Şimdi Ara

Apple servis değişime/tamire yanaşmıyor? Ne yapmalı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iphone 6 cihazım var.cihazımın sol alt bölgesinde esneme ve hafif çıt diye ses çıkarma(üzerine baskı uygulayınca)sorunu meydana geldi 10-15 gündür. Cihazı 3-4 ay önce 2.el olarak satın aldım ve cihazı aldığımda kenarlarda ufak tefek çizikler vardı bunları önemsemedim. ekranda ya da herhangi bir yerinde bir sorun kesinlikle yoktu. 3-4 aydır sorunsuz kullandığım cihazda bahsettiğim sorun olunca randevu alarak bir arkadaş vasıtasıyla zorlu center’e ürünü yolladım. kendim istanbul’da değilim çünkü. bugün arkadaş gitti ve oradaki çok bilmiş genius’lar bu sorunun darbe kaynaklı olduğunu iddia ederek değişim vermedi ve 1.100 tl karşılığında ekranın değiştirebileceklerini söylemiş. Bu durumu kabullenemiyorum.
    Bahsettiğim gibi bu sorun kendiliğinden meydana geldi. İnternette aynı sorunda olan yüzlerce insan var. Forumlarda yazışmalar var. 2 aylık cihazı olup da bu sorunu yaşayanlar var. Yani darbe ile alakası olmayan bir durum. Ben bunları tüketici haklarına şikayet edersem sonuç alabilir miyim? Ya da başarı genpa gibi bir servise yollasam sonuç çıkar mı?







  • Azil48 kullanıcısına yanıt
    Şansını birde genpa ile dene aynı şikayetten sorunsuz değişim yapıldı genpada.
  • bLind kullanıcısına yanıt
    Genpa apple a gittiğini görmez mi? Aksi bir karar verirse apple den bozulur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Azil48

    Genpa apple a gittiğini görmez mi? Aksi bir karar verirse apple den bozulur mu?
    Ekran değişim fiyatı değil yalnız o söylediğiniz, telefon değişim fiyatı.
  • Azil48 kullanıcısına yanıt
    Ben başarıya tablet vermiştim 760tl istediler kabul etmedim aldım genpaya verdim sorunsuz değiştiler. Bu tutumlarımdan sonra çizik olan ip6 telefonumu verdim genpaya çiziklleri sorun etmeden değişim yaptılar yine.
  • jahnny J kullanıcısına yanıt
    Telefon değişim fiyatı bile olsa pahalı. Cihazda kullanımı engelleyen bir sorun yok. Bahsettiğim sorun beni rahatsız ediyor ve ileride sıkıntı çıkarır diye niyetlendim. Düşünün ki ben aracımın tamponunu bir sebepten çizdim. Aylar sonra aracımın motorundan ses gelmeye başladı araç servisi "sen tampondan darbe yaptırmışsın kusura bakma ücretli değişim olur" demesi kadar komik saçma bir durum yok. Bahsedilen çizikler cihazın benden önceki sahibi tarafından oşan şeyler.cihazın faturası da benim üstüme değil. Ben ekranda böyle bir şey olsa bu şekilde niye alayım.bu kendiliğinden oldu ve birçok insanda var.gıcık oldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Azil48

    Genpa apple a gittiğini görmez mi? Aksi bir karar verirse apple den bozulur mu?

    Eğer herhangi bir olumsuzluk ile karşılaşırsan bence en temizi Tüketici hakem heyeti. Biraz beklersin ama genellikle müşteriden yana oluyorlar.
  • Hocam bir de genpa'ya verin.

