Şimdi Ara

Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Airtechnic
1 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.916
Cevap
53
Favori
102.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    O tuşun da kapattığını bilmiyordum, kullanırım onu beb eyvallah
  • onzy O kullanıcısına yanıt

    Bu hafta bir başka bir aile ile havaalanı seyahati yaptık.

    Onlarda 2 tane orta boy check bagaj vardı, bizde 2 tane kabin bagajı.

    Bu 4 bagaj yanyana rahat sığdı (4ünü de yanlamasına dik koyduk, bilmem doğru anlatabildim mi)

    Şunlar gibi düşünün

    Alfa Romeo Tonale (Ana Konu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suphion -- 8 Kasım 2023; 17:18:37 >
  • bosnaktolga B kullanıcısına yanıt

    O kauçuk kısmı çıkarttım, altta gözenekli metal bir kısım var hemen onun altında kablosuz şarj ünitesi var.

    O kauçuk kısmı çıkartınca telefon yerinde durmuyor yalnız, sürekli en ufak manevrada kayıyor.

    Ayrıca şarj kesmede hem onu hem telefon kılıfını da çıkartsam pek işe yaramıyor.

    @abandonware dediği gibi Android Autosuz deneyeceğim ben de, ama öyleyse de saçma, o Infotainment'ın olayı zaten Android Auto.

    Bu arada şarj kesme uyarısını Ayarlardan kapatabiliyosunuz. Menüyü tam hatırlamıyorum ama ben kapattın. Şimdi ekranda şarj ikonu ve şarjın oradaki led ışığı değişiyor sadece, uyarı mesajı çıkmıyor.


    Alfa Romeo Tonale (Ana Konu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suphion -- 8 Kasım 2023; 17:30:10 >




  • suphion kullanıcısına yanıt

    Yalıtım plakası koymak lazım kauçuk parça altına :) o şekilde çözüme ulaşabiliriz. Tüm araçlarda bu problem var malesef.

    Ben de carplay kapatıp denerim ama dediğiniz gibi zaten bu aracı alma sebeplerimizden biri android auto ve carplay


    Uyarıyı kapatmayı deneyeceğim menüden. Teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bosnaktolga -- 8 Kasım 2023; 17:24:19 >
  • Bu arada alfa uconnect i telefona indirip araçla bağlantı kurabilen var mi? Ülkemizde neden aktif değil anlamıyorum bir çok bilgi telefondan takip edilebiliyor.
  • witness W kullanıcısına yanıt
    Ben biraz baktım ama Google Play üzerinde direkt region lock koymus adamlar. APK indirip yüklemeyi de denemedim, güvenemiyorum hiç.

    Opel uygulaması bir halta yaramıyordu, bu da yaramiyordur diye düşünmüştüm açıkçası. Çok uğraşmamıştım o sebeple.
  • witness W kullanıcısına yanıt

    öncelikle geçmiş olsun. yeni aracınızda hayırlı olsun kazasız kullanın inşallah Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) 


    ilandaki eski aracınıza baktım. siyah olmasaymış tercih edeceğim bir araç olurdu. fiyatı da uygun ve anladığım kadarıyla önemli bir hasarı olmamış.


    dediğiniz gibi 1.5-1.6 dizel suvların hepsi kalkışlarda ağır kalıyor. işlerimi ve test için bir gün ayarlayabilirsem kendi aracımla ne tür bir performans farkı olduğunu görmüş olacağım.


    mhev veloce donanımda bahsettiğiniz özelliklere dikkat etmemiştim. gerçekten güzel ve önemli farklar varmış teşekkürler. mhev radarıma girdi. incelemeye devam.

