Şimdi Ara

ARA HIZLANMA BERBAT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
0
Favori
3.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 98 Model civic 1,6 ies aracım var.Düz yolda hadi şöyle böyle kurtarıyor, ama yokuş yukarı bir araç bu kadar mı kasar anlamadım gitti.Örneğin 130 ile yokuşa başladım, 1 km lik yokuş sonunda hız 100-105 km' ye kadar düşüyor.Son hız 180 civarına nazlana nazlana cıkıyor.Arac genel olarak iyi olmasına ragmen bu olay can sıkıcı.Yok efenim 120 beygirmiş felan hikaye.Tork degeri 5000 gibi bir devirde maksimuma ulaşan aracın ara hızlanması gercekten kötü.Bundan önce 98 model 306' ım var dı, kedi gibiydi vallahi.

    Ara hızlanmaları iyi olan bir arac istiyorum, fikri olan var mı.Yardımcı olursanız sevinirim.Öncelik 1,6 motor olması, 2,0 motor 2,planda ama degerlendirebilirim.



  • araç otomatik vitesmiydi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    araç otomatik vitesmiydi?
    Hayır düz vites.
  • yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde
    yokus performansi gayet normal bence cok güclü olmadigi sürece her benzinli arac yokusta illaki devir düsürür ama son hız konusunda gercekten sorun var gibi cünkü o aracın max hızı 192 kmh
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde


    Evet...306' da sorun olmuyodu.Ama bunda hız bari düşüyor.Neden güldün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    yokus performansi gayet normal bence cok güclü olmadigi sürece her benzinli arac yokusta illaki devir düsürür ama son hız konusunda gercekten sorun var gibi cünkü o aracın max hızı 192 kmh

    Alıntıları Göster
    sonuçta dizeller yokuşta bayılmıyor,
    benzinli araçlar için normaldir bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    yokus performansi gayet normal bence cok güclü olmadigi sürece her benzinli arac yokusta illaki devir düsürür ama son hız konusunda gercekten sorun var gibi cünkü o aracın max hızı 192 kmh

    Alıntıları Göster
    98 1.6 bir araç 120 hp mi ya?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brava

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde


    Evet...306' da sorun olmuyodu.Ama bunda hız bari düşüyor.Neden güldün.

    Alıntıları Göster
    Ayrıca yeni civicten bir önceki kasa kardeşimde var, ondada böyle bir sorun yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    98 1.6 bir araç 120 hp mi ya?

    Alıntıları Göster
    laguna 140 hp
    190 tork
    3750 de alıyor maksimum torku....
    2.0 içinde fena değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    yokus performansi gayet normal bence cok güclü olmadigi sürece her benzinli arac yokusta illaki devir düsürür ama son hız konusunda gercekten sorun var gibi cünkü o aracın max hızı 192 kmh

    Alıntıları Göster
    hocam sende 130 a yokuş çıkıyorsun araçta 25-30 km lik bir düşüş oldu diye yakınıyorsun.
    warrior sako arkadaşım söylemiş benzinli araçlar çok güçlü olmadığı sürece devir düşürür ki yüksek vitesdeysen ve hızın yüksekse dizelde düşürür.
    1,9 jtd doblo düşürüyor mesela 5. vitesde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi night_33 -- 26 Mayıs 2008; 21:47:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    98 1.6 bir araç 120 hp mi ya?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    98 1.6 bir araç 120 hp mi ya?


    1.6 aynı kasanın 160 hp olanıda var vti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brava

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde


    Evet...306' da sorun olmuyodu.Ama bunda hız bari düşüyor.Neden güldün.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde


    Evet...306' da sorun olmuyodu.Ama bunda hız bari düşüyor.Neden güldün.


    abimdede 306 sedan var 1,6 90 hp

    306 civic e gore gitmeyen bir arac cunku. kesin aracinda sorun var.

    civiclerin 5. vitesi son hizi yüksek olsun diye uzun tutulmustur . ayni yerde 4 e at görürsün ara hizlanmayi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    98 1.6 bir araç 120 hp mi ya?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    98 1.6 bir araç 120 hp mi ya?