    Değişim alma ihtimaliniz var.
  • skydiver132 kullanıcısına yanıt
    Bugün tekrar gidilecek sonuç çıkmazsa genpa yı deneyeceğim. Bulunduğum şehirde genpa yok. Trabzon genpaya gitsem aynı gün sonuçlandırır mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Azil48

    Bugün tekrar gidilecek sonuç çıkmazsa genpa yı deneyeceğim. Bulunduğum şehirde genpa yok. Trabzon genpaya gitsem aynı gün sonuçlandırır mı acaba?
    Daha önce Genpa'ya sorduğumda cihazın değişimine dair kararı Apple verdiğini söylemişti. Oradan gelecek habere göre hareket ediyorlarmış. Genpa, Apple Store kadar aynı gün içerisinde sonuçlandırmıyor. Cihaz 1 hafta 10 gün arasında geri dönüyor. Kasasının etrafında veya ekran köşelerinde göçme veya darbe varsa buna istinaden değişim talep etmiştir.

    Cihazı gözden çıkardıysanız, sol köşenin vidasını gevşetip, ekrana bastırarak geri vidalayabilirsiniz. Youtube'da bununla ilgili videolar var.




  • Victor Branco V kullanıcısına yanıt
    Cihazı kullanmaya engel bir durum yok. Üzerine bastırnassan belli de olmuyor. Ben hakkımı aramak istiyorum sadece. Düşme kaynaklı bir durum değil. Tamamen kronik bir sorun. Apple ın bunu kabul etmemesi tabiri caizSe beni çileden çıkardı.
  • Aynı sorundan cihazın kullanımına engel deildir cevabı aldım servisten. Dünya'nın Parasını verip neden defolu ürün kullanacağım diyerekten hakem heyetine şikayet ettim 3 ay sora cihazın Parasını 300 tl de üstünü aldım icra yoluyla. Uğraşma muhatap olma hakem heyetine şikayet et.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AfterLife61

    Aynı sorundan cihazın kullanımına engel deildir cevabı aldım servisten. Dünya'nın Parasını verip neden defolu ürün kullanacağım diyerekten hakem heyetine şikayet ettim 3 ay sora cihazın Parasını 300 tl de üstünü aldım icra yoluyla. Uğraşma muhatap olma hakem heyetine şikayet et.
    genpa yerine diğer reseller firmaları da deneyebilirsin,mesela Pupa, istanbul servisine yurtiçi kargo ile gönder cihazını,sorunu detaylıca anlatan bir kağıt ile,değişimini gerçekleştirir adresine de gönderirler. gene 1 hafta 10 gün alır ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AfterLife61

    Aynı sorundan cihazın kullanımına engel deildir cevabı aldım servisten. Dünya'nın Parasını verip neden defolu ürün kullanacağım diyerekten hakem heyetine şikayet ettim 3 ay sora cihazın Parasını 300 tl de üstünü aldım icra yoluyla. Uğraşma muhatap olma hakem heyetine şikayet et.

    başvuru hakkında bilgilendirir misiniz beni?
  • Apple in onay vermedigi cihazlara genpa surekli degisim yaptigi icin yakin tarihte genpanin yetkili servisligi bitiyor bildigin apple i dolandirma hareketi icerisindeler ayrica store cihazi garanti disi biraktigi icin sistemde genpayada yollasaniz birsey yapamazlar son olarak ekran esnemesi bir sorun degil alt vidalarin sokulup yeniden sıkılmasi ile cozulebiliyor.


    Dip not olarak : kvk artik apple yetkili servisi besiktas ve erenkoyde 2 tane sadece apple cihazlarina baktiklari servis actilar bugunlerde faliyete giriyor ihtiyaci olanlar basvurabilir.
  • store garanti dışı bırakmış dediniz.ne yani daha 17 aylık garantisi olan cihazda bir sorun olsa ben bunu garantiye yollasam garanti dışı mı diyecekler her seferinde.

    istanbul'da değilim dediğiniz yere gidemem.

    genpa değil de apple dolandırma hareketi içinde benim durumumda.

