Bildirim
araç yedek su deposu
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü, 2 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Motor suğutma suyu ısınınca genleşen fazla suyu yedek su deposuna atar. Üzerinde L ve F harfleri olur. L'nin aşağısında olmaması gerekir -
fazla suyu yedek su deposuna atıyorsa yedek su deposunun boş durması gerekmez mi?
-
işaretlediğim yer su koyma yeri mi? yoksa yedek su deposu mu?
-
Mor çizili olan silgeç su koyma yeri.
-
Adı yedek su deposu değil, genleşme kabı veya tankı.
Motorun içinde su kapalı bir sistemde döner fakat ısınan su genleşir. Bu su basınç oluşturur ve radyatör kapağı yanından boruyla genleşme tankına gider. Gitmese oluşan basınç radyatörü filan patlatabilir.
Motoru durdurdun bu sefer de motor soğudukça büzüşür hacmi azalır ve oluşturduğu vakum ile genleşme kabına verdiği suyu geri çeker.
Büyük ihtimalle motorda su eksiltmiş olabilir. Eksiltme var mı diye radyatör kapağından kontrol edin. Su eksik ise tamamlayın.
Genleşme tankını da maksimum seviyesine kadar doldurun ve eksilme var mı diye bir kaç gün kontrol edin.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X