Şimdi Ara

ARABA MOTOR ACMA DOGRUMU VE NASILL??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
8.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR MAKYAJLI SIFIR FORD FOCUS ALDIM ARABA BU HAFTA TESLİM ALICAM
    ARABA YADA MOTOR AÇMA KONUSU DOGRU MU, BUNU NASIL YAPARIM, YAPMAZSAN NE OLUR YARDIM EDER MİSİNİZ
    TEŞEKKÜRLER...



  • yüksek devirlere çıkmamaya çalış motor önce bi krom bağlasın ve 100 km üzerine çıkmamaya çalış en azından 1000 km böyle kullan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SemihBayraktar

    yüksek devirlere çıkmamaya çalış motor önce bi krom bağlasın ve 100 km üzerine çıkmamaya çalış en azından 1000 km böyle kullan

    Ben tam tersini duydum cık otobana bas basa bildigin kadr dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dnnmcan kullanıcısına yanıt
    bende öyle zannediyordum sonradan doğrusunu öğrendim. aracı teslim alırken sorabilirsin benim dediğimden farklı birşey demezler.
  • bkz;rodaj..

    kullanma talimatlarına göre..
  • İlk 1000 km çok atak kullanımlardan ve sert frenlerden kaçının.Zaten arabanın zevkini çıkarana kadar,alışana kadar 1000 km geçer.Ondan sonra kendi kullanım stilinize göre kullanmaya başlarsınız arabanızı.

    Hayırlı olsun,güle güle eskitin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İLK 500-1000KM RODAJ , YANİ SAKİN KULLANIM , 3000 ÜZERİ DEVİRE ÇOK ÇIKILMAMALI , AYRICA UNUTULAN BİR KONU AYNI DEVİRDE UZUN SÜRE GİTMEMELİ.
    ÖRNEK OLARAK 120 İLE 100 İLE CRUIZE A ALIP AYNI DEVİRDE DAKIKALARCA GİTMEMELİ , DEVİR İLE AŞŞA YUKARI OYNANMALI.

    1000 KM RODAJ SONRASI DİLEDİĞİN GİBİ KULLANABİLİRSİN.

    MOTOR AÇMA TÜRK TABİRİ , YOK ÖYLE BİRŞEY. ANCAK YENI MODEL DİZELLERDE KRUM BAĞLAMA KATALITIK CONVERTER FILTRE TIKANMA VAR O YUZDEN DIZEL ARAÇLARI 2000-3000 DEVİR ARASI KULLANILMASI TAVSİYE EDİLİYOR.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Teşekkür ederim ama benım sıfır hyundaı aldıgımda dediginiz gibi yaptım 1000 km kadr narın davrandım sonra bana motoru sagar yapmısım dediler onda motor falan acmadım yani bu ole olsun istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnnmcan

    Teşekkür ederim ama benım sıfır hyundaı aldıgımda dediginiz gibi yaptım 1000 km kadr narın davrandım sonra bana motoru sagar yapmısım dediler onda motor falan acmadım yani bu ole olsun istemiyorum

    kardeş,bu sarıyer böreği değil ki açılsın RODAJ onun adı..

    yeni mekanik zorlanmaz,belli devir aralıkları ile limitler zorlanmadan sürekli vites değiştirerek belli km aralığına göre RODAJ sürecini tamamlarsın..

    bu mekaniğe göre değişir,superşarj,turboşarj,atmosferik vs değişiklik gösterir ama öyle aman aman değişiklikler değil tabi..

    sıfır motora ver allahım ver ver allahım ver yaparsan,yorumunda dediğin gibi; otobana çık allah ne verdiyse bas,motoru sağır-aptal edersin,sağırlık ve aptallıktan kasıt motor tam gücünü ve gereken devrini tam anlamı ile veremez,kısaca mındar etmiş olursun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Super Santorelli -- 12 Ocak 2016; 19:00:07 >




  • 2007 de 1.4 symbol aldı kuzenler allah ne verdiyse bastı 113.000km de sattılar yaklaşık 60.000 km si lpg li olmak üzere arabanın çekişi gayet iyidi
    düzenli olarak zorlanırdı araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SemihBayraktar

    yüksek devirlere çıkmamaya çalış motor önce bi krom bağlasın ve 100 km üzerine çıkmamaya çalış en azından 1000 km böyle kullan

    Krom mu baglasin


    Konu sahibi arkadas, kullanim kilavuzunu ac, rodaj bolumunu bir oku.
    Bizim accent te, ilk 1000 km 3 bin devirin ustune cikmayin. Surekli ayni devirde aymi hizda gitmeyin yaziyordu. Degisik vites. Degisik devir araliginda git hep. Kitapcikta ne yaziyorsa o.
    Otobana cik bas, hikaye. Rodaj kmsinden sonra ne yaparsan yap. Ama ayni hizda kesinlikle gitme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VideSupra


    quote:

    Orijinalden alıntı: SemihBayraktar

    yüksek devirlere çıkmamaya çalış motor önce bi krom bağlasın ve 100 km üzerine çıkmamaya çalış en azından 1000 km böyle kullan

    Krom mu baglasin


    Konu sahibi arkadas, kullanim kilavuzunu ac, rodaj bolumunu bir oku.
    Bizim accent te, ilk 1000 km 3 bin devirin ustune cikmayin. Surekli ayni devirde aymi hizda gitmeyin yaziyordu. Degisik vites. Degisik devir araliginda git hep. Kitapcikta ne yaziyorsa o.
    Otobana cik bas, hikaye. Rodaj kmsinden sonra ne yaparsan yap. Ama ayni hizda kesinlikle gitme.

    Bugun oglen arabayı alıcam anladıgım kadarıyla 3 bın devırı gecmeden ama vıtes degişikligi hız degısıklıgı fazlaca yapıcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabayi alinca kitapcigi bastan sona okuyun, orada rodaj da var. Ben ilk bir kac bin km hic zorlamadim arabayi sonra da zorlamadim gerci. 60 bin kmde araba hic sikintisi yok.
    Ilk bir kac bin kmden sonra arabanin performansinin arttigini dusunuyorum ya da ben dizel surmeyi ogrendim.
    Tonla para verip sifir araba almissiniz kitapcigi bastan sona okuyun bence.
    Arabaniz hayirli olsun, gule gule binin insallah.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SemihBayraktar

    yüksek devirlere çıkmamaya çalış motor önce bi krom bağlasın ve 100 km üzerine çıkmamaya çalış en azından 1000 km böyle kullan

    Kurum hocam o

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SemihBayraktar

    yüksek devirlere çıkmamaya çalış motor önce bi krom bağlasın ve 100 km üzerine çıkmamaya çalış en azından 1000 km böyle kullan

    Kurum hocam o

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Surekli sabit devirlerde surmeyin,hiziniz degisken olsun.

    3000 deviri gecmemeye ozen gosterin,sert frenlemelerden kacinin

    1000 km sonunda artik motoru istediginiz kadar zorlayabilirsiniz,tabi motorun isinmis ve yaglanmanin duzgunlesmis oldugu zamanda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Surekli sabit devirlerde surmeyin,hiziniz degisken olsun.

    3000 deviri gecmemeye ozen gosterin,sert frenlemelerden kacinin

    1000 km sonunda artik motoru istediginiz kadar zorlayabilirsiniz,tabi motorun isinmis ve yaglanmanin duzgunlesmis oldugu zamanda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SemihBayraktar

    yüksek devirlere çıkmamaya çalış motor önce bi krom bağlasın ve 100 km üzerine çıkmamaya çalış en azından 1000 km böyle kullan

    Krom Güldüm hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.