Şimdi Ara

Acil yardım lütfen...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom faturasız hattımı Faturalıya taşıdım. Bayideki yetkili yarım saat sonra telefonu kapat aç 5555 e mesaj at dedi. Telefonu kapatıp açtım ve hatta 1 saat oldu ama şebeke yok mesaj atamıyorum. Yardım eder misiniz beyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • hocam belki faturalı hat geçiş işlemleriniz için gittiğiniz bayi daha ekrana giriş işlemi yapmamıştır, isterseniz 444 1 500 arayıp çağrı merkezinden detaylı bilgi alabilirsiniz.
  • Zlataneral0 Z kullanıcısına yanıt
    müşteri hizmetleri ile konuşun farklı bir telefondan. Normali bayinin dediği gibi olur. Yada şebekeyi elle arama moduna geçerek bulun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetleri ile görüştüm. Benimle konuşan bayan sistemden resetlediğini ve yarım saat sonra telefonu kapatıp açınca sorunun kalmayacağını söyledi. İnş hallolur bu sefer.

    Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.