Şimdi Ara

Arabanı Eleştirebilir misin? (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
801
Cevap
34
Favori
29.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pederin fiat linea 2015

    diz mesafesi arka taraf cok iyi

    1.4 fire yetersiz 16 v olmaliydi ama lpg de cok iyi tuketim( 16/20 krs) 2.40 lpg

    direksyon sert city yok odunluk hissi verio
    biraz daha yumuşak olabilirdi

    2015 oldugundan standartinda esp asr hill holdr vs.. mevcut

    bi symbol, dacia vs gore cok daha oturakli ve saglam sasi+kaporta

    alti yuksek carpmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    2004 Avensis 2.0 Elegant 147Hp

    Donanım olarak dolu bir araç. Motor sesi rahatsız etmeye başladı, bir yerleri patladı galiba.Rolantide epey sesli çünkü..

    1.vites renolarin 2. Vitesi gibi.Baya geniş bi vites.

    Hızlı konforlu,dusuk devirde ölü gibi.2 binden sonra içinden canavar cıkıyor.

    Yol tutuşu iyi,200 le viraja gir banamisin demez.Ama tavsiye etmem tabi..

    Direksiyon biraz ağır.

    İç hacim olarak 2 oda 1 salon..Epey geniş yani. Boş ağırlık 1420kg.

    Aynalar katlanır ama katlarken vizzz diye ses çıkıyor uyuz oluyorum..

    Far yıkama var ama hortumu çıkmış çalışmıyor..

    Curise control gayet güzel çalışıyor.

    Lpg olmasa bagaj epey geniş.Lpg demisken bu araca lpg kesinlikle uymuyor.Eski sistem takıyorlar. Araca cok zararı var.Bir sürü zararını gordum, başıma kötü sonuçlar acti.O yüzden benzinde kullanıyorum..

    En can alıcı nokta, yakıt;

    Valla arkadaşlar hergun benzin alıyorum, gına geldi artık 3-4 günde bir 100 lük atesliyorum..
    Kendim o kadar harcama yapmıyorum yeminlen..

    Su gibi içiyor namissiz.Şehiriçi sakin kullanım km de 55-60krs. Klima.açık fırına felan benim gibi gidersen 70-80krs arası.hor kullanırsan 1 TL felan yakiyor. Şehir dışı 35 krs yakıyor.





    o yakit nedir ya 4.7 v8 Cherokee o kadar yakiyor...
    prins mirins bi lpg şart ona hemde acil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2012 auris 1.33 tek sıkıntısı yokuşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GT_500 kullanıcısına yanıt
    Benzinde 55-60 krs yakması normal.2.0FSİ Passat daha fazla yakıyor hatta. Klima açık olunca fazla yakıyor işte. Bide zorladığında 2.0 motor olduğu için epey yakıyor. Lpg de 1 hafta kadar kullandım.Lpg de cok az yakıyor,ama dedigim gibi bu araca sıralı sistem uymuyor.Karbüratörlü eski,şahine doğana takılan 500 liralık tüpler uyuyor.O da aracın enjektörlerini,bloğu felan mahvediyor. Çekiş ciddi anlamda dusuktu benim,şimdi 2 aydır benzinde kullanıyorum, çok açıldı araç.. Bu aracı alacaklar benzinli kullanacak,LpG de kullanılırsa başa bela olur.Onun dışında konforunu kesinlikle passata değişmem..

    Şimdi satip dizelini almayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Japon ve Kore mali olunca elestiremiyosun. Adamlar sağlam sorunsuz araba yapıyorlar. Bizim ustalarda bozuyorlar o yüzden sadece ustaları elestirebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert

    Japon ve Kore mali olunca elestiremiyosun. Adamlar sağlam sorunsuz araba yapıyorlar. Bizim ustalarda bozuyorlar o yüzden sadece ustaları elestirebilirim
    2013 Polo 1.6 Tdi

    Trim sesi kafayı yedirtiyor.
  • 2010 audi a4 1.8 tfsi 160hp. Yakıt tüketimi hariç mükemmel araba. Biraz agresif lastikleri çıkma filan idarelik takarsan esp açık yarım gaz verince pati atıyor. Ama pirelli p7 taktım yakıt tüketimide düştü yolada daha iyi tutunuyor yakıt tüketimide 11'den 8'e düştü. Ayrıca yol seside min. oldu. İyi lastik öneririm p7.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Apache Air Fighter -- 23 Ağustos 2015; 2:28:57 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    2013 Polo 1.6 Tdi

    Trim sesi kafayı yedirtiyor.