    Evet katologa göre öyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brava -- 26 Mayıs 2008; 21:55:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde


    Evet...306' da sorun olmuyodu.Ama bunda hız bari düşüyor.Neden güldün.


    abimdede 306 sedan var 1,6 90 hp

    306 civic e gore gitmeyen bir arac cunku. kesin aracinda sorun var.

    civiclerin 5. vitesi son hizi yüksek olsun diye uzun tutulmustur . ayni yerde 4 e at görürsün ara hizlanmayi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde


    Evet...306' da sorun olmuyodu.Ama bunda hız bari düşüyor.Neden güldün.


    abimdede 306 sedan var 1,6 90 hp

    306 civic e gore gitmeyen bir arac cunku. kesin aracinda sorun var.

    civiclerin 5. vitesi son hizi yüksek olsun diye uzun tutulmustur . ayni yerde 4 e at görürsün ara hizlanmayi.


    5.vites ne kadar uzun olursa son hıza ulaşmakta o kadar uzar, ekonomi artar.4 e vitesi düşürünce devir 4000-5000 arasına geliyor ama hızın aman aman artmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    hocam sende 130 a yokuş çıkıyorsun araçta 25-30 km lik bir düşüş oldu diye yakınıyorsun.
    warrior sako arkadaşım söylemiş benzinli araçlar çok güçlü olmadığı sürece devir düşürür ki yüksek vitesdeysen ve hızın yüksekse dizelde düşürür.
    1,9 jtd doblo düşürüyor mesela 5. vitesde

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    hocam sende 130 a yokuş çıkıyorsun araçta 25-30 km lik bir düşüş oldu diye yakınıyorsun.
    warrior sako arkadaşım söylemiş benzinli araçlar çok güçlü olmadığı sürece devir düşürür ki yüksek vitesdeysen ve hızın yüksekse dizelde düşürür.
    1,9 jtd doblo düşürüyor mesela 5. vitesde



    Yok yokuşun başında 130.Yokuşu aynı hızda tamamlayamıyorum.2002-2006 V-tech ler öyle degil.Benim ki bunun bir önceki kasası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brava

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde


    Evet...306' da sorun olmuyodu.Ama bunda hız bari düşüyor.Neden güldün.


    abimdede 306 sedan var 1,6 90 hp

    306 civic e gore gitmeyen bir arac cunku. kesin aracinda sorun var.

    civiclerin 5. vitesi son hizi yüksek olsun diye uzun tutulmustur . ayni yerde 4 e at görürsün ara hizlanmayi.


    5.vites ne kadar uzun olursa son hıza ulaşmakta o kadar uzar, ekonomi artar.4 e vitesi düşürünce devir 4000-5000 arasına geliyor ama hızın aman aman artmıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde


    Evet...306' da sorun olmuyodu.Ama bunda hız bari düşüyor.Neden güldün.


    abimdede 306 sedan var 1,6 90 hp

    306 civic e gore gitmeyen bir arac cunku. kesin aracinda sorun var.

    civiclerin 5. vitesi son hizi yüksek olsun diye uzun tutulmustur . ayni yerde 4 e at görürsün ara hizlanmayi.


