Şimdi Ara

ACER 5112 WLMI GÖRÜNTÜ PROBLEMİ (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
0
Favori
17.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ee arkadaslar bi gelişme varmı?
    15gün dediler bana 18gün oldu bi haber yok beklioz...sizde durum nedir?
  • bizde bekliyoz kardes acer ferrari serisinden para kırmayı bırakıp bios fln ayarlarsa ne ala
  • aynı şekilde benimde 18 gün oldu hala bi haber yok. Başka bir arkadaşa sorunla ilgili ACER'a mail attık cevap beklioruz demişler
  • eger yarinda haber gelmezse gidip bilgisayari alicam, ne bu yaw, para werdik bilgisayar aldik 3 gun kullandik 3 haftadir kullanamiyoruz
  • valla hocam dogru sölüon 3 gün kullandık 3 haftadır elimiz boş
    bugün bimeksle konustum gördüğüm tüm modellerde bu sorunun olduğunu ve bana yeni gelendede bu sorunun büyük bi olasılıkla olucağını söledim.bu durumda ne olcak dedim.acer size yeni bir model önerecek kabul etmek sizin elinizde eger etmeyecekseniz para iadesi yaparız dediler
    merak ettim ne önereceklerse :S
  • quote:

    Değerli Müşterimiz

    Ürününüzün ekran kartı updatesini yapanız sorununuzu ortadan kaldıracaktır.

    Bilginize.

    Şafak GÜNDOĞDU



    Notebook Destek Uzmanı

    Notebook Support Specialist


    From:
    Sent: 20 Şubat 2007 Salı 13:52
    To: Hakan YUKSEL
    Subject: monitör'de genellikle siyah ve koyu renklerde karlanma ve bozulma mevcut



    acer5112 x2
    ati x1300 ekran kartı

    Müşteri numaranızı: xxxxxx


    monitör'de genellikle siyah ve koyu renklerde karlanma ve bozulma mevcut.

    bu sorun ile ilgili bilgi alabiliriyim.


    şimdiden teşekkürler...


    --------------------------------------------------------------------------------

    Windows Live Mail'i ilk deneyenlerden olun. Windows Live Mail.




    arkadaşlar ben tpmteknolojiye mail attım ve bana bu cp'ı verdiler yani ekran kartı updatesini yapınca gerçekten geçiyormu__??
    ben 2.60 yülkedim ama bende ayrı sorun var ....

    siz ne derdiniz...




  • hocam bence adam sorunu tam anlamamıs :)
  • madem oyle halloluyordu, halledip gonderselerya, bilgisayarim 2 haftadir duruyo ellerinde

    acer`dan cewap gelmesini bekliyoruz diyorlar ama inanmiyorum acikcasi, acer onlara cewap wereli kac gun olmustur

    yeni yazilimin cikmasini bekliyorlar bence
  • arkadaşlar ben 1 şubatta aldıgım makinayı iade ettim eksiksiz bir şekilde iade onaylandı ve bugun kredi kartı iadesi yapıldı. bende asus an-304 f3jc modeli ni almak istedigimi soyledim bimeks ten 1200 $ a vereceklerdi bana ama ellerinde olmadıgı için alamadım başka bir yerden asus an 304 ü aldım 1175 $ +kdv. ye makina problemsiz ayrıca ısınma gibi problemi de yok. bence acerin fiyatına boyle bi makinayla değişim uygun olabilir düşünen arkadaşlara allah kolaylık versin selamlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mbagan

    arkadaşlar ben 1 şubatta aldıgım makinayı iade ettim eksiksiz bir şekilde iade onaylandı ve bugun kredi kartı iadesi yapıldı. bende asus an-304 f3jc modeli ni almak istedigimi soyledim bimeks ten 1200 $ a vereceklerdi bana ama ellerinde olmadıgı için alamadım başka bir yerden asus an 304 ü aldım 1175 $ +kdv. ye makina problemsiz ayrıca ısınma gibi problemi de yok. bence acerin fiyatına boyle bi makinayla değişim uygun olabilir düşünen arkadaşlara allah kolaylık versin selamlar.



    hocam peki sen alırken hediye ceki vermişlermiydi? naptın o işi?
  • @ bimeks : bilgisayari geri alın
    -teknik servisin rapor vermesi lazım