  • abandonware A kullanıcısına yanıt

    tiguan ilk çıktığı 2016 yılında 615 lt bagaj hacmini duyunca bu ne yahu demiştim. inceleyip yakından bakınca 615 lt olmadığını gördüm. daha sonra vw forumlar filan falan derken arka koltuklar en önde ve koltuk sırtı en dik pozisyonda olursa 615 lt olduğunu öğrendim. açıkçası şuan aracın bagajı kaç lt bilmiyorum fakat bagajım 1 alt kademe duruyor ve 3 orta boy valiz uzunlamasına yan yana sığıyor.


    valizleri alıp showrooma gitmekte olmaz bence satış danışmanı hakkımızda farklı düşünebilir  yanımda bu sefer metre götürüp ölçmek istiyorum. olmadı tek bir valiz götürüp deneme yapabilirim ama 3 valiz olmaz!


    direksiyondaki bazıları için var olan hissiyat sorunu, aracın bu kasa ve platform üretimi değişmeden düzelmez diyorsunuz. o zaman bir sonraki yılı bekleyelim belki düzelir diye boşa beklemeye de gerek yok.


    ayrıca stelvio tonale yokken de yıllardır radarımda olan bir araç ama o fiyatlara çıkamıyorum. o fiyatlara çıkacak olsam alacağım ilk araç stelvio. geçen shoowrooma gittiğimde göz ucuyla baktım kafam karışmasın diye resmen ateş ediyordu. gerçekten çok güzel araç...





  • woo2y kullanıcısına yanıt

    evet araçlardan beklentimiz ve hissettiklerimiz örtüşüyor.Alfa Romeo Tonale (Ana Konu)  aslında tiguandan d suv araçlara geçmek isterim ama o gruptaki araçlarda istediğim ya marka yok yada koca koca suvlar malesef benzinli. o grupta en beğendiğim stelvio harici Q5 2020 model araçlar bile 3 milyon civarında. tiguan 1.5 tsi zaten çok yakıyor birde tiguan allspace olsun kodiaq olsun tarraco olsun aynı motor kombinasyonuyla daha da çok yakacak. asıl verimli hibritler d suvlarda olmalı. Q3 ve XC40 hem tiguandan hemde tonaleden baya küçük. sizinde dediğiniz gibi şuanda bence bütün özellikler incelendiğinde alınabilecek araçların başında tonale geliyor.


    koltuk arkasında bulunan tepsiler gerçekten çok işlevsel. bence bütün suvlarda ortak olmalı Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) 


    en önemli iş zaten pişman olmamak. aracınızı güzel günlerde kullanın. ben 2024'te gelecek olan tiguan ve passat variantın ilk üretim senesinde almak istemem. ayrıca o araçlarda da nerdeyse şuandaki aynı motorlar gelecek. bu nedenle onlarda radarımdan çıkınca elde sıfır tonale ve 2022 model dizel bmw X1 kalıyor.


    bagajla ilgili fikirlerinizi bekliyorum Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) 





  • quote:

    Orijinalden alıntı: suphion

    Bu hafta bir başka bir aile ile havaalanı seyahati yaptık.

    Onlarda 2 tane orta boy check bagaj vardı, bizde 2 tane kabin bagajı.

    Bu 4 bagaj yanyana rahat sığdı (4ünü de yanlamasına dik koyduk, bilmem doğru anlatabildim mi)

    Şunlar gibi düşünün

    Alfa Romeo Tonale (Ana Konu)

    Tonale'nin bagajına 2 orta boy 2 kabin toplam 4 adet valiz sığdırdıysanız ben 3 tane orta boy valizi rahat sığdırırım diye düşünüyorum. hocam keşke 4 valizin bagajdaki sığmış hallerinin fotoğrafını çekme imkanınız olsaydı. ama verdiğiniz bilgi için ayrıca teşekkür ederim.





  • sürekli d modunda kullanmak yakıtı nerdeyse 2 lt artırmış. @abandonware şehir içinde 6,8 lt civarında dolandığını söylemişti. peki sizin otoyol sürüşünüzde 140-150 km/h hızlarda yakıt tüketiminiz nedir? uzun yolda otoban sürüşlerinde 140-150 km/h hızlarda tüketim 10 lt ve üzerini görür mü acaba?