    Alıntıları Göster
    Ben geldim, hazır mısınız?

    Kronolojik sıra ile gidiyorum.

    -1989 Alfa 75 2.0i ... Çok janti araba idi vaktiyle. Ön camları elektrikli arkadaşın. Ön sağ cam kafasına göre çalışmayı durdurabilir... Tekrar çalışması için sigortasını söküp takmak gerekiyordu. Bazen çalışmıyordu. İnatlaşma. İn arabadan. Kitle. Gez 1-2 dakika. Geri bin. Bas marşa. Çalışır... Silecek suyu manifolt üstünden geçiyordu. Ön cama sıcak su püskürtüyordu. Süper bir özellik. Ancak kasten yapılmamış. Belli aralıklarla kapak üstünden geçen bu boru çatlar, su sıktığında yüzlerce derece sıcaklıktaki manifolda su dökmüş olursun... Neler olabileceğini siz düşünün... Onun dışında çok keyifli bir araba idi. Bir de sağ kapı kolu kuzenimin elinde kaldı. Alfa işçiliği kötüydü o zamanlar...

    -1994 Saab 900... İmzamdan da anlayabileceğiniz gibi, en sevdiğim arabaydı. İyi özelliklerini yazmayacağım. Kötüleri yazayım. Geri vites kilidinin kırılması kronik arızasıdır. Kırıldı mı, debriyajı çok iyi ayarlayamazsanız vites atar. Araba boşa düşer. Yokuşta geri gitmek zulme döner. Opel'le çok ortak parça kullanır. Arızalarının tamamını bu parçalar çıkarır.

    -1996 Suzuki Vitara. Benzin otomatiği hızlı bozulur.

    -1998 Opel Frontera... KAFAM GİRSİN! 2.2 Ecotec motorunu tasarlayan, optimize eden, üretime hazırlayan, onaylayan, üreten, monte eden, satan herkes cehennemlik sana diyeyim. Çok yakar, az kaçar. Dolmuşla kapışırsın. Hararetli çalışır. Zırt pırt hortum patlatır. Radyatör patlatmışlığı vardır. termostatı bozulur. Sık sık su kaynatır, e dolayısı ile conta yakar. İki-üç conta yakmadan birinde motorun altı da su koyar, yağ yakmaya da başlar... Hızlı debriyaj bitirir. Bir anne elinde debriyajının ömrü 15.000km'dir. ALLAH BELASINI VERSİN! VEH GICIGHHH!!

    - 2002 Volvo S60. Çok hızlı şanzıman bozar. 140.000km maksimum ömrü. O motora göre biraz hantal. O sınıfa göre biraz kötü yol tutuş...

    - 2008 Ford Focus 1.6tdci. Turbo borularında üretim hatası var. Kenarından çatlama yapıyordu. Garanti bitmiş bile olsa, garantiden değiştiriyorlardı. Diyot takımı netameli. Diyotlar patlamaya başladı mı, yolda kalman an meselesidir. Aynı aracın Pug versiyonunda diyot takımı daha fazla diyot içerir. Bu kasa focusunuzun şarj dinamosunun diyot takımı su koyarsa Ford diyot takımı takmayın. Pug diyot takımı takın. Ömürlük olur. Baz modelinde motor kapağından, benzin kapağına kadar birsürü eksik parça vardı. Göğüsleri kayıktır. Göğüsün kapıyla birleştiği yerde solda 3-4 kağıt sokabileceğiniz bir boşluk varken, sağda serçe parmağınızın girebileceği bir boşluk vardır. Arabanın içinde her yer plastikti. Bunun dışında güzel araba.

