Şimdi Ara

ARA HIZLANMA BERBAT (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
0
Favori
3.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy

    o hızı yolda giderken görmedim göremem zaten o dyno testidir aracın motor gücünün ölçüldüğü bi yer. içeridende video altım kadranda tam aşağıda oluyo 245 te hatta sıfıra bile yaklaşıyor. sen yokuşlarda vites küçülteceksin sadece.

    @cey

    inanmazlar baksana dynoya, arabanın ruhu var 118 hp bee



    Eger aracın modlu degilse, katalog degerlerinin % 20 üstüne cıkmışsın.Yada fabrikasyon hatası sana ruhu olan arac vermişler.




  • Ara hızlanma için turbo dizel yada turbo benzinli gerek. Yani düşük devirde tork gerek. Gerisi yalan.
  • yine tork hp kavgası çıkacak amaaniiiinnnnnnnnn aracımda mod yok sadece kat iptali var 28 hp vereceğini sanmıyorum ondanda yoksa hava filteri bile yok ha bide egsoz ikisi 28 hp ediyosa duyurulur modçulara arabanın ruhu var canım orası kesin ama nasıl geldi o ruh onu bilmiyoruz ama görüldüğü gibi 11 senelik arabanın bile hpsi hala güncel;) 11 senelik pejo çıksa fabrika hpsini görebileceğini sanmıyorum;)
  • Ceyhunberber ve tacarsoy benim derdim pug, civic kıyaslaması degil.Derdim performansta degil.Derdim ara hızlanma.Herşeye performans acısından yaklaşmayın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Ara hızlanma için turbo dizel yada turbo benzinli gerek. Yani düşük devirde tork gerek. Gerisi yalan.



    Sanırım sorumun cevabı bu.Teşekürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: wolf_HKN


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    98 1.6 bir araç 120 hp mi ya?


    1.6 aynı kasanın 160 hp olanıda var vti

    atmosferik 1.6 mı?



    evet whisper911 araba 5500e kadar normal seyirinde gidiyor 110 hp falan veriyo 5500 den sonra bi anda (vtec açıyo) yanma odasına giren hava fazlalaşıyor 3. kam mili devreye giriyo araba 160 HP veriyo atmosferik ki bu teknoloji 91 yılında falan da var ;) al bi video sana sese dikkat et.

    http://videos.streetfire.net/video/Vtec-sound_51389.htm (00,21 saniyeye dikkat...)

    evet 5500 den sonra biranda vtec açıyor ve hayat başlıyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: night_33


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: wolf_HKN


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    98 1.6 bir araç 120 hp mi ya?


    1.6 aynı kasanın 160 hp olanıda var vti

    atmosferik 1.6 mı?



    evet whisper911 araba 5500e kadar normal seyirinde gidiyor 110 hp falan veriyo 5500 den sonra bi anda (vtec açıyo) yanma odasına giren hava fazlalaşıyor 3. kam mili devreye giriyo araba 160 HP veriyo atmosferik ki bu teknoloji 91 yılında falan da var ;) al bi video sana sese dikkat et.

    http://videos.streetfire.net/video/Vtec-sound_51389.htm (00,21 saniyeye dikkat...)

    evet 5500 den sonra biranda vtec açıyor ve hayat başlıyor

    bakınız: imza




  • o zaman civicte ara hızlanma istiyorsan 1 yada 2 vites küçült gaza sonuna kadar bas bakalım ne olacak?
  • Aracın dizel benzinli turbolu turbosuz olması değil ana mesele motor hacminin küçük olması... Benzinde 565 Nm tork üretmek gibi zevklisi varmı bu dünyada
  • civic devir isteyen bir motordur yüksek devir kullanman gerekir devirlendikçe devirlenmek ister kesilmez devir bandı yüksektir 7100 devirde elektronik beyin devreye girer ondan basmaya korkma 70 te 2 ye atılırmı? ben atarım çünkü arabam 100 e kadar gidiyo 2 de bu olay 120de 4le gidersen soun olmaz hatta 3 e atarsan hiç mi hiç sorun olmaz.

    @mississippi benzinde yoktur dediğin gibi acayip ama 8,000 - 9,000 devir çevirmekte çok zevkli benzinli forever:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy

    @mississippi benzinde yoktur dediğin gibi acayip ama 8,000 - 9,000 devir çevirmekte çok zevkli benzinli forever:)


    Oda başka bir güzellik tabii ki
  • kaç tork peki 98 yılındaki 1.6 ..

    5500 öncesi kaç bg bide?...


    iyiymiş valla o yılda 120 bg 1.6 ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mississippi


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy

    @mississippi benzinde yoktur dediğin gibi acayip ama 8,000 - 9,000 devir çevirmekte çok zevkli benzinli forever:)


    Oda başka bir güzellik tabii ki

    varmı devir çevirmek gibisi +5.500
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brava

    Ceyhunberber ve tacarsoy benim derdim pug, civic kıyaslaması degil.Derdim performansta degil.Derdim ara hızlanma.Herşeye performans acısından yaklaşmayın.


    demek ki arabanın vites oranları 5. viteste o yokuşu 130 ile çıkmaya müsait değil

    başka bir anlatımla, 5. viteste 130 km hız yaparken motorun devri kaç ise motorun o devirde ürettiği tork, ters yöndeki kuvvetlerin üstesinden gelemiyor.

    zaten japon motorları çift karakterlidir ya düşük devir, yüksek viteste kullanıp ekonomi yaparsın ya da tam tersini yapıp performans...

    fazla vites değiştirmek istemiyorum diyorsanız alman üretimi daha düşük devir çevirecek şekilde dizayn edilmiş motorlu araçlara bakın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    kaç tork peki 98 yılındaki 1.6 ..

