Beyler kime sorduysam Ankara'dan araba alma diyor, şehrin trafiğinden ve yollarından dolayı Ankara arabası temiz olmaz diyorlar. Özellikle geçen günlerde 06 plakalı bir Passat'ın 20 binde balatasının bittiğini gördüm YouTube'da, şikayetvar sitesinde yürüyen aksam, tıkırtı şikayetlerine baktım hep Ankara'daki bayilerden almışlar araçları. |
Ankara arabası temiz olur lafı bitti mi? Ankara'dan artık alınmaz mı?
-
-
Hocam Ankarada sadece memurlar yaşamıyor aracı kimin nasıl hangi güzergahta kullandığına göre değişir
Balatalarda da artık asbest kullanılmadığı için çok agresif kullanılırsa erken kmlerde bitebilir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ya böyle saçma bir düşünce olabilir mi , bizim millet ne diyeceğini şaşırmış.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Balatanın erken bitmesine en çok etki eden şey şofördür.
Misal benim abim çok sarsıntılı araç kullanır ani gaz ani fren yapar hep, sanki ayağının ayarı yok gibi.
Ben ise tam tersi, gaza ve frene mümkün olduğunca az basarım arabanın süzülerek gitmesini sağlarım.
Hava filtresi,polen filtresi gibi parçaların kirlenmesi belki şehirden şehire farkeder.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vag grubunun kronik problemini Ankara'ya yama yapmaya çalışmak yanlış fikir, Kayınpederim 30 yıllık çok tecrübeli gayet sakin bir araç kullanıcısıdır, gayet küçük bir ilçede 25 bin km'de bitirdi Passat kavramasını. 75 bin lira masraf etti şanzımana.
Bu olay direkt woswos ile alakalı bir durum veya DSG demek daha doğru olur
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zn_volkan -- 7 Kasım 2024; 20:4:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alınır niye alınmasın. Expere sokarsın bir şey çıkmazsa alırsın. Ankara şoförleri kasap gibi araba kullanır ama o ayrı bir trafik konusu.
-
😁😁😁
Geçmişe döndüm birden, 90 li yıllarda Ankara arabasj makbuldü biz angara bebeleri o zamanlar bunu iyi birşey olarak görürdük.
Araba için büyük avantajdi.
Ama o zamanlar Ankara ya kar yağardı (böyle bir şiir var ona istinaden böyle dedim ama herkes o şiiri bilmeyebilir ve kar la ne alaka diyebilirler, bu nedenle parantez içinde bu yazı sonradan eklenmiştir.😁)
Şimdi Ankara'ya kar yagmadigi gibi Ankara arabası diye bir kavram da kalmadı.
Araba alırken sahibine bakın, bakım geçmişine bakın, elden ele gezmiş arabalara yanaşmayin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 7 Kasım 2024; 22:13:8 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eski zamane arabalarında galvanizli saç öncesi çürüme, paslanma diye sorunlar vardı.
Ankara iklimi deniz kenarına özellikle İstanbul'a nazaran daha az nemli olduğu için bu paslanmadan nasibini çok daha az alırdı.
Bir de o yıllarda Ankara'nın geneli memur kesimiydi. Arabalarını nazik kullanır, canını çıkarmazdı.
İstanbul kadar trafiği olmadığından kavrama parçalarının, yolları nispeten daha bakımlı olduğundan yürüyen aksamlarının durumu daha iyi olurdu.
Benzer temiz arabaları Trakya ve Anadolu'nun küçük şehirlerinde, ilgili bir sahibine denk gelirseniz bulma ihtimaliniz hala mevcut.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mehmet Serdar K. -- 8 Kasım 2024; 10:10:1 > -
Adam memleketten çıkmaz, anasının karnından çıkar.
Araba Ankara'dan alınmaz, sahibi düzgün olandan alınır.
-
ankarada da ortalama hız 20 km/h'ye düştü, nem az ama buna karşılık kışın yoğun tuza maruz kalma var.
dolayısı ile artık ankara arabasının avantajı kalmadı ama alınmaz da değil.
-
Evet hocam üst yapıdaki sorunlar ve dehşet trafik var diyorlar, mesela Polo'ya binen arkadaşımın aracın baktım, 17 km yolu 2 saatte gitmiş, araba günün 24 saatinin 4-5 saatini rölantide geçiriyor, Ankara'daki 100 bin km'deki araba uzun yolda 400-500 bin km yapan araba kadar saat bazında çalışmış oluyor.
-
Hocam ilk el 2009 Jetta'ya gittim adamlar villada yaşıyordu araya kıç takmışlar pert arabayı bana geçirmeye çalıştılar Mersinliler ama Çankaya'da oturuyorlardı.
-
Ankara'da artık günde 8-9 saat trafikte duran araçlar var, normalde 15 bin km'de bakıma giren araba ortalama 150-200 saat çalışmış oluyor, bu km'yi ortalama 20 km/h ile yapan araç 750 saat çalışmış oluyor, Ankara'daki trafik şu an İstanbul'dan daha düşük hızlarda seyrediyor, çevre yolunda bile trafik oluyor bazenleri.
Bu araçların km'sini 3-4 ile çarp, 20 binde balata bitmesini böyle düşünebilirsin, araç 700-800 saat çalışmış oldu, binlerce dur-kalk yaptı, araç aslında 20 bin değil 80 binde gibi.
Autoclub'un videosu var mesela, 100 binde İstanbul arabası 300 binde uzun yol arabası gibidir diyorlardı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Übermacht Oracle -- 18 Kasım 2024; 12:13:37 > -
Ikinci el araba genel olarak sikintili bir olaydir. Kisin kar yani tuzlama olan yerlerin arabalari da hicbir zaman makbul degildir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet, 5-10 binde bile arabaların haşatını çıkarıyorlar.
Parayı basıp sıfır almak lazım.
-
Arabanın bakımlısı olur memleketi olmaz. Aracım Ankara’da
2012 model 2 sahibiyim. Şuan 123 bin km de hangi km de ne bakımı olmuş hangi parçalar değişmiş hepsi kayıt altında kış lastiği yanında verilir.
Sattığımda aracımı bu şekilde satarım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Benzer içerikler
- polo 1.2 tdi yakıt tüketimi
- toyota corolla 1.5 kronik sorunlar
- mitsubishi carisma en çok tutulan modeli
- hyundai sonata 2.0 gls otomatik vites nasıl
- renault fluence 1.5 dci business yorumlar
- togg satış rakamları
- renault logan
- golf 7.5 ne zaman çıktı
- bayiden sıfır araba fiyatları
- 35 tfsi ne demek
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X