  • abandonware A kullanıcısına yanıt

    Yurtdışıan çıkmam getektiğinden ancak dönebildim direksiyon eskidine göre daha iyi vuruntu var ile yok gibi ancak direksiyon hissiyati aynı yolu hissediyorum

  • onzy O kullanıcısına yanıt

    Bahsetmiş olduğum 6.5 verisi 120 150 km arası gittiğim yollarda oldu. Bursa-Ankara 120 ortalama ile , Ankara-Nevşehir 150 ortalama ile giderek yakaladım bu veriyi.

  • mehmetipek63 M kullanıcısına yanıt

    vuruntu var ile yok gibi derken, 130 km/h'den yüksek hızlarda direksiyonda ufak karıncalanma gibisinden bir şey mi oluyor? bendeki hissiyat öyle çünkü de. arabayı sürekli şehir içinde yavaş hızlarda sürdüğüm için titreme problemi hiç olmuyor ama dün bi çevre yoluna çıkayım dedim, yine canımı sıktı.

  • onzy O kullanıcısına yanıt

    şehir içi 5.9 lt hocam, şehirler arası 6.8 lt. şurada özetledim: https://eksisozluk1923.com/entry/158568214


    dynamic modda elektrik moduyla hareket etmeyi iptal ediyor, start stop'u da devre dışı bırakıyor. normal modda ise dur kalklarda tamamen motor kapalı bir şekilde yalnızca elektrik motoru ile sürüyorum ben aracı çoğu zaman. batarya küçük olduğu için erken bitiyor bazen ama küçük olmasının diğer avantajı çabucak da doluyor. frenlemelerde rejeneratif frenlameye özen göstermek gerekiyor.

  • onzy O kullanıcısına yanıt

    valla hocam ben olsam valizleri alır giderdim. başarıya giden yolda her türlü arsızlık yapılır Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) 


    direksiyon hissiyatının platforma kurban gittiğini sinan koç tonale incelemesinde söylemişti, ben de oradan alıntıladım aslında. gelecek yıllardaki üretimlerde hissiyatın artmasını pek beklemem açıkçası. çünkü zaten tüm kullanıcıları hedefleyen bir otomobil olduğu için, direksiyonu özellikle böyle tasarlamış da olabilirler. arabadaki ufak üretim hataları, trim sesleri, gacırtı sesleri vs gidecektir diye düşünüyorum yine de.


    birkaç hafta önce 20-30 bin km bandında 2022 model bir stelvio 2.6 milyon lira civarına sarı sitede vardı. esasen o sebeple öndermiştim, aynı aracın sıfırı 4 milyon tl çünkü. ikinci el fiyatları böyleyken ben sıfırını almam şahsen. aynı durum tonale'de de geçerli. 1.7 milyona 2022 edizione speciale 1.5 mhev var, sıfırı 2.4m. bu durumda ikinci eli tercih ederim ki ettim de zaten.





  • İlk bakım 9bin tl olmuş,hayırlı olsun audiden fazla istiyorlar :) 2. bakım buji değişimi zorunlu ( ama gereksiz ) buna da 4bin tl istiyorlar ekstra
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Bakımda %20 indirim gibi bir kampanya vardı, bugün sitelerinde görmüştüm. Garanti uzatmada da %50 indirim yazıyordu. Bilmiyorum tabii yine de.
  • abandonware A kullanıcısına yanıt

    Paket alırsan oluyor hocam, 2 veya 4 bakım alman gerekiyor peşin. Az önce aradılar


    Garanti uzatma da devam ediyor belki 1 sene uzatırım ben. 2 seneye çok pahalı demişlerdi

  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Normalde fabrika çıkışlı kaç yıl garantisi var aracın? Garanti bitmeden 1 ay öncesine kadar uzatma yapılabiliyor, ben arabanın kredisi bitene kadar bekleyecem uzatmak için.

    Bakımı peşin almak mantıklı gelmedi bana hiç. Özellikle de araba kredisi öderken.
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.