Şimdi Ara

Araç alırken tav olduğum ancak hiç kullanmadığım donanımlar (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
246
Cevap
2
Favori
15.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
149 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orijinalden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihto -- 24 Ocak 2021; 1:43:12 >
  • sis farı

    hepi topu 6-7 senelik aracımda toplasan 1-2 ay anca kullanmışımdır ama sis farı olmayınca da araç çıplak gözüküyor ya

    ama donanımlı araç iyi oluyo boş arabaya binmek hiç hoş değil

    hız sabitleyici koymuş mesela corsa'ya, 4 cam otomatik değil

    2001 model aracımızda bile 4 cam otomatik ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mob411 -- 3 Ocak 2018; 17:47:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Verdampfer

    "Olması gerekenler" kısmının altında yazıyor hocam, göz yanılgısı oldu sanırım.

    Pardon Hocam.



    Yorgunluğuma verin. Kusura bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geri vitese takınca sağ aynanın aşağıya bakması işimi görürdü. Deri koltuk ve açılır tavan güzel bir detay hız sabitlemeyi kullanırım uzun yolda ama biri bana hız limitleme ne işe yarar nerede kullanılır anlatsın. Aracım megan 3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiz sabitleyicisini 5 km lik yolda bile kullaniyorum. Alisinca cok rahat oluyor kullanmasi. Harika bir ozellik.



    Otomatik farlari kullanmiyorum ben de. Sebebi, gunduz en azindan park lambalarini yakarim ama otomatikte iken aydinlikta hepsini kapatiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Estağfurullah :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • adem_2c kullanıcısına yanıt
    Örneğin; radar olduğunu bildiğiniz ama nerde olduğunu unuttuğunuz bir yolda 110km hızı geçmeyecek şekilde ayarlarsanız işinizi görür. 110km geçmek istediğinizde ise gaz pedalına sonuna kadar bastığınızda devreden çıkıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlarda başı cruise control çeker o kadar arabam oldu özellikle ikinci aracımda çok heves etmiştim millete anlatıyordum falan 1 kez bile kullanmadım hatta uzun yolda bile.
  • en sacma olani bence sunroof. sigara kullanmiyosaniz cidden gerek duymuyosunuz. cok kastik zamaninda sunrooflu arac alalim diye aldik perdesini bile cok nadir aciyoruz

    onun disinda keyless go inanilmaz iyi hissettiriyor. en alinasi da bu.
  • Koskoca doğuş gurubunda ve yetkili satış acentelerinde şu JETTA ve PASSAT ın iç hacmini bilen yok. ilginç değil mi?
    Buyrun gelin bakın diyorlar ama iç hacmi bilmiyoruz diyorlar.
  • Cc yi beğenememe bencede kullanamamktan kaynaklı hız sınırlama gereksiz olabilir ama hız sabitleme veli nimet hele yzun yol yapan adam için vites topuzu direksiyon simidi gibi bişey o derece önemli.



    En gereksiz olarak yağmur ve far sensörleri ben hiç ihtiyaç duymadım.



    Follow me home çok gereksiz zaten kalabalık şehirdeyseniz önünüzde araç oluyor park ettiğinizde



    Elektronik el freni çok gereksiz ve 2 kere kışın freni salmadığı için balata yedi araç.



    El frenine alışan adam için yokuş kalkış gereksiz ki bazı araçlar çol geç salıyor freni ileride gidemiyorsun



    Navigasyon bence gereksiz telefonlar hem daha pratik hem güncelleme sorumu yok google haritalar çok efektif bu konuda.



    Torpido soğutma eski aracımda vardı 3 yılda 1 kere kullanmadım.



    En gerekliler



    İlk önce esp ve çekiş kontrolü yağmur ve karda mükemmel bişey her arabada standart olmalı



    Sıfır b segmentinse olmayan 4 cam otamatiği ve kumandadan hepsinin açılıp kapanabilmesi yazın çok önemli



    Geri görüş olmasada park sensörü şart



    İmkan varsa orjinal led veya bi xenon kesinlikle alınmalı



    Bluetooth yani eller serbest görüşme çok önemli heleki araç manuelse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracında CC yada Adaptif CC olupta gereksiz diyenlerin çoğu kullanmayı bilemediğinden/beceremediğinden bunu söylüyor.



