Arkadaşlar aynı tas aynı hamam, disk zarfla geldi. Bana muhtemelen değişim ürünü yolladılar çünkü power on count 20 yazıyor biri 20 kere açıp kapamış diski diye düşünüyorum. Reallocated Sector Count falan sıfır olması gerekmiyor muydu? Sanırım iade diyip paramı alıp çıkıcam. |
Amazon'dan Değişim Diski geldi.
-
-
blokladığım adamlara bile yardım ediyorum vay be o dark bilmem ne dediğiniz yere takılmalıyım belki de bir ermeni olarak.
karşim yanlış yerlere bakıyorsun bak sıkıntı yok.
-
Arkadaşlar, biçimlendirme ve dosya kopyalama işlemlerinde yine saçmaladı disk, içine attığım bazı şeyleri silerken bile dakikalar sürüyor
rezilliğin böylesi!!
Direkt para iadesi açtım yeter yeminle..
Bir de sistemi kapatıcam diski bekliyorum dakikalarca.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 31 Ağustos 2023; 15:26:53 > -
adam yardım etmiş ya, disktin ayrıntılarında sıkıntı yok
-
3. değişimden sonra benim diskte de sorun gözükmüyordu. Full yüzey taraması yaptıktan sonra dahi bad sector çıkmamıştı. 2-3 gün sonra ilk bad sector ve 1 hafta dolmasıyla 2. bad sector çıktı. Yani şöyle ki her ne kadar ilk çalıştırmada sorun yok gibi gözükse de belli bir süre disk okuma-yazma işlemi yapınca bu hatalar mayın tarlasında ki mayınlar gibi bir bir patlamaya başlıyor. Sebebi sizin de, benim de daha önce ifade ettiğim gibi kargolama sistemi. Hard diskleri korumasız olarak gönderdikleri sürece bunlar darbe almaya devam edecek.
Çoğu insan hard disk alırken bad sector nedir bile bilmiyor. Takıyor ve çalışıyorsa kullanıyor, çalışmıyorsa değişime yolluyor. Yani özetle Amazonun sorgusuz sualsiz ilk 30 gün içinde ki değişim yapma politikası gerçekten takdire şayan fakat kargolama sistemi rezalet. Defalarca müşteri hizmetleri ile kayıt oluşturmama rağmen anlaşılan o ki hiç bir şey değişmemiş. Ben de 4 bin lira para verip 0 diye aldığım diski 2 bad sector ile kullanmaya devam edeceğim gibi gözüküyor. Zira beterin beteri var ne yazık ki.
Bir sistem düşünün ki ürün satın alıyorsunuz ve sağlam gelsin diye dua ediyorsunuz. Gönderenin hiç bir şey umurunda değil. Gerçekten üzücü.
-
Siz elinizdeki diski Seagate'e gönderebilirsiniz, faturasını da resmedip amazon'dan aldım, iki haftaya başladı sapıtmaya vs diye.
RMA'dan değişirler bence.
-
Seagate'e nereye göndereceğim onu da bilmiyorum ki. Türkiye'de bir yetkili servisleri var mı yada teknik servis işlemi nasıl yapılıyor?
-
Siteden RMA başlatacaksınız ve istedikleri adrese kargolayacaksınız.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X