    5500 öncesi kaç bg bide?...


    iyiymiş valla o yılda 120 bg 1.6 ...


    şimdi 144 nm tork 1.6 120 hplik honda;))

    5500 olayı ise şöyle motor normal 1.6 gibi devirlendikçe veridği beygir artıyo tam şu beygir diyemeyiz ama tam 5501 de verdiği beygir 160 hp diyorlar. yani nasıl dizel torku 1750 de veriyo buda max hpsini 5500den sora veriyo ortaya böyle bi canavar çıkıyo hala değerli hala caddelerdedir bu araç fiyatları temizleri 22-23 arası para eder bence ciddi bi rakam;) ayriyetten 1.4 motordan 90 hp aldılar 93 senesinde yumurta kasanın enjeksiyonlu modelinde 1.6 dan 130 hp aldılar. crxlerde 1.3 90 hp aldılar. aldılarda aldılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tacarsoy -- 26 Mayıs 2008; 23:34:01 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: wolf_HKN


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    98 1.6 bir araç 120 hp mi ya?


    1.6 aynı kasanın 160 hp olanıda var vti

    atmosferik 1.6 mı?



    evet whisper911 araba 5500e kadar normal seyirinde gidiyor 110 hp falan veriyo 5500 den sonra bi anda (vtec açıyo) yanma odasına giren hava fazlalaşıyor 3. kam mili devreye giriyo araba 160 HP veriyo atmosferik ki bu teknoloji 91 yılında falan da var ;) al bi video sana sese dikkat et.

    http://videos.streetfire.net/video/Vtec-sound_51389.htm (00,21 saniyeye dikkat...)

    Bindiğim hiç bi araçta vti motoru kadar zevk almadım.5000 devire kadar hızlı 5000 den sonra direk uçak.5000 den sonra seni bi daha yapıstıreıyo koltuğa muhteşem bi performans




  • 1.6 civic mükemmel performansa sahiptir gaza dokundugunuz anda 220 yi görürsünüz,cok sağlam araçtır mükemmel yol tutusa sahiptir
  • anladıgım sizin alt devirlerde torku yüksek bir arac istediginiz.o zamn aracı alırken hata yaptınız.

    honda devir ister alt devirlerde cokta istekli degildir ancak üst devirlerde de ona yetişebilmek zordur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy

    http://videos.streetfire.net/video/35BHV13-Tacarsoy-DYNO_163063.htm

    benim arabanın dyno verisi buda dostum sen sat civici başka bi araba al pug al 306a devam hakkını veremiyosun civicin 130la bayılmaz o araba 110 da falan bayılır çünkü vites oranları çok uzun benim araba bile 245 son hızı görüyor 1.6 iesler 255-265 km son hız e doğal olarakta vites araları uzun olduğundan sık vites değişimi istiyor. 2005 kasa civiclerin senden daha iyi hızlanmasının sebebi o arabalarda vtec teknolojisi var yani alt devirlerde araba 12 sübab çalışır hızlandığında 16 sübap devreye girer böylece alt devirlerde bile canlı devir bandı sunmuş olur karıştırma kendi aracınla senin aracında benim aracımda 5. vites ekonomi vitesi son hızı göremessin düz yola bile hızlanamassın 4. vitesle git 3'e düşür zormu bunlar ha zor diyosan al bi otomatik araç onla git madem. ayrıca pug ile honda karşılaştırılamaz. ben 1.6 pegoları 1.4 aracımla geçiyorum;) sen düz yolda hava takla attırman lazım sanırım kullanıma bağlı hiç arabanın son devirini gördünmü 7100 de devir kestimi araba?

    Senin bahsini ettiğin 1.4 araba adam gibi bir ölçüm cihazıyla ölçülsün 185 bile yapamaz.Subaplar ile ilgili yazdıkların okunmaya bile değmez.Bişey bilmemek suç değil ses çıkarmayız.Ama hiçbirşey bilmiyorsan en azından bilenlere saygı maksadıyla biraz normal şeylerden bahset.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brava

    98 Model civic 1,6 ies aracım var.Düz yolda hadi şöyle böyle kurtarıyor, ama yokuş yukarı bir araç bu kadar mı kasar anlamadım gitti.Örneğin 130 ile yokuşa başladım, 1 km lik yokuş sonunda hız 100-105 km' ye kadar düşüyor.Son hız 180 civarına nazlana nazlana cıkıyor.Arac genel olarak iyi olmasına ragmen bu olay can sıkıcı.Yok efenim 120 beygirmiş felan hikaye.Tork degeri 5000 gibi bir devirde maksimuma ulaşan aracın ara hızlanması gercekten kötü.Bundan önce 98 model 306' ım var dı, kedi gibiydi vallahi.

    Ara hızlanmaları iyi olan bir arac istiyorum, fikri olan var mı.Yardımcı olursanız sevinirim.Öncelik 1,6 motor olması, 2,0 motor 2,planda ama degerlendirebilirim.



    her aracın kullanım tarzı vardır , civic de normal bi 1.6 araç gibi torkunu normal devrinde verir , 5. vites çok uzundur hatta son hız olarak 265 kmlere teoride ulaşan bir araçtır , yani anlatmak istediğim çok uzun bir vites oranı var , 5 te çıkmak yerine 4 e atmanız gerekecek korkmayın yakıtta dahada az yakarsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anshered -- 27 Mayıs 2008; 0:23:04 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.