Şimdi Ara

Çözüldü: Akbank ile Başkentgaz ödemesinde para yok oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Başkentgaza llk abone olduktan sonra güvence bedeli faturası çıktı 381TL değerinde.

    önce Garanti bankası ile denedim “şu an işlem gerçekleştirilemiyor” dedii

    Ben de Akbank ile ödeme yaptım, banka ödeme gerçekleşti dedi ama Başkentgaz’dan ödeme gerçekleşti mesajı gelmedi

    .Ertesi günü Garanti bankası ile ödeme yaptım ve Başkentgaz’dan anında ödeme gerçekleşti mesajı geldi.


    Akbank ödemesi banka tarafında ödendi Başkentgaz tarafında ödenmedi görünüyor dekont olduğu halde.

    ikisi de diğer tatafla görüşün diyor.

    Bu durumla karşılaşan oldu mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tmrtmr -- 22 Mayıs 2024; 23:1:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Öncelikle geçmiş olsun. Ben de doğalgaz dağıtım şirketinde çalışıyorum. Bu gibi durumlarda sorun bankadan kaynaklı oluyor. Dağıtım şirketinin ödenen bedeli ödenmemiş gibi gösterme durumu yok, sorunu bankayla çözmeniz gerekli. İkisinden de dönüş alamazsanız tüketici heyetine veya cimer e şikayette bulunarak çözüm arayabilirsiniz. 15 gün içerisinde size cevap vermek zorundalar.

  • Cacophony. kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler edevlt üzerinden de tüketici hakem heyetine başvuruluyor mu Adalet sarayına hitmeye gerek yok değil mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun çözüldü.
    Öncelikle telefon görüşmeleri ve şikayet kayıtlarıyla ilgilenen yok iki tarafta ezberden cevap yazıyor ve böyle 2 ay devam etti çünkü her yanıt 10-15 günde geliyor. Arayan da yok şu kısa mesaj emailden yollanıyor
    Başkentgaz:”İki ödeme olamaz Akbank ile görüşün”
    Akbank:”Ödeme yapıldı Başkentgaz ile görüşün”

    Ben Başkentgaz genel müdürlüğüne gidene kadar.
    Yetkililer önce öyle şey olmaz filan derken dekontları ve hesaap dökümlerimi görünce ödeme birimi mi nedir orayla görüştüler ve ödememin geldiğini ancak o tarihteki bankadaki bir aksaklık nedeniyle kaldığını kaldığını belirttiler ve benim gibi bir kaç kişi daha varmış.
    Benimle yakından ilgilendiler ve gün boyunca telefonla arayarak gelişmelerden haberdar ettiler paranın bankaya yollandığınu söylediler ve 2 gün içinde hesabıma geri yattı.

    Oysa Akbank Başkentgaz ile görüşse veya Başkentgaz Akbank ile görüşse anında sonuçlanırdı.

    Başkentgaz yetkililerine teşekkürler ilgilendiler ama müşteri hizmetleri ve geri bildirimler tamamen ezberden ilgisizce cevaplanıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tmrtmr -- 22 Mayıs 2024; 23:14:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.