    @ teknik servis : raporu verin
    -fabrikaya mail attık, cevabını bekleyin

    @ bimeks & teknik servis : bilgisayarımı geri verin madem
    -olmaz, prosedüre aykırı


    bu nasil is anlamadım, bilgisayarı 3 gun kullandim 3 haftadir kullanamıyorum, kredi kartından taksidi catir catir cekiliyor, odemeyi iptal edemiyorum


    kusura bakmayın ama arkadaslar topunun aq ben bunların, nasıl bir bela bu yahu, kaptırdık yakamızı kurtaramıyoruz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mbagan

    arkadaşlar ben 1 şubatta aldıgım makinayı iade ettim eksiksiz bir şekilde iade onaylandı ve bugun kredi kartı iadesi yapıldı. bende asus an-304 f3jc modeli ni almak istedigimi soyledim bimeks ten 1200 $ a vereceklerdi bana ama ellerinde olmadıgı için alamadım başka bir yerden asus an 304 ü aldım 1175 $ +kdv. ye makina problemsiz ayrıca ısınma gibi problemi de yok. bence acerin fiyatına boyle bi makinayla değişim uygun olabilir düşünen arkadaşlara allah kolaylık versin selamlar.



    ben alalı 3 ay oldu benimkinide iade alırlarmı acaba...
    aslında kesin bi cvp almadan değiştirmek istemiyorum ama sorun önemli ise kesin bi çare bulmak gerek...


    teşekkürler...
  • gercekten de ACER 5112WLMi modelleri sorunlu mu yaw? arkadasıma bi tane alacaktık bundan x1600 ekran kartlı olan modelinden. eger sorunlu ise vazgecelim.!!! bende bimekten alalım demiştim 200$ hediye ceki var diye.
  • şakacıktan sorunlu, bizde geyik yapıyoz zaten
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sinnan

    şakacıktan sorunlu, bizde geyik yapıyoz zaten


    kardesim kasıtlı mı soruyorum!?. önceden alıp kullanmıs degılım bu urunu. hayret bişey yaw.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExECaLiBuR -- 23 Şubat 2007; 20:53:55 >
  • kesin olarak sölüorum:

    almayın!uzak durun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fenerist07

    kesin olarak sölüorum:

    almayın!uzak durun


    ASUS F3JP modeli iyi midir? Bunu mu alsak acaba?
  • bugün bimeksin bir kazığını daha yemiş blunmaktayım..ben ürün arızalı diye ayın 3ünde verdim ve saf saf bekliorum 21 gün oldu sonuc almam yaklastı diye..ancak bugün bimekse gittim ve ögrendimki 3ünde verdiğim cihazı servise 13ünde vermişler :@ 10 gün ne bekletiyorlarsa artık... iş günlerini aradan cıkardıımızda sadece 7-8 gündür yetkili servisteymiş benm cihazım megerse :@
    bimeksteki yetkili 8-9 cihaz actı önümüzde ve hepsinde bu sorun olduu ortaya cıktı bi tane bile düzgün yok arkadaslar adam yetkili servisi aradı ve yenisini göndermeyin müşteri baska cihaz istiyor dedi.ben farkını verip baska bi cihaz almaya hazırım
    pazartesi kesin olarak bir sonuc bildircez dedi acer yetkili servisi
    ben su andan itibaren yeni ürün için beklemiorum tek derdim paramı geri alıp acer dan kurtulmak ve gidip baska bi model almak!!!
    cünkü önümde acılan 8-9 cihazdada aynı sorun var..bu seride sağlam yok!!!




  • Arkadaşlar yorumlarınızdan sonra anladığım şey Acer markasının büyük bir prestij kaybına uğradğı.Sen dünyaca bilinen markasın;verirsin gazetelere ilanı istersin ürünü geri bak o zaman insanların Acer markasına bakışı nasıl değişiyor.Şahsen ben babama fiyat performans olarak çok beğendiğim Acer laptop almayı düşünürken şimdi donanım olarak daha düşük Toshiba notebook alıcam.Zaman o kadar kıymetliki bu zamanı teknik servislerde harcamak büyük şanssızlık.Burdan bütün arkadaşlara geçmiş olsun.Umarım probleminiz hemen halolur.Acer'a
  • quote:

    Orjinalden alıntı: montaj34

    Arkadaşlar yorumlarınızdan sonra anladığım şey Acer markasının büyük bir prestij kaybına uğradğı.Sen dünyaca bilinen markasın;verirsin gazetelere ilanı istersin ürünü geri bak o zaman insanların Acer markasına bakışı nasıl değişiyor.Şahsen ben babama fiyat performans olarak çok beğendiğim Acer laptop almayı düşünürken şimdi donanım olarak daha düşük Toshiba notebook alıcam.Zaman o kadar kıymetliki bu zamanı teknik servislerde harcamak büyük şanssızlık.Burdan bütün arkadaşlara geçmiş olsun.Umarım probleminiz hemen halolur.Acer'a



    tıpkı dell in yaptığı gibi... pil sorunlu cihazlarını müsterilere kakalamak yerine hepsini toplatması gibi..büyük marka olmak bunu gerektirir




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.