Şimdi Ara

Araç 1. ve 2. viteste hiç hızlanmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
8.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar hekese; toyota yaris marka otomobilim bir sureden beri 1. ve 2. viteste bir türlü süratlenmiyor yani şole anlatayım:hareketlendikten sonra gaza yukleniyorum ama araba normalde birden hızlanırken şu anda eski ataklığından eser yok gaza yuklendiğimde arabanın devri 4000 kadar felan geldiği halde araba fırlamıyor?2 vitese atıp gaza yuklendiğimde de aynı şey sozkonusu .Fakat araba suratlendikten sonra 4. 5. viteste normal değerlerini yakalıyor Sizce problem ne olabilirİ? Şunuda belirtmek isterim bulunduğum yer çok soğuk iklime sahip gunduz -20 lerde oluyor hava bunun bir etkisi varmıdır.Birde arabayı ilk çalıştırdığımda boştayken bir ses geliyor arabadan fakat debriyaja bastığımda ses kesiliyor kayış sesi gibi .Arabayı bir süre kullandığımda araba boştada vitestede hiç bir ses gelmiyor biraz uzun oldu ama şimdiden herkse teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sad2727 -- 7 Şubat 2007; 17:58:23 >







  • Hep mi böyle hızlanmaması ?

    Tork + Beyfir Gücü yetersiz geliyordur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan43

    Hep mi böyle hızlanmaması ?

    Tork + Beyfir Gücü yetersiz geliyordur..
    motor kasayı kaldırmıo olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: captain_turkiye

    motor kasayı kaldırmıo olabilir.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu arabayı ben çok zamandır kullanıyom daha once boyle bir şey yoktu bir sureden beri var motorun küçük olması ile alakası yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sad2727

    Arkadaşlar bu arabayı ben çok zamandır kullanıyom daha once boyle bir şey yoktu bir sureden beri var motorun küçük olması ile alakası yok.

    Alıntıları Göster
    soğukla alakası mutlaka vardır, ama sorun baskıdan kaynaklanabilir.

    kullanılan yakıtta bir anormallik söz konusu olabilir.

    örneğin tourneo connect'de 1,2,3. vitesler çok kısa, hele bir de soğuk havada kalktım 60 km ye geldim diyene kadar insan terliyor, kamyon gibi seri düşük yapmışlar.

    bu hızlanmada hararet kaç derecede oluyor.

    ayrıca bu benzin mi? yoksa dizel mi? kaç motor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.A.K.K

    soğukla alakası mutlaka vardır, ama sorun baskıdan kaynaklanabilir.

    kullanılan yakıtta bir anormallik söz konusu olabilir.

    örneğin tourneo connect'de 1,2,3. vitesler çok kısa, hele bir de soğuk havada kalktım 60 km ye geldim diyene kadar insan terliyor, kamyon gibi seri düşük yapmışlar.

    bu hızlanmada hararet kaç derecede oluyor.

    ayrıca bu benzin mi? yoksa dizel mi? kaç motor

    Alıntıları Göster
    Soğuktandır o


    Ama küber_ez'in dediği gibi bi baskı balataya baktırsana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Soğuktandır o


    Ama küber_ez'in dediği gibi bi baskı balataya baktırsana

    Alıntıları Göster
    Araba 1000 motor benzinli bakımları duzenli yapılmış yani bakımlı bir araba ama bir türlü anlamadım.Diyelimki baskı balatalarda problem ne kadardır maliyeti ortalama?İlginize teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sad2727

    Araba 1000 motor benzinli bakımları duzenli yapılmış yani bakımlı bir araba ama bir türlü anlamadım.Diyelimki baskı balatalarda problem ne kadardır maliyeti ortalama?İlginize teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    Isınanan kadar arabadan tam performans alamassınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sad2727

    Araba 1000 motor benzinli bakımları duzenli yapılmış yani bakımlı bir araba ama bir türlü anlamadım.Diyelimki baskı balatalarda problem ne kadardır maliyeti ortalama?İlginize teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sad2727

    Araba 1000 motor benzinli bakımları duzenli yapılmış yani bakımlı bir araba ama bir türlü anlamadım.Diyelimki baskı balatalarda problem ne kadardır maliyeti ortalama?İlginize teşekkür ederim.


    baskı balata 300 civarı tutar. ama yaris ne kadardır bilemiyecem.

    bir de şöyle bir durum var, baskı değiştiği zaman debriyaj bilyası debriyaj seti değişir. sök tak zor olduğu için ömürleride ortalama aynıdır. sana en fazla 500 tutar kaba hesap tam bilgim yok ne kadar olduğu hakkında

    yada geçici çözüm olarak mademki havalar soğuk gidiyor. motor yağını 10-40 kullanıyorsan atıyorum 5-40 veya 10-30 yap. buda faydalı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E.A.K.K -- 7 Şubat 2007; 19:22:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.A.K.K

    quote:

    Orjinalden alıntı: sad2727

    Araba 1000 motor benzinli bakımları duzenli yapılmış yani bakımlı bir araba ama bir türlü anlamadım.Diyelimki baskı balatalarda problem ne kadardır maliyeti ortalama?İlginize teşekkür ederim.


    baskı balata 300 civarı tutar. ama yaris ne kadardır bilemiyecem.

    bir de şöyle bir durum var, baskı değiştiği zaman debriyaj bilyası debriyaj seti değişir. sök tak zor olduğu için ömürleride ortalama aynıdır. sana en fazla 500 tutar kaba hesap tam bilgim yok ne kadar olduğu hakkında

    yada geçici çözüm olarak mademki havalar soğuk gidiyor. motor yağını 10-40 kullanıyorsan atıyorum 5-40 veya 10-30 yap. buda faydalı olur.

    Alıntıları Göster
    yakıtı nereden alıyorsun. en son ne zaman yakıt aldın. bende de aynı şey olmuştu. bir firmadan biobenzin kurşunsuz 95 almıştım. bir süre aynı şeyi yaptı depo yarısında başka firmadan aldım düzeldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.A.K.K

    soğukla alakası mutlaka vardır, ama sorun baskıdan kaynaklanabilir.

    kullanılan yakıtta bir anormallik söz konusu olabilir.

    örneğin tourneo connect'de 1,2,3. vitesler çok kısa, hele bir de soğuk havada kalktım 60 km ye geldim diyene kadar insan terliyor, kamyon gibi seri düşük yapmışlar.

    bu hızlanmada hararet kaç derecede oluyor.

    ayrıca bu benzin mi? yoksa dizel mi? kaç motor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: küber_ez

    soğukla alakası mutlaka vardır, ama sorun baskıdan kaynaklanabilir.

    kullanılan yakıtta bir anormallik söz konusu olabilir.

    örneğin tourneo connect'de 1,2,3. vitesler çok kısa, hele bir de soğuk havada kalktım 60 km ye geldim diyene kadar insan terliyor, kamyon gibi seri düşük yapmışlar.

    bu hızlanmada hararet kaç derecede oluyor.

    ayrıca bu benzin mi? yoksa dizel mi? kaç motor


    dızellerın cogunlugu aynı
    trafıc var o da aynı sekılde agır agır hızlanıyo.
    palıo multıjet kullandım o da oyleydı.
    turbolu veya CRDI motorların hepsı boyle galıba.turbo devreye gırene kadar devırlenmıyo araclar

    cunku ford transıtte ve mıtsubıshı L300 de ılk vıtesler daha serı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *AXI*

    quote:

    Orjinalden alıntı: küber_ez

    soğukla alakası mutlaka vardır, ama sorun baskıdan kaynaklanabilir.

    kullanılan yakıtta bir anormallik söz konusu olabilir.

    örneğin tourneo connect'de 1,2,3. vitesler çok kısa, hele bir de soğuk havada kalktım 60 km ye geldim diyene kadar insan terliyor, kamyon gibi seri düşük yapmışlar.

    bu hızlanmada hararet kaç derecede oluyor.

    ayrıca bu benzin mi? yoksa dizel mi? kaç motor


    dızellerın cogunlugu aynı
    trafıc var o da aynı sekılde agır agır hızlanıyo.
    palıo multıjet kullandım o da oyleydı.
    turbolu veya CRDI motorların hepsı boyle galıba.turbo devreye gırene kadar devırlenmıyo araclar

    cunku ford transıtte ve mıtsubıshı L300 de ılk vıtesler daha serı

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    quote:

    Orjinalden alıntı: küber_ez

    soğukla alakası mutlaka vardır, ama sorun baskıdan kaynaklanabilir.

    kullanılan yakıtta bir anormallik söz konusu olabilir.

    örneğin tourneo connect'de 1,2,3. vitesler çok kısa, hele bir de soğuk havada kalktım 60 km ye geldim diyene kadar insan terliyor, kamyon gibi seri düşük yapmışlar.

    bu hızlanmada hararet kaç derecede oluyor.

    ayrıca bu benzin mi? yoksa dizel mi? kaç motor


    dızellerın cogunlugu aynı
    trafıc var o da aynı sekılde agır agır hızlanıyo.
    palıo multıjet kullandım o da oyleydı.
    turbolu veya CRDI motorların hepsı boyle galıba.turbo devreye gırene kadar devırlenmıyo araclar

    cunku ford transıtte ve mıtsubıshı L300 de ılk vıtesler daha serı


    turbo ile alakası yok, vitesler çok kısa, yük taşımak için yapılan ticarilerde bu böyle, kolay kalkış düşük vites. ama boşken insanı öldürüyor. basarsın hızlanmaz. artık son çare 3 vitese geldiğim zaman 4000 devirde değiştiriyorum, hız 110 km oluyor 4'e öyle atıyorum.




  • DERİYAJ KAÇIRIYOR, YANİ BASKI BALATA DEĞİŞMESİ GEREKİYOR...
    KÜÇÜK VİTESLERDE MOTOR DEVRİ YÜKSELMESİNE RAĞMEN HIZ ESKİSİ GİBİ ORANTILI ŞEKİLDE ARTMIYORSA DEBRİYAJ BALATASI KAÇIRIYORDUR...
    VİTES YÜKSELDİKÇE KAÇIRMA AZALIR.
    ANCAK, YÜKSEK VİTESLERDE MAX DEVİRLERDE DE AYNI OLAY GERÇEKLEŞİR. MOTORUN MAX GÜCÜNÜ ÜRETTİĞİ DEVİRLERDE BU ÇOK NET ŞEKİLDE HİSSEDİLİR.
    ŞÖYLE ÖRNEK VEREBİLİRİZ:
    DEBRİYAJ BALATASI SAĞLAMKEN, SON VİTESTE, 6000 DEVİRDE 190 KM HIZ YAPAN ARAÇ, KAÇIRMA YAPMAYA BAŞLADIĞINDA, 6000 DEVİRDE 175-180 KM GİBİ HIZLARI GEÇEMEZ...

    quote:

    Orjinalden alıntı: sad2727

    Merhabalar hekese; toyota yaris marka otomobilim bir sureden beri 1. ve 2. viteste bir türlü süratlenmiyor yani şole anlatayım:hareketlendikten sonra gaza yukleniyorum ama araba normalde birden hızlanırken şu anda eski ataklığından eser yok gaza yuklendiğimde arabanın devri 4000 kadar felan geldiği halde araba fırlamıyor?2 vitese atıp gaza yuklendiğimde de aynı şey sozkonusu .Fakat araba suratlendikten sonra 4. 5. viteste normal değerlerini yakalıyor Sizce problem ne olabilirİ? Şunuda belirtmek isterim bulunduğum yer çok soğuk iklime sahip gunduz -20 lerde oluyor hava bunun bir etkisi varmıdır.Birde arabayı ilk çalıştırdığımda boştayken bir ses geliyor arabadan fakat debriyaja bastığımda ses kesiliyor kayış sesi gibi .Arabayı bir süre kullandığımda araba boştada vitestede hiç bir ses gelmiyor biraz uzun oldu ama şimdiden herkse teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    DERİYAJ KAÇIRIYOR, YANİ BASKI BALATA DEĞİŞMESİ GEREKİYOR...
    KÜÇÜK VİTESLERDE MOTOR DEVRİ YÜKSELMESİNE RAĞMEN HIZ ESKİSİ GİBİ ORANTILI ŞEKİLDE ARTMIYORSA DEBRİYAJ BALATASI KAÇIRIYORDUR...
    VİTES YÜKSELDİKÇE KAÇIRMA AZALIR.
    ANCAK, YÜKSEK VİTESLERDE MAX DEVİRLERDE DE AYNI OLAY GERÇEKLEŞİR. MOTORUN MAX GÜCÜNÜ ÜRETTİĞİ DEVİRLERDE BU ÇOK NET ŞEKİLDE HİSSEDİLİR.
    ŞÖYLE ÖRNEK VEREBİLİRİZ:
    DEBRİYAJ BALATASI SAĞLAMKEN, SON VİTESTE, 6000 DEVİRDE 190 KM HIZ YAPAN ARAÇ, KAÇIRMA YAPMAYA BAŞLADIĞINDA, 6000 DEVİRDE 175-180 KM GİBİ HIZLARI GEÇEMEZ...

    quote:

    Orjinalden alıntı: sad2727

    Merhabalar hekese; toyota yaris marka otomobilim bir sureden beri 1. ve 2. viteste bir türlü süratlenmiyor yani şole anlatayım:hareketlendikten sonra gaza yukleniyorum ama araba normalde birden hızlanırken şu anda eski ataklığından eser yok gaza yuklendiğimde arabanın devri 4000 kadar felan geldiği halde araba fırlamıyor?2 vitese atıp gaza yuklendiğimde de aynı şey sozkonusu .Fakat araba suratlendikten sonra 4. 5. viteste normal değerlerini yakalıyor Sizce problem ne olabilirİ? Şunuda belirtmek isterim bulunduğum yer çok soğuk iklime sahip gunduz -20 lerde oluyor hava bunun bir etkisi varmıdır.Birde arabayı ilk çalıştırdığımda boştayken bir ses geliyor arabadan fakat debriyaja bastığımda ses kesiliyor kayış sesi gibi .Arabayı bir süre kullandığımda araba boştada vitestede hiç bir ses gelmiyor biraz uzun oldu ama şimdiden herkse teşekkür ederim.
    baskı balatayla sonuç alınamazsa (hatta alınsa bile) carbon clean tavsiye ederim..
    bostancı sanayide 100ytl gibi fiyatlara yapıyolar.. çok da güzel oluyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukku

    baskı balatayla sonuç alınamazsa (hatta alınsa bile) carbon clean tavsiye ederim..
    bostancı sanayide 100ytl gibi fiyatlara yapıyolar.. çok da güzel oluyor..

    Alıntıları Göster
    BASKI BALATA !!!!

    Bende de aynı problem vardı devir artıyordu ama araba hızlanmıyordu değiştirdim canavar gibi oldu. İmzamdaki araba baskı balata bilya + değişim ücreti = 580 YTL ödedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukku

    baskı balatayla sonuç alınamazsa (hatta alınsa bile) carbon clean tavsiye ederim..
    bostancı sanayide 100ytl gibi fiyatlara yapıyolar.. çok da güzel oluyor..

    Alıntıları Göster
    baskı balata dandır ? neden diceksin ? 4000 devirde arabanın köpek gibi gitmesi gerekirken sendeki anca devrini alıyormuş ? kaçıran baskı balata bunu yapmaktadır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    baskı balata dandır ? neden diceksin ? 4000 devirde arabanın köpek gibi gitmesi gerekirken sendeki anca devrini alıyormuş ? kaçıran baskı balata bunu yapmaktadır

    Alıntıları Göster
    köpek gibi gitmek? toyota yaris?
    peki ( :
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sleeptalkercat

    BASKI BALATA !!!!

    Bende de aynı problem vardı devir artıyordu ama araba hızlanmıyordu değiştirdim canavar gibi oldu. İmzamdaki araba baskı balata bilya + değişim ücreti = 580 YTL ödedim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Dinendal Elensar

    BASKI BALATA !!!!

    Bende de aynı problem vardı devir artıyordu ama araba hızlanmıyordu değiştirdim canavar gibi oldu. İmzamdaki araba baskı balata bilya + değişim ücreti = 580 YTL ödedim.


    Dostum dediğin gibi devir artıyor ama araba 1. 2. viteste hızlanmıyor fakat 3. vitesten sonra normal halini yakalıyor 5. viteste çok rahat 120 felan goruyor ( 4000 devire yaklaşınca) yani problem 1. ve 2. viteste şu konudada fikirlerinzi bekliyom baskı balatayı yaza kadar değiştirmezsem masraf çoğalırmı sakıncası olurmu yani ? İlginize teşekkür ederim arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sad2727 -- 8 Şubat 2007; 21:40:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sad2727

    quote:

    Orjinalden alıntı: Dinendal Elensar

    BASKI BALATA !!!!

    Bende de aynı problem vardı devir artıyordu ama araba hızlanmıyordu değiştirdim canavar gibi oldu. İmzamdaki araba baskı balata bilya + değişim ücreti = 580 YTL ödedim.


    Dostum dediğin gibi devir artıyor ama araba 1. 2. viteste hızlanmıyor fakat 3. vitesten sonra normal halini yakalıyor 5. viteste çok rahat 120 felan goruyor ( 4000 devire yaklaşınca) yani problem 1. ve 2. viteste şu konudada fikirlerinzi bekliyom baskı balatayı yaza kadar değiştirmezsem masraf çoğalırmı sakıncası olurmu yani ? İlginize teşekkür ederim arkadaşlar

    Alıntıları Göster
    GİTTİĞİ YERE KADAR GİDEBİLİRSİN. KALDIĞI YERDE (VİTES DEĞİŞTİREMEZSİN) ÇEKEREK TAMİRCİYE GÖTÜRÜRSÜN...
    BU SÜRE ZARFINDA ÖZELLİKLE YOKUŞLARDA KALKIŞLARDA ZORLANIRSIN, FAZLA YAKIT TÜKETİRSİN...

    quote:

    Orjinalden alıntı: sad2727

    quote:

    Orjinalden alıntı: Dinendal Elensar

    BASKI BALATA !!!!

    Bende de aynı problem vardı devir artıyordu ama araba hızlanmıyordu değiştirdim canavar gibi oldu. İmzamdaki araba baskı balata bilya + değişim ücreti = 580 YTL ödedim.


    Dostum dediğin gibi devir artıyor ama araba 1. 2. viteste hızlanmıyor fakat 3. vitesten sonra normal halini yakalıyor 5. viteste çok rahat 120 felan goruyor ( 4000 devire yaklaşınca) yani problem 1. ve 2. viteste şu konudada fikirlerinzi bekliyom baskı balatayı yaza kadar değiştirmezsem masraf çoğalırmı sakıncası olurmu yani ? İlginize teşekkür ederim arkadaşlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    DERİYAJ KAÇIRIYOR, YANİ BASKI BALATA DEĞİŞMESİ GEREKİYOR...
    KÜÇÜK VİTESLERDE MOTOR DEVRİ YÜKSELMESİNE RAĞMEN HIZ ESKİSİ GİBİ ORANTILI ŞEKİLDE ARTMIYORSA DEBRİYAJ BALATASI KAÇIRIYORDUR...
    VİTES YÜKSELDİKÇE KAÇIRMA AZALIR.
    ANCAK, YÜKSEK VİTESLERDE MAX DEVİRLERDE DE AYNI OLAY GERÇEKLEŞİR. MOTORUN MAX GÜCÜNÜ ÜRETTİĞİ DEVİRLERDE BU ÇOK NET ŞEKİLDE HİSSEDİLİR.
    ŞÖYLE ÖRNEK VEREBİLİRİZ:
    DEBRİYAJ BALATASI SAĞLAMKEN, SON VİTESTE, 6000 DEVİRDE 190 KM HIZ YAPAN ARAÇ, KAÇIRMA YAPMAYA BAŞLADIĞINDA, 6000 DEVİRDE 175-180 KM GİBİ HIZLARI GEÇEMEZ...

    quote:

    Orjinalden alıntı: sad2727

    Merhabalar hekese; toyota yaris marka otomobilim bir sureden beri 1. ve 2. viteste bir türlü süratlenmiyor yani şole anlatayım:hareketlendikten sonra gaza yukleniyorum ama araba normalde birden hızlanırken şu anda eski ataklığından eser yok gaza yuklendiğimde arabanın devri 4000 kadar felan geldiği halde araba fırlamıyor?2 vitese atıp gaza yuklendiğimde de aynı şey sozkonusu .Fakat araba suratlendikten sonra 4. 5. viteste normal değerlerini yakalıyor Sizce problem ne olabilirİ? Şunuda belirtmek isterim bulunduğum yer çok soğuk iklime sahip gunduz -20 lerde oluyor hava bunun bir etkisi varmıdır.Birde arabayı ilk çalıştırdığımda boştayken bir ses geliyor arabadan fakat debriyaja bastığımda ses kesiliyor kayış sesi gibi .Arabayı bir süre kullandığımda araba boştada vitestede hiç bir ses gelmiyor biraz uzun oldu ama şimdiden herkse teşekkür ederim.
    Benim aracım (1993 model mazda 626) için yaklaşık 1 yıl önce baskı balatası bitmek üzere dediler ama ben aldırış etmedim. geçen gün otobanda aracın performansını bir deneyim dedim lpg de araç 210 km hız yaptı ve hızlanmaya devam ediyordu yol koşullarından dolayı yavaşlamak zorunda kaldım. Senin dediğine göre benim baskı balatada herhangi bir şey yok yanılıyormuyum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    DERİYAJ KAÇIRIYOR, YANİ BASKI BALATA DEĞİŞMESİ GEREKİYOR...
    KÜÇÜK VİTESLERDE MOTOR DEVRİ YÜKSELMESİNE RAĞMEN HIZ ESKİSİ GİBİ ORANTILI ŞEKİLDE ARTMIYORSA DEBRİYAJ BALATASI KAÇIRIYORDUR...
    VİTES YÜKSELDİKÇE KAÇIRMA AZALIR.
    ANCAK, YÜKSEK VİTESLERDE MAX DEVİRLERDE DE AYNI OLAY GERÇEKLEŞİR. MOTORUN MAX GÜCÜNÜ ÜRETTİĞİ DEVİRLERDE BU ÇOK NET ŞEKİLDE HİSSEDİLİR.
    ŞÖYLE ÖRNEK VEREBİLİRİZ:
    DEBRİYAJ BALATASI SAĞLAMKEN, SON VİTESTE, 6000 DEVİRDE 190 KM HIZ YAPAN ARAÇ, KAÇIRMA YAPMAYA BAŞLADIĞINDA, 6000 DEVİRDE 175-180 KM GİBİ HIZLARI GEÇEMEZ...

    quote:

    Orjinalden alıntı: sad2727

    Merhabalar hekese; toyota yaris marka otomobilim bir sureden beri 1. ve 2. viteste bir türlü süratlenmiyor yani şole anlatayım:hareketlendikten sonra gaza yukleniyorum ama araba normalde birden hızlanırken şu anda eski ataklığından eser yok gaza yuklendiğimde arabanın devri 4000 kadar felan geldiği halde araba fırlamıyor?2 vitese atıp gaza yuklendiğimde de aynı şey sozkonusu .Fakat araba suratlendikten sonra 4. 5. viteste normal değerlerini yakalıyor Sizce problem ne olabilirİ? Şunuda belirtmek isterim bulunduğum yer çok soğuk iklime sahip gunduz -20 lerde oluyor hava bunun bir etkisi varmıdır.Birde arabayı ilk çalıştırdığımda boştayken bir ses geliyor arabadan fakat debriyaja bastığımda ses kesiliyor kayış sesi gibi .Arabayı bir süre kullandığımda araba boştada vitestede hiç bir ses gelmiyor biraz uzun oldu ama şimdiden herkse teşekkür ederim.






  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.