öncelikle sunu söyliym almayı düşünen arkadaslara özelliklerine aldanıp ''ya belki bende hata cıkmaz'' mantıgıyla bu laptopu almayın ben antalyada oturan izmirde okuyan bi öğrenciyim bu laptopu alıp değiştirip dell aldım o yüzden tecrübelerime dayanarak anlatıyorum bimekste önümde 8-9 paket acıldı hepsi sorunlu izmirdeki bimekse gittim gördüğüm tüm modelle sorunlu yani bu laptopun sorunsuz olanı yok!sansınıza güvnmeyin bi düşünün bi kere 64bit AMD çift cekirdek işlemci 120gb sata hdd 1024 ram x1600 ekran kartı olan bir laptop hiç 999 dolar ve 80 dolar hediye cekli olurmu? benm bu makineyi verip aldığım dell core2duo 1.83ghz x1400 ekran kartı 1024 ram 120 gb sata hdd li bir dell ben bu makineye 1299 usd verdim ve bu özellikleri olan laptoplar hep bu fiyattayken neden bu acer cekle beraber 900 dolar? bu ürün kesinlikle acer ve bimeksin ortaklasa çekle beraber arızalı ürün ittirme politikasıdır yiyene
ben bimeksi bilemem ama acer ın öle bişey yapıcana inanmam. ayrıca teknik servislerin hızları yavas olabilir o servislerde cok fazla model ve cok cesitli arızalar var her yeni cıkan arızaya yetişemiyebilirler. biras hak verin onlara da yakın zamanda kesin cözümü bulurlar bulamadılarmı iade ailyorlar zaten geri bunda servisdekilerin bir sucu yok. her maskanın basına gelir böyle seyler. mesela compaq ın evo n800v notebooklarında da lcd kablosu bozulmayanı yok. 5112 nin de fiyat ucuzlugu bence amd işlemcinin ucuz olması. amd bakalım ne zaman cift cekirdek teknolojisine gecicek. herkese gecmiş olsun diliorum.
quote:
Orjinalden alıntı: ArDeNNeS
ben bimeksi bilemem ama acer ın öle bişey yapıcana inanmam. ayrıca teknik servislerin hızları yavas olabilir o servislerde cok fazla model ve cok cesitli arızalar var her yeni cıkan arızaya yetişemiyebilirler. biras hak verin onlara da yakın zamanda kesin cözümü bulurlar bulamadılarmı iade ailyorlar zaten geri bunda servisdekilerin bir sucu yok. her maskanın basına gelir böyle seyler. mesela compaq ın evo n800v notebooklarında da lcd kablosu bozulmayanı yok. 5112 nin de fiyat ucuzlugu bence amd işlemcinin ucuz olması. amd bakalım ne zaman cift cekirdek teknolojisine gecicek. herkese gecmiş olsun diliorum.
kendindemisin hoca? amd çift cekirdege geceli aylar oldu 4 cekirdege gecicek yakında Turion X2 lerin yanındaki x2 neyi ifade ediyo düşündünmü hiç?
x2 yi bide amd ye sorsana gercekten cift cekirdekmiymiş
harbi kafa 1500 herald..nasıl bi de amd ye sorsana sen çift çekirdekten ne anlıyorsun ?amd de filan mı çalışıyosun..oldu görürsem bi sorim sabır sabıır..
quote:
Orjinalden alıntı: ArDeNNeS
x2 yi bide amd ye sorsana gercekten cift cekirdekmiymiş
bios su an 2.73 düzelme yine yok
bende servise verdim ekran sorunu için...
bakalım ne cvp verecekler yada ne çare bulacaklar artık...
bide mikrofon az ses alıyor bendeki onu da sorun olarak gösterdim hani sizlerdede mikrofon az ses alıyorsa die yazıyorum bunu...
ha yetkililere yada bilgisi olanlara bi sorum olacak bu makinada Bluetooth varmı yokmu??? kafam karıştı bu konuda her ne kadar ucuz bi aparat olsada
ön paneldeki düğmelerde Bluetooth ışığı yanmıyor ama Wireless ışığı yanıyor bu makinada yokmu demek??
yoksa...
teşekkürler şimdiden
hocam mikrofon genelde öyle bikac kişidende duydum bu problemi ve benimkide öyle
bluetoot ışığı swichi cevirince yanıo driver veya donanımsal bişi olabilir
serwis bişi yapamaz ama umarım bi sonuç alırız su dertten
Arkadaşlar ben bugün itibari ile geri wermiş bulunuyorum. Ama geri verene kadar çektiğim ızdırabı ben biliyorum. Öncelikle Bimeks mi bir daha herhangi birşey almak mı aslaaaaa. Bu kadar kötü müşteri hizmetlerine sahip bir firma görmedim. Arıyorum açmıolar (böle bişe warmı yaaa müşteri hizmetleri teli meşgul çalarmı yada çalıp çalıp açan olmazmı çok komik), biz size döncez dolar ne arayan var ne soran, cihaz geri gelmiş bimekse gelin alın falan hbr wermek kesinlikle yok kısacası çok amatördü gerçekten profesyonellikten cok uzak calısıolar. Zaten ilk bastan belliydi adamlara makinayıı 3 şubatta teslim ettim, teknik servise 13'ünde gidebilmişti. 10 gün makina boşuna yattı yani. 15 gün geçti yasal hakkım olan benzer özellikte bi makina istedim tamam döncez dediler bilin bakalım noldu. 30 gün oldu (işgünü) maximum serwis süresini geçtiniz dedim napıosunuz cihazı yeter dedim biz size döncez dediler :)) sonuc olarak bugun cihazı geri verene kadar son günlerdeki tek hobim müşteri hizmetlerini arayıp bilgizsizliklerini ve cahilliklerini yüzlerine vurmak oldu. (ne yazıkki)
bu cihazı almayı düşünen varsa kesinlikle almasın daha yeni bir arkadaşım tüm telkinlerime rağmen benimkinde sorun yok die aldı. Kendisin bi film açtığımda bütün hayalleri suya düştü şimdi geri wermeye uğrasıo. Bu fiyata böle bir makina olması imkansız öle AMD falan die atıptutmayın alakası yok. Tamamen ellerinde patladı o yüzden bu fiyat. Bugün geri werirken mağaza sorumlusuna dedim bu ürün arızalı stancınızda duruo müşteriye arızalı ürün sunuosunuz bunu yaklaşık 1 ayönce bildirdik nie hala satıosunuz ayıp diilmi dedim aa ölemi bilmioduk falan kıwırmlar. Zaten ciddi bir firma olsa müşteriden gelen geri beslmelere göre bu ürünü raflarından kaldırırdı.