    5.vites ne kadar uzun olursa son hıza ulaşmakta o kadar uzar, ekonomi artar.4 e vitesi düşürünce devir 4000-5000 arasına geliyor ama hızın aman aman artmıyor.


    yokusu gormeden yorum yapmak yanlis. ama bence aracinda sorun var

    arkadasimda 1,4 civic var benle yokus yukari 5. vites 120 ile yan yana gelebiliyor ki benim aracin torku 190 nm.

    senin aracin tahminim 1000 kg falan 1,6 motor ucurur o araci. buji yada enjoksiyonunda problemin olma ihtimalin yüksek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    yokusu 130 la 5. viteste cikiyorsun herhalde


    Evet...306' da sorun olmuyodu.Ama bunda hız bari düşüyor.Neden güldün.


    abimdede 306 sedan var 1,6 90 hp

    306 civic e gore gitmeyen bir arac cunku. kesin aracinda sorun var.

    civiclerin 5. vitesi son hizi yüksek olsun diye uzun tutulmustur . ayni yerde 4 e at görürsün ara hizlanmayi.


    5.vites ne kadar uzun olursa son hıza ulaşmakta o kadar uzar, ekonomi artar.4 e vitesi düşürünce devir 4000-5000 arasına geliyor ama hızın aman aman artmıyor.


    yokusu gormeden yorum yapmak yanlis. ama bence aracinda sorun var

    arkadasimda 1,4 civic var benle yokus yukari 5. vites 120 ile yan yana gelebiliyor ki benim aracin torku 190 nm.

    senin aracin tahminim 1000 kg falan 1,6 motor ucurur o araci. buji yada enjoksiyonunda problemin olma ihtimalin yüksek.

    Alıntıları Göster
    Bunun için servise 3-4 kere gittim.Ama sorun yok diyorlar.Kompresor degerleri ölcüldü, enjeksiyonlar ölcüldü, benzin pompası ölcüldü.Ayrıca buji, buji kabloları degişti.Katalizör dolmuştur belki diyerek oda iptal edildi ama yok.İstediğim sonuc cıkmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brava

    Bunun için servise 3-4 kere gittim.Ama sorun yok diyorlar.Kompresor degerleri ölcüldü, enjeksiyonlar ölcüldü, benzin pompası ölcüldü.Ayrıca buji, buji kabloları degişti.Katalizör dolmuştur belki diyerek oda iptal edildi ama yok.İstediğim sonuc cıkmadı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: brava

    Bunun için servise 3-4 kere gittim.Ama sorun yok diyorlar.Kompresor degerleri ölcüldü, enjeksiyonlar ölcüldü, benzin pompası ölcüldü.Ayrıca buji, buji kabloları degişti.Katalizör dolmuştur belki diyerek oda iptal edildi ama yok.İstediğim sonuc cıkmadı.


    kacbinde aracin? bide 97 mi 95 mi kullaniosun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brava

    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    hocam sende 130 a yokuş çıkıyorsun araçta 25-30 km lik bir düşüş oldu diye yakınıyorsun.
    warrior sako arkadaşım söylemiş benzinli araçlar çok güçlü olmadığı sürece devir düşürür ki yüksek vitesdeysen ve hızın yüksekse dizelde düşürür.
    1,9 jtd doblo düşürüyor mesela 5. vitesde



    Yok yokuşun başında 130.Yokuşu aynı hızda tamamlayamıyorum.2002-2006 V-tech ler öyle degil.Benim ki bunun bir önceki kasası.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: brava


    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    hocam sende 130 a yokuş çıkıyorsun araçta 25-30 km lik bir düşüş oldu diye yakınıyorsun.
    warrior sako arkadaşım söylemiş benzinli araçlar çok güçlü olmadığı sürece devir düşürür ki yüksek vitesdeysen ve hızın yüksekse dizelde düşürür.
    1,9 jtd doblo düşürüyor mesela 5. vitesde



    Yok yokuşun başında 130.Yokuşu aynı hızda tamamlayamıyorum.2002-2006 V-tech ler öyle degil.Benim ki bunun bir önceki kasası.

    o zaman senin araçta bir problem olabilir yoksa kötü bir motora sahip değildir civic hatta karşı komşumun bundan önceki arabası 2000 model 1.6 ies idi o aracıda 3-5 defa kullandım gayet güzeldi performansı.

    istersen aracı bir göster sorun varsa çıkar ortaya.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.