    ekran esnemesi sorun değil demişsiniz ama çok bilmiş apple tamiri mümkün değil ücretli cihaz değişimi yapılmalı demiş raporda.
  • Azil48 kullanıcısına yanıt
    Hangi ilde ikamet ediyorsanız 2200 tl ye kadar olan davalara ilçe hakem heyetleri. 2200-3200 tl arası davalara il hakem heyetleri. 3200 tlden yüksek davalara tüketici mahkemeleri bakmaktadır. Büyük ihtimal sizin fatura tutarınız 2200-3200 tl arası bir rakamdır. Bunun için Yaşadığınız ildeki il hakem heyetine cihaz Faturası kimlik fotokopisi ve eğer elinizde var ise servisin vermiş olduğu karar kopyasını Alıp başvurabilirsiniz. Gerisini onlar hallediyor zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AfterLife61

    Hangi ilde ikamet ediyorsanız 2200 tl ye kadar olan davalara ilçe hakem heyetleri. 2200-3200 tl arası davalara il hakem heyetleri. 3200 tlden yüksek davalara tüketici mahkemeleri bakmaktadır. Büyük ihtimal sizin fatura tutarınız 2200-3200 tl arası bir rakamdır. Bunun için Yaşadığınız ildeki il hakem heyetine cihaz Faturası kimlik fotokopisi ve eğer elinizde var ise servisin vermiş olduğu karar kopyasını Alıp başvurabilirsiniz. Gerisini onlar hallediyor zaten
    Alt vidalar sıkıştırılarak sadece sağ alt köşedeki esneme giderile biliyor. Herzaman işe de yaramıyor genelde çözüm oluyor. Fakat sol üst köşe ses yükseltme tuşlarının olduğu bölümdeki esnemeler kesinlikle vida sıkıştırılarak giderilemiyor. Ayrıca bu esnemeler ve kasa açıklığı bir sorundur. Tabiki bu esnemeleri sorun edip etmemek kişinin kendi takdiridir fakat bu esnemelerin olduğu kısımlarda ( genelde sol üst sessize alma tuşunun olduğu bölüm ) cihazın içindeki ışıklar gözükmektedir kasa ekran birleştiği yerde. Çok kişi bu durumun farkında deil.


     Apple servis değişime/tamire yanaşmıyor? Ne yapmalı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Azil48

    store garanti dışı bırakmış dediniz.ne yani daha 17 aylık garantisi olan cihazda bir sorun olsa ben bunu garantiye yollasam garanti dışı mı diyecekler her seferinde.

    istanbul'da değilim dediğiniz yere gidemem.

    genpa değil de apple dolandırma hareketi içinde benim durumumda.

    ekran esnemesi sorun değil demişsiniz ama çok bilmiş apple tamiri mümkün değil ücretli cihaz değişimi yapılmalı demiş raporda.

    Malesef ki apple da prosedurler kati ve esneme payi yok denecek kadar az istanbulda olmasanizda bayram sonrasi kargo ile yollayin erenkoy kvk ya baksinlar bi belki yardimci olabilirler
  • AfterLife61 kullanıcısına yanıt
    Peki telefonum bu süre zarfında tüketici mahkemesinde kalıyor mu? Cihazın faturası benim üzerime değil . Bu sorun teşkil eder mi bu durumda? Herhangi bir ödeme yapıyor muyum mahkeme masrafları avukat masrafları adı altında?

    Esneme sorunu vida sıkılarak belki giderilebilinir bilmiyorum. Şayet böyle ise de durum vahim. Orara apple ın Türkiye'de en büyük otoritem dediği Genius bar elemanı 5 dk da 2 vida sıkıp müşteriyi kazanmak yerine cihazın darbe almış tamiri mümkün değil ücretli olarak cihazı değiştirelim diyorsa ki diyor burada anormal bir durum vardır kim ne derse desin. Apple ı ben yıllardır servis konusunda rakipsiz sanırdım. Hoş henüz her şey bitmedi. O genius un ağababası ile telefon görüşmesi yapacağım. Istanbulda olsam yüzyüze görüşmek daha iyi olurdu ama arkadaş gidecek ve müdürle görüşmek istediğimi söyleyip telefonda konuşmam için imkan oluşturacak. Adam ya da kadın telefonla konuşmaya yanaşmazsa da yapacak bir şey kalmıyor mahkemeden başka.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.