|
Bildirim
|
Ben gayet de fark ediyorum. Gerekirse gölge-ışık vs. ayarlarını kısarım AA'yı yine açarım. Hareket halindeyken sürekli tırtıklanan bina, çatı kenarları vs. rahatsız ediyor. Leroyy'un da dediği gibi bazı oyunlarda cidden ne hikmetse AA olmasa bile tırtıklanma olmuyor(ya da çok çok az), onları hariç tutuyorum tabii ki.
DX11 için de özellikle tesselation'ın kaliteyi arttırdığını rahatlıkla söyleyebilirim. Ama FPS kaybına değmediği için başarılı bir teknoloji olduğunu söyleyemem. |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 17 Şubat 2013; 15:50:05 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Miller -- 17 Şubat 2013; 15:56:41 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 17 Şubat 2013; 16:06:06 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fire.Sword -- 17 Şubat 2013; 16:46:18 > |
|
|
|
|
|
|