Şimdi Ara

ARA HIZLANMA BERBAT (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
0
Favori
3.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hey allahım...Bir ara hızlanması iyi olan arac sorduk konu nerelere uzanmış.Aracın performansında sorun yok.Ara hızlanma max tork degerinin 5000 devirde elde edilmesi ve cok uzun 5.vites nedeniyle vasat.Ailemle uzun yola çıktıgımda hep 5000-6000 devirdemi gideyim.Her ne kadar Honda' yı sevsemde, kullanmış oldugum kasa da durum bu.İster kabul görür ister görmez.Bu bir kullanıcı yorumu.
  • Bugün tam 3 Honda test ettim.Hepsindede bu durum aynı.Birde 1,4 kullandım.Hele ondaki durum tam evlere şenlik.4000 devirde degiştirilen viteslere ragmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brava -- 27 Mayıs 2008; 21:52:14 >
  • o zaman torku mümkün olduğunca düşük devire yığan araba alacaksın
    mesela caddy
  • En iyisi v-tec kasa civic veya corolla' ya bakmak gibi.Pek fazla öneri gelmedi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    o zaman torku mümkün olduğunca düşük devire yığan araba alacaksın
    mesela caddy


    sonrada önce balatayi sonra kafayi siyiracaksin
  • ben önerimi yaptım, neden dikkate almıyorsun :)
    @ ceyhun
    çaktırma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 27 Mayıs 2008; 22:05:35 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brava

    En iyisi v-tec kasa civic veya corolla' ya bakmak gibi.Pek fazla öneri gelmedi.


    corolladada durum cok farkli olmaz bence daihatsu ytv turbo mesela yokusta bayilmaz
  • ARkadaşlar hepsini okumadım da neyi tartışıyorsunuz anlamadım gitti.Devir manyağı 120 beygirden bahsediyoruz,torku erken vermez.Arabada hiçbirşey yok ki hızın o kadarda düşmüyor.Aracını tanımamışsın bu zamana kadar,o kasaların vites oranları o kadar uzundur ki dyno'da max hızı 265 çıkıyor.Ara hızlanmaları mükemmeldir ama sen gidipte 4000'den aşağı sollamaya kalkarsan o araba gitmez.Dediğim gibi hem devir manyağı hem de torku düşük,bu aracı eğer performans istiyorsan yüksek devirde kullanman lazım demek...Hatta youtube'da bir video'su var adam 210'da vitesi beşliyor yani o kadar uzun,düşün artık.Bir dene redline'a kadar çıkar devri bak görürsün o zman...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 27 Mayıs 2008; 22:09:37 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    ben önerimi yaptım, neden dikkate almıyorsun :)
    @ ceyhun
    çaktırma


    Almasına alırımda, ticari arac tercihim degil.Binek daha uygun bana.Önerin için sagol.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: brava

    En iyisi v-tec kasa civic veya corolla' ya bakmak gibi.Pek fazla öneri gelmedi.


    corolladada durum cok farkli olmaz bence daihatsu ytv turbo mesela yokusta bayilmaz



    Sen gülmeyi ne kadar seviyon, allah gülücüklerini eksik etmesin.Umarım dalgasına yazmıyıorsundur.Coralla vvt-i,civic vtec, astra twinport gibi degişken subap zamanlamasına sahip araclar yokuşta bayılmıyor, bilgine...
  • braca aracında hiç devir kesici gördün mü kim sana herzaman 4.000 devirde git diyor sanırım, sen düz vites araba kullanmasını bilmiyorsun solluyacağın zaman vites küçült gazla git ekonomi istersende yüksek vites düşük hızda git bu bu kadar basit alacağın corolla çok farklı olmayacaktır... sen otomatik bir araba al....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: brava

    En iyisi v-tec kasa civic veya corolla' ya bakmak gibi.Pek fazla öneri gelmedi.


    corolladada durum cok farkli olmaz bence daihatsu ytv turbo mesela yokusta bayilmaz



    Sen gülmeyi ne kadar seviyon, allah gülücüklerini eksik etmesin.Umarım dalgasına yazmıyıorsundur.Coralla vvt-i,civic vtec, astra twinport gibi degişken subap zamanlamasına sahip araclar yokuşta bayılmıyor, bilgine...



    bu araçların vites oranları kısa canım benim senin arabanın uzun arabanı tanımanı tavsiye ederim ara hızlanma istiyorsan vites düşüreceksin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy

    braca aracında hiç devir kesici gördün mü kim sana herzaman 4.000 devirde git diyor sanırım, sen düz vites araba kullanmasını bilmiyorsun solluyacağın zaman vites küçült gazla git ekonomi istersende yüksek vites düşük hızda git bu bu kadar basit alacağın corolla çok farklı olmayacaktır... sen otomatik bir araba al....


