2 Ekim'de Amazon'un 125/50 kitap kampanyası ile 25 adet kitap aldım.3 Ekim'de mng kargoya verildi bilgisi geldi fakat verdikleri kargo kodu mng kargo sisteminde görünmüyordu. Amazon ile iletişi geçtim kargo takip sisteminde görülmediği için; müşteri hizmetleri yoğunluktan dolayı sisteme girilmemiş olabilir, beklemeniz gerekmektedir yanıtını verdi. Bu arada bulunduğum yere genelde kargolar 2 gün sonra ulaşıyor.2 günden fazla olduğu halde beklemeye devam ettim dedikleri gibi. 7 Ekim günü kitaplar için olan kampanya bitti 120/55 gibi ayrı bir kampanya oldu.Ayrı kitaplar sipariş geçtim.8 Ekim'de mng kargoya verildi ve kargo takip sisteminde görüntülenmeye başladı. Bunun üzerine tekrar iletişime geçtim dün verilen kargom görünüyor eski kargom hala görünmüyor, bununla ilgili bi sorun var, takip edin, kargoya verdiğinize dair tutanak yok mu? gibi.7 Ekim'de verdiğim sipariş 10 Ekim'de teslim oldu.Bir kaç kez daha iletişime geçtim, 13 ekime kadar beklememi söylediler her seferinde ve başka çözüm sunmadılar, yapıcı olmadılar. 14 Ekim yani bugün tekrar iletişime geçtim, bana iade yapabileceklerini söylediler.İade değil ben siparişimi istiyorum dediğimde; satıcısı amazon olarak tekrar sipariş verin, kargoya verildiğinde fiyat farkını iade ederiz dediler.Tamam dedim uğraşayım tekrar sipariş edeyim, fakat çoğu kitap satıcısı amazon olarak yok.Dedim ki satıcı amazon olarak yok; amazon satıcı olması lazım, amazon satana kadar bekleyin başka yapacağımız birşey yok dediler.25 adet kitap nasıl tekrar aynı anda satıcı amazon olsun. Sonuç olarak, 12 gün bekledim, 12 gün param onlarda kaldı o kadar.Amazon müşteri hizmetleri hız konusunda çok iyi anında iletişim kurabiliyorsunuz bu çok güzel, amazon diğer e-ticaret sitelerinden kötüdür falan da demiyorum fakat sonuç olarak çözümleri çözüm değil.Yıllardır alışveriş yapmama rağmen ilk kez bunu yaşadım ve pek hoşuma gitmedi.Sizin de bilginiz olması için paylaşmak istedim. |
Bildirim