Ben şimdilik laptop olaynın askıya aldım vistayı beklicem heralde herkese geçmiş olsun
arkadaslar kızmayın ama birşey soracağım. bu modelden alıpta benimkinde böyle bir sorun çıkmadı diyen var mı acaba? Başka bir deyişle BIOS güncellemesi yapıp veya servise gönderipte sorunu hallolan var mı?
yok hocam yok ben hem antalyada hem izmirde 10u gecik model gördüm düzgünü yok bu cihazın zaten bu cihaz böle bi fiyata imkansız
laptop bu en az 3-4 sene kullanacaksın 2 milyara yakın para döküosun riske atma paranı 1kere alıosun sonuc olarak bende fiyata aldandım ucuz die aldım baktım alet kofti verdim farkı neyse dell aldım tas gibi yakın zamanda deiştirmicem bi alet için fazladan 200-300 ytl veririm acıkcası teknik servis,bimeks pesinden kosmaktansa
benim notebook'ta görüntü sorunu yok. ben ağustos ayında almıştım, ağustostakilerde bu soruna sahip kimse yok sanırım.
quote:
Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR
arkadaslar kızmayın ama birşey soracağım. bu modelden alıpta benimkinde böyle bir sorun çıkmadı diyen var mı acaba? Başka bir deyişle BIOS güncellemesi yapıp veya servise gönderipte sorunu hallolan var mı?
Merhaba arkadaşlar, dün bu laptopun 1 GB RAM/120 GB HDD/ x1600 ekran kartlı versiyonunu Bimeks'ten 999$+KDV'ye aldım. Şu an oyun oynarken, dvd izlerken ya da 3dmark testlerinde herhangi bir problem yok. Selamlar
hoca painte gel cizim alanını tam ekran yap gri rengi sec tüm ekranı gri yap sonra monitörü ileri dogru eğ ve bak beyaz beyaz pütürleri göreceksin
arkadaşım kusura bakma ama seninkinde de aynı problem var sen farketmiosun. Daha dorusu sorun yazılımsal olmama ihitmali yok. Daha yeni bi arkadaş alma dememe rağmen aldıktan sora bende yok diodu onada aynı şekilde gösterdim aaa hiç farketmemişim dedi şimdi değiştirmeye uğraşıyo: Şimdiden kolay gelsin heee ben memnunum ben anlamıyorum beni rahatsız etmiyo diosan hiç kurcalama moralini bozma
Sizi hayal kırıklığına uğratmak istemem ama makinada herhangi bir problem yok...oyun oynarken, dvd izlerken, paintte gri ekran yapıp eğip bükünce vs. durum aynı. İsterseniz bir ara bimekse gidip bana yanlış notebookmu sattınız, bunların hepsi sorunluymuş benimki niye değil diye sorarım..şimdilik ilgilenenlere aletin monitörünü kontrol edip almalarını tavsiye edeceğim, çünkü fiyat çok uygun
selamlar
dostum bizim hayal kırıklığına uğricak durumumuz yok, ben senin iyiliğin için söledim ama monitördeki farkı anlamadığına göre çok haşır neşir diilsin bence bilgisayar olayıyla çok fazla kurcalama canını sıkma derim. Bi kere insan şurdan kıllanır bu fiyata bu makina nasıl olabilir die. Diğer firmaların aynı özellikteki laptopları 1499+kdv civrında dolaşırken bu 999+kdv senin güzel saçına gözüne o fiyatı indirmiolar.
kesinlikle sorun var biraz profesyonel gözle bakmak gerekior en azından bikaç yıl hasırnesir olmak lazım pc ile lcd crt vs monitörler görmek lazım
arkadaslar 1 ayı gecince iade edemiyozmu cunku teknik serwis tamir edemez galiba bu arızayı
ben 5 mart'ta servis'e götürdüm ve 20 mart'ta TPM elemanları servise ve bana ekran da sorun yok dediler makina'yı aldım bende...
bende servis elemanına tüketici derneği ve mahkemesine başvuracam dedim tama dediler...
bakalım ne edecez şimdi bozuk malı kakalar zannediyorlar ama elmi yaman yoksa ....
sizlerin bu konuda bana yararlı bi fikri varmı yada neler yapabilirim...