    Aynı durumdaki arkadaşlarımdan örnekle sabittir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rabitelli

    adaptif krüyz kontrol zımbırtısı şokella ama
    Taam tembel işi

    Yanında birde lane assist olacak tam üşengeç arabası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Olmazsa olmazlarım

    -Geri görüş kamerası

    -Otomatik katlanır aynalar

    -Dijital klima

    -Bluetooth

    -Far sensörü



    Olsa iyi olur dediklerim

    -Adaptif cc

    -Otomatik kararan dikiz aynası

    -Panaromik açılır cam tavan veya sunroof

    -Soğutmalı torpido



    Olmasa da olurmuş dediklerim

    -Akıllı bagaj kapağı (güzel özellik ama pek kullanmadım 1 yıldır)

    -Stop/Start

    -Navigasyon

    -Yağmur sensörü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo XC90lar'da kullanılmaya başlayan otomatik fren sistemi kesinlikle en önemli şey ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: optimistic1983

    Arkadaşlar CC nin kullanım şekli o kişinin bulunduğu yere yada sürekli gidip geldiği yola göre değişir. Çok uzun yol yapan birisi için bulunmaz bir nimet. Kısa mesafe sürekli kullananlar için gereksiz bir özellik olabilir. Uzun yolda CC ile gitmek CC siz gaz pedalı ile kendi kontrolünüzde gitmeye göre yakıt yönünden ekonomi sağlamaktadır haberiniz olsun CC de giderken yolun eğimine göre sistem kendini hazırlıyo gazı verme yada gaz kesmeyi ona göre ayarlıyor.Ama kendi kontrolümüzde ayakla gaz pedalını kontrol ederek sürdüğümüzde aracın hız dengesini milimetrik ayarlayamıyoruz ya fazla gaz verip fazla yakıt tüketiyoruz yada daha az gaz verip devirli çıkmamız gereken yerde motoru devirsiz zorlayarak aracın yine fazla yakıt yakmasına sebep oluyoruz. CC ile rampa felan çıkarken sabitlediğiniz hızda düşme yada yükselme olmadan çıkıyorsunuz. Özelliklede motorunuz turbo dizelse bu dediklerim Benzinli araçda CC hiç denemedim.
    Çok defa denedim genelde Aksaray-Konya arası yolu bilen bilir geneli düzlük 150 km lik bir yoldur Bu yolda CC ile gitmeside ayrı bir keyiftir.


    Hız sabitleyici de yalnız aklımızdan çıkarmamamız gereken bir şey var maalesef çoğu modelde bunun programlanması ekonomi odaklı değil hızlı sabitleme odaklı olduğu için yokuşlarda örneğin 120 km ile girdiğiniz bir yokuşun sonuna kadar 120 ile devam etmek için bastıkça basıyor bastıkça basıyor Ve bu uzun yolda yaptığımız ekonomiyi bir anda çöp edebiliyor

    Yokuslara gelince ben manuel kendim gaza geciyorum ve yokusun ozelligine gore aracin bieaz yavaslamasina musaade ediyorum, 120 ile girdigim yokustan 100 ile cikmak benim icin pek bir sorun degil

    Bu noktayi kacirmayin, ekonomi yapicam derken yaldirnyaldir basmasin sabitleyici

    Doğru. turbosuz motorlarda yakıtı arttırıyor.

    Turbo motorlarda ahım şahım fark etmiyor. Aracım yokuşa göre bazen kendi vites küçültüyor. Elle 6'ya çekiyorum yokuşun tepesine kadar hız düşmeden devam ediyorum. Anlık tüketim de 2-3 litre oynuyor fakat genelde pek etkisi yok.

    Aracımı uzun yolda sürekli hız sabitleyicide kullanırım ve güzergahımda iki adet 1800 bir adet de 1900 rakımlı geçitler var.
    Ortalama tüketimim 6.2yi geçmedi. genelde 5.5 - 6.0 arasında tüketiyor.




  • Aracımda şimdiye kadar hiç ama hiç kullanmadığım donanımlar

    Geri görüş kamerası

    Hız sabitleyici

    Otomatik farlar

    Otomatik silecek

    Park sensörü

    Karartmalı aynalar

    Vs

    Vs



    Hiçbirini kullanmıyorum. Çünkü hiç biri yok arabamda :/

    Ama en azından beni A noktasından B noktasına götürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kullandiklarim



    cc

    leave home

    katlanir ayna

    otomatik silecek

    otomatik far

    bluetooth

    digital klima



    olsaydi dedigim



    geri gorus kamerasi

    standart trafik kayit kamerasi

    standart gps arac takip sistemi

    media system minumum 8inch



    volvonun guvenli fren sistemi her aracda sorunlu olmali..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalniz konuyu acan bir daha ugramamis galiba konuya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobillere meraklıysa insan hepsi olsun istiyor ancak bütçe sınırlı olunca başlıyoruz donanımları eksiltmeye..



    Bence araba en azından d sınıfı olmalı. En boşu olsa da çoğu donanım standart geliyor. Bir araçta aradığım özellikler; mümkün olduğunca yalıtım, bağımsız arka süspansiyon, uzun aks mesafesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.