    Bırak kardeşim şu muhabbeti.Tek sen biliyon devir kesiciyi.7000 rpm ile aracmı kullanılır.İhtiyac olmadıgı sürece 7000 rpm neye gerek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: brava

    En iyisi v-tec kasa civic veya corolla' ya bakmak gibi.Pek fazla öneri gelmedi.


    corolladada durum cok farkli olmaz bence daihatsu ytv turbo mesela yokusta bayilmaz



    Sen gülmeyi ne kadar seviyon, allah gülücüklerini eksik etmesin.Umarım dalgasına yazmıyıorsundur.Coralla vvt-i,civic vtec, astra twinport gibi degişken subap zamanlamasına sahip araclar yokuşta bayılmıyor, bilgine...


    amin seninde gülücüklerin eksik olmasin . yok konu hosuma gitti capon içi kavga oldu nerdeyse...

    valla benim kullandiğim eski kasa corolla hizi düsmesede hizlanamiyordu 120 ile 5. viteste...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy

    braca aracında hiç devir kesici gördün mü kim sana herzaman 4.000 devirde git diyor sanırım, sen düz vites araba kullanmasını bilmiyorsun solluyacağın zaman vites küçült gazla git ekonomi istersende yüksek vites düşük hızda git bu bu kadar basit alacağın corolla çok farklı olmayacaktır... sen otomatik bir araba al....


    Bırak kardeşim şu muhabbeti.Tek sen biliyon devir kesiciyi.7000 rpm ile aracmı kullanılır.İhtiyac olmadıgı sürece 7000 rpm neye gerek.


    şu muhabbeti değil sadece hayatında devir çevirttinmi onu soruyorum? ihtiyacın var ama sen illa 5. vites diyosun




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: brava

    En iyisi v-tec kasa civic veya corolla' ya bakmak gibi.Pek fazla öneri gelmedi.


    corolladada durum cok farkli olmaz bence daihatsu ytv turbo mesela yokusta bayilmaz



    Sen gülmeyi ne kadar seviyon, allah gülücüklerini eksik etmesin.Umarım dalgasına yazmıyıorsundur.Coralla vvt-i,civic vtec, astra twinport gibi degişken subap zamanlamasına sahip araclar yokuşta bayılmıyor, bilgine...



    bu araçların vites oranları kısa canım benim senin arabanın uzun arabanı tanımanı tavsiye ederim ara hızlanma istiyorsan vites düşüreceksin


    Vtec kasa ile bahsettiğim kasa bir başa baş kalk bak bakalım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy

    braca aracında hiç devir kesici gördün mü kim sana herzaman 4.000 devirde git diyor sanırım, sen düz vites araba kullanmasını bilmiyorsun solluyacağın zaman vites küçült gazla git ekonomi istersende yüksek vites düşük hızda git bu bu kadar basit alacağın corolla çok farklı olmayacaktır... sen otomatik bir araba al....


    Bırak kardeşim şu muhabbeti.Tek sen biliyon devir kesiciyi.7000 rpm ile aracmı kullanılır.İhtiyac olmadıgı sürece 7000 rpm neye gerek.



    valla benzinlide hep ihtiyac .

    önceden benzli 1,2 corsam ve 1,4 unom vardi hepsinde 6000 devirde değistiridim bayilmasin diye yokusta gayet iyi cekerdi garibim 1,2 corsa bile




  • nasıl kalk anlamadım o kasayı çok severim 2 senede kullandım 0-100 ü hiçbir 1.6 arabada olmayan türdendir 9,2 saniye çok seridir acayipde az yakar. neyini soruyosun ben senin kendi arabanı tanımanı öneriyorum 2005 civicin 4. vitesi 180de biter senin kasanın 210da fark burda hele 5. vites o 218de biter seninki 255te;)
  • V-tec kasada cok güzel devir ceviriyor.O da red-line 7000' de ulaşıyor.Ama uzayıp gidiyor, bizde seyrediyoruz.Vitesin uzun olmasının hız ile alakası ekonomi yönünden, hızlanma uzun viteste zor olur.Bunda anlaşalım gerisi kolay.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy

    braca aracında hiç devir kesici gördün mü kim sana herzaman 4.000 devirde git diyor sanırım, sen düz vites araba kullanmasını bilmiyorsun solluyacağın zaman vites küçült gazla git ekonomi istersende yüksek vites düşük hızda git bu bu kadar basit alacağın corolla çok farklı olmayacaktır... sen otomatik bir araba al....


    Bırak kardeşim şu muhabbeti.Tek sen biliyon devir kesiciyi.7000 rpm ile aracmı kullanılır.İhtiyac olmadıgı sürece 7000 rpm neye gerek.


    şu muhabbeti değil sadece hayatında devir çevirttinmi onu soruyorum? ihtiyacın var ama sen illa 5. vites diyosun

    brava açıkcası bana böyle cevap verilseydi çok kızardım,arkadaş geniş karınlıymış...Kardeşim arabayı alırken araştırsaydın,o kasa civic devir çevirtilmeden kullanılmaz.Bir dene sonra gel...Biliyoruz ki söylüyoruz.Arkadaş yardım etmek istemiş...Birde hem şikayet ediyorsun hem cevap beğenmiyorsun daha napalım kardeşim evine gelip test sürüşüne mi çıkalım birlikte?.Sana git saatlerce 700rpm araba kullan demiyoruz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 27 Mayıs 2008; 22:49:10 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.