Şimdi Ara

Apple Teknik Servisi Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Iphone 6 16GB telefonumu;
    "-Ayarlar - Pis yolunda bulunan "Iphone pilinizin servise ihtiyacı olabilir" hatası
    -Çok çabuk biten pil seviyesi
    -Telefonun şarjı varken bir anda telefonun kapanması ve şarja takmadan açılmaması. Şarja takıldığında da kapanmadan önceki pil seviyesinden şarj olmaya devam etmesi
    -Donma sorunları
    -Ekranı yan kullandığım uygulamalardan "Home" tuşuna çift basıp çıkmak uygulamayı kapatmak istediğimde telefonun ekranının kayması
    -Aşırı ısınma sorunu
    -Wifi bağlantı yavaşlığı"
    sorunlarıyla ilgili olarak Apple Destek ile görüştüm. Görüştüğüm kişilerden ilki telefonumdan kendisine bir rapor gönderdi. Raporu inceleyip bana telefonumun bataryasal bi sorunu olduğunu ve acilen garantiye göndermem gerektiğini söyledi. Daha sonra görüştüğüm kişiden Apple'ın Ankaradaki yetkili servislerinin bilgilerini alıp Bireysel Bilişime gönderdim.
    Bireysel Bilişim bana telefonumun garanti süresi olmasına rağmen 449 TL tutarında ücret çıkardı. Gerekçe olarak da Iphone da batarya arızası görüldüğünü ve telefonumu 500 kereden fazla şarja taktığımı söylediler. Bunun üzerine Apple Desteki arayıp konuyu aktardım. Bir takım incelemeler yaptıktan sonra konuyla alakalı ellerinden birşey gelmediğini, bu hatanın garanti kapsamı dışında kaldığını, istersem başka bir yetkili servise gönderebileceğimi söylediler. Ben de bunun üzerine telefonumu Konya'da bulunan Gürgençler isimli firmaya gönderdim. Konyadaki firma "cihazınızda yapılan incelemeler ve testler sonucunda donanımsal arıza olmadığını tespit ettik. Cihazını restore edilerek tekrardan yapılan testlerde cihazınızın hatası tekrarlamamıştır. iTunes geri yükleme yapılarak cihazınız güncellenmiştir." dedi.
    Başınıza daha önce böyle bir olay geldi mi? Ne yapmam gerekir ? Çıldırmak üzereyim de







  • İstanbulda okuyup yazları konyaya dönüyorum.İstanbulda sorun olduğunda Akasya ve Zorlu Apple Store lerde sorunum hep çözülmüştür.Geçen hafta titreşimi bozulan telefonumu araştırmalarım sonucu Bireysel Bilişim in tek Premium Servis olduğunu gördüm.Konyada elden gürgençlere götürmektense kargo ile bireysele gönderdim.Kargoda geçen 2 günle birlikte 8 günde(iş günü değil) yeni cihazım bana gönderildi.Her durumda sms ile bilgi aldım.Yani sizin cihaz Bireysel de olmadıysa başka yerdede olmaz.Ücreti ödeyip yaptırmanızı öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gürgençlerde benimde Apple Watch olayım oldu kesinlikle apple storea göndermek en iyisi hatta imkan varda yurtdışı storelar daha ilgili bizim buradakilere göre bu benim tespitimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.