Amazondan satıcısı yerli bir olan bir firmadan bir ürün aldım. Defolu çıktı, amazon üzerinden iade işlemleri başlattık ( yanlış yada eksik bir işlem yaptık mı bilmiyorum) bize amazon bir iade Kodu verdi ve iade işleminiz alınmıştır vs tarzında bir içerik vardi. Kargoya teslim etmek istedik ama amazonun ayrı bir kod vermesi gerektiği söylendi. Amazon ilgileniyoruz siz bir işlem yapmayın dedi. Satıcı ben bir işlem yapmam amazon verecek kargo kodunu dedi. Amazon u 7 günde bir aradım, her arayisimda takip ediyoruz vs dediler. En son a dan z ye işlemi ile sorunuzu çözecez dediler onu da reddettiler. İade süresi içinde işlem yapmamışım. Hem hiç bir işlem yapmayın bizden haber bekleyin diyorlar hem de süresi içinde yapmadınız diyorlar. 50 gündür bu işle uğraşıyorum. Kısacası defolu ürün elimde hala beklemede ve ben ne yapacağımı bilmiyorum. Konu hakkında yardımcı olabilecek var.mı? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izmir-ankara -- 16 Eylül 2022; 23:32:7 > |
Bildirim