Şimdi Ara

Ankastre Kutusu ve Bağlantı Kopması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba iyi forumlar. Ben Vodafone dan internet hizmeti alıyorum. Geçen günlerde şiddetli bir yağmur ve rüzgar meydana geldi ve ankastre kutusundan adsl kablomla TT nin kablosunun birleştiği yer çıkmış durumda. Vodafone u aradığımda bina içi kablolarınızı kontrol ettirin diye mesaj geldi. Arkadaşlar ankastre kutusunun ve kablolarin dışarı fırlaması ve kabloların bağlanti noktalarının hasar görmesi kullanıcı sorumluluğunda mıdır? Vodafone dan hizmet almama rağmen TT u arasam da olur mu? Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ankastre kutusundaki kablo çıkmasıyla Telekom ekipleri ilgilenir. Elektrikçi sizin portu bulamayabilir. Telekom görevlileri sistemden kontrol ederek anında ulaşıyorlar.
    Vodofone arıza kayıdı bırakın telekom ekipleri bağlasın. Telekomun sözleşmesinde kullanıcı ankastreden sonraki bağlantıdan sorumludur. kullanıcı ankastre ve ankastreden önceki telefon ana hattında herhangi bir değişiklik yapma yetkisi yoktur.
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.