Dostlar bugün adsl den fibere geçiş yaptım.. ttnet müşteri hizmetleri minimum 2 gün, maximum 15 gün içinde aktif olacağını söyledi ancak hemen konuşmamız ertesinde paketiniz aktif olmuştur diye TTNET ten mesaj geldi... modemim TP-LİNK 9980..ve şuan için internetim yok gibi modemden ekstra bir ayar yapmam gerekiyormu?
Hızlı Kurulumdan ISP olarak Türk Telekom VDSL seçip kullanıcı adı ve parolanızı girerek kurulumu tamamlayın.
JUNE8O
kullanıcısına yanıt
Tşk ler üstad şuan dışardayım.. eve varınca bi bakayım...umarım sorunsuz haledebilirim...
arkadaşlar maalesef hat yok..müşteri hizmetlerinide aradım fiber tarifesinin aktif olduğunu söyleyip arıza kaydı oluşturdular... diyorumki aceba modemde eksik bişeymi yapıyorum.. eski ayarlarım iss adslttnet idi şimdi ise vdsl yapıp devam diyorum ancak adsl de olduğu gibi kullanıcı adı ve şifre istenen ekran gelmiyor... aceba vdsl de otomatikmi kullanıcı adı ve şifreyi tanıyor.
yada fibere geçtiğim için bulunduğum telekom port ayarımı vermeli?
Eski değerlerle dolu bile olsa o ekran geliyor bende. Daha sonra da kablosuz ayarı sonra da internete bağlandınız görüntüsü gelir. Moral bozmak gibi olmasın ama, vakti zamanında TTNET ile VDSL'e geçerken (daha doğrusu geçemezken) bana da hatttınız aktif mesajı geldikten sonra vdsl sinyali alamamıştım. Umarım sizinki de benimkine benzemez.
Aşağıdaki işlemi yaptıktan sonra tekrar TTNET_VDSL isp ile kurulum yapmayı deneyin.
Gelişmiş > Ağ > Internet > WAN Arayüzü > Tümünü sil
üstad modemi zaten sıfırlayıp yeniden kurdum.. kurulumu da pc üzerinden kablo ile ve hemde telefon üzerinden yapmaya çalışıyorum ki ikisinde de sıkıntısız modem arayüzüne girip ayarları yapıyorum....save deyip modemi resetliyorum ama nafile ....
Modemi sıfırladığınız halde kullanıcı ve parola sormaması çok ilginç.
arkadaşlar bulunduğum yer telekom görevlilleri ile görüştüm modemin uyumsuz dediler.. şimdi TP-LNK 8890 N600 fiber e uyumlu mudur değilmidir.. bunlara bir türlü laf anlatamıyorum...yada bu modemin fiber için tam ayarları nelerdir...
yaw bu kurumda sorunsuz bir seferde hal olan bir iş olmazmı... her işlem sonrasında bir kaç günlük sıkıntı...
arkadaşlar sorunun modemden olduğu anlaşıldı.. müşteri hizmetleri ile yapmış olduğum görüşmede fırewal ın eski version olduğu söylendi ve gönderilen yeni versiyon fırewal e rağmen sorunun devam etmesi neticesinde cihaz servise gönderildi.. umarım ya sorun giderilir yada yeni bir modem verilir..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme