|
Bildirim
|
İkisi de çift kavrama, yarı otomatik. Yarı otomatik olması senin için bir fark yaratmaz.
Vites üzerinde yukarıdan aşağıya doğru P-R-N-D konumları var. P -> Park demek. Park halinde bu vitese alırsın. R -> Geri vites. Bu vitese girip çıkarken vites kolu üzerindeki mandala basılı tutman gerek. N -> Boş vites. D -> Sürüş. Yani ileri. D veya R'de ayağını frenden almaya başladığında araba hafiften hareket eder. İlk hareketi vermek için gaza basmana gerek yok yani. Kırmızı ışık gibi kısa süreli beklemelerde vitesi kurcalama, frene tam bas yeter. Bu şanzımanlar kararsızlık sevmez. Bekleme anında frene tam basmazsan sürekli kalkış yapmaya çalışır. Arabaya gerçekten durmak istediğini hissettirmen gerek :) :) En çok dikkat etmen gereken şey, araç tam durmadan vites değiştirmeye çalışma. Her türlü vites değişiminde ayağın frende ve araba tam durmuş olacak. Arabadan inerken mutlaka kontağı kapatmadan önce vitesi P konumuna alman gerek, yoksa anahtarı vermez. Başka bişe yok, D'ye al, bas gaza git. Durunca da P'ye al in. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CihangirCanavarı -- 24 Ekim 2019; 10:55:39 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|