniz yol tutuşuna olumsuz etki ediyor. (aracın arkası erken bırakıyor ve esp düzeltiyor)
- Torpido bölgesi, koltuklar ve kapılardan zamanla trim sesi geliyor, bu çok rahatsız ediciydi.
- Peugeot benim açımdan otomobil anlamında kötü bir deneyimdi o yüzden kimseye tavsiye etmem.
- Yalıtım ve konfor olarak 308 bu üçlü arasında en sessizi ve konforlusu ama o kadar.
Audi A3 lerde eski modeller yenilerden daha rafineydi 1.6lt benzinli Hitler motor ve 1.6 TDI mesela şimdikiler gibi arıza lambası yakıp durmazdı yağ yakmazdı daha sorunsuzdu, dsg mekatronik sorunlarına ve tavan boyalarına dikkat edin 8P lerde tavan boya atma sorunu mevcut, sunroof varsa etrafı erken paslanma yapıyor. 1.6 ve 2.0 fsi motorlarda Triptonik şanzıman vardır onlar daha sorunsuz dsg lere göre.
Honda FD6 bu 3 araç içinde en sorunsuz denilebilecek araç olarak görünüyor. Ancak kronik olarak frenleri zayıftır, direksiyon kutusu sorunu ve ses gelme problemleri var, bu araç arkadaşımda olduğu için ara sıra bindiğim oldu ciddi bir sorun yaşadığını şikayet ettiğini duymadım ama yalıtımı yani yol sesi ve süspansiyon konforu iyi değildi, amortisör takozları ses yapabiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 7 Şubat 2025; 10:53:48 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X