    - 2008 Ford S-max. Çok hızlı lastik tüketiyor. Bir takım lastik 35.000km dayanıyor. 235-40 18'di lastik ebadı... Bunun dışında sayabileceğim bir eksisi yok. Çok çok iyi arabaydı.

    - 2010 Audi A3 cabrio. 38.000'de kavrama takımı değişti. 70.000km'de hatalı segmandan ötürü araca komple motor yapıldı. Silindir kolları, kafaları dahil değişti. 72.000km'de mekatronik değişti. Allah belanı versin VAG. Senden şirket arabası olur. Senden kendime keyfine araba alırsam top olayım. 225-45/17 lastikle o kadar pati çekmeyi nasıl beceriyorsun, onu da bilmiyorum. O lastiği bana tak ben de yol tutarım. Ama kalkıştaki rezilliği nasıl önleyemezsiniz, aklım almıyor. Bunun dışında evet keyifli, evet kaliteli. Ama banimle değılsın VAG. Bilesin.

    - 2011 Subaru Legacy SW 2.0i. Bindiğim en konforlu araba. Ama çok hantal bebeğim. 4 çeker CVT şanzıman 150hp. Tamam 1.6 gibi gitmiyor da; 2.0 gibi de gitmiyor. Otoban yokuşlarında hızın 160 ise, devir vuruyor 5500 devire... Gücü yetmiyor özetle. Ayıp olmuş biraz. Turbo isterük. 180hp bu arabaya yetermiş. Çok benzin yakıyor. Şehir içi 12lt. Otobanda 150km ortalama ile 10.2lt. LPG ile dizel focus kadar yakıyor. LPG çok dikkatli takılmalı. Motoru LPG'ye karşı netameli.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 2012 accent era dizel + araba gidiyor baya iyi gidiyor - arabada 4 tekerlek bi motor birde teneke parçası okadar gerisi 0 :D
  • 2010 honda civic elegance
    Cukurlara girince cok kotu bi ses geliyor arka lastikleri yolda bıraktım saniyorum.
    Cd calarinda usb girisi yok
    Bozuk yollarda arabanin icinden gicirdama sesleri geliyor
    Otomatik far yagmur vs sensoru yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra J 1.3 CDTI 95HP(Sport paket,HB)

    O 1.5 tonluk kasaya 1.3 95hp biraz agir kaliyor.Basinca yine gitmiyor degil fakat o zamanda daha fazla yakiyor.

    Aracta 7 hoparlör olmasina ragmen ses kalitesi pek iyi degil fakat taminkar,idare ediyor.

    Geri vitese takarken arac 5 vites olmasina ragmen 6 vitesliler gibi mandala basip geriye atiyorsunuz.Burada problem yok fakat geri vitesine mandala cok iyi bastiktan sonra yavasca geri vitese atmakta fayda var yoksa genelde cartliyor.Debriyaja ve mandala tam bassanizda cartliyabiliyor, yavas ve sakin davranmak gerek.:)

    Yaklasik 7 ay oldu bunlar disinda hicbir problem yasamadim.Arac gercekten cok tork ve guven veriyor.Bu arada 1.3cdti deyip kucumsemeyin yalnizca ilk hizlanmasi biraz agir onun disinda ben bu aracla temde 200km hizlari gordum, yani diyecegim motor boyuna gore cok iyi is yapiyor, basar deparli kullanirsaniz hizlanmasida oyle yere vurulacak kadar kotu degil ama ozellikle ilk hizlanmada biraz hantal oldugu dogru.Ayrica arac 200km hizda dahi torkluguyla guven veren,dikkat ceken hos bir arac.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: potur


    quote:

    Orijinalden alıntı: korkanadam

    quote:

    Orijinalden alıntı: potur


    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Okurken ben darlandim vallahi. Ne sorunu var usta arabanin yav

    Sen bide beni dusun ruyalarima giriyor artik yemin ederimki bugun hesapladim ivir zivir tam 4000 lira harcamisim kaptunun altina hala adam olmadi.

    Arac gaza basinca kasiyor kendini sanki arkadan biri tutuyor gibi ve gaza bastigimda araba sekiyor zipliyor. Gazi biraktigimda da ayni. Lpg benzin farketmiyor. Hep ayni. 2 vites ile gaza basmadan trafikte gitmek imkansiz dans ediyorsun arabada. Debriyaja basman lazim hep.

    dostum senin araç motoru yemiş yakında motoru komple değiştirmen gerekebilir

    Motor yemis aracdan hic duman cikmazmi hic yag su eksiltmez mi bende hic biri yok 5 vites de hizlandinmi gidiyor arac 180 gordum bu araba ile

    Hocam araç için neleri değiştirdiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: potur


    quote:

    Orijinalden alıntı: korkanadam

    quote:

    Orijinalden alıntı: potur


    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Okurken ben darlandim vallahi. Ne sorunu var usta arabanin yav

    Sen bide beni dusun ruyalarima giriyor artik yemin ederimki bugun hesapladim ivir zivir tam 4000 lira harcamisim kaptunun altina hala adam olmadi.

    Arac gaza basinca kasiyor kendini sanki arkadan biri tutuyor gibi ve gaza bastigimda araba sekiyor zipliyor. Gazi biraktigimda da ayni. Lpg benzin farketmiyor. Hep ayni. 2 vites ile gaza basmadan trafikte gitmek imkansiz dans ediyorsun arabada. Debriyaja basman lazim hep.

    dostum senin araç motoru yemiş yakında motoru komple değiştirmen gerekebilir

    Motor yemis aracdan hic duman cikmazmi hic yag su eksiltmez mi bende hic biri yok 5 vites de hizlandinmi gidiyor arac 180 gordum bu araba ile

    Hocam araç için neleri değiştirdiniz?

    Alıntıları Göster
    2000 model Opel vectra 2.0 100. yıl

    -Kronik direksiyon mafsalı sesi((bozuk yolda rahatsız ediyor ama alıştım artık)
    -Sert süspansiyon(bildiğin kütük :D ), ağır direksiyon(ilginçtir seviyorum).
    -Ağır fren pedalı (yeni disk ve balatalar ile %50 düzeldi)
    -2 sene boyunca kafasına göre yanan airbag lambası(sonradan koltuk altı soketler değişti yıllardır sorun yok çok şükür)
    -Ön konsol harika malzeme kalitesine sahipken ön cam havalandırmasının dandik plastiğinin bozuk yollarda veya kalorifer açıldığında çıtırdaması.
    -Kronik alt takım sesi(bazen hiç gelmiyor bazen geliyor, çok rahatsız etmiyor ama ses oluyor, alt takım komple yapıldı çok ilginç :) )
    -Bozuk yollarda az da olsa trim sesi(özellikle tavan sacına sabitlenen silikonların kendini bırakması sonucu tavandan bazen gelen hafif zırıltı, aslında tavan döşemesi sökülünce 5 dakikalık iş ama vaktim olmadı veya önemsemedim)
    -Kontağı çevirince dijital klimanın ilk 3 saniyede çıkardığı robotik sesler.
    -Eşya gözü yok, cidden yok :D
    -Cam açma kapama düğmelerinin vitesin etrafına konumlandırılması(7 yıldır kullanıyorum daha alışamadım)
    -Motorunun nispeten yüksek ısıda çalışması, bilmeyenleri tedirgin ediyor.(110 dereceye kadar sıkıntı yokmuş gerçi benim araç 100 ün üstüne hiç çıkmadı)
    -Yıllardır çok fazla sorun vermemesine rağmen her an sorun verecekmiş gibi hissettirmesi :)
    -Çakıl asfaltta lastik sesi(aslında çok değil ama 2000 model de olsa d sınıfı bir araç için fazla)
    -Alt karter keçesi yağ kaçağı(nihayet 1 hafta önce komple yaptırdım mis gibi oldu)
    -2 ayönce vites topuzu fırladı, evet yanlış duymadınız fırladı :D altındaki yay topuzu neredeyse tavana çarptırıyordu :D
    -Elektrik süpürgesine benzeyen motor sesi :)
    -Limitleri yaşına ve sınıfına göre halen ortalamanın üstünde olmasına rağmen düşük hızlarda sert direksiyon hareketlerinde, özellikle gaza yüklenince önden kayma isteği(ayak gazdan çekilince aniden burun içeri giriyor ama arkanın kopma eğilimi neredeyse yok)
    -Ön cam fitiller bu aralar camları zorluyor, ayrıca ön camların açılma kapanma hızları yavaş.


    Gelelim artılarına:
    +Lpg ye uyumu çok iyi, performans kaybı neredeyse yok(115 bin km dir lpg li)
    +Direksiyon, pedallar ve süspansiyon sürüşe çok duyarlı ve kullanımı zevkli.
    +2.0 litre eski nesil 136ps motor gayet yeterli ve tüketimi oldukça düşük.
    +Şanzıman getrag marka f23 kodlu şanzıman ve bir şaheser diyebilirim.
    +Motor sesi içeriye yüksek devirler hariç neredeyse sızmıyor uzun yolda çok rafine bir araç.
    +Yol tutuşu o yılların teknolojisine rağmen hala çok iyi, sürüşü sportif, yana yatma eğilimi az.
    +Parçaları yaygın ve ucuz
    +İklim kontrollü klima ve koltuk ısıtma çok faydalı.
    +Sanıldığı gibi nazlı bir araç değil bakımını düzgün yaptırdığınızda neredeyse hiç sorun vermiyor.
    +Dış ve iç tasarımı halen iyi, aracı tanımayan birisi 2000 model olduğunu tahmin edemez.
    +fabrika verisi son hızına çok rahat çıkıyor ve yüksek hızlarda çizgisinde sorunsuz gidebiliyor.
    +Koltukları sert dolgulu ama çok çok rahat.Özellikle arka koltukta seyahat etmek çok zevkli.
    +Araç içi çoğunlukla deri ve yumuşak plastik bu sayede 16 yıllık olmasına rağmen bazı parçalar hariç yıpranma çok az ve trim sesi de oldukça az.
    +Senesine göre oldukça iyi donanım.
    +Uzun yol yapıp memleket tabelasını görünce u dönüşü yapıp geri gitme isteği(daha çok yol :) )




  • Vw cc 2.0 tdi.En kötü yanı ön konsoldan gelen çıtırtı sesi.Kesinlikle o segmentteki bir araca yakışmayan trim sesi var.Onun dışında inip binmesi biraz zor ama coupe tasarımlı bir arabayı almaya karar verdiğim için o handikapı gözardı etmiştim.Sonuçta mercedes cls de alsan inip binmesi zor olacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiat bravo 2009

    kol dayama biraz geride
    a kolonu biraz geniş
    aux girişini içerde bırakmışlar, başka da aklıma gelmedi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda civic 2012 fd6

    Kaporta ve boyası çok narin en ufak olayda çiziliyor.
    Motor sesi yok denecek kadar az da, yol sesi aynen içerde.
    Cam açma motorları sürekli arıza veriyor.
    Yakıt tüketimi yazin 12 lt/100km kışın 14 lt/100km benzin (tamamen şehir ici)
    Direksiyonu sert
    Gece surusu çok zor farlar iyi aydınlatmıyor. ( Xenon ampul var)
    Tavan döşemesi , kapı kenarı lastikleri ve kapılardaki plastikler çok dandik, bazilari yamuk duruyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden herkes kötü eleştirmiş ki anlamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daniel Faraday

    Neden herkes kötü eleştirmiş ki anlamadim
    millet amcasının komsunun hatta hayatında yakından bile görmediği arabanın artılarını eksilerini yazmış . Ne kadar ruh hastası varsa burda.
  • Vw cc rline 1.4 160 bg kusursuz masallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    Bu Albea nın bagajına hangi akla hizmet açma düğmesi koymamışlar çözemedim. Her seferinde kontak kapatarak açmak zorunda kalıyorum bagajı.

    Albealarda içte bagaj